sitoutumispelkoinen mies

surullinen

Tapailin muutaman kuukauden miestä, joka oli aluksi hyvinkin innokas, lähetteli usein tekstareita, soitteli ja halusi tavata usein. Yhtäkkiä tilanne muuttui, soitot harvenivat ja samoin tapaamiset. Mies puhui, että häntä pelottaa sitoutuminen ja että hän haluaa itsenäisen naisen, joka ei määräile hänen menojaan. Hyväksyin tämän, koska olin niin ihastunut. Mies sanoi, että tykkää minusta paljon ja että on niin tyytyväinen kanssani. Lopulta miehen käytös alkoi olla aika piittaamatonta, oltiin alustavasti esim. sovittu tapaavamme tiistaina, kun mies pääsee töistä, mutta hän ei sitten soittanutkaan, ym juttuja. Lopulta meni hermo ja otin asian taas puheeksi. Mies vaan sanoi, että pitäiskö sitten lopettaa, kun noin vaikeeta. Olin sitä mieltä, että kyllä. Mies ei edes yrittänyt ehdottaa, että hän voisi muuttaa tapojaan, vaikka itkin hysteerisesti ja kerroin kuinka ihastunut olen. Mies vaan sanoi, että puheistani aisti sitoutumisen halun ja se säikäytti. Jälkeenpäin kaduttaa tämä päätös. Olen aivan maassa ja surullinen. Mitä mieltä olette tällaisesta miehestä? Olisiko minun yrittänyt vielä elää miehen ehdoilla? Välittikö tämä mies lainkaan minusta, kun ei halunnut edes muuttaa tapojaan? Varsinkin miehet kommentoikaa.

6

1533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runotyttö

Aivan, kuin olisin itse kirjoittanut tuon tarinasi sitoutumispelkoisesta miehestä. Minulle kävi meinaan aivan samoin. Kauhealla rytinällä suhde alkoi ja lopuksi olisi pitänyt tyytyä ystävyyteen. Sain tehdä sen likaisen työn, eli pistää suhteen poikki. Tavallaan olen nyt myöhemmin ymmärtänyt, että mies käytti hirmuista valtaa suhteessamme, eli hyvä näin vaikka häntä vielä toisinaan kovasti ajattelenkin!

• mittakirvesmies

Unohda koko juttu.

Sinä haluat sitoutua ja ansaitset miehen, joka haluaa sitoutua. Tämä maa on täynnään miehiä, jotka aivan vimmatusti haluavat sitoutua (lue vaikka näitä foorumeita todisteeksi siitä), mutta löytävät vain pettäjiä, jättäjiä ja "avoimen suhteen" naisia.

Etsi kaltaisesi - se ei käsittääkseni ole edes vaikeaa, kun heität romukoppaan kliseen: "naiset rakastuvat renttuihin"... :D

• toinen nainen

Ollaankohan törmätty samaan mieheen, niin tutulta tuo kuulosti. Erona (?) vaan se, että mies paljastui varatuksi, tunnevammaiseksi valehtelijaksi. Sairaita nämä ihmiset. Sitten me naiset itketään näiden kusipäiden perään, että mitähän tein väärin ja jos vain olisin ollut jotenkin toisenlainen, plaaplaa. Kaiken aikaa nämä äijät (ns.pelimiehet) nauraa partaansa miten helppoa naisia on naruttaa ja sama touhu jatkuu jonkun uuden kanssa. Kyllä, katkera olen, omasta tyhmyydestä ja kaikesta haaskatusta rakkaudesta, toivon vaan että JOSKUS tällaiset paskiaiset saavat maistaa omaa lääkettään, että tietäisivät miltä tuntuu olla täydellisen nöyryytetty ja särkynyt.

Unohda tuollainen itsekeskeinen ääliö. Voimia sinulle.

• salamander

Eihän helppoa ole, jos häviää kisassa eikä saa haluamaansa. Tosin viestistäsi ei hirveästi käy ilmi, miksi mies olisi ollut juuri sinusta erityisen kiinnostunut? Olittehan tapailleet jo muutaman kuukauden. Eihän tää mikään lyhytkään aika ole? Joka tapauksessa pitäisi varmaan miettiä tarkemmin, miten mies saadaan oikeasti kiinnostumaan naisesta. Mahdotonta ei ole sekään, että saat miehen houkuteltua takaisin; ainakin joksikin aikaa. No tällaista tää on..

Mutta varmaa on, ettei sitouttaminen onnistu ilman konkreettista ja yksiselitteistä etua miehelle!! Kyse ei siis ole mistään sitoutumispelosta, vaan yksinkertaisesti siitä, ettei nainen kykene tai halua tarjota riittävästi konkreettisesta hyötyä miehelle sitoutumisesta. Miksi suostua, jos paremman tarjouksen saa muualta?

• helmiä sioille

Ei kannata huokailla tuollaisen miehen perään. Käytti ja kyllästyi, on näitä tyyppejä jotka eivät ikinä aikuistu saati sitten sitoudu. Silmät auki ja kohti uusia seikkailuja!

• ja jatka

Unohda koko juttu ja jatka elämääsi.Tuon kaltainen mies haluaa suhteelta erilaisia asioita kun sinä.
      Kirjoituksestasi päätellen,elämänkokemuksesi ei riitä siihen kouluun mihin joutuisit jos yrittäisit saada suhteen toimimaan.

Ei kannata yrittää elää toisen ehdoilla eikä myöskään vaatia toista muuttumaan tämä tie vie helposti karille.

Ihastuksia tulee ja menee.Kannattaa tarttua semmoisiin missä elämän katsomukset ja ajatukset kulkee samoilla radoilla.Muut kannattaa kohteliaasti kiertää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe