Mistä miehelle peruukki ??

Pian kalju : (

Lyhyestä virsi kaunis: Olen hiukan alle 30 vuotias mies. Hiukseni alkoivat ohenemaan ja lähtemään jo alle 20 vuotiaana. Vuodesta 2007 olen syönyt Gefinaa sekä ajoittain muitakin hiusten kasvuun vaikuttavia lääkkeitä. Kyllähän uusia hiuksia on kasvanut mutta ne alueet mitkä ovat ehtineet kaljuuntumaan ovat yhä lähes täysin kaljuja joista päänahka loistaa läpi. En ole yhtään tyytyväinen ulkonäkööni. Tilanne vaikuttaa erittäin negatiivisesti minä kuvaani ja itsetuntooni. Olen monet itkut itkenyt huonojen hiusteni vuoksi. Vaikka kateutta ei saisi tuntea ja kokea mutta tunnustan että olen äärimmäisen kateellinen kun näen ikäisiäni miehiä joilla on hiuksia vaikka muille jakaa. Usein kyynel silmä kulmaan tuolloin herahtaa. Asun 15 min päässä Tampereen keskustasta ja ajattelin kysäistä että tietääkö kukaan että onko Tampereella sellaista peruukkiliikettä jossa olisi miesten peruukkeja laadullisesti,tyylilisesti ja määrällisesti paljon ? Jos Tampereelta ei löydy miesten peruukkeja niin mistä sitten ? Lukisin mielelläni miesten kokemuksia peruukeista. Kaikki kokemukset luen mielelläni. Kiitos jo etukäteen : )

4

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+3

      Aja loputkin pois. Mikään ei ole säälittävämmän näköistä kuin peruukki, paitsi kaikki muut yritykset peittää kaljuuntuminen.

    • jhgjgfgkgh

      Täällä on kanssa kolmekymppinen mies ja "hyvää vauhtia" kaljuuntumassa, mutta ei tulisi mieleenkään ruveta jonkun peruukin kanssa pelaamaan. Kaljuuntuminen on luonnollista eikä sitä vastaan kannata suotta taistella, kaljuja tyylikkäitä miehiä on paljon.

      • Peruukkia hankkiva..

        Kalju sopii ehkä joillekkin ja toiset haluavatkin olla kaljuja mutta minulle hiustenlähtö on erittäin vaikea asia ja sitä on hyvin vaikea hyväksyä. Minä en voisi koskaan kuvitella olevani kalju enkä halua näyttäytyä kaljuna. Peruukki on ainoa vaihtoehto minulle. Mielestäni on väärin sanoa ja yleistää että kaikki miehet kestävät hiusten lähdön naisia paremmin. Jokainen on yksilö ja reagoi erilaisiin asioihin kukin omalla tavallaan.


    • ajan jo varannut

      oletko ajatellut tälläistä vaihtoehtoa... www.hiuskato.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe