Aloin syömään pari kuukauttasitten noin 3 valkosipulikynttä päivässä. Kaikki näytti menevän hyvin kunnes noin viikon kuluttua haisin valkosipulille noin viiden metrin säteellä. Etenkin perseestä tuli koko ajan ajatkuvasti vahva valkosipulin haju, vaikka en pierinyt, mutta jotenkin se haju karkas sitä kautta ilmaan. Noh, kaikrnlisäksi sairastuin flunssaan joka kesti sellaset 1.5 viikkoa. Ja tätä ennen flunssaa oli viimeks 2v sitten. Selityksiä tapahtuneelle???
Valkosipuli myrkkyä(kö)?
4
309
Vastaukset
- B guru
Valkosipuli on myrkkyä!
5x 20g proteiinia. Mitään muuta ei tarvita! Muuten kehitys stoppaa kuin seinään! - fecal point
Proteiinin olisi hyvä olla misellaarista kaseiinia ,ei ehkä kaseinaattia, jossa valkuainen voi olla denaturoitunutta.
Kaseiinin antikatabolinen vaikutus on ylivertainen , siinä heratkin häippäävät kuin pierut saharaan!- Ihan hyvää
Etelänmatkan opas aikoinaan puhui että hänen yhdestä ryhmästään muut saivat vatsataudin mutta valkosipulin käyttäjät eivät. Sehän on lievä antibiootti, oikeastaan montaakin sisältävä. evoluution oikkuja, suojaa sipulia itseään.
Valkosipulista ei terveyshaittoja muista kuullun, mutta tuo aromihaitta poistuisi kai kun ajoittaa käytön iltapalaan.
Flunssa on virusten pippalot. Antibiootti kurittaa pakteeriloita.
(protskuja on saatava valkosipulin syömisestä taikka syömättömyydestäriippumati)
- superfoodia
Itse syön 5 valkosipulinkynttä päivässä raakana silputtuna. Mehun kanssa äkkiä huiviin. Vähentää syöpiä ym. sairauskia, sairastavuutta sekä valkosipulin kropassa tuottama typpioksidi huomattavasti energiatasoa ja superisti potenssi. panettaa koko ajan, panetus on kova toimissa ja seisoo kuin järki. Lentäessä fiilis kympissä. Suosittelen kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923148
Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä
Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.3142669Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)1431983Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden
Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j4161480Helteet paljastaa.
Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va691460Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?781420Miten musta tuntuu
että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis471033Jos en olisi rakastunut sinuun
voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.58840- 47838
- 142817