Olen suorittamassa trukkikorttia ja minulla on 2 viikon päästä teoriakoe!
Onko tuo koe vaikea?
Mitä minun pitää oikeastaan tietää?
Trukkikortti teoriakoe
5
6865
Vastaukset
- trukkinainen
No jos oot ollu opetustunnilla, niin ei pitäisi hätää olla.
- Jännittäjät
En ole opetustunnilla ollut!
En ole ees koskaan ajanut trukkia!
Tulevassa työssäni joudun trukkia käsittelemään ja siihen tarvitsen sen kortin...- trukkinainen
No onhan siinä kirjalliset ensin.
Kirjallisissa kysytään mm. trukin kantokykyä, kuorman kuljetusta yms.
Kyllä ehdottomasti kannattaa ja pitää ajaa sillä trukilla ennen siihen ajokokeeseen menoa.
- Jännittäjät
Kiitos vastauksistasi trukkinainen :)
Tänään selvisi, että meillä on ensin muutama tunti teoriaa ja heti sen jälkeen se tentti ja sitten seuraavana päivänä ajokoe!
Olen tässä hieman lueskellut netistä löytämiäni trukkien turvallisuus ja ajo-ohjeita...
Toivottavasti sillä pärjää tentissä! - en.koulutaja
Kurssi on yleensä yhden päivän johon sisältyy kirjallinen koe.
Joskus myöskin ajo-koe.
Yleensä kysymykset on rasti ruutuun.
PS.Kirjallinen työnatajan ajolupa on pakollinen samoin on henkilönostimessa.
Esim. Omakotirakentajan pitää anta ajolupa työntekijälle ja varmistuttuva käyttäjän kyvystä käyttää turvallisisti laitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993