Oiskohan täällä jollain tietoa tuosta viisi lumiukkoa laulun sanoista. Se on muunnos viisi ankkaa laulusta ja olen sen kauan sitten kuullut, mutten enää muista sanoja kokonaan. Sen muistan, että siinä ne lumiukot sulaa pois, mutta muuten on hatarat muistikuvat.
Suuri kiitos, jos joku tietäis ja laittais ne tänne!
Viisi lumiukkoa laulun sanat, tietoa???!!!
2
7910
Vastaukset 2
- armid
googleta sariannan tonttumaailma ja sieltä yleinen.en tiedä onx oikee,mutkokeile
- Anonyymi
1. Viisi lumiukkoa muhkeaa, hiilisin silmin tuijottaa. Aurinko kirkas paisteellaan, saa niistä yhden sulamaan.
2. Neljä lumiukkoa muhkeaa jne.....
3. Kolme lumiukkoa muhkeaa jne....
4. Kaksi lumiukkoa muhkeaa, hiilisin silmin tuijottaa. Aurinko kirkas paisteellaan, saa niistä toisen sulamaan.
5. Yksi lumiukko murheissaan, hiilisin silmin tuijottaa. Aurinko kirkas paisteellaan, saa vielä senkin sulamaan.
6. Ei lumiukkoa yhtäkään, hiiliä maassa pelkästään. Aurinko kirkas paisteellaan, sai ukot kaikki sulamaan.
Sai ukot kaikki sulamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680