Erosin pari vuotta sitten pitkäaikaisesta suhteesta, kun mies meni ja petti. Muita miehiä ei ole ollut. En ole kelpuuttanut noita kaikenkarvaisia yrittäjiä siitä yksinkertaisesta syystä, että minua ei kiinnosta varatut ukkomiehet eikä kapakkojen haisevat kaljamahat. Jostain syystä järkeviä, oikeasti vapaita ehdokkaita ei kannoillani kuitenkaan roiku lainkaan. Ei se sinänsä ole maailmanloppu, mutta joskus sitä jää miettimään, missä menee mönkään kun muilla parisuhde-elämä tuntuu kukoistavan. Olenko ollut vain huono-onninen vai olenko sittenkin nirppanokka?
Haluan miehen, jonka kanssa koen olevani tasavertainen, joka ei petä ja jonka kanssa minulla on yhteinen arvomaailma. En edellytä korkeaa koulutusta, mutta tietynlaista halua menestyä elämässä edellytän kyllä - ja sitä, että miehen itsetunto kestää kumppanin menestystä (tuntuu nimittäin olevan monille kova pala nieltäväksi). Ulkonäölläkin on merkitystä, mutta enemmän painaa siisteys ja tyylikkyys kuin valtavat hauikset ja sixpack. Ja kyllä naaman pitäisi sen verran kestää katsetta, että kehtaan katsoa toista kahvikupin yli aamupalalla. Jäänkö yksin näiden vaatimusteni kanssa? Kenties - sekin on ok, pystyn kyllä elämään asian kanssa. Mutta joskus jää väkisinkin miettimään, millainen minun sitten pitäisi olla, että löytyisi edes se yksi, jonka kanssa voisin oikeasti harkita elämäni jakamista? Onko oikeasti niin, etten kelpaa heille tällaisena?
Olen 30-vuotias. Minulla ei ole lapsia. Olen savuton. Siiderit tai kaljat eivät maistu liioin. Juon kyllä viiniä silloin tällöin (lue: lasillisen tai kaksi kerran kuukaudessa tai kahdessa). En viihdy baareissa, joten käy niissä maksimissaan pari kertaa vuodessa ystävieni kanssa. Olen korkeasti koulutettu, minulla on vakituinen työpaikka ja korkeahkot kuukausitulot.
Naamani on ihan sievä. Minulla on pitkät ruskeat hiusket, tummat silmät sekä silmälasit. Olen pitkähkö (173cm) mutta edellisen suhteen myötä tulleet kilot ovat vielä osittain karistamatta (n. 10 kiloa ylimääräistä vielä jäljellä, mutta niistäkin pääsee eroon). Kroppaani tuskin tulen silti itse olemaan ikinä täysin tyytyväinen - olenhan nainen. Pukeudun mielestäni tyylikkäästi. Osaan leipoa, laittaa hyvää ruokaa, tehdä käsitöitä ja puukäsitöitä. Kuuntelen musiikkia, katson elokuvia, viihdyn kotona koirieni kanssa yhtä lailla kuin kahvilla ystävieni kanssa. Olen matkustellut paljon, ja haluaisin toki tulevaisuudessakin silloin tällöin nähdä uusia paikkoja.
En petä enkä valehtele. Inhoan juoruilemista. Hymyilen paljon. Itken salaa jos itken. En vuodata tunteitani kovin avoimesti. Olen toisinaan liiankin rationaalinen ja saatan vaikuttaa kyyniseltä ja kylmältä. Läheiset tietävät kuitenkin paremmin, mitä jääkuoren alla oikeasti on :) Olen palvelualtis, mutta inhoan siivelläelämistä ja siivelläeläjiä. Olen perfektionisti. Siitä ainakin pitkä miinus.
Ensitapaamisella olen hieman ujo ja tästä syystä ehkä hiljaisen oloinen - mutta tutustumisen jälkeen kuin avoin kirja. Pystyn keskustelemaan sujuvasti niin higgsin hiukkasesta kuin eilisestä TopGearin jaksostakin. En viivyttele Ikeassa, Vepsäläisellä enkä vaatekaupoissa. Istun mieluummin kahvilla tai käväisen syömässä ravintolassa ja palaan sitten kotiin.
Ahdistun pienten lasten seurassa (joitakin poikkeuksia lukuunottamatta), joten en osaa kuvitella päätyväni yhteen miehen kanssa, jolla sellaisia on. Vanhemmat lapset kuitenkin menettelevät. Voisin silti suunnitella perheen perustamista sopivan kumppanin osuessa kohdalle.
Tämä EI ole treffi-ilmoitus, vaikka sellaiselta kuulostaakin nyt yhtäkkiä. Yritän vain hahmottaa, mikä menee pieleen, kun varteenotettavia kumppaniehdokkaita ei näy. Onko näillä meriiteillä ja puutteilla nainen "tuomittu" sinkuksi?
Enkö minä muka kelpaa?
114
1003
Vastaukset
- realismiapeliin
Luettuani tekstisi ehdin jo kyllästyä sinuun, koska paketissasi ei ollut mitään erityistä. Mutta, ikäsipuolesta sinulla on vielä hyvät mahdollisuudet, ja painoa kannattaa pudottaa. Kenties kannattaisi vain etsiä miestä, ja unohtaa kaikki olemattomat vaatimukset. Lisäksi höpötykset miehen ja naisen tasavertaisuudesta kannattaa heti unohtaa, koska se viittaa feminismiin.
- Timantti naiseksi
Kieltämättä - ja tiedostan itsekin - että "pakettini" on tavanomainen. Luonnehdin itseäni jopa tylsäksi, vaikka... No, miten sen itsekukin näkee. Päädyin yksi ilta ajelulle lähdettyäni Etelä-Suomesta Norjaan, koska huvitti nähdä Jäämeri. Olisi varmaan moni mies jäänyt kyydistä viimeistään jossain Oulun kohdalla sinä yönä. Eikä pelkästään huonon ajokelin takia :)
- finaste eg veit
Timantti naiseksi kirjoitti:
Kieltämättä - ja tiedostan itsekin - että "pakettini" on tavanomainen. Luonnehdin itseäni jopa tylsäksi, vaikka... No, miten sen itsekukin näkee. Päädyin yksi ilta ajelulle lähdettyäni Etelä-Suomesta Norjaan, koska huvitti nähdä Jäämeri. Olisi varmaan moni mies jäänyt kyydistä viimeistään jossain Oulun kohdalla sinä yönä. Eikä pelkästään huonon ajokelin takia :)
Norjasta puheenollen, jos ruotsi/norja/tanska tai englanti sujuu, kokeile norjalaista deittisivistoa moteplasse.no.
Itse olen myös suomen vodkahuuruisille metallistiukoille tylsän kunnollinen ja rationaalinen. Sydän sykkiikin nyt noille vuonojen ja vuorien reippalijamiehille - räyhhhh
finaste eg veit kirjoitti:
Norjasta puheenollen, jos ruotsi/norja/tanska tai englanti sujuu, kokeile norjalaista deittisivistoa moteplasse.no.
Itse olen myös suomen vodkahuuruisille metallistiukoille tylsän kunnollinen ja rationaalinen. Sydän sykkiikin nyt noille vuonojen ja vuorien reippalijamiehilleMitä jumalauta saatana. Et todellakaan ole liian tylsä ja kunnollinen suomalaisille miehille. Kysymys on vain siitä että et kelpuuta niitä tylsiä ja kunnollisia, kaltaisiasi suomalaisia miehiä.
- 567890+
finaste eg veit kirjoitti:
Itse olen myös suomen vodkahuuruisille metallistiukoille tylsän kunnollinen ja rationaalinen. Sydän sykkiikin nyt noille vuonojen ja vuorien reippalijamiehilleVarmasti suominainen syykkiikin. Norjassa kun palkkataso on korkempi ja reippailijamiehillä enemmän massia.
- no six pack
Olisin muuten hyvä mut olen ruma.
- räyhhh
räyhhhh kirjoitti:
Mitä jumalauta saatana. Et todellakaan ole liian tylsä ja kunnollinen suomalaisille miehille. Kysymys on vain siitä että et kelpuuta niitä tylsiä ja kunnollisia, kaltaisiasi suomalaisia miehiä.
Minäkin sitten päättelen tekstisi perusteella, että sä olet sellainen hyllyväperseinen, jalat kuin puhelinpylväät ja naama kuin bulldogilla. Lisäksi sulla on arsenaali mielialalääkkeitä, joita popsit kuin makeisia,kun alkaa ahdistaa jatkuva palstoilla roikkuminen ja toisten aloitusten mollaaminen.
- Tango & Cash
Luonnehdit itseäsi tylsäksi, vaikka nimimerkkisi antaa ymmärtää muuta. Oletko mielisairas?
Tekstisi oli ainakin todella uuvuttava. En varmaan itse kestäisi seurassasi hetkeäkään. Ylimielinen läski, voiko kuvottavampaa yhdistelmää olla. - mieees 27v
Reallismiapeliin;
Mitenkä niin jos puhuu tasavertaisuudesta antaisi vaikutuksen feminimistä.Tietysti,jos itse jos koet olevasi heikko ja tarvetta näyttää parisuhteessa kumpi määrä niin jooo,sitten.
Mutta,itse en näe asiaa noin,vaan tulkitsin tuon tasa-arvoisuus maininnan ihan tasan noin kuin se sanottiin;tasaveritainen suhde jossa MOLEMMAT KUULE MOLEMPIA!
Lisäksi,tuo sinun kommentisi on muutenkin,ihan täyttä soopaa;Mitä oikein odotit,erityisominaisuutena suihinotto vaii.Sekö olisi tehnyt sitten erityisen??!?
Ja toi ylipaino,voi jumalauta!Kertoo sinun omista arvoista todella paljon.
Ja ei kannataa ottaa henk.koht.Sinun kaltaisia ääliö pillun perässä juoksija vastauksia oli niin paljon että ei pinna pitänyt lukea muutamaa enempää.
Toisilla kun on elämässä jotain muitakin arvoja kuin noi sinun mainitsemasi.
Ja ap:lle; Älä lannistu,kyllä sieltä joku tulee arvoisesi vielä vastaan.Monesti toimivat suhteeet ovat"toimivia suhteita".Ihmiset feikkaa ulos muuta mitä todellisuus on.
Ja itsestäni ainakin kuullosti että arvosi ovat todella hyvät,joten,sitäkin varten varmaan myös vaikea löytää sitä ns.oikeaa. - Tango & Cash
mieees 27v kirjoitti:
Reallismiapeliin;
Mitenkä niin jos puhuu tasavertaisuudesta antaisi vaikutuksen feminimistä.Tietysti,jos itse jos koet olevasi heikko ja tarvetta näyttää parisuhteessa kumpi määrä niin jooo,sitten.
Mutta,itse en näe asiaa noin,vaan tulkitsin tuon tasa-arvoisuus maininnan ihan tasan noin kuin se sanottiin;tasaveritainen suhde jossa MOLEMMAT KUULE MOLEMPIA!
Lisäksi,tuo sinun kommentisi on muutenkin,ihan täyttä soopaa;Mitä oikein odotit,erityisominaisuutena suihinotto vaii.Sekö olisi tehnyt sitten erityisen??!?
Ja toi ylipaino,voi jumalauta!Kertoo sinun omista arvoista todella paljon.
Ja ei kannataa ottaa henk.koht.Sinun kaltaisia ääliö pillun perässä juoksija vastauksia oli niin paljon että ei pinna pitänyt lukea muutamaa enempää.
Toisilla kun on elämässä jotain muitakin arvoja kuin noi sinun mainitsemasi.
Ja ap:lle; Älä lannistu,kyllä sieltä joku tulee arvoisesi vielä vastaan.Monesti toimivat suhteeet ovat"toimivia suhteita".Ihmiset feikkaa ulos muuta mitä todellisuus on.
Ja itsestäni ainakin kuullosti että arvosi ovat todella hyvät,joten,sitäkin varten varmaan myös vaikea löytää sitä ns.oikeaa.Ylipaino tekee naisesta vähemmän haluttavan partnerin. Aiheesta on tehty tutkimuksiakin. Kyse ei ole asenteista vaan biologiasta. Ei se ole kenenkään vika. Don't shoot the messenger.
- ..........
"saatan vaikuttaa kyyniseltä ja kylmältä."
Tämän on varmaan se avainkohta. Koita saada muutosta tuohon. Olet todennäköisesti sellainen nainen joka näyttää siltä, ettei etsi miestä, joten miehet ei lähesty. Sinun pitäisi jollain tapaa vihjata, että on haku päällä.
Pukeutumisessa voit myös ottaa tyylikkyyden ohelle myös sopivasti seksikkyyttä. Miehet seuraa kuitenkin ensin mulkkuaan ja aivot tulee perässä ja jäävät mulkun valitseman naisen luokse, jos naisesta löytyy muutakin kuin mulkulle namia. Näin ronskisti sanottuna. - AKTM
Äärimmäisen selvä keissi: vaatimuksesi miehille hipovat pilviä, vaikka et sitä itse haluaisikaan myöntää. Jos katsoit syksyllä Parittomat-nimistä sarjaa, niin siinä oli paljon kaltaisiasi naisia, jotka halusivat parisuhdetta, mutta joille ei kelvannut yhtään minkäänlaiset niistä miehistä, joita heille olisi tarjoolla.
- Timatti naiseksi
En ole katsonut ko. sarjaa, mutta en usko, että Suomessa on yhtäkään miestä, joka haluaa olla se, johon on "tyydytty" paremman puutteessa. Olisi tolkuttoman epäreilua ottaa kumppaniksi joku-ihan-kuka-vaan ja pilata sillä tämän henkilön mahdollisuus aitoon onneen ja rakkauteen. Edes minulla ei riitä pokka sellaiseen. Kuten sanottu, olen ihan fine vaikka jäisin yksin. Mieluummin olen yksin kuin riistän toiselta ihmiseltä mahdollisuuden hyvään, aitoon parisuhteeseen "omimalla" hänet turhamaisuuksissani tai yksinäisyydenpelossa itselleni.
- realismiapeliin
Timatti naiseksi kirjoitti:
En ole katsonut ko. sarjaa, mutta en usko, että Suomessa on yhtäkään miestä, joka haluaa olla se, johon on "tyydytty" paremman puutteessa. Olisi tolkuttoman epäreilua ottaa kumppaniksi joku-ihan-kuka-vaan ja pilata sillä tämän henkilön mahdollisuus aitoon onneen ja rakkauteen. Edes minulla ei riitä pokka sellaiseen. Kuten sanottu, olen ihan fine vaikka jäisin yksin. Mieluummin olen yksin kuin riistän toiselta ihmiseltä mahdollisuuden hyvään, aitoon parisuhteeseen "omimalla" hänet turhamaisuuksissani tai yksinäisyydenpelossa itselleni.
Kuuleppa, ei kumppaniksi oteta ketään tosta vaan. Sarjan naisilla oli se ongelma, että he luulivat voivansa valita itselleen laatumiehen, joita heille ei ollut tarjolla. Kipänä puutui eli halua harastaa seksiä, siis naisilta. Sinällään on turha tavoitella "aitoa rakkautta", koska sellaista sekopäistä kemiahuuruistaolotilaa ei kuitenkaan kestä kovin pitkään..
- ...........
Monilla nirsoilla naisilla on juuri se ongelma, että he luulevat tuntevansa miehen jo yhden vilkaisun perusteella. Ei heti tarvitse sitoutua, mutta jos kieltäytyy tutustumasta, koska mies ei heti ole sellainen jännä mies jollaisesta on aina haaveillut, niin se on nirsoilua.
- Tango & Cash
Timantti naiseksi on pihalla kuin lumiukko. Lähes kaikki parisuhteet perustuvat sille, että on otettu joku, joka tyydyttää edes jollain tavalla itseä. Poikkeuksena tietysti suurin osa miehistä, jotka joutuvat ottamaan minkä tahansa läskin, minkä sattuvat saamaan.
Kysymys meille seurusteleville:
Jos kaikki maailman ihmiset laitettaisiin riviin ja saisit siitä kumppanisi valita, ottaisitko sen nykyisen kumppanisi? Aivan. - Hauskaa seuraa
Tango & Cash kirjoitti:
Timantti naiseksi on pihalla kuin lumiukko. Lähes kaikki parisuhteet perustuvat sille, että on otettu joku, joka tyydyttää edes jollain tavalla itseä. Poikkeuksena tietysti suurin osa miehistä, jotka joutuvat ottamaan minkä tahansa läskin, minkä sattuvat saamaan.
Kysymys meille seurusteleville:
Jos kaikki maailman ihmiset laitettaisiin riviin ja saisit siitä kumppanisi valita, ottaisitko sen nykyisen kumppanisi? Aivan.Jep. Ja hän minut.
- ..................
Aletaanpa avaamaan tätä:
1) "n. 10 kiloa ylimääräistä vielä jäljellä." Eli olet lihava. Mitä tämä tarkoittaa: "edellisen suhteen myötä tulleet kilot". Lopetatko heti suhteen saatuasi itsestäsi huolehtimisen ja syöt itsesi siaksi? Kauheata.
2) "Tietynlaista halua menestyä elämässä edellytän kyllä". Miksi? Muuta selitystä ei ole kuin että haluat hyötyä kumppanistasi jotenkin. Joko taloudellisesti tai sosiaalisesti (=saada kaverit kateelliseksi menestyvällä miehellä).
3) "Haluan miehen, jonka kanssa koen olevani tasavertainen." Mahdoton vaatimus. Mies ja nainen eivät voi koskaan olla tasavertaisia. Mies on vaimon pää.
4) "Viihdyn kotona koirieni kanssa." Elukoita on siis useampi kuin yksi? Kaikki eivät pidä koirista ja vaikka pitäisivätkin niin eivät halua asua/viettää aikaa kennelissä.
5) "Istun mieluummin kahvilla tai käväisen syömässä ravintolassa." Rahankäyttösi on ilmeisen holtitonta kun tuhlaat moisiin typeryyksiin. Vaaditko mieheltä samaa?
Että näin.- Tango & Cash
Minäkin haluan avata tätä:
Aletaanpa avaamaan tätä:
1) "n. 10 kiloa ylimääräistä vielä jäljellä." Eli olet lihava. Mitä tämä tarkoittaa: "edellisen suhteen myötä tulleet kilot". Lopetatko heti suhteen saatuasi itsestäsi huolehtimisen ja syöt itsesi siaksi? Kauheata.
Sinkkuna oltu kaksi vuotta ja edelleen läski. Voisiko syy olla vaikka täydellisessä selkärangattomuudessa? Oksettava läski, älä liho suhteessa!
2) "Tietynlaista halua menestyä elämässä edellytän kyllä". Miksi? Muuta selitystä ei ole kuin että haluat hyötyä kumppanistasi jotenkin. Joko taloudellisesti tai sosiaalisesti (=saada kaverit kateelliseksi menestyvällä miehellä).
Tämä on sinänsä luonnollista. Naiset haluavat aina hyötyä suhteesta taloudellisesti. Se ei sinänsä ole naisten vika, koska kyse on biologiasta.
3) "Haluan miehen, jonka kanssa koen olevani tasavertainen." Mahdoton vaatimus. Mies ja nainen eivät voi koskaan olla tasavertaisia. Mies on vaimon pää.
Mies on perheen pää ja nainen alapää. Muuten oikein.
4) "Viihdyn kotona koirieni kanssa." Elukoita on siis useampi kuin yksi? Kaikki eivät pidä koirista ja vaikka pitäisivätkin niin eivät halua asua/viettää aikaa kennelissä.
Miehet eivät todellakaan usein pidä kotieläimistä.
5) "Istun mieluummin kahvilla tai käväisen syömässä ravintolassa." Rahankäyttösi on ilmeisen holtitonta kun tuhlaat moisiin typeryyksiin. Vaaditko mieheltä samaa?
Kävisit mielummin kuntosalilla.
Että näin - Timantti naiseksi
Tango & Cash kirjoitti:
Minäkin haluan avata tätä:
Aletaanpa avaamaan tätä:
Sinkkuna oltu kaksi vuotta ja edelleen läski. Voisiko syy olla vaikka täydellisessä selkärangattomuudessa? Oksettava läski, älä liho suhteessa!
Tämä on sinänsä luonnollista. Naiset haluavat aina hyötyä suhteesta taloudellisesti. Se ei sinänsä ole naisten vika, koska kyse on biologiasta.
Mies on perheen pää ja nainen alapää. Muuten oikein.
Miehet eivät todellakaan usein pidä kotieläimistä.
Kävisit mielummin kuntosalilla.
Että näinKuulostat persoonalta jonka kanssa en irl tulisi lainkaan juttuun ja annat itsestäsi naurettavan kuvan meuhkaamisellasi, mutta silläkin uhalla. Käyn kuntosalilla useammin kuin kaupungilla kahvilla. Olen pudottanut kahdessa vuodessa yli 30% alkuperäisestä painostani (ai että mahdoin olla oksettava silloin, ei ihme että mies petti) ja siinä suhteessa olen ylpeä saavutuksestani, koska se vaatii vähän enemmän mielenlujuutta kuin näennäisten viisauksien lateleminen suomikaksnelosella. Voin myös luvata, että minä en tarvitse miestä taloudellisen hyödyn vuoksi. Miksi haluaisin? Jos haluan kumppanin, kyllä syy on jokin muu kuin raha. Ja kyllä, mies saa olla perheen pää - jos siihen kykenee. Se kuitenkin edellyttää mieheltä paljon, eikä vähiten epäitsekkyyttä ja kykyä empatiaan ja rakkauteen myös silloin kun asiat tuntuvat vaikeilta. Käytäntö osoittanee, löytyykö siihen aidosti kykeneviä miehiä tästä yhteiskunnasta.
- realismiapeliin
Nytpä alkaa hahmottumaan selkeämmin miksi olet sinkkuna. Naisen kohdalla ääripääkäyttäytyminen ei sytytä. Eikä muuten koiratkaan, häiritsevät pirun ikävästi tapailua. Kuvaamasi tempaus ei ole ns. naisellisen naisen temppu, eli ei hyvä sekään..
Eli, tärkeintä olisi nyt ensin laihduttaa ne muutamat ylkilot ja samalla korostaa naisellisuutta myös käyttäytymisen osalta.- ???????
Millaista on naisellinen käyttäytyminen? Onko olemassa joku standardi?
- Millaistako?
??????? kirjoitti:
Tee opintomatka Tallinnaan ja tarkkaile virolaisia naisia.
(Pietari on hyvä paikka myös) - .......
??????? kirjoitti:
Kysy niiltä naisilta, jotka sanoo ylpeänä olevansa "naisellisia naisia". Eilen ainakin nimim. Kympin nainen tunnustautui tällaiseksi ja sanoi että naisellisuuteen kuuluu jonkinlainen shown tekeminen itsestään.
- Kympin Nainen
....... kirjoitti:
Kysy niiltä naisilta, jotka sanoo ylpeänä olevansa "naisellisia naisia". Eilen ainakin nimim. Kympin nainen tunnustautui tällaiseksi ja sanoi että naisellisuuteen kuuluu jonkinlainen shown tekeminen itsestään.
Kun minuun viitattiin, niin annan mielipiteeni:
En ota muuten kantaa ap:n kirjoitukseen mutta kommentoin tätä "naisellinen nainen" aspektia.
En tiedä onko naiselliselle naiselle standardia, mutta minun huomioni kiinnittyy ap:n lauseeseen: "Kroppaani tuskin tulen silti itse olemaan ikinä täysin tyytyväinen - olenhan nainen." Naisellinen Nainen (raflaavasti isolla N:llä tietysti) ei ole tyytymätön kroppaansa - tai ei ainakaan ilmaise sitä noin. Tuo ilmaisu jotenkin huutaa jotakin... en oikein osaa sanoa mitä. Niin, sitä ettei ap ole tyytyväinen itseensä?
En itsekään ole täydellinen (eihän kukaan ole), mutta voin sanoa että olen aikast upea pakkaus. Ja tärkeimpänä: kun minulla on hyvä olo omassa kropassani niin se näkyy. Lanne keinahtaa, tukka heilahtaa ja hymy välähtää. Kyllä siinä jonkun sortin show (heh) voi olla pystyssä, ainakin oikean kohdeyleisön paikalle sattuessa (kaikkiahan ei olekaan tarve tai tarkoitus miellyttää).
Tärkeä huomio: tämä esimerkki on nyt ulkonäköön liittyvä, vain koska ap kirjoitti kropastaan ed. mainitulla tavalla. Yhtä hyvin se ominaisuus johon nainen ei ole itsessään tyytyväinen, voi olla jokin muu asia (joskin usein tuntuu kulminoituvan näihin ulkonäköseikkoihin?).
Pointti on se, että naisen tulee tuntea itsensä Naiseksi, olla sinut kaikkien fyysisten, älyllisten ja henkisten ominaisuuksiensa kanssa. Eikä kai naiselliselle naiseudelle yhtä oikeaa formaattia ole, sen määritelköön jokainen nainen itselleen - ainakin näin toivoisin (ulkoapäin kun sitä ei voi naiseen ohjelmoida).
Selvää on että tietyt ulkoiset asiat / symbolit (kuten korkokengät, pitkät hiukset) ovat ainakin suurimmalle osalle miehistä miellyttäviä - mutta toisaalta jotkut lyhythiuksisetkin naiset ovat todella upeita ja naisellisia (kuten Michelle Williams, Halle Berry) - eli ei se pelkästään näiden "symbolien" varaan rakennu, naisesta itsestään se pitää kummuta. - Tango & Cash
Millaistako? kirjoitti:
Tee opintomatka Tallinnaan ja tarkkaile virolaisia naisia.
(Pietari on hyvä paikka myös)On olemassa standardi naisellisuuteen.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/78376-naisellisuuden-peruspilarit - Tango & Cash
Kympin Nainen kirjoitti:
Kun minuun viitattiin, niin annan mielipiteeni:
En ota muuten kantaa ap:n kirjoitukseen mutta kommentoin tätä "naisellinen nainen" aspektia.
En tiedä onko naiselliselle naiselle standardia, mutta minun huomioni kiinnittyy ap:n lauseeseen: "Kroppaani tuskin tulen silti itse olemaan ikinä täysin tyytyväinen - olenhan nainen." Naisellinen Nainen (raflaavasti isolla N:llä tietysti) ei ole tyytymätön kroppaansa - tai ei ainakaan ilmaise sitä noin. Tuo ilmaisu jotenkin huutaa jotakin... en oikein osaa sanoa mitä. Niin, sitä ettei ap ole tyytyväinen itseensä?
En itsekään ole täydellinen (eihän kukaan ole), mutta voin sanoa että olen aikast upea pakkaus. Ja tärkeimpänä: kun minulla on hyvä olo omassa kropassani niin se näkyy. Lanne keinahtaa, tukka heilahtaa ja hymy välähtää. Kyllä siinä jonkun sortin show (heh) voi olla pystyssä, ainakin oikean kohdeyleisön paikalle sattuessa (kaikkiahan ei olekaan tarve tai tarkoitus miellyttää).
Tärkeä huomio: tämä esimerkki on nyt ulkonäköön liittyvä, vain koska ap kirjoitti kropastaan ed. mainitulla tavalla. Yhtä hyvin se ominaisuus johon nainen ei ole itsessään tyytyväinen, voi olla jokin muu asia (joskin usein tuntuu kulminoituvan näihin ulkonäköseikkoihin?).
Pointti on se, että naisen tulee tuntea itsensä Naiseksi, olla sinut kaikkien fyysisten, älyllisten ja henkisten ominaisuuksiensa kanssa. Eikä kai naiselliselle naiseudelle yhtä oikeaa formaattia ole, sen määritelköön jokainen nainen itselleen - ainakin näin toivoisin (ulkoapäin kun sitä ei voi naiseen ohjelmoida).
Selvää on että tietyt ulkoiset asiat / symbolit (kuten korkokengät, pitkät hiukset) ovat ainakin suurimmalle osalle miehistä miellyttäviä - mutta toisaalta jotkut lyhythiuksisetkin naiset ovat todella upeita ja naisellisia (kuten Michelle Williams, Halle Berry) - eli ei se pelkästään näiden "symbolien" varaan rakennu, naisesta itsestään se pitää kummuta.Lyhyet hiukset eivät tee kenestäkään naisellista tai seksikästä. Jotkut naiset vain sattuvat näyttämään edelleen suurin piirtein naisilta, vaikka hiukset ovatkin lyhyet. Toki nämäkin tapaukset näyttäisivät paremmilta pitkähiuksisina.
Tätä on myös tutkittu. Heteromiehet pitävät pitkistä hiuksista naisilla.
- sori ny
Anna nyt joku meriitti..tai anna olla.
Oot 30..Rukoile se ex-mies takasin sulla ei oo markkina arvoa.- Tango & Cash
Tätähän ei tarvitse anteeksi pyydellä.
Naiset ovat tutkimusten mukaan atraktiivisimmillaan kahdenkymmenen vuoden molemmin puolin.
- Riippakivet helvetti
Pidä koirat, tasa-arvo, ja hae spermapankista itsellesi se lapsi. Muuten elämäsi hujahtaa ohi ilman, ja sitten kaduttaa. Lasta ei kadu. Miestä katuu.
Ei kaltaisellesi hyvälle naiselle ole hyvää miestä. Sinussa se vika ei ole, vaan näissä pullamössö sukupovessa jossa naisia on nyt vaan niin paljon enemmän ettei hyviä miehiä riitä. Pelkkiä urpoja jäljellä.
Se on vaan semmoinen juttu, että oma käsi on niiiiiiiin paljon parempi kuin huono mies. Ja kun oikein ajattelet, niin mihin miestä tarvitsee? oikeasti? en ole vielä keksinyt.
Huonoa ei kannata ottaa, mielummin ilman.- .........
Katkeralta ja miehiä vihaavalta naiselta pitäisi lailla kieltää lisääntyminen. Se ei haittaa, että pilaat oman elämäsi, mutta jos aiot pilata lapsenkin, niin siinä menee joku raja.
- niin5
......... kirjoitti:
Katkeralta ja miehiä vihaavalta naiselta pitäisi lailla kieltää lisääntyminen. Se ei haittaa, että pilaat oman elämäsi, mutta jos aiot pilata lapsenkin, niin siinä menee joku raja.
Onneksi naisia vihaavat miehet eivät pysty lisääntymään itsestään
- mies32
Missä sinä odottaisit miesten iskevän kiinni? Baareja et harrasta ja siellä olevia miehiä halveksut, joten jäljelle jäävät nettideitit. Anna kun arvaan: et harrasta niitäkään?
Noiden kahden ulkopuolelta en ole ikinä tavannut edes pusukaveria (voi toki oll, että on tunnettu jostain, mutta baari siihen on silti vaadittu väliin).
Vain äärimmäisimmät tuntemami pelimiehet ovat iskeneet naisia maitohyllyltä ja hekin kerran eläissään. Aika kovalla riskillä pelaat jos jäät näitä odottamaan.- Tango & Cash
Itse olen iskenyt naisia aivan joka paikassa, missä liikuin sinkkuaikana. Puistoissa, kadulla, junissa, baareissa, missä vain. Onnistumisprosentti on vähän niin ja näin mutta, kun yritin niin helvetin usein, onnistuin pari sataa kertaa. Olen tosin erittäin hyvännäköinen, lihaksikas, hyvinpukeutuva, ja minulla on paljon muitakin naisten suosimia ominaisuuksia.
- mirs32
Tango & Cash kirjoitti:
Itse olen iskenyt naisia aivan joka paikassa, missä liikuin sinkkuaikana. Puistoissa, kadulla, junissa, baareissa, missä vain. Onnistumisprosentti on vähän niin ja näin mutta, kun yritin niin helvetin usein, onnistuin pari sataa kertaa. Olen tosin erittäin hyvännäköinen, lihaksikas, hyvinpukeutuva, ja minulla on paljon muitakin naisten suosimia ominaisuuksia.
Kuten sanoin: riski on kova.
- .............
Tulee fiilis kuivasta ja huumorintajuttomasta uraohjuksesta, joka arvostaa liikaa yhteiskunnan luomaa harhaa laatuihmisestä. Jotain pitäisi ehkä muuttaa. Sellainen ujo, lämminsydäminen, leikkisä ja söpö kaupan kassa on ihan oikeasti parempaa tyttöystävämatskua valtaosalle miehistä. Minä voisin kyllä kaltaisesi kanssa ryhtyä seurustelemaan, jos onnistuisit muuttumaan vähemmän vakavanoloiseksi. Vaatimattomamman oloinen nainen kiinnostaa kuitenkin minuakin enemmän.
Itkeminen muuten on ihan positiivinen asia, ei sitä ainakaan omalta mieheltä kannata piilotella. - j1a
Mulla olis tiedossa sulle yhtä impulsiivinen mies, mutta liekö sulle liian lyhyt (177cm)?
Voisin melkein sanoa, että perfektionismi ja kylmyys käy ongelmaksesi.
Tapasin esim. eilen työtilanteessa ensimmäisen kerran tämän naisen, josta jo ensitapaamisella tuli kuva juuri kaltaisestasi naisesta. Koin hänet jo ensimetreillä kylmäksi, tylsäksi, perfektionistiksi. Mietin vain, että mahtaa olla tylsä ihminen parisuhteessaan..
Kyllä sinä itse tiedät missä menee vikaan. Johan listasit aika monta syytä. Et vain ole kohdannut sitä oikeaa. Luultavasti sulla on profiili suomi24:ssa eikä ole onnistunut sitäkään kautta? Jos taas ei ole, niin ehkä kannattaa kokeilla.
Ujous ja hiljaisuus, kylmyys jne eivät ole ensitreffeillä kovin plussajuttu, valitettavasti. Mies hakee yleensä jotain kepeää ja harmitonta, vain älyköt hakevat kaltaistaan. Insinöörejä kannattaa metsästää.. - sfbmjq
Miksi kaikki naiset alkavat ajatella näitä asioita vasta kolmekymppisinä? Johtuuko se siitä että he ovat tosissaan ajatelleet ettei kumppania pidä etsiä, vaan kun vain elää omaa elämääni, niin kyllä se mies sieltä jossain välissä elämään tulee automaattisesti.
Se nyt vain ei yleensä mene ihan niin.
Jokaisen naisen kannattaisi viimeistään 25-vuotiaana alkaa tosissaan etsimään kumppania. Siinä iässä heillä on vielä hyvä mahdollisuus löytää kunnollinen mies. Kolmekymppisenä se alkaa olla jo aika vaikeaa. Nelikymppisenä jo lähes mahdotonta.
Miksi siis vitkastelette?- Timantti naiseksi
Minä mietin, koska kuten sanottu, se suhde jonka piti kestää koko elämän, kariutui vähän ennen kolmeakymmentä. Ei ole kyse siitä, että asiat tulisivat mieleen vasta nyt. Asioita pohtii, koska elämän kummalliset koukerot tähän tilanteeseen ovat heittäneet. Varmasti olisin miettinyt samoja asioita viisi vuotta sitten jos silloin olisin jäänyt yksin.
- john wayne
No ei tarvi olla insinööri keksiäkseen syyn. Nuoret naiset haluu jännitystä elämään ja paljon seksiä. Mikäs siihen ois parempi ku tatuoitu jyystärikarju joka nussii aivot pihalle ja on muutenki jännittävä äijä. Nuorena naiset näkee kunnolliset miehet nössöinä mammanpoikina. Sitte ku ollaa levitetty haarat koko kylälle ja karjut on jättäny mällinsä sinne ja siirtyny taas nuorempiin lutkiin ni nää panopatjat havahtuu siihen että pitäs löytää kunnollinen mies jonka kanssa vois vaikka lapsenki tehdä. Tän kaiken naiset yleensä ilmottaa kaunistellen sanomalla "juoksut on juostu" = "olen nussituttanut itseni kymmenillä jyystärikarjuilla ja enää en halua että mies vaihtuu joka aamu vaan haluan suhteen"
- Tango & Cash
Minä mietin, koska kuten sanottu, se suhde jonka piti kestää koko elämän, kariutui vähän ennen kolmeakymmentä. Ei ole kyse siitä, että asiat tulisivat mieleen vasta nyt. Asioita pohtii, koska elämän kummalliset koukerot tähän tilanteeseen ovat heittäneet. Varmasti olisin miettinyt samoja asioita viisi vuotta sitten jos silloin olisin jäänyt yksin.
Miksi jätit miehen pettämisen takia. Oletko vähän tyhmä?
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/miksi-naiset-eivat-ymmarra-markkina-arvoteoriaa
- Typy Tipunen
Minä olen kyllä ihan rehellisesti kuvitellut, ettei kumppania tarvitse etsiä. Mutta olenkin viettänyt liki koko aikuiselämäni yhden ihmisen kanssa parisuhteessa, joten aika moni muukin sinkkuiluun liittyvä asia on jäänyt minulta pimentoon.. Tämän palstan lukeminen ei ole kyllä helpottanut yhtään, mutta olenpahan saanut jotain masokistista mielihyvää. Täällä vallitseva asenne kyllä herkästi luotsii luovutusmielialaan. Onneksi en ole vielä kyynistynyt, ja uskoakin vielä löytyy.
- ....................
No naisten ei usein tarvitse etsiä. Riittää, että pitää ulkonäöstään huolta ja menee tyrkylle, niin niitä tarjokkaita tulee jonoksi asti. Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä kiireempi on. Parikymppisellä on vielä melko huoletonta, mutta kolmikymppinen joutuu jo alkaa etsimään miehiä, eikä vain leikkimään näitä nuorten naisten leikkejä.
- Tango & Cash
.................... kirjoitti:
No naisten ei usein tarvitse etsiä. Riittää, että pitää ulkonäöstään huolta ja menee tyrkylle, niin niitä tarjokkaita tulee jonoksi asti. Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä kiireempi on. Parikymppisellä on vielä melko huoletonta, mutta kolmikymppinen joutuu jo alkaa etsimään miehiä, eikä vain leikkimään näitä nuorten naisten leikkejä.
Naiset ja miehet elävät täysin erilaisissa todellisuuksissa. Ei naisten todellakaan tarvitse etsiä kumppania, riittää, kun valitsee tarjolla olevista ehdokkaista. Jos ehdokkaat eivät ole hyviä, silloin naisessa on jokin vika. Hän on esimerkiksi ylipainoinen, liian vanha tms.
- Höpö höpö
Tango & Cash kirjoitti:
Naiset ja miehet elävät täysin erilaisissa todellisuuksissa. Ei naisten todellakaan tarvitse etsiä kumppania, riittää, kun valitsee tarjolla olevista ehdokkaista. Jos ehdokkaat eivät ole hyviä, silloin naisessa on jokin vika. Hän on esimerkiksi ylipainoinen, liian vanha tms.
Jos ehdokkaat eivät ole hyviä, ne eivät silloin ole hyviä.
Parempi olla ilman.
- fnewjkwefnefwef
Olen 30-vuotias.
edellisen suhteen myötä tulleet kilot
vaikuttaa kyyniseltä ja kylmältä.
Ahdistun pienten lasten seurassa
Olet auttamattoman keskiverto ja olemuksesi (ennenkaikkea psyykkinen) ei innosta miehiä tutustumaan sinuun, koska naispiirteesi ovat latentteja. Sopivan herkät miehet jotka ehkä haluaisivat kohdata sinut im persona teoreettisesti kokevat kylmyytesi ja asiallisuutesi liian suurena kynnyksenä.
Samoin oma "ehkä ehkä ei" motiivisi ei ole omiaan rakentamaan suhdetta, vaan väitän että tunnepuolella jätät asiat roikkumaan niin kauaksi aikaa että miehet luovuttavat. Samoin sinusta henkii se ettet anna ulospäin tutustumista edesauttavia signaaleja eli sinussa ei ole mitään koukkua johon miehet tarttuisivat.
Sinulla on korkeintaan muutama vuosi aikaa hoitaa noi puolet kuntoon, muuten suosittelen eläkesäästämistä, tiffanylasitöitä ja siperialaista metsäkissaa lemmikiksi. - Wertti ta Mortti
En osaa sanoa miksi, mutta noista kirjoituksistasi kuultaa läpi tiukkapipoisuus ja huumorintajuttomuus. Tarkkaa analysointia, mietittyjä vaatimuksia, toisten aliarviointia. Ei kiitos, pysyttelen mieluummin helpommissa naisissa.
- Tango & Cash
Bingo. Miehet pitävät nimenomaan helpoista naisista = mukavista, ystävällisistä, avoimista.
Vai että pystyt keskustelemaan ihan Higgsin hiukkasesta. Millä tasolla? Onko kvanttikenttäteoriat sun muut hallinnassa? Tänään olen vähän pahalla päällä, kun piti laskea yötä myöten teoreettisen fysiikan laskuja, ja palauttaa ratkaisut tänään. Monta A4:sta saa uppoamaan muutamaan tehtävään. Ja nämä tehtävät ovat tosiaan sieltä yksinkertaisemmasta päästä.
- lähisairaanhoitaja
"Viihdyn kotona koirieni kanssa." Elukoita on siis useampi kuin yksi? Kaikki eivät pidä koirista ja vaikka pitäisivätkin niin eivät halua asua/viettää aikaa kennelissä."
Tähän se minullakin kaatuisi.
Koiranhajuinen kämppä ei juuri sikalasta tai navetasta eroa.
Muutenkin sain aloittajasta kuvan erittäin ikävästä ihmisestä. Jotenkin tuo piirre sattuu osumaan juuri näihin korkeasti koulutettuihin naisiin. ja siksipä tämäkin on sinkkuna ja runkkaa vielä pitkään.- yloja
Sinkku ja lemmikit yleensäkin on vaikea yhdistelmä. Vuokrallekin on vaikea päästä, tuntuu että helpompaa ois löytää kaksio.
Koirat tunnetusti kiintyvät yhteen perheenjäseneen erityisesti ja voin kuvitella sen metakan kun reviirille saapuu vieras ihminen, joka koetaan heti kilpailijaksi. Itse ainakin kääntyisin koroillani jos ovikellon soitto herättäisi äkäisen haukunnan. Jos lemmikki reagoi noin, millainen omistaja itse mahtaa olla?
Näin se on että Suomessa on vapaana paljon todella upeita naisia ja todella upeita miehiä, mutta aina vaan ne toisilleen sopivat eivät osu kohdakkain. Olet kuitenkin vielä nuori ja ehdit löytää itsellesi sopivan kumppanin, joten ei kannata masentua siitä ettei sellaista heti ole löytynyt. On hyvä jos on miettinyt mikä toisessa ihmisessä on itselle tärkeää, mutta kannattaa kuitenkin miettiä myös sitä mikä on kaikkein tärkeintä, sillä tiukoissa kriteereissä pitäytyminen voi johtaa siihen ettei täsnälleen halutunlainen osu kohdalle. Sen sijaan siitä mikä on kaikkein tärkeintä kannattaa pitää kiinni, sillä on turha ryhtyä suhteeseen sellaisen kanssa jolla tietää jo lähtökohtaisesti olevan jokin sellainen ominaisuus jota ei voi hyväksyä. Ja loppujen lopuksi, kun rakkaus osuu kohdalle ei niillä kriteereillä ole enää niin suurta merkitystä. Sen vain tietää että tämä ihminen sopii minulle. Itse olen tullut siihen tulokseen ettei sitä kumppania kannata niin ryppyotsaisesti hakea vaan keskittyä enemmän siihen että oma elämä on hyvää ja siitä nauttii. Onnellinen ihminen luo hyvän ja kiinnostavan ilmapiirin ympärilleen ja ehkä sitä kautta se kumppanikin löytyy. Lykkyä tykö, löydät varmasti vielä oman rakkaan :-)
- Timantti naiseksi
Sehän on selvä, että kun joku kohdalle osuu, omat kriteerit satavarmasti muokkautuvat sen mukaan. Näin on käynytkin, mutta kun paljastui, että mies on varattu, laitoin välit poikki.
- realismiapeliin
Sehän on selvä, että kun joku kohdalle osuu, omat kriteerit satavarmasti muokkautuvat sen mukaan. Näin on käynytkin, mutta kun paljastui, että mies on varattu, laitoin välit poikki.
Olisit ottanut miehen omaan käyttöösi. Ei ketään voi oikeasti varata. Rakkaus on vain peliä.
- Tango & Cash
"Näin se on että Suomessa on vapaana paljon todella upeita naisia ja todella upeita miehiä, mutta aina vaan ne toisilleen sopivat eivät osu kohdakkain. Olet kuitenkin vielä nuori ja ehdit löytää itsellesi sopivan kumppanin, joten ei kannata masentua siitä ettei sellaista heti ole löytynyt"
Virkkeissä on ainakin kaksi perustavanlaatuista virhettä:
1. Miesten ikäryhmässä ( 35v), josta aloittaja joutuu valitsemaan ei todellakaan ole vapaana todella paljon upeita miehiä. Ihan oikeasti, ei ole. Aloittajan ikäiset miehet taas ottavat nuorempia naisia.
2. 30-vuotias nainen ei ole enää nuori. Naiset ovat kauneimmillaan ja haluttavimmillaan 20 ikävuoden molemmin puolin. Aloittaja alkaa käymään jo neljää kymmentä.
- Arviointilautakunta
Listaamasi ns. vaatimukset miehelle eivät ole kovin korkeat. Nehän täyttää melkein kuka tahansa. Saattaisit hyvinkin kelvata jollekin. Itse en pidä lihavuudesta enkä kotieläimistä. Harrastuksesi eivät myöskään välttämättä kuulosta kovin älyllisiltä.
- Taasnaita
"Haluan miehen, jonka kanssa koen olevani tasavertainen"
- Tassa alkaa jo menna pieleen. Miehet eivat arvosta tasavertaisia suhteita ja tilastojenkin mukaan ne paattyvat herkimmin eroon. Parempi on jos kummallakin on selva tyonjako.
"Olen 30-vuotias."
- Olet pahassa kilpailutilanteessa kun tuhannet muut kanssasiskosi juuri tuossa iassa haluavat loytaa sen lopullisen elamankumppanin jonka kanssa hankitaan lapset ja perhe. Tiedat varmaan itsekin miten kovasti naiset ovat valmiita panostamaan jos he jotain oikeasti haluavat.
"n. 10 kiloa ylimääräistä vielä jäljellä"
- Miehet ovat visuaalisia ja kolmekymppinen ei nayta kaksikymppiselta, ja ylipainoinen kolmekymppinen nayttaa nelikymppiselta. Raaka dieetti paalle vaan ja kaikki ylimaarainen rasva pois.
"Ahdistun pienten lasten seurassa"
- Et ole vissiin se pullantuoksuinen aitityyppi jota kaytannossa kaikki miehet etsivat.
No mitapa tassa sanoisi, jaxuhali.- Timantti naiseksi
Tuosta tasavertaisuudesta. Tämä näytetään jotenkin nyt ymmärrettävää ihan väärin. Ehkä ilmaisin asian huonosti. Minulle sopii kyllä, että rakastamani mies on perheen pää. Se, mikä ei sovi minulle, on se ukko (jollaisesta erosin), jolle ammattini ja sen myötä tulleet onnistumiset ja tietynlainen menestyskin ovat liian kovia paloja nieltäväksi, ja joka jokaisella teollaan viestittää, että hän haluaa minun pysyvän kotona hellan ja nyrkin välissä. Se on epätasavertaisuutta. Tajuan, että miehinen itsetunto kovin harvoin kestää muuta, mutta onneksi todistettavasti on heitäkin, jotka osaavat tukea, kannustaa ja iloitsevat onnistumisista kumppaninsa kanssa. Halit kaikille näille miehille :)
- Vahvaa näyttöä
Ilmeisesti et.
- ----
Onkohan tämä nyt taas niitä naisten huomioaloituksia, jossa haetaan kannustavia viestejä ja päänsilittelijöitä ja vonkamiehiä. Sen sijaan täällä miehet tarjoilee ratkaisua ongelmaan, mutta sitähän ei varmaankaan haettu, vaan sellaista naistyypillistä empatiahössötystä, jossa kannustetaan ja tsempataan "ei sussa mitään vikaa ole, älä muutu". Sori, kun ei nyt tullut sellaista.
- Timantti naiseksi
En tarvitse päänsilittelyjä. Vaan sitä, mitä jo aika monessa viestissä olen saanutkin. Kysyin, missä menee pieleen ja on siihen vastattukin :) Vastauksista päätellen on selvää, että allekirjoittaneen pitää muuttua kelvatakseni "kohdeyleisölle" niiden perheellisten varattujen tai kaljamahojen sijaan. Se, millaisiin muutoksiin olen itse valmis/halukas, on eri asia.
- mies32
En tarvitse päänsilittelyjä. Vaan sitä, mitä jo aika monessa viestissä olen saanutkin. Kysyin, missä menee pieleen ja on siihen vastattukin :) Vastauksista päätellen on selvää, että allekirjoittaneen pitää muuttua kelvatakseni "kohdeyleisölle" niiden perheellisten varattujen tai kaljamahojen sijaan. Se, millaisiin muutoksiin olen itse valmis/halukas, on eri asia.
Pahoin pelkään, ettet sinä tätä kohdeuleisöä kaipaa. Minunlaisille hyville miehille kelpaisit kertomasi mukaan ihan tuollaisenaan ;)
- realismiapeliin
Edelleenkin, ketään ei voi varata, usko jo. Sinun kannattaisi hieman laihduttaa, käyttäytyä naisellisemmin ja lopettaa kaikki feminismiset ajatusleikit.
- Tango & Cash
mies32 kirjoitti:
Pahoin pelkään, ettet sinä tätä kohdeuleisöä kaipaa. Minunlaisille hyville miehille kelpaisit kertomasi mukaan ihan tuollaisenaan ;)
Minulle ei taas kelpaisi mitenkään.
- Voi harmi!
Tango & Cash kirjoitti:
Minulle ei taas kelpaisi mitenkään.
Sanottuna ironisella äänellä..
- Vuosikymmen parantaa
Sinä olet väliaikaista ylipainoa lukuun ottamatta täydellinen ja odotat mieheltä samaa. Annat itsellesi miinuksia vain liiasta täydellisyyden tavoittelusta - kuin olisit työhaastattelussa. Olet varmasti myös aito ja avoin, joten kaikki kertomasi on juuri niin. Eikö sinussa ole mitään virheitä, joista huolimatta mies voisi nähdä hyvät puolesi? Eikö sielussasi piile yhtään haavaa, jonka vuoksi tarvitsisit miehen olkaa? En osaa neuvoa, mutta siitä olen aika varma, että hiukan vähemmän täydellisen on helpompi löytää toinen samanlainen ihminen rinnalleen.
- Tervetuloa!
AT-maailmaan.
Ei mikään ole mennyt pieleen. Olet vain ns. AT-ihminen parisuhdemarkkinoilla.
Jotkut eivät löydä koskaan (Sitä Oikeaa, naislisäys) pariaan ja ilahduttavaa huomata että myös naisissa on sellaisia.- dsfgvhb
Heh! Ottaen huomioon, että hyviä miehiä on tällä maapallolla ehkä viisi, niin meissä naisissa melkein kaikki on sellaisia, jotka joutuu tyytymään paljon vähempään kuin haluaisi.
- ......
dsfgvhb kirjoitti:
Heh! Ottaen huomioon, että hyviä miehiä on tällä maapallolla ehkä viisi, niin meissä naisissa melkein kaikki on sellaisia, jotka joutuu tyytymään paljon vähempään kuin haluaisi.
Sinun käsitys hyvästä miehestä on aika perverssi. Tuskin olet itsekään hyvä nainen.
- ..........
dsfgvhb kirjoitti:
Taidat olla se sama kiukutteleva miesvihaaja joka väittää ettei ole miesvihajaa. Eiköhän tuo "hyviä miehiä on maailmassa vain 5" ole jo todiste miesvihastasi. Ime tuttia, beibi.
- 83--243-
dsfgvhb kirjoitti:
Se mitä haluaisi ja se mihin riittää rahkeet kun on kaksi eri asiaa.
- Tango & Cash
dsfgvhb kirjoitti:
"Heh! Ottaen huomioon, että hyviä miehiä on tällä maapallolla ehkä viisi, niin meissä naisissa melkein kaikki on sellaisia, jotka joutuu tyytymään paljon vähempään kuin haluaisi."
Myös kaikki miehet joutuvat tyytymään paljon vähempään kuin haluaisi. Miehet myös haluaisivat useita seksuaalipartnereita, mutta harva mies tähän kykenee. Nekin jotka kykenevät, väsyvät jossain vaiheessa, koska uusien partnereiden etsintä tuottaa jatkuvasti kustannuksia. Tästä syystä miehet tyytyvät yhteen kumppaniin ja pettävät sitten tätä aina, kun tilaisuus tulee.
- Neiti Linjakainen
Kyyninen,kylmä,perfektionisti. Siinähän ne syyt jo ilmoititkin. Jos annat ensivaikutelman näillä eväillä,niin huh-huh.
- -.-.-
Täysin samaa mieltä.
- akateeminen M
Tässä vähän analyysia tuosta aloituksesta, (kommentit suluissa)
**************************************************************************************
Erosin pari vuotta sitten pitkäaikaisesta suhteesta, kun mies meni ja petti. (huono mies) Muita miehiä ei ole ollut. (ei ollut minun vika) En ole kelpuuttanut noita kaikenkarvaisia yrittäjiä siitä yksinkertaisesta syystä, että minua ei kiinnosta varatut ukkomiehet eikä kapakkojen haisevat kaljamahat. (huonoja miehiä) Jostain syystä järkeviä, oikeasti vapaita ehdokkaita ei kannoillani kuitenkaan roiku lainkaan. (huonoja miehiä) Ei se sinänsä ole maailmanloppu, mutta joskus sitä jää miettimään, missä menee mönkään kun muilla parisuhde-elämä tuntuu kukoistavan. (missä vika?) Olenko ollut vain huono-onninen (minusta riippumaton asia) vai olenko sittenkin nirppanokka? (minussa vikaa, joskin toisten arvioihin perustuvaa, eli ei mitään vikaa oikeastaan?)
Haluan miehen, jonka kanssa koen olevani tasavertainen, joka ei petä ja jonka kanssa minulla on yhteinen arvomaailma. (kolme vaatimusta miehelle) En edellytä korkeaa koulutusta, mutta tietynlaista halua menestyä elämässä edellytän kyllä (vaatimus miehelle) - ja sitä, että miehen itsetunto kestää kumppanin menestystä (tuntuu nimittäin olevan monille kova pala nieltäväksi) (vaatimus miehelle). Ulkonäölläkin on merkitystä (vaatimus miehelle), mutta enemmän painaa siisteys (vaatimus miehelle) ja tyylikkyys (vaatimus miehelle) kuin valtavat hauikset ja sixpack (ei ehdoton vaatimus miehelle, mutta ei haittaisikaan, päin vastoin). Ja kyllä naaman pitäisi sen verran kestää katsetta, että kehtaan katsoa toista kahvikupin yli aamupalalla (vaatimus miehelle). Jäänkö yksin näiden vaatimusteni kanssa? Kenties - sekin on ok, pystyn kyllä elämään asian kanssa (enkä pysty, koska täällä valitan). Mutta joskus jää väkisinkin miettimään, millainen minun sitten pitäisi olla, että löytyisi edes se yksi, jonka kanssa voisin oikeasti harkita elämäni jakamista? Onko oikeasti niin, etten kelpaa heille tällaisena? (en halua miettiä mikä minussa on vikana, vaan haluan ymmärtää miksi muut eivät näe minun erinomaisuuttani)
Olen 30-vuotias. Minulla ei ole lapsia. Olen savuton. Siiderit tai kaljat eivät maistu liioin. Juon kyllä viiniä silloin tällöin (lue: lasillisen tai kaksi kerran kuukaudessa tai kahdessa). En viihdy baareissa, joten käy niissä maksimissaan pari kertaa vuodessa ystävieni kanssa. Olen korkeasti koulutettu, minulla on vakituinen työpaikka ja korkeahkot kuukausitulot. (tässä näitä asioita, mitä pidän plussana)
jatkuu....- akateeminen M
Naamani on ihan sievä (minun mielestä). Minulla on pitkät ruskeat hiusket, tummat silmät sekä silmälasit (näihin miehen pitää hullaantua). Olen pitkähkö (173cm) mutta edellisen suhteen myötä tulleet kilot ovat vielä osittain karistamatta (n. 10 kiloa ylimääräistä vielä jäljellä, mutta niistäkin pääsee eroon (tottakai pääsen, sillä minussa ei ole vikoja)). Kroppaani tuskin tulen silti itse olemaan ikinä täysin tyytyväinen - olenhan nainen (ymmärtäkää minua). Pukeudun mielestäni tyylikkäästi (nimen omaan, mielestäni). Osaan leipoa, laittaa hyvää ruokaa, tehdä käsitöitä ja puukäsitöitä (voi kun olenkin moniosaaja). Kuuntelen musiikkia (kukapa ei?) , katson elokuvia (telkasta tulee), viihdyn kotona koirieni (sinun pitää sietää koiria) kanssa yhtä lailla kuin kahvilla ystävieni kanssa (wuhuu). Olen matkustellut paljon (olen yyberhyvä), ja haluaisin toki tulevaisuudessakin silloin tällöin nähdä uusia paikkoja (tottakai)
En petä enkä valehtele (miksi mainitsen tämän, suurin osa ihmisistä ei petä eikä valehtele?). Inhoan juoruilemista (kukapa ei). Hymyilen paljon (usein katkerasti). Itken salaa jos itken (koska minulla ei ole heikkouksia). En vuodata tunteitani kovin avoimesti (hyvä). Olen toisinaan liiankin rationaalinen ja saatan vaikuttaa kyyniseltä ja kylmältä. (ai toisinaan) Läheiset tietävät kuitenkin paremmin, mitä jääkuoren alla oikeasti on :) (tosin harva välittää, koska olen karkoittanut kaikki läheltäni). Olen palvelualtis, mutta inhoan siivelläelämistä ja siivelläeläjiä (eli mietin tarkkaan ketä autan, pitää olla vastapalveluksia odotettavissa). Olen perfektionisti. Siitä ainakin pitkä miinus. (kyllä, tosi pitkä, koska olen perfektionisti muiden suhteen, itsessäni siedän hyvinkin puutteita).
Ensitapaamisella olen hieman ujo ja tästä syystä ehkä hiljaisen oloinen (koska miehen tehtävä on viihdyttää minua) - mutta tutustumisen jälkeen kuin avoin kirja (voisin olla sitä alussakin, mutta haluan käyttää tätäkin taitoa harkintani mukaan). Pystyn keskustelemaan sujuvasti niin higgsin hiukkasesta (just luin Ilta-Sanomista) kuin eilisestä TopGearin jaksostakin (olenkohan lesbo?). En viivyttele Ikeassa, Vepsäläisellä enkä vaatekaupoissa (tässä kohtaa valehtelen, sorii). Istun mieluummin kahvilla tai käväisen syömässä ravintolassa ja palaan sitten kotiin (koska haluan että minut huomataan tärkeissä paikoissa).
Ahdistun pienten lasten seurassa (joitakin poikkeuksia lukuunottamatta) (mutta en ole itsekäs, ihan oikeasti!!!) , joten en osaa kuvitella päätyväni yhteen miehen kanssa, jolla sellaisia on (aika kova vaatimus miehelle). Vanhemmat lapset kuitenkin menettelevät (jos saan määritellä säännöt). Voisin silti suunnitella perheen perustamista sopivan kumppanin osuessa kohdalle. (niin)
Tämä EI ole treffi-ilmoitus, vaikka sellaiselta kuulostaakin nyt yhtäkkiä. Yritän vain hahmottaa, mikä menee pieleen, kun varteenotettavia kumppaniehdokkaita ei näy. Onko näillä meriiteillä ja puutteilla nainen "tuomittu" sinkuksi?
****************************************************************************************
No joo, tuli kovin pitkä tarina. Lisäsin noita kommentteja sulkuihin sen mukaan, millaisia ajatuksia minulle tuli. En jaksa alkaa ynnäilemään, mutta veikkaisin että näin miehenä katsottuna, sinussa on noin 50 miinusta yhtä plussaa kohden. Kovin herkästi näet kaikki ominaisuutesi ehdottomina plussina, vaikka näin ei välttämättä ole. Siitä kilometrin pituinen miinus.
Tuo viimeinen kysymyksesi - "tuomittu" sinkuksi? Et varmaan, löydät varmaan jonkun miesparan, joka ihastuu ja haluaa sinut itselleen noista (pään sisäisistä) vajavaisuuksistasi huolimatta, mutta takaan että se en ole minä!
Oliko muita kysymyksiä? - 123098
akateeminen M kirjoitti:
Naamani on ihan sievä (minun mielestä). Minulla on pitkät ruskeat hiusket, tummat silmät sekä silmälasit (näihin miehen pitää hullaantua). Olen pitkähkö (173cm) mutta edellisen suhteen myötä tulleet kilot ovat vielä osittain karistamatta (n. 10 kiloa ylimääräistä vielä jäljellä, mutta niistäkin pääsee eroon (tottakai pääsen, sillä minussa ei ole vikoja)). Kroppaani tuskin tulen silti itse olemaan ikinä täysin tyytyväinen - olenhan nainen (ymmärtäkää minua). Pukeudun mielestäni tyylikkäästi (nimen omaan, mielestäni). Osaan leipoa, laittaa hyvää ruokaa, tehdä käsitöitä ja puukäsitöitä (voi kun olenkin moniosaaja). Kuuntelen musiikkia (kukapa ei?) , katson elokuvia (telkasta tulee), viihdyn kotona koirieni (sinun pitää sietää koiria) kanssa yhtä lailla kuin kahvilla ystävieni kanssa (wuhuu). Olen matkustellut paljon (olen yyberhyvä), ja haluaisin toki tulevaisuudessakin silloin tällöin nähdä uusia paikkoja (tottakai)
En petä enkä valehtele (miksi mainitsen tämän, suurin osa ihmisistä ei petä eikä valehtele?). Inhoan juoruilemista (kukapa ei). Hymyilen paljon (usein katkerasti). Itken salaa jos itken (koska minulla ei ole heikkouksia). En vuodata tunteitani kovin avoimesti (hyvä). Olen toisinaan liiankin rationaalinen ja saatan vaikuttaa kyyniseltä ja kylmältä. (ai toisinaan) Läheiset tietävät kuitenkin paremmin, mitä jääkuoren alla oikeasti on :) (tosin harva välittää, koska olen karkoittanut kaikki läheltäni). Olen palvelualtis, mutta inhoan siivelläelämistä ja siivelläeläjiä (eli mietin tarkkaan ketä autan, pitää olla vastapalveluksia odotettavissa). Olen perfektionisti. Siitä ainakin pitkä miinus. (kyllä, tosi pitkä, koska olen perfektionisti muiden suhteen, itsessäni siedän hyvinkin puutteita).
Ensitapaamisella olen hieman ujo ja tästä syystä ehkä hiljaisen oloinen (koska miehen tehtävä on viihdyttää minua) - mutta tutustumisen jälkeen kuin avoin kirja (voisin olla sitä alussakin, mutta haluan käyttää tätäkin taitoa harkintani mukaan). Pystyn keskustelemaan sujuvasti niin higgsin hiukkasesta (just luin Ilta-Sanomista) kuin eilisestä TopGearin jaksostakin (olenkohan lesbo?). En viivyttele Ikeassa, Vepsäläisellä enkä vaatekaupoissa (tässä kohtaa valehtelen, sorii). Istun mieluummin kahvilla tai käväisen syömässä ravintolassa ja palaan sitten kotiin (koska haluan että minut huomataan tärkeissä paikoissa).
Ahdistun pienten lasten seurassa (joitakin poikkeuksia lukuunottamatta) (mutta en ole itsekäs, ihan oikeasti!!!) , joten en osaa kuvitella päätyväni yhteen miehen kanssa, jolla sellaisia on (aika kova vaatimus miehelle). Vanhemmat lapset kuitenkin menettelevät (jos saan määritellä säännöt). Voisin silti suunnitella perheen perustamista sopivan kumppanin osuessa kohdalle. (niin)
****************************************************************************************
No joo, tuli kovin pitkä tarina. Lisäsin noita kommentteja sulkuihin sen mukaan, millaisia ajatuksia minulle tuli. En jaksa alkaa ynnäilemään, mutta veikkaisin että näin miehenä katsottuna, sinussa on noin 50 miinusta yhtä plussaa kohden. Kovin herkästi näet kaikki ominaisuutesi ehdottomina plussina, vaikka näin ei välttämättä ole. Siitä kilometrin pituinen miinus.
Tuo viimeinen kysymyksesi - "tuomittu" sinkuksi? Et varmaan, löydät varmaan jonkun miesparan, joka ihastuu ja haluaa sinut itselleen noista (pään sisäisistä) vajavaisuuksistasi huolimatta, mutta takaan että se en ole minä!
Oliko muita kysymyksiä?Mikähän tämän analyysin tarkoitus oli? Kertoa, että luit aloitusta kuin Piru Raamattua?
Miten naisen pitäisi kertoa itsestään, jotta se sinua miellyttäisi tai jotta kiinnostuisit naisesta.? "En nyt osaa kertoa oikein itsestäni mut kysymällä saat tietää"? :D - -------------------
akateeminen M kirjoitti:
Oliko muita kysymyksiä?Selvää on ainakin, miksi sinä olet sinkku. Ja luulen että tulet olemaan pitkään.....
- mies32
123098 kirjoitti:
Mikähän tämän analyysin tarkoitus oli? Kertoa, että luit aloitusta kuin Piru Raamattua?
Miten naisen pitäisi kertoa itsestään, jotta se sinua miellyttäisi tai jotta kiinnostuisit naisesta.? "En nyt osaa kertoa oikein itsestäni mut kysymällä saat tietää"? :DNämä on näitä maailmalle katkeria reppanoita, paras ohittaa ilman olankohautustakaan. Tai jos haluat maailmaa parantaa, anna hali. Tosin senkin nämä näkisivät vittuiluna.
- Kympin Nainen
123098 kirjoitti:
Mikähän tämän analyysin tarkoitus oli? Kertoa, että luit aloitusta kuin Piru Raamattua?
Miten naisen pitäisi kertoa itsestään, jotta se sinua miellyttäisi tai jotta kiinnostuisit naisesta.? "En nyt osaa kertoa oikein itsestäni mut kysymällä saat tietää"? :DMinun on kyllä pakko sanoa että ymmärsin "akateeminen M":n tekemän analyysin ja aika pitkälle olen samaa mieltäkin, en ehkä ihan kaikesta. Se, että vastaus oli aika tyly, on sitten toinen asia.
Toisaalta, aloituksen otsikkokin "Enkö minä muka kelpaa?" on paljonpuhuva. Eli toistan, olen samaa mieltä analyysistä, ainakin pääpirteittäin. - mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Minun on kyllä pakko sanoa että ymmärsin "akateeminen M":n tekemän analyysin ja aika pitkälle olen samaa mieltäkin, en ehkä ihan kaikesta. Se, että vastaus oli aika tyly, on sitten toinen asia.
Toisaalta, aloituksen otsikkokin "Enkö minä muka kelpaa?" on paljonpuhuva. Eli toistan, olen samaa mieltä analyysistä, ainakin pääpirteittäin.Minusta AP kuulosti aika paljon sinulta.
Ehkä sillä erolla, ettet ainakaan vielä kysele, että missä ne miehet ovat.
Oman analyysini mukaan ihan peruskiva ja fiksu tyttö, joka kertoo itsestään miten parhaiten osaa ja itsensä näkee. Ongelmansa todennäköisesti se mitä jo aiemmin sanoin eli ettei aktiivisesti hae miesseuraa.
Mitään negatiivista en onnistu löytämään tuosta tekstistä vaikka kuinka yrittäisin rivivälejä lukea. No ehkä huono itsetunto, kun epäilee, ettei kelpaa. Ja mahdollinen kapakoissa kävijöiden yleistäminen haiseviksi kaljamahoiksi. Riippuu ihan siitä, että mistä kapakeista ja asiakkaista kyse, kyllähän siellä paljon noita haisuleitakin istuu iltojaan. Jos taas tarkoittaa, että esim. Apollosta ei löydä muita kuin haisevia kaljamahoja, niin ongelmat löytyvät lähinnä hänestä itsestään. (en tosin ole itsekään Apollossa käynyt vuosiin, mutta käsittääkseni edelleen ihan ok, eikä vieläkään ihan teinipaikka.) - Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
Minusta AP kuulosti aika paljon sinulta.
Ehkä sillä erolla, ettet ainakaan vielä kysele, että missä ne miehet ovat.
Oman analyysini mukaan ihan peruskiva ja fiksu tyttö, joka kertoo itsestään miten parhaiten osaa ja itsensä näkee. Ongelmansa todennäköisesti se mitä jo aiemmin sanoin eli ettei aktiivisesti hae miesseuraa.
Mitään negatiivista en onnistu löytämään tuosta tekstistä vaikka kuinka yrittäisin rivivälejä lukea. No ehkä huono itsetunto, kun epäilee, ettei kelpaa. Ja mahdollinen kapakoissa kävijöiden yleistäminen haiseviksi kaljamahoiksi. Riippuu ihan siitä, että mistä kapakeista ja asiakkaista kyse, kyllähän siellä paljon noita haisuleitakin istuu iltojaan. Jos taas tarkoittaa, että esim. Apollosta ei löydä muita kuin haisevia kaljamahoja, niin ongelmat löytyvät lähinnä hänestä itsestään. (en tosin ole itsekään Apollossa käynyt vuosiin, mutta käsittääkseni edelleen ihan ok, eikä vieläkään ihan teinipaikka.)Oho, et kyllä tunne sitten minua juurikaan! (mutta taidatkin piiloprovota?)
No ei, ehkä joitakin yksittäisiä yhtymäkohtia mutta kovin vähän loppujen lopuksi. Yksi suurimmista asioista mitä itse aloituksessa ihmettelen, on se että ap ahdistuu lasten seurassa mutta toisaalta voisi lasten hankintaa harkita. Ihmettelen tätä, mutta ehkä takerrun "ahdistua" sanaan - se on minusta todella vahva ilmaisu.
Noh, enpä lähde tässä muita eroja välillämme analysoimaan, kun tulisi pitkä vastaus eikä se ole millään muotoa oleellistakaan. Kaipa sinulla on vielä niin halutessasi paljon selvitettävää ;)
Yritätkö vihjata että olet Apolloon menossa lähiaikoina? (sori suoruudestani, se on yksi minun heikkouksistani...) - mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Oho, et kyllä tunne sitten minua juurikaan! (mutta taidatkin piiloprovota?)
No ei, ehkä joitakin yksittäisiä yhtymäkohtia mutta kovin vähän loppujen lopuksi. Yksi suurimmista asioista mitä itse aloituksessa ihmettelen, on se että ap ahdistuu lasten seurassa mutta toisaalta voisi lasten hankintaa harkita. Ihmettelen tätä, mutta ehkä takerrun "ahdistua" sanaan - se on minusta todella vahva ilmaisu.
Noh, enpä lähde tässä muita eroja välillämme analysoimaan, kun tulisi pitkä vastaus eikä se ole millään muotoa oleellistakaan. Kaipa sinulla on vielä niin halutessasi paljon selvitettävää ;)
Yritätkö vihjata että olet Apolloon menossa lähiaikoina? (sori suoruudestani, se on yksi minun heikkouksistani...)Minusta te naiset olette aika pitkälle kaikki samanlaisia. Yleensä teidät saa sänkyynkin tasan yhdellä ja samalla tekniikalla. Joten miksi vaivaitua "tutustumaan" paremmin, kun "tunnen" sinut jo riittävän hyvin muutenkin.
- mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Oho, et kyllä tunne sitten minua juurikaan! (mutta taidatkin piiloprovota?)
Yritätkö vihjata että olet Apolloon menossa lähiaikoina? (sori suoruudestani, se on yksi minun heikkouksistani...)No enpä edes piiloprovoa. En minä vaan näe tuossa AP:ssä mitään ärsyttävää tai muutakaan vikaa.
No lasten seurassa ahdistuminen.. No minkäs sille teet? En minä sen perusteella ala ihmistä tuomitsemaan, mikä pakko kaikkien on lapsia rakastaa? Ovathan ne välillä ärsyttäviä, yksilöstä, vanhemmista ja iästä riippuen. Ei se nyt mikään varsinainen plussa ole, että lapsista ahdistuu, mutta ei tosiaan tarkoita, että ihminen olisi sen takia täysin pilallinen. Etenkin kun ei tarkemmin tiedä mistä kyse ja millaisia kokemuksia ollut.
Kauhea selvittäminen jos pitää syväanalysoida teidät kummatkin, eikä se tietenkään näin anonyymisti netissä edes onnistu.
En ole suunnitellut Apolloa, mutta nyt sinä taidat vihjata..
Tai on se jossain takaraivossa itseasiassa ollut jo pidempään, että olisi kiva käydä siellä taas joskus. Mutta ei vaan ole tärpännyt ajat ja paikat ja seurat kohdalleen. Eikä taida onnistua vähään aikaan nytkään.. - Kympin Nainen
mies32 kirjoitti:
No enpä edes piiloprovoa. En minä vaan näe tuossa AP:ssä mitään ärsyttävää tai muutakaan vikaa.
No lasten seurassa ahdistuminen.. No minkäs sille teet? En minä sen perusteella ala ihmistä tuomitsemaan, mikä pakko kaikkien on lapsia rakastaa? Ovathan ne välillä ärsyttäviä, yksilöstä, vanhemmista ja iästä riippuen. Ei se nyt mikään varsinainen plussa ole, että lapsista ahdistuu, mutta ei tosiaan tarkoita, että ihminen olisi sen takia täysin pilallinen. Etenkin kun ei tarkemmin tiedä mistä kyse ja millaisia kokemuksia ollut.
Kauhea selvittäminen jos pitää syväanalysoida teidät kummatkin, eikä se tietenkään näin anonyymisti netissä edes onnistu.
Tai on se jossain takaraivossa itseasiassa ollut jo pidempään, että olisi kiva käydä siellä taas joskus. Mutta ei vaan ole tärpännyt ajat ja paikat ja seurat kohdalleen. Eikä taida onnistua vähään aikaan nytkään..En minäkään aloittajaa tuomitse yhtään mistään (ei ole minun paikkani tuomita ketään).
Tarkoitin tuolla lapsijutulla sitä, että minusta on iso ristiriita siinä, että ensin sanoo ahdistuvansa lasten seurassa, mutta kuitenkin mahdollisena harkita lasten hankintaa. Tämä oli minusta kummallista, koska jos jostakin asiasta itse voimakkaasti tunnen, niin vaikea sitä vastoin on toimia. Mutta kuten sanoin, ehkä takerrun liikaa tuohon ahdistua-sanaan ja sen kautta syntyneeseen ristiriitaiseen mielikuvaan. Mutta ahdistukoon lapsista ken haluaa, tai olkoon ahdistumatta, oma elämänsä jokaisella :)
En vihjannut mitään, suora kun olen. Muttei kai se poissuljettu ajatus ole että siellä joskus pyörähtäisi, varmasti vuosia itselläkin kun viimeksi siellä olen käynyt. - --------------------
Kympin Nainen kirjoitti:
En minäkään aloittajaa tuomitse yhtään mistään (ei ole minun paikkani tuomita ketään).
Tarkoitin tuolla lapsijutulla sitä, että minusta on iso ristiriita siinä, että ensin sanoo ahdistuvansa lasten seurassa, mutta kuitenkin mahdollisena harkita lasten hankintaa. Tämä oli minusta kummallista, koska jos jostakin asiasta itse voimakkaasti tunnen, niin vaikea sitä vastoin on toimia. Mutta kuten sanoin, ehkä takerrun liikaa tuohon ahdistua-sanaan ja sen kautta syntyneeseen ristiriitaiseen mielikuvaan. Mutta ahdistukoon lapsista ken haluaa, tai olkoon ahdistumatta, oma elämänsä jokaisella :)
En vihjannut mitään, suora kun olen. Muttei kai se poissuljettu ajatus ole että siellä joskus pyörähtäisi, varmasti vuosia itselläkin kun viimeksi siellä olen käynyt.Kannattaa pitää mielessä, että vieraat ja omat lapset ovat kuitenkin vähän eri asia. Vaikka ei olisikaan mikään universaali äitityyppi, voi silti omiin lapsiin kiintyä syvästi ja olla hyvä äiti.
Jotkut ahdistuvat lasten kanssa ihan yksinkertaisesti siksi, että heillä ei ole juurikaan kokemusta lapsista eivätkä ehkä osaa luontaisesti olla lasten kanssa. Omien lasten saaminen ja äitiyteen kasvaminen voi kuitenkin muuttaa kuvion ihan kokonaan. - Tango & Cash
mies32 kirjoitti:
No enpä edes piiloprovoa. En minä vaan näe tuossa AP:ssä mitään ärsyttävää tai muutakaan vikaa.
Tai on se jossain takaraivossa itseasiassa ollut jo pidempään, että olisi kiva käydä siellä taas joskus. Mutta ei vaan ole tärpännyt ajat ja paikat ja seurat kohdalleen. Eikä taida onnistua vähään aikaan nytkään.."En minä vaan näe tuossa AP:ssä mitään ärsyttävää tai muutakaan vikaa."
Minä näen. Hän on ylipainoinen.
Se on vika. - Tango & Cash
mies32 kirjoitti:
Minusta te naiset olette aika pitkälle kaikki samanlaisia. Yleensä teidät saa sänkyynkin tasan yhdellä ja samalla tekniikalla. Joten miksi vaivaitua "tutustumaan" paremmin, kun "tunnen" sinut jo riittävän hyvin muutenkin.
Onkohan sinulle tippunut käsipaino päähän, kun juttusi tyhmenevät jatkuvasti.
- ....................
Luultavasti kelpaat, vaan et ainakaan anna helposti lähestyttävää kuvaa. Eikä siinä sinällään ole mitään pahaa, mutta realiteetti on ettei niitä kumppaniehdokkaita löydy joka nurkan takaa. Joku toinen on avoin kuin kirja, impulsiivinen ja ehkä pikkuisen naiivikin ja saattaa suurinpiirtein hyppiä suoraan suhteesta toiseen, kun aina löytyy mielenkiintoinen mies/nainen.
Viestiketjusta ei selviä, missä kohtaa parisuhteen muodostumista ongelma on. Siitä riippuu, mitä pitäisi tehdä.
Ensinnäkin - saatko kontakteja miehiin? Pääsetkö juttuihin heidän kanssaan. Jos asut luostarissa ja olet hirveän ujo, ongelma saattaa olla jo tässä. Nyt kun sormuksia ei enää käytetä, pitää sinkkuus tehdä muuten näkyväksi. Jo se, että katselee miehiä sillä silmällä auttaa usein.
Toiseksi - johtaako jutustelusi kohti suhdetta? Vika saattaa olla silloin alkuperäisessä viestissä kertomastasi, mutta epäilen sitä. Baareissa jutustelulla on selvä päämäärä. Muualla pitää olla rohkea ja puhua vapaa-ajan vietosta ja koettaa hakeutua mukaan toisen juttuihin.
Kolmas vaihe - etkö saa suhdetta vakiinnutettua. Siitäkin on näillä palstoilla puhuttu paljon. Et ole edes yksinhuoltaja, mikä on vahva turn-off 30 v miehille.- kolmikymppinen.
En olisi huolissani asiasta. Tällä palstalla on paljon miehiä joiden teksteistä näkee miksi he itse täällä sinkkupalstalla kirjoittelevat, eikä heidän juttujaan kannata kovin vakavasti ottaa. Kolmikymppiselle naiselle on paljon ottajia jos sinulla itselläsi on halu alkaa vakavaan suhteeseen. Ihan sama tilanne tämän ikäisillä (ja monesti vanhemmilla) miehilläkin on, halutaan vakiintua ja perustaa perhe ja tosiasia on että siinä katsotaan ensimmäistä sopivaa kumppania jonka kanssa tähän alkaa. Joko sinulla tulee tuo vaihe tai sitten ei, siihen asti pidä rauhassa vaatimustasosi, kun se oikeanlainen tulee vastaan ei sillä listalla ole niin väliäkään.
- realismiapeliin
40-50v mies ottaa mielellään 30v naisen, eli vientiä löytyy.
- kolmikymppinen.
realismiapeliin kirjoitti:
40-50v mies ottaa mielellään 30v naisen, eli vientiä löytyy.
Ottais ne kolmikymppiset ja nuoremmatkin :) Ihan vakavaan suhteeseen, avioon ja lapsia tekemään.
- akateeminen M
Kirjoitin tuon "analyysini" ironisesti - että mitä kaikkea tuo aloittaja vaatii, ja miten sokea onkaan omille kehityskohteilleen. Myönnän että oli tuo vähän vaikeatajuinen tuo juttuni, jos ei satu omaamaan samanlaista huumoria kuin minulla on.
Mukavaa perjantaita kaikille! =) - lkuoiuy
AP:lle: Minusta sinä kuulostat oikein mukavalta fiksulta naiselta. Joskus parisuhteen löytäminen voi olla pienestä kiinni. Sanoisin ensimmäiseksi sen, että ole ylpeä itsestäsi ja kropastasi. Moni tuijottaa netissä kilomääriä, kun taas tosielämässä unohdetaan kilomäärät ja katsotaan kokonaisuutta. Jos kannat ryhdikkäästi itsesi ja pukeudut jossain määrin naisellisesti, niin päät kääntyvät ihan varmasti. Naisellista voi olla esim. liehuva huivi ja korolliset kengät, vaikka muuten vaatetus olisi tavallista esim. pillifarkut ja huopakangastakki.
Sinun pitäisi osoittaa, että olet kiinnostunut. Hymyile ja katso silmiin.
Ole myöskin paikoissa, joissa voit tavata miehiä. Baareissakin voi käydä ihan selvinpäin ja mennä sinne vain 2-3 tunniksi, jolloin ei mene aikaa hukkaan eikä rahallisestikaan ole kova panostus. Tai sitten niitä nettideittejä vaan kehiin.- Tango & Cash
Miksi ylipainoisesta kropasta pitäisi olla ylpeä? Ylipainostahan tulisi nimenomaan hankkiutua eroon. Olet myös väärässä siinä ,että todellisuudessa katsotaan kokonaisuutta. Niitä kiloja katsotaan myös tosielämässä. Lihava nainen saa miehen, joka ei ole parempaa naista saanut.
- muodokasss
Tango & Cash kirjoitti:
Miksi ylipainoisesta kropasta pitäisi olla ylpeä? Ylipainostahan tulisi nimenomaan hankkiutua eroon. Olet myös väärässä siinä ,että todellisuudessa katsotaan kokonaisuutta. Niitä kiloja katsotaan myös tosielämässä. Lihava nainen saa miehen, joka ei ole parempaa naista saanut.
Monet miehet pitävät nimenomaan hieman ylipainoisista ja tuomalla omia hyviä puoliaan esiin aloittaja voi hyvin vedota heihin. Varsinkin pidempää suhdetta ajatellen ylipainoinen mutta itsensä kanssa sinut oleva nainen joka tykkää seksistä ja alastomuudesta taitaa olla toimivampi kuin epävarmana kroppaansa häpeävä ikilaihduttaja. Eli ap, ylpeästi muodot esiin!
- 19 + 15
muodokasss kirjoitti:
Monet miehet pitävät nimenomaan hieman ylipainoisista ja tuomalla omia hyviä puoliaan esiin aloittaja voi hyvin vedota heihin. Varsinkin pidempää suhdetta ajatellen ylipainoinen mutta itsensä kanssa sinut oleva nainen joka tykkää seksistä ja alastomuudesta taitaa olla toimivampi kuin epävarmana kroppaansa häpeävä ikilaihduttaja. Eli ap, ylpeästi muodot esiin!
Fream on fatsy.
- muodokasss
19 + 15 kirjoitti:
Fream on fatsy.
Kun rintamusta koristaa pari F-kuppista ja ja ne erottaa isosta perseestä vyötärö, eipä tarvitse :) Katkeraa, katkeraa. Sellaista on elämä, hyvin epäreilua :D
- Tango & Cash
Lyhyt vastaus kysymykseesi olisi; Et kelpaa. Koska;
Juot viiniä.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2013012416598270_lz.shtml
Olet ylpainoinen.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/71102-pitaako-laski-naisessa-hyvaksya
Olet ujo.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/43207-nainen-kysyy-mika-on-markkina-arvoni
Sinussa on siis paljon erittäin huonoja piirteitä, joita me miehet inhoamme yli kaiken.
Nyt valittamisen sijaan, ota itseäsi niskasta kiinni ja muutu, jos haluat vakituisen kumppanin.- ---
:D:D:D Kiitti makeista nauruista, nuo iltalehtien "parisuhdevinkit" toimivat joskus paremmin kuin varsinaiset vitsit.
- Tango & Cash
--- kirjoitti:
:D:D:D Kiitti makeista nauruista, nuo iltalehtien "parisuhdevinkit" toimivat joskus paremmin kuin varsinaiset vitsit.
Kyllä, juttuhan oli hauska. Siinä kuitenkin viitattiin tutkimukseen, jonka varmaan jokainen voi havaita myös empiirisesti.
- ..:::..
Tango & Cash kirjoitti:
Kyllä, juttuhan oli hauska. Siinä kuitenkin viitattiin tutkimukseen, jonka varmaan jokainen voi havaita myös empiirisesti.
Jaa...Mulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka tykkää viinistä. Kaikki on luonteeltaan hyvin erilaisia.
Itse rakastan suklaata ja suklaajäätelöä, mutta en koskaan niitä syö, koska ne pilaavat ihoni. Eli miten mahtaa olla minun dramaattisuuteni, viettelevyyteni ja ulospäinsuuntautumiseni laita? - mies32
Olisi kauheaa,jos nainen ei joisi viiniä.
10kg ei välttämättä rumenna, eikä ujous ole haitta, jos vaan alkuun päästään. - Hauskaa seuraa
Täh? Minä juon viiniä koska:
1. Viinissä on hyvä känni-hintasuhde
2. Viinissä on hyvä känni-kalorisuhde
3. Viini on oikeasti melkein terveellisimmästä päästä alkoholijuomia mitä voi olla
4. Kohtuullisen hintainen viini on yleensä paremman makuista kun vaikka kohtuullisen hintainen olut. Hyvät oluet ovat erittäin hintavia
No, juon kyllä viskiä ja muitakin väkeviä. Raakana. Drinkkejä harvemmin, koska niissä on aika paljon sokeria.
- Tango & Cash
Voisit ainakin olla jossain määrin viettelevä, kun hellit ihoasi. Vaikea sanoa, kun en enempää tiedä siitä, mitä suuhusi tunget. Muista kuitenkin, että sokeri on pahinta naiselle. Se aiheuttaa selluliittia, niin kuin kaikki epäterveellinen ruoka.
- Timantti naiseksi
En ois ikinä uskonut että yhden vähän epätoivoisen yön pohdinnat saavat täällä näinkin paljon keskustelua aikaan. Yhdessä ylläolevista viesteistä (tai useammassakin) mietittiin, voisiko "ongelma" löytyä siitä, etten juurikaan käy paikoissa, jossa tapaisin sopivia miehiä. Olen persoonaltani hemmetinmoinen työmaa - I know! Mutta kyllä varmasti osasyy "kelpaamattomuuteen" johtuu tuostakin, että niissä kuvioissa, missä liikun, ei vapaita miehiä ole. Kaveriporukka on kauan sitten pariutunutta ja muutenkin elämänkuviot ovat pitkälti ne samat, joissa pyörin jo "varattuna" muiden "varattujen" kanssa.
Noista lapsista. Syy, miksi ahdistun vieraiden lasten seurassa on lähes puhtaasti se, että minulla ei ole minkäänlaista kokemusta alle kouluikäisistä enkä yksinkertaisesti tiedä, kuinka heihin pitää suhtautua. Tutut lapset, joiden kanssa olen vähän viettänyt aikaa, ovat pääsääntöisesti ihan mukavia ainakin silloin, kun eivät kovasti riehu ja metelöi :)- Tango & Cash
Jos luet kirjoitukseni niin ymmärrät tilanteesi. Tai et välttämättä ymmärrä, mutta ainakin sinulle on kerrottu.
- 10+5
Tango & Cash kirjoitti:
Jos luet kirjoitukseni niin ymmärrät tilanteesi. Tai et välttämättä ymmärrä, mutta ainakin sinulle on kerrottu.
Sinulla on kummallinen käsitys siitä, että sinä tiedät absoluuttisen totuuden ja voit puhua kaikkien miesten puolesta.
Kaikki miehet eivät kuitenkaan hae samanlaisia naisia, jokaisen miehen unelma ei ole laiha nainen eivätkä kaikki miehet ole tunteettomia. On miehiä jotka nimenomaan haluavat mieluummin älykkään ja rationaalisen kuin tunteellisen naisen ja jotkut miehet jopa ovat kiinnostuneita naisen ajatuksista.
- ihghij
Minulle kelpaisit kyllä t mies 29w
- miehen mielipide
No et miltään mahdottomalta vaikuta kuitenkaan kuvauksesi perusteella. Poimin kuitenkin joitain ominaisuuksiasi, jotka ovat saattaneet olla este. Tuo tunteiden vähäinen ilmaisu voi olla yksi syy, antaa kovan vaikutelman. Sitten se, että et halua lapsia, ikäisesi miehet vielä usein toivovat perheen perustamista. Oletko ajatellut vähän vanhempaa, jolla jo lapset tehty edellisellä kierroksella. Koirat voivat myös olla ongelma, kaikki eivät pidä niistä tai muistakaan lemmikeistä. Viimeiseksi tuo perfektionistisuutesi. Miten se ilmenee arjessa ? Sekin voi olla pelottavaa jos kovin äärimmäistä on. Tuota painojuttua en pitäisi ongelmana ja kuten sanoit, se on hoidettavissa. Näitä nyt tuli mieleen. Varmasti sinun arvosi ja tarpeesi omaavia miehiäkin on, et vain ole sellaisiin törmännyt. Hyvinkin voit vielä löytää sopivan. Aikaa sinulla on.
- mies9
Luulen että noi ulkonäkö/kooultus/paina jne. muut asiat on toissijaisia ja oleellisin kysymys on miten käyttäydyt. Kun keskustelet toisen kanssa kuunteletko toista, nauratko, vitsailetko, osaatko nauraa itsellesi(tästä ainakin minulta plussaa) jne. Vai oletko vain cooli, etäinen jne.
- Hauskaa seuraa
Olet tylsä.
Minä olen n. 30v eikä minulla ole lapsia. Tupakoin. Juon jos sattuu huvittamaan, paljon useammin kun lasillisen tai kaksi kerran kuukaudessa tai kahdessa. Vähintään kerran kuussa vedän niin kovat kännit että häpeäisin itseäni jos osaisin. Viihdyn baareissa ja käyn niissä viikottain. Olen korkeasti koulutettu, minulla on pätkätöitä ja kohtuulliset tulot. Opiskelussa kiinnostanut asia itsessään, ei tienaaminen. Kunhan toimeen tulen.
Naamani on tosi kaunis. Minulla on pitkät, shokkivärjätyt hiukset, luonnostaan tummat värit eikä rillejä. Olen aika pitkä ja hoikahko. Olen tosi tyytyväinen ulkonäkööni. Miksen olisi? Pukeudun rock-henkisesti. Se sopii minulle. Osaan myös leipoa ja tehdä hyvää ruokaa, koska pidän syömisestä. Käsitytö eivät nappaa mutta tiedän paljon hevistä ja leffoista. Minulla ei ole lemmikkejä ja tykkään tehdä kaikkea hauskaa vapaalla. Katsoa stand uppia, käydä uusissa mestoissa syömässä, käydä keikoilla, käydä uimassa, kaikkea kivaa. Matkustelukin on kivaa jos on rahaa, mutta ei mikään tylsä kulttuurikohde tai rantaloma. Kavereita on tosi paljon. Enimmäkseen musiikkityyppejä, taiteilijoita, yliopisto"nörttejä" jne.
En minäkään petä enkä valehtele mutta juorut ovat elämän suola, turha sitä on kiistää. Nauran tosi paljon ja itken jos olen surullinen, enkä mitenkään sitä peittele. En ole palvelualtis vaikka teen tietty esim. ruokaa parisuhteessa. Enkä ole perfektionisti. Virheet ovat osa elämää.
En ole ujo enkä hiljainen eikä huvita olla. Osaan keskustella melkein mistä vaan, koska tykkään seurata asioita ja tiedän paljon kaikesta. Parasta minussa on yleissivistyksen lisäksi erinomainen huumorintaju. Saan melkein kenet tahansa nauramaan. Tykkään kuluttaa aikaa ostoksilla. Mitä sitten? En minä sinne äijää mukaan raahaa. Ostakoot omat vaatteensa ihan itse.
Lapset ja eläimet ovat kivoja. Omia en ehkä hanki.
Miehiä on riittänyt aina ja on nytkin. Jos ero tulisi, uusi olisi heti tarjolla. Olen hauskaa seuraa. Se on tärkeintä. - Ajan ohi
Vaikutat neuroottiselta nirppanokalta. Se ei sytytä yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192552
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau561941Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221632- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3521217Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711167- 891045
- 88929
- 127900