Mitä se kielii? Siis oli puhetta ihan muusta asiasta ja hän totesi sen naisen olevan viehättävä. No, mä aloin utelemaan, että kumpikos on viehättävämpi mä vai se. Mies sanoi, että ei pysty vertaamaan. Sen verran viehättävä hänen mielestään on. Sitten jos muistelen menneitä, niin aikoja sitten mies sanoi mulle, että olen maailman kaunein nainen. Nyt rinnalle on noussut ainakin tuo yks.
Mitä mieltä miehet olette tästä kommentista? Mitä tuolla haluaa sanoa? Vastatkaa rehellisesti.
Mies sanoi toista naista viehättäväksi
16
615
Vastaukset
- määmy
Seuraaval kerral kysy "Millä taval?".
- zisel
Menneinä aikoina kun teidän suhde oli tuoreempi niin se sanoi että olet kaunein. Nyt tunnette paremmin ja se uskaltaa puhua sulle "totta" (?) mutta aika kaverilliselta mun mielestä teidän suhde kuullostaa jos sun mies kehuu toisten naisten ulkonäköjä SULLE, eikö sillä ole kavereita?
- hannu jalokivi
Jospa hän on neitsyt eli sisäisellä tavalla kaunis, määmy. Voi olla ulkoisestikin kun kiinnostusta osoittaa mies, joka ilmeisesti on toista naista kunniattomasti ilman avioliitoa pökkinyt. Ilmeisesti siksi kun vaikuttaa siltä, että suhteensa on pökkimä tasolla ilman avioitumishaluja, ainakaan miehen puolelta.
On kuunnellut liian usein ap:n pieraisuja vessan oven takaa kun pökälettä on työntänyt ulos peräreiästä. Se vie kiinnostusta. - !!!
Suhteenne on ohi.
- kysyn.
Mulla meni ainakin kiinnostus enää saunoa tms mieheni kans. Kaikkein mieluiten muuttaisin muualle erilleen asumaan, että sais olla rauhassa.
- !!!
kysyn. kirjoitti:
Mulla meni ainakin kiinnostus enää saunoa tms mieheni kans. Kaikkein mieluiten muuttaisin muualle erilleen asumaan, että sais olla rauhassa.
Ja miehesi on mielestäsi maailman komein ja seksikkäin mies ja siksi mielelläsi katselet häntä saunassa? Valehtelija.
- Kaikkien naisten
uloste haisee yhtä pahalle, ja peräaukio näyttää karulle, joten mitä väliä millään ulkonäöllä.
- Heh,
miehellä taitaa olla silmää viehättäville naisille.
- Eino Makunen
Mitäs utelit. Oma vikasi.
- wauuuuuu!!!
Mitä se tarkoittaa? no se tarkoittaa että se nainen on viehättävä!
Ja jos mies sanoo ettei voi verrata niin ei voikaan. Ei ketään voi. Ei me olla toinen toistemme klooneja.
Ja maailmaan mahtuu 387654000viehättäviä naisia, enemänkin. Mitäs sille tehdään!!?
Kasva jo aikuiseks! Miehen mielestä liittonne on pikkuhiljaa hyytymässä, tuo on periaatteessa ensimmäisiä merkkejä siitä."Tuo nainen on viehättävä" tarkoittaa "Voisit satsata ulkonäköösi enemmän"
Joskus TV:stä tuli ohjelma, missä kerrottiin 5 esimerkkiä mistä tietää liiton menevän kohti tuhoa.
Jokaista en muista.
Varmoja merkkejä on, kun muiden kuullen arvostelee kumppaniaan, kuten myös uhkaa erolla jne.
Joku nainen aikanaan ihmetteli, oli piloillaan sanonut avomiehelleen ottavansa eron, kaiketi jonkun riidan yhteydessä. Mies oli todennut "OK" kerännyt samantien tavaransa ja lähtenyt. Eikä mies enää noteerannut vaikka nainen sanoi ettei ollut tosissaan.
Oletaéttavasti mies oli jo itse myös kyllästynyt suhteeseen tai aikaisemmassa liitossa oli käynyt uhkaus toteen.- höh ongelma toikin
ihan normaalia et miehesi näkee myös muita naisia ja toteaa heidän olevan viehättäviä. Jos vaan yks nainen on tämän lauseen kohteena, ni älä tressaa tollasella itseäsi. Näethän itsekkin joskus mukavan näköisen miehen, ja et välttämättä ajattele miestä sen enempää, kuin vain hetken katsot häntä.
- lifemocker
"No, mä aloin utelemaan, että kumpikos on viehättävämpi mä vai se."
sä siis haluat kaivaa verta nenästäsi?
miksi helvetissä edes kysyt kun et halua tietää vastausta? tuo on naisissa ihan saatanan törkeää että halutaan laittaa kumppani tuollaiseen tilanteeseen. eikö voi vaan todeta että "joo onhan se ihan nätti" tai "ei nyt ole mun makuun" vaan siitä pitää tehdä joku pirun parisuhteen kynnyskysymys, jos toinen sattuu jostakusta toisesta jotain mainitsemaan!
kasvaisit sinäkin aikuiseksi. - Pöystix
Tää on provo, ei kukaan voi olla noin hönö, et menee ja kysyy jotain tyyliin mä vai se.
Kun toinen vastaa että se niin sä kysyjänä menit häviimään pelin iha oma-alotteisesti!
Buhahahaa!!!! ;D
Provoilkaa ny vähä taidokkaammin. - Järki käteen
Fiksu mies ei ääneen möläyttele muista naisista yhtään mitään kommentteja. Parempi pitää ajatukset omana tietonaan, kuin pahoittaa kumppaninsa mieli.
- --***--
Kielii siitä, et se ei oo sulle se oikee. Oot pelkkä laastari vaan joka jätetään heti ku joku namumpi astuu reviirille.
Jätä se sika ennen kuin sut jätetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232