Finroy Oy

Gösta

Hei,

Onko kellään kokemuksia Finroy Oy-nimisestä firmasta? Katselin tänään työpaikkailmoituksia ja törmäsin seuraavaan:

http://www.tori.fi/uusimaa/Etsitaan_nettikaupan_myyjia_4571559.htm?ca=18&w=1

Joku tossa lafkassa vaan haisee....

Jossain on käyntiosoitteen paikkakunta Otalampi, jossain taas Helsinki. Muutenkin kun hieman tarkemmin tutkailee niin jostain syystä vaan tietynlainen epäilys herää tuota firmaa kohtaan..

14

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono paikka

joo näin on , ei kannata mennä kokemusta on......

• Tiedän kaiken

VARO, VARO, FIRMA ON ISO HUIJARI, ET SAA PALKKAASI !! KOKEMUSTA ON!!!

• kokemusta on

huijaa niin asiakkaita kuin myyjiäkin mutta tasapuolisesti

• ilmaista työtä

joo ja pahasti haisee,taimaassa myydään ilman työlupia ja palkat maksamatta , ei kannata kokeilla ,tietoa on....

• hannu vertotissari

huippu firma saan hyvän liksan sieltä

• hannu791

Just ajattelin mennä töihin. Lupasi ennakkopalkan 500e heti tilille.

• huhhuhuhuh

hahahaha, aivan varmasti saippua firma antaa ennakko palkkaa. mulle ne lupas 2000 eur laittaa tilille ja ostaa vielä lennotkin suomesta thaimaasee. Helppoa tämä rahanteko ku 2 tonnia on tullu tienattua ennen ku olen edes töitä alottanu :D

• Kielioppi
        huhhuhuhuh kirjoitti:

hahahaha, aivan varmasti saippua firma antaa ennakko palkkaa. mulle ne lupas 2000 eur laittaa tilille ja ostaa vielä lennotkin suomesta thaimaasee. Helppoa tämä rahanteko ku 2 tonnia on tullu tienattua ennen ku olen edes töitä alottanu :D

Thaimaahan eikä Tthaimaasee.

• late123

-Palkka maksetaan työntekijän pankkitilille kuukauden viimeiseen päivään mennessä, edellisen kuukauden aikana tuloutuneista kaupoista. Ennakkopalkkioita ei makseta.

tais kusasta jokin hannu?

• 5454515

puhasta kusetusta. Palkat jätetää maksamatta, tuotteet on kuraa ja työlupaa ei ole. Ja toikin on aika hauska, palkka maksetaan kuukauden viimesenä päivänä ja edellisen kuun myynnit. Eli firma pitää 2 kuukauden myynnit itellä sisällää. Miettikää nyt hyvät ihmiset jos firma ettii jossai tori.fi työntekijöitä ni eihän sillä voi olla puhtaat jauhot pussissa!!!!

Rehelliset yritykset etsivät töyntekijöitä ihan muista kanavista kun tori.fi tai vastaava.

Kiertäkää kaukaa jos ette halua tulla kusetetuksi rankasti!!!

• grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Näyttää Kyseisellä firmalla olevan myös 871 euron mainos taloussanomien listoilla
        että ei oikeen hyvältä haise jos on jo pikkurahastakin puute.

• vttnhjrt

minon , finroy,maa chemicals ja mitä muita vielä ,ihan smaa litkua , sama pulju...samat aineet .eri nimiä ja eri osotteita..
      mitäköhän se mahtaa tarkoittaa, onkohan se rehellisen toiminnan merkki ?
      Ytj:stä on helppo katsoa kuka tekkee ja mitä, sieltä löytyy nimet ja omistajat ja heidän "tehtaansa".Kannattaa varmaan asiakkaiden ja töihin menevien tarkistaa hiukan enste!

• Pesulitkuhuijarit

Pesuainemestarit, Finroy samaa puljua koko paska. Tein töitä tälle herralle puoli vuotta ja mulle piisasi. Kukaan ei niitä paskoja osta. Luuri korvaan kun alat selittämään tuotteita. Huono provikka eikä tuntipalkkaa. Jos et itse pidä kirjaa niin palkka jää saamatta. Protestilistoilla oli jossain vaiheessa ettei hyvin kyllä mene. Ei niin mullakin olisi ollut mahdollisuus lähteä Thaimaahan työhön, mutta lähdin toiseen työpaikkaan ;) Fiksut pysykää kaukana tästä duunipaikasta. Jos ette ilmaista työtä halua tehdä.

• Sh1tf4C3

Firman johtaja Mika Kristian Korkatti on tuomittu taposta 2003, niin enpä ihmettele jos on muutenkin jotain hämärää sen hommissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe