Miten???

Epätoivoinen

Jättää mies jonka tiedän vain käyttävän,minua hyväkseen,nähdään vain silloin tällöin ja siinä välillä kun ei tavata hän tulee niin kylmäksi=(((ehkä en osaa kunnolla selittää,välillä kaipaan häntä paljon ja taas välillä tuntuu ihan hirveeltä=( auttakaa,miten laitan lopun tälle stoorille???Kun näinkään ei voi enää jatkua...

4

1280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

no kerro se asia miehelle niinkuin on... että näin ei voi enää jatkua... mitä muutakaan voit jos asia on niin mielestäsi? :)

• woman

Hyväksikäyttöä en koe, mutta muuten tuntuu samalta. Omat päätökset eivät pidä, vaikea on antaa olla. Kipuilua jatkuu kunnes jotain itsessä muuttuu, tai siinä toisessa.Pelottaa, että tulee kylmäksi toiselle itse, vaikka se on aika kaukainen ajatus.

• auttaa

Jos nyt vielä haluat kärvistellä tuossa suhteessa, niin tulee aika jolloin on rohkeutta tehdä ratkaisu. Olet jo sillä tiellä, kun tiedät, että sinua käytetään hyväksi, joskus huomaat oman arvosi ja aloitat tyhjältä pöydältä, ellet sitten ole läheisriippuvainen.

• Riina

helpommin sanottu kuin tehty ja tuntuu monta påäivää helvetin pahalta. Minä olin kanssa jokseenkin hyävksi käytetty tässä vähän aikaa. Eilen illalla lopetin jutun. Nyt pysyn päätöksessä, vaikka tuntuu kauheen vaikeelta. Numerot vaan pois kännykästä ja vaikka lappu seinää, että enään et ota yhetyttä ja et vastaa jos toinen ottaa. Uskoisin, että parin viikon kuluttua jo helpompaa ja uusia miehiä tulee kuitenkin. Välillä voi tehdä ihan hyvää olla itsekseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      134
      774
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe