Huomenna jo Pyhäjärvellä?

Ovat hakemassa

Laguunaa tuodaan Suomeen.

meidän pojat ovat hakemassa laguunaa cernistä, siellä on pinola, päivärinta ja tikanmäki.

kalevassa oli uutinen.

14

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekikään

      no on kait siellä se böömekin

    • pääläri-erkki

      Joko pääsöö puolukkaan toverit?

    • tulloo se

      on on joo puolukkaa, pääläriinja lantrinkiin.
      laguunalobbarit ovat tärkeellä tutustumismatkalla..laguuna on niin käsittämätön kapistus, että ei yhen yhtäkään naispuolista paikkallista saa ottaa mukaan.
      nehän näkis yhdellä silmäyksellä, että siinähän tuo, pätö puheenaihe, mitä tuota enempää pällistelemään. sen kun pannaan hinnaukseen.

    • Päälärinpoika

      Tikanmäen päälärilläkö ne lenti sinne ?

    • Kai ne Cernisä on ennenkin käyneet ?

    • tutkain

      Kyllä kait kenttä on aukaistu että lentokoneella pääsevät suoraan.

    • ovat hakemassa

      Jo vain, korholan talkoomies siellä puskee lunta oikealle ja vasemmalle, ees taas. Kiitoradan päähän nelostien puoleiseen, hän tekkee ison penkaan, pyssäytystä varten.

      on nimittäin vaarana kun hinnaavat laguunaa vaijerin päässä, että jos ei oo pyssäytintä, se liukuu haapajärvelle.
      Eihän me sannettu rahhoo sitä sinne hakkee ja hinata, eihän?

      Hyvä poijat, pinola, päivärinta ja tikanmäki.

      huomenna ollaan jo leveesti laguunakaupunki.

    • laaja harha

      rupia persiiseen vaan tulee lobbarityypeille.
      ei onnistu.
      paitsi suuret puheet-

      • pyhäkäs

        Nyt lähetään kaikki PYHÄKKÄÄT vastarintaan ei me tarvita mitään lagunaa ku meillä menee niin helvatin hyvin hahhahhaa työ paikkoja on vaikka hoopolampisille jakaa ,en muuta sano


    • Vasemmiston vuoro

      Iisalmen sanomissa oli vasemmistolaiset lyöttäytyneet laguunan kokoonjuoksijoiksi.
      pakostakin naurattaa tikanmäen juoksut, ja kansanedustajien tapaamiset ym ym 20 vuoden aikana.
      kalloirinnekin oikein oli ällistynyt miten kaivoksen kuilut onkin olemassa valmiina..!!

      ei kuulkaas, ei meidän pelleporukka oli vanhaa tahi uutta uusiokäytössä, ei he ossaa asiaa kivenmurikan vertaa pyörittää.

      mitä kummaa näissä palavereissa oikein puhutaan, kun edustaja toisensa jälkeen VAIN HÄMMÄSTELEE ikuisuushanketta...

      Tänäänkö ne poijat sen lagguunan meille hinnaavat cernistä päin.

      olemmeko valmiit?

      Emme, valitettavasti. 90% eduskunnasta on laguunan voimasta tietämättömiä.
      kun laskee yhteen yks plus kaks niin tuloksena on seuraavat 20 vuotta "huomisen huomenna" ratkaisuja ja just nyt se saadaan...hohoijaa.

      Paras aloittaa yläasteen seiskaluokkalaisten preppaus miten poliittiset piirit saadaan vähemällä rahojen ja ajan tappamiselle tietäviksi.

    • vähätellään

      ai nytkö se Tikanmäki kuitenkin on ajanut Laguna-hanketta. Kun Laguna oli tulossa vähäteltiin Tikanmäen panosta oikein urakalla!

    • loppu lobbaaja

      Onkos hän sulle rakas?
      Pidä hyvänäs, ja oikein nuoleskele. Pyhäjärvi eikä keskusta vallankaan tarvi miehen lobbauskykyjä enää.
      Vasurit tekee nyt vuorollaan nelivuotisosuuden.
      kahtotaan lopussa, montako päätä on käännetty ja montako ministeriä taivuteltu.

    • Reppu ja reissumies

      Sekaista touhu näyttää olevan ja sekaisemmaksi tulevan.
      Laguunan haiku on jo kaiku tyhjissä luolissa.
      Kaverit tuli cernistä ilman mitään suurempaa, tyhjää hakivat ja eivät kai edes ymmärtäneet miksi reisuunsa tekivät.
      Laitetaan seuraaville kerroille ( vielä kun hankerahoja on) joku normaali aivoilla varustettu, eihän näitä "kysyjiä ja miten pitää ratkaista"-tyyppejä kannata tulevaisuutemme esteenä pitää.

      Määräaikoja on vilauteltu kahdeksan vuotta, ja kauemmas aina vaan lipuu, maailman kaikkeuden ratkaisu.
      Olisiko se näin, ettei Luoja anna "sydäntään" avata fysiikan rosvouksille.

      Olen varma, ettei nykyvaltuuston 65 ja 70 tule näkemään tutkimuskeskus
      ratkaisun syntymistä, ja hyvin harva 25 ikäisistäkään. Puhumattakaan siltä väliltä.

    • Se ainoa oikea

      Se Renault Laguna pitää ensin korjata ennen kuin sillä pystyy ajamaan Sveitsin Cernistä Pyhäjärvelle asti. Ja varmasti joutuu välilläkin tekemään remonttia. Olenko ymmärtänyt Laguna hankkeen oikein ? Mitäh. Eheh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe