Miten sinä olet muuttanut maailmaa?

todisteet kehiin

Teitkö ilmoituksen vanhusten kaltoinkohtelusta vai poistuitko paikalta vähin äänin?
Onko sinulle tärkeintä pyrkiä soputumaan joukkoon ja olla kaikkien kaveri?

117

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Miten sinä olet muuttanut maailmaa?

• kapina kenraali

olen varautunut maailmanloppuun,kun suomesta loppuu ruoka olen varautunut siihen,ja tulee nälkämellakoita jossa ihmiset ryhtyy ryöstämään kaupat.jos niissä mitä tavaraa syömistä silloin enää on.suomen hallitus ei ole varautunut niin kuin oli sotaaikaan viljaa oli taloissa 4 neljän vuoden tarpeet,ja viljavarastot yhtiöitten täytettiin joka syksy.nyt näitä nälkävarastoja ei ole.yksi pieni vahinko tai katastrofin suomen lahdella ja meille ei tule ruokaa mistään muualta kuin taivaasta tippumalla,mikä on epätodennäköistä että sieltä tippuisi.yhdysvallat on rakentanut maan alle herroille katastrofi asunnot jos tulee mellakat ja rahan arvo laskee rajusti.suomeen on tulossa kova pörssiromahdus joka lamauttaa koko suomen.itse olen ostanut kala verkkoja varastoon ja muutan maaseudun rauhaan ja kalastan ja metsästän ruokaa.puita olen varastoinut katastrofin varalle että muutama talvi menee ennen kuin tarvitsee tehdä lisää.

• terveisin työtön

kannattaa hankkia sellaisia disel käyttöisiä ajoneuvoja jossa ei ole kuin laturi ja startti,diseliä muutama kymmenen litraa varastoon se ei vanhene,kaksitahti öljyä vähän diselin sekaan ja tankkiin ei suuttimet jumeta eikä nakuta.sillä voi kyntää ja vetää polttopuita metsästä.kun mellakat alkaa ja suomesta on ruoka loppunut.tulee iso katastrofi pörssit romahtaa ja euroilla ei tee mitään kun ei ole kaupoissa ruokaa,huoltoasemat eivät toimi kun sähkö loppuu mellakoitten takia ja särkevät voimalat.silloin on hyvä olla omavarainen niinkuin yhdysvalloissa maailman lopun odottajat.jos et ole varautunut asioihin mitkä tulee myös suomeen silloin syöt vain sormiasi kun ei ole ruokaa.kun suomessa on miljoona työtöntä työikäistä,eikä ole työtä rahaa mellakat alkaa satavarmasti,silloin otetaan rikkailta leipää vaikka väkisin.t,työtön

• Näin olen tehnyt.
        kapina kenraali kirjoitti:

olen varautunut maailmanloppuun,kun suomesta loppuu ruoka olen varautunut siihen,ja tulee nälkämellakoita jossa ihmiset ryhtyy ryöstämään kaupat.jos niissä mitä tavaraa syömistä silloin enää on.suomen hallitus ei ole varautunut niin kuin oli sotaaikaan viljaa oli taloissa 4 neljän vuoden tarpeet,ja viljavarastot yhtiöitten täytettiin joka syksy.nyt näitä nälkävarastoja ei ole.yksi pieni vahinko tai katastrofin suomen lahdella ja meille ei tule ruokaa mistään muualta kuin taivaasta tippumalla,mikä on epätodennäköistä että sieltä tippuisi.yhdysvallat on rakentanut maan alle herroille katastrofi asunnot jos tulee mellakat ja rahan arvo laskee rajusti.suomeen on tulossa kova pörssiromahdus joka lamauttaa koko suomen.itse olen ostanut kala verkkoja varastoon ja muutan maaseudun rauhaan ja kalastan ja metsästän ruokaa.puita olen varastoinut katastrofin varalle että muutama talvi menee ennen kuin tarvitsee tehdä lisää.

Olen äänestänyt kaikissa vaaleissa aina Kokoomusta, Suomen parasta puoluetta!

• köyhä kansalainen
        Näin olen tehnyt. kirjoitti:

ite oon tehny just samoin! suomen tulevaisuus on varmasti hyvissä käsissä jos vaan jatketaan samalla linjalla.

• sity pupujussi

tuo mitä kirjoitit maailman loppu.tällä menolla suomalaisilta loppuu ruoka.työttömien määrä kun tulee miljoonaan,alkaa todella mellakat niinkuin muissakin maissa kun ei ole rahaa ruokaan.mellakka ryhmät hyökkää kauppoihin jos niissä on edes ruokaa,romahduksen jälkeen.ihmiset ottaa ruuan sieltä mistä sitä vain saa.suomeen ei tarvitse kummoinnen katastrofi tulla suuri sähkökatkos ja mikään ei kulje tiellä,kun huoltoasemat toimii sähköllä tankit maan uumenissa eikä sieltä tule ainetta tankkiin ilman sähköä.kyläkauppoja ei ole eikä maan päällisiä polttoainetankkeja,silloin on suomi jumissa.junat ei kulje kun sähköä ei ole.hevosia ei ole enää kuljettamaan ihmisiä.ne jotka maalla asuvat ovat paremmassa asemassa,kasvattaa itse ruuan,diseliä vähän varastoon että raktorit kulkee,kyntää siihen viljaa juureksia tomattia ym kasvamaan,pari kolme sikaa kesäksi ja maailma pelastuu.jossain on vanhoja ravihevosia tehdään reki ja ajellaan hevosella polttopuut ja kylä reissut.ne ei nää nälkää ketkä viljelee jotain omaksi hyödyksi,ja kalastetaan kalaa ja saadaan ruokaa.

• sity pupujussi kirjoitti:

tuo mitä kirjoitit maailman loppu.tällä menolla suomalaisilta loppuu ruoka.työttömien määrä kun tulee miljoonaan,alkaa todella mellakat niinkuin muissakin maissa kun ei ole rahaa ruokaan.mellakka ryhmät hyökkää kauppoihin jos niissä on edes ruokaa,romahduksen jälkeen.ihmiset ottaa ruuan sieltä mistä sitä vain saa.suomeen ei tarvitse kummoinnen katastrofi tulla suuri sähkökatkos ja mikään ei kulje tiellä,kun huoltoasemat toimii sähköllä tankit maan uumenissa eikä sieltä tule ainetta tankkiin ilman sähköä.kyläkauppoja ei ole eikä maan päällisiä polttoainetankkeja,silloin on suomi jumissa.junat ei kulje kun sähköä ei ole.hevosia ei ole enää kuljettamaan ihmisiä.ne jotka maalla asuvat ovat paremmassa asemassa,kasvattaa itse ruuan,diseliä vähän varastoon että raktorit kulkee,kyntää siihen viljaa juureksia tomattia ym kasvamaan,pari kolme sikaa kesäksi ja maailma pelastuu.jossain on vanhoja ravihevosia tehdään reki ja ajellaan hevosella polttopuut ja kylä reissut.ne ei nää nälkää ketkä viljelee jotain omaksi hyödyksi,ja kalastetaan kalaa ja saadaan ruokaa.

Surullista vain ettei maaseutukaan ole nykyisin omavarainen, kun polttoaineet ja varaosat työkoneisiin tulevat pääasiassa ulkomailta. Ja sitä dieseliä ei tarvita ruokaketjun ylläpitoon ihan pikkumääriä. On maaseutu tosin varmasti paremmassa asemassa kuin kaupungit, jos jokin suuri maailmanlaajuinen katastrofi iskisi. Osataan sitä maaseudulla soveltaa tarpeen vaatiessa, kun saatiinhan sota-aikana vempeleetkin kulkemaan häkäpöntöillä. Jonkinlainen kotivara on ihan hyvä olla olemassa, vaikkei mitään suuria kriisejä odottaisikaan.

En kuitenkaan näe nykyisissä talouskriiseissä noin suureen katastrofiin aineksia. Jossain vaiheessa järki voittaa. Jokin meteori tai suuri tulivuorenpurkaus olisi sellainen, muttei sellaisia kannata odottaa.

• ap.

En anna maailman ottaa henkistä yliotetta itsestäni. Moni näyttää luovuttaneen henkisen yliotteen suurvalloille, kuten Kiinalle.

• Minäolentehnytnäin.
        Näin olen tehnyt. kirjoitti:

Minä en ole koskaan äänestänynt kokoomusta,koska se on Suomen epärehellisin puolue.Viepi Suomen konkkaan/itsenäisyyden,seuraava sukupolvi maksaa ison laskun ja kiroaa koko kokoomuksen..

• ---

Ei ruoka mihinkään lopu mutta työt kylläkin ja tästä seuraa harmistumista. Ihmisten ehdollistaminen työn tärkeydelle voitais jo lopettaa että tulevaisuuden harmistuminen vähenisi. Puuhaa aina ihmiselle riittää, tämä on tärkeä seikka muistaa. Mutta onko mielekästä tehdä työtä jonka kone voi tehdä 100 kertaa tehokkaammin?

• toveri Ratikkakuski
        köyhä kansalainen kirjoitti:

ite oon tehny just samoin! suomen tulevaisuus on varmasti hyvissä käsissä jos vaan jatketaan samalla linjalla.

Näin on tuleva!!!111!!!
        Messiaamme onkin nainen, Sai Essaiyah--Hänen evankeliuminsa mukaan
        Jeesus pelastaa pankit ja köyhätkin elävät onnelisina iankaikkisesti täällä
        Tellus-pannukakulla

• toveri Ratikkakuski
        Minäolentehnytnäin. kirjoitti:

Minä en ole koskaan äänestänynt kokoomusta,koska se on Suomen epärehellisin puolue.Viepi Suomen konkkaan/itsenäisyyden,seuraava sukupolvi maksaa ison laskun ja kiroaa koko kokoomuksen..

Persaukisten kateutta tuollaiset puheet
        Olemme työväen puolue, emmekä luovu saavutetuista eduistamme
        veroaleista ja oikeudesta pitää salaisia tilejä veropartiiseissamme

• rakentaja.

rakentamalla taloja

• kapina kenraali kirjoitti:

Vai että sellainen survivalisti. Onnea valitsemallasi tiellä!

• Paras kotivara :)
        abckissakävelee kirjoitti:

Surullista vain ettei maaseutukaan ole nykyisin omavarainen, kun polttoaineet ja varaosat työkoneisiin tulevat pääasiassa ulkomailta. Ja sitä dieseliä ei tarvita ruokaketjun ylläpitoon ihan pikkumääriä. On maaseutu tosin varmasti paremmassa asemassa kuin kaupungit, jos jokin suuri maailmanlaajuinen katastrofi iskisi. Osataan sitä maaseudulla soveltaa tarpeen vaatiessa, kun saatiinhan sota-aikana vempeleetkin kulkemaan häkäpöntöillä. Jonkinlainen kotivara on ihan hyvä olla olemassa, vaikkei mitään suuria kriisejä odottaisikaan.

En kuitenkaan näe nykyisissä talouskriiseissä noin suureen katastrofiin aineksia. Jossain vaiheessa järki voittaa. Jokin meteori tai suuri tulivuorenpurkaus olisi sellainen, muttei sellaisia kannata odottaa.

Pelto heinälle ja kunnon Suomenhevonen talliin.

• Vanha nainen

Olen istuttanut kolme puuta.

• Hah !

Onx ihan vähän ymmärretty väärin se, mitä aloittaja tarkoittaa?

• ....................

Otin kouluampujalta pistoolin pois ennenkuin ehti ampumaan 10lippaassa ja 1 piipussa ala-asteen edessä

• Eivät he kuitenkaan minua uskoisi, turha edes yrittää vaikuttaa mihinkään

• Olen lopettanut sodat, nälän ja sairaudet maailmasta. Etkö sinä sokea näe todisteita ympärilläsi?

• sokea Reetta

Hyvä Ratikka, saat lisäbonuksen

Juuri noin puoueemme hämäysohjelmassaame luvattiinkin

Jyrki tarjoaa kaljan Heinähatussa

• Sä et ole
        sokea Reetta kirjoitti:

Hyvä Ratikka, saat lisäbonuksen

Juuri noin puoueemme hämäysohjelmassaame luvattiinkin

Jyrki tarjoaa kaljan Heinähatussa

tainnut käydä Heinahatussa. Ei ihan sellainen kokoomus-jugendin kokoontumispaikka...

• Taasnaita

Olen rakentanut yhden h-vetinmoisen kivipengerryksen. Sen saa rikki vain tykilla. Jos jotain tanne maailmaan jaa meikalaisen jalkeen niin se.

P.s. Jokaisella kivella on muuten nimi.

• ....

Mites ite? :) .. mummo on kuallu.

• Pöystix

Miten lie, emmää tiedä. Lajittelen roskat, sammutan valot muista ku siitä huoneesta jossa ite oon, käytän rappusii ja jätän hissit mummoille, en ostanu autoo vaik olisin voinu, syön himas, en raflois, säästän duunifyrkat pahan päivän varalle ja elän muutenki nuukasti ;)
      Silleen.

• huihuihihui

Kuulostaa niiin tylsältä...

• Lissukka.

Mä en tehnyt lapsia. Niitähän on jo maailma pullollaan.

• jtttj

autoin vanhan miehen ylös lumihangesta viime viikonloppuna kun ei itse päässyt.

• jaah?!

No ihan tavallisesti elämällä, luuserikysyjä, kun nimettömänä provo-aloituksella Suomi24- etusivulla kysyt. Vanhusten kaltoinkohtelusta tekisin heti ilmoituksen, jos saisin sellaisesta tietää, mutta vielä vaan en ole saanut - paitsi muodossa, että missä vanhus maksaa 80 % tuloistaan valtiolle kotihoidon "nimissä", niin ne jurpot kotihoidon edustajat edes _kehtaa_ soitella vanhuksen yhtä lähes vanhoille omaisille, että "voisiko saada edes mustikkakeittoa" tai "voisitteko viedä tämän nyt lääkäriin, kun polvia kolottaa", kun eivät ymmärrä katsoa vanhuksen ruokakaappiin, vaikka omat omaiset hoitaa koko vanhuksen hoidon ja huollon ja säästää sitä kautta valtiolle varmaan miljoonan _ilmaiseksi_. Minun omaiseni eivät ole pyytäneet siitä palkkaa, että omia läheisiään käyttävät kaksi tain kolmekin kertaa viikossa kaupassa, että tekevät lumityöt, että käyttävät apteekissa ja hoitavat kaikki paperiasiat, kuten vanhus itsekin toivonut omien läheistensä olevan ainoat jotka asioihinsa kajoavat,. mutta v*tuttaa, että valtiolle pitää jokaisen suomen vanhuksen maksaa 80 % tuloistaan siitä, etä joku eukko käy viisi minuuttia kerran päivässä tuomassa pilleripurkin pöytään.

Seuraavan kerran ehkä jopa lyön,jos joku v*tun kotihoidon edustaja pyytää mun iäkkäitä omaisia laistamaan vaikkapa omasta syöpähoidostaan viedäkseen sukulaisen lääkäriin, vaikka kuinka paljon valtio siinä säästäisi.

P*skapäillä on hyvä tili niiden ihmisten osalta, joiden suku todellisuudessa hoitaa vanhukset. Ja - en ole mies, mutta etusivultahan minut tähänkin nimettömään keskusteluun johdatettiinkin. Tällä kyseisellä palstalla en ole keskustellut vuosiin - ilmeisen mielisairaita kaikki kirjoittajat tällä, ja vakavasti.

• Mitä?

Onko Eewari palannut :D

• jaah?!
        Mitä? kirjoitti:

Onko Eewari palannut :D

No minullahan ei liene muuta toivoa, kuin että sinä häiriintynyt - mikä sitten lienetkin ja minähän en henkilöäsi tiedä- itse ymmärrät lopettaa minuun ja mahdollisesti, jos oikein ikävästi olisi, myös moniin muihin viattomiin kohdistuvan kiusaamisen tässä Suomi24:a. Keskustelupalstalla tuntemattomille nimettömästi kirjoittelu ei tarkoita sitä, että sinulla olisi oikeus alkaa roikkua vääristelemässä minun viestintääni tässä Suomi24:a, mikä sitten lienetkin, ja henkilöäsi en tiedä.

Osoittaa melko suurta sairautta sinulta, mielestäni, että sinä olet niin ilkeä, että ilmeisesti olet pyytänyt poistattamaan(?) yhden ainoan kirjoitetun viestin tästä ketjusta, ja se kirjoittamani viesti oli sellainen, missä sanoin, etten ole mikään "Eewari", enkä käytä sellaista nimeä, mutta sen sijaan noita häiriintyneitä väkivaltaa tihkuvia laittomia raapustuksia, joita koko tämä sairas julkinen keskustelupalstaketju on täynnä, sinä et pyydä poistattamaan, vaikka kiusaamismielessä käytätkin viestien poistopyyntö- oikeutta keskustelupalstahäiriköintisi ilmeisenä apuna. Minulla ei ole osaa siihen, että tällä Suomi24- foorumilla jotkut tahallaan laativat asiattomia keskustelunavauksia, koska itse en ole koskaan yhtäkään asiatonta avausta laatinut, enkä kuulu sellaisiin nettitoimijoihin, jotka asiattomia avauksia tälle Suomi24- foorumille tehtailevat. Sen myönnän, että usein olen provosoitunut keskustelussa asiattomista viesteistä - sitä voin pahoitella, mutta ymmärtäähän sen nyt jokainen normaalijärkinen ihminen, että tämä Suomi24 on yksiselitteisesti _pelottava_ paikka keskustella, koska kirjoittajista valtaosa ei alkeellisestikaan kontrolloi viestintänsä asiallisuutta.

Mikään vanhustenhuoltoasia ei liity tämän kyseisen keskustelupalstan aiheeseen, mikä jo sekin osoittaa, se kuka ikinä nimetön tuonkin avaustekstin kirjoitti,. ei liene kovin asiallisella keskusteluasenteella liikenteessä. Ja minä pahoittelen -en tosiaankaan koskaan esim.löisi kotihoidon edustajia : en ole väkivaltainen, enkä koskaan syyllistyisi tai ole syyllistynyt väkivaltaan, mutta kieltämättä on typerää minulta kuvitella, että näistä nimettömistä teksteistäni - etenkin kun suurin osa muista kirjoittajista on suoria törkuturpia ja silkkojen pelkkien pelottavien laittomuuksien nettipalstoille syöttäjiä - muka kukaan lukija voisi jotenkin arvata luonteeni tai eettisyyteni, kun tämähän on nimetöntä keskustelua.

Ottakaapa nyt Suomi24- kiusaajat oikeasti mielenterveyslääkkeenne. Ja en halua nähdä noita rekisteröityneitä feikki-nimimerkkejä tällaisilla julkisilla keskustelupalstoilla: ääliömäisintä käytöstä mitä voi olla, olisi mennä nettipalstalle ja siellä alkaa esiintyä esim. väärällä sukupuolella tai sairaimmat ja kiusanhaluisimmat jopa tyystin viattomien henkilöillä. Enkä tiedä, että onko teitä tässä ketjussa yksi, kaksi vaiko viisi minun lisäkseni, mutta sinä joka minua kiusaat, lopeta se häiriköintikäytös. Tässä ketjussa on ehkä ainakin kaksikymmentä täysin laitonta viestiä, joissa epäsuorasti jopa kehotetaan väkivaltaan: jollakin tässä Suomi24:ssa operoivalla ei nyt ihan ole kaikki palikat päässä kunnossa, ja voisi kohta olla jo poliisillekin asiaa, jos tuon sortin tekstejä pitää nähdä normaalin ihmisen... Kun vielä kerran oikein Suomi24:n etusivulle aina noita asiattomia aloituksia laitatte, Suomi24, oikein houkuttimeksi ilmeisesti(kö?), että mahdollisimman moniko kirjoittelisi asiattomasti.

Suututtaaa, että nettiin kirjoittelee eniten ilmeisestikin sen sortin ihmiset, joilla ei ole kirjoituskykyä tai minkäänasteista kykyä keskustella sosiaalisesti.

• Max Martin

- olen keksinyt zumban ja ollut mukana fitneksen tuotekehittelyssä
      - olen tehnyt hittibiisejä vaikka kuinka monta
      - olen keksinyt terveyden lääketieteen oppikirjoista, se tosin oli olemassa jo
      - olen ollut mukana Euroopan Unionin johtoryhmän kokouksissa
      - olen ollut mukana perustamassa yrityksiä vaikka kuinka monta
      - olen työskennellyt valtion hommissa Suomen suursodan aikana
      - olen ideoinut monia tv-ohjelmia

• Max Martin

Se mitä itse on tehnyt on yksi asia. Mutta sitten on vielä se, miten maailma on siihen vastannut.

- olen Amerikan plastiikkakirurgian kauneusihanne
        - olen Amerikan psykiatrian pitkäaikainen tutkimuspotilas
        - fitnesstä vastustamaan on perustettu uusi uskonto eli American Christianity
        - monet taiteilijat on kuunnelleet musiikkiani ja inspiroituneet siitä
        - työllistävä vaikutus
        - ruuan terveyttä edistävää vaikutustakin varten amerikkalaiset ovat keksineet vaikka mitä

Mutta sitten on vielä paljon niitä asioita, joille en pystynyt tekemään mitään.

1. Suomen suursodan ennaltaehkäisy
        - Amerikka hyökkäsi Suomeen pelkoa vailla
        - ja Euroopan Unioni tuhosi Amerikan kostoksi

2. Naisten aseman parantaminen
        - kävikin päinvastoin ja plastiikkakirurgia on pakollista hyvinkin monille
        - huostaanotot ovat vain lisääntyneet

3. Terveyden kohentaminen
        - globaali-sotilasdiktatuuri pyrkii määräämään kaikesta

4. Sateenkaarifilosofian voitto
        - on diagnosoitu sairaudeksi

Että sitten saavutukseni ovat kuitenkin kokonaisuutta ajatellen olleet hyvinkin pieniä elleivät peräti marginaalisia ilmiöitä. Paitsi zumba on suosittua ja hittibiisit kans.

• pienisuuri4444

Sanomalla työkavereille moi ja kysymällä kuulumisia.... näin he tietävät että joku välittää ja piristää heidän elämäänsä...

Ei tarvitse välttämättä heti ensimmäisenä olla ratkaisemassa isoja ongelmia.. pienistä teoista se lähtee...

• Kylmät kädet

Jos olisi voimia, pyrkisin estämään tämän sivistysvaltioiden pienikalloittumisen. Näin kävi muun muassa Kreikalle, Portugalille, Espanjalle, Italialle, jne.

Entisiä tieteen, taiteen ja sivistyksen tyyssijoita, nykyään pelkkiä sikolättejä. Kiitos pienikalloittumisen.

• Kylmät kädet

Oman maailmani parannan nauttimalla säännöllisesti mielialalääkkeeni.

• Kylmät kädet (orig.)
        Kylmät kädet kirjoitti:

Oman maailmani parannan nauttimalla säännöllisesti mielialalääkkeeni.

On fakta, että ihmisten aivot vaihtelevat kahdesta litrasta jopa alle litraan.

• sbdsb,

kun luet tätä et jää sen auton alle jonka alle olisit jäänyt jos olisit lähtenyt aiemmin kotoa, ja kun et jää niin , se auto jne,,, muutos on valtava, ei pysy tämän aurinkokunna sisällä... jne se keksintöä s ei olisi keksitty jne--

• n0h

toimimalla hyvänä esimerkkinä elintapavalintojen suhteen. Ostan vaan sen mitä tartten, tyydyn rehuruokaan ja koitan olla kaikessa ekologinen ja kierrättää! Siinä säästää samalla kivasti!

• Autokauppias evp.

Keksin autoverolaista "porsaanreiän" ja käytin sitä monta vuotta, kunnes virkamiehet tajusivat idean ja autoverolakia muutettiin. Siis lakia muutettiin minun ansiostani!

• Köyhä.

Minä olen ja erittäin ekologinen, kun ei ole varaa ostaa oikein mitään uutena, ei matkustella,ei kesämökkiä, vanha auto, jolla varaa ajaa joskus, ja turha valittaa päästöistä, kun esimerkiksi vertaa päästöjä kaukomatkan lentoon, ja muuhunkin kuluttamiseen. Ekologiset harrastukset liikunta, toinen tärkeä edullinen harrastus seksi Eli rikkaus on maailmassa pahempi ongelma, kuin köyhyys. Kuluttamisella tuhotaan se.

• minä vaa

olen Bilderberg-ryhmän puheenjohta ja olen mm romauttanut neuvostoliiton, perustanut euroopan unionin, tuhonnut wtc tornit, keksinyt ilmastonmuutoksen, aiheuttanut 2003 sars epidemian ja vuoden 2009 A(H1N1) pandemian, olen myös 2008 finanssikriisin takana. Viimeinen suuri tekoni oli 2011 Arabikevät.

• rajaton aika

Ja mihin kaikkeen sitä vielä ehtiikään.

• pruutsss

En ole valitettavasti muuttanut maailmaa paremmaksi,päinvastoin. Nimittäin minulla on niin kauheat ilmavaivat ,että kasvihuoneilmiö on pahentunut kovasti minun takia.

• hkjklkk

Lacto seven auttaa...

• jaah?!

Vaikea sanoa, että millainen mielenterveydenhäiriö sinulla olisi,joka koet pakkomiellettä kirjoitella esimerkiksi ilmavaivoista Suomi24- nimettömässä julkisessa keskustelupalstakeskustelussa ... Eikö sinua hävetä, oma itsesi ja se todellinen persoonasi, joka kätkee oman identiteettinsä ja kyhköttää jossakin tietokoneensa kanssa tukkimassa tahallaan keskustelupalstat törkyyn, oikeasti? Ja kaikki noi nimimerkkikenttäänne kirjoittamanne sanatkin: huh, huh mitä kiusaamista!

Eikö sinulle kukaan ole opettanut, että sitä kutsutaan _kiusaamiseksi_, jos laittelee tavallisten ihmisten silmille julkiselle palstalle tuollaisia juttuja, kuin sinä? Minkälaista nautintoa saat kirjoittelustasi, ihmettelen vain? Jos ainoa kyky ihmisparalla on hakea huomiota, on yrittää lukijassa oksetuksen tunteen herättämisen avulla saada sitä huomiota, niin sinulla ihan oikeasti ei mene kovin hyvin henkisesti, mikä sitten lienetkin...

Ja Suomi24- palstan rikolliset sitten: toivottavasti poliisi korjaisi pian säilöön muutaman antisemistin, esimerkiksi varastelemisista ja rikoskeikoista julkisesti härskisti keskustelupalstoilla keskustelevan tavallisten lukijoiden teksteillä pelottelijat ja muut perustavalta sivistystasoltaa alkeelliset k*sipäät, jotka eivät ymmärrä, että tällaiset nämä kyseiset Suomi24- keskustelupalstat eivät ole sitä varten, että laittomia keskustelupalstakirjoituksia kukaan haluaisi nähdä. Ja ne sääliöt sitten: jotka ovat miehiä ja esiintyvät tällä Suomi24- palstalla aktiivisesti rekisteröidyillä nimmerkeillä naisina, niin Suomen mielenterveyspalvelut ja psykologit haloo! Tällä Suomi24:lla kirjoittelee todella pahasti järjenvaloltaan pihalla olevia kirjoittelijoita, ja anteeksi nyt vaan, kun sanon suoraan...

Itse en ainakaan tällä kyseisellä Su0omi24- palstalla ole juuri viitsinyt sen jälkeen keskustella, kun aikoinaan tajusin ihan keskustelun nimettömyydestäkin huolimatta, että ei tälle kirjoita mitkään muut, kuin todellisuudentajultaan pihalla olevat. Koin kyllä äärimmäisen loukkaavana sen, että minulle julkisesti valehdeltiin, kun aikoinaan tällä Miehen Logiikka- keskustelupalstalla kävin keskustelemassa, että tällä mukamas olisi paljon kirjoittajia,kun todellisuudessa palstalla oli vaan muutama todellisen oikean identiteettinsä kätkevä syrjäytynyt urvelo- häirikkökirjoittaja, jotka oli rekisteröineet itselleen kukin monia nimimerkkejä, feikaten että palstalla olisi paljon mukamas keskusteluita ja aktiivista keskustelua, minkä huomasi heti, kun vähänkin enemmän tähän nimettömään keskusteluun perehtyi...

Mä en arvosta tätä Suomi24:a siksi, että ne on ilmeisesti moderaattoreikseenkin ottaneet häiriköitä, koska täytyyhän noiden etusivulle laitettujen viha-avausten laatijoiden tuntea juuri tämän Suomi24:n softa, eikä internet- häiriköt muuten pystyisi häiriköimään tätä keskustelua.

• mummoja turop

Eli suomi24 kertoi hienon tarinan, ihan eri tekstiä kun avataan.
      Maailman muuttaminen ja vanhuksen kaltoin kohtelu?

Maailmaa matkanneena ei kukaan voi maailmaa muuttaa.
      Vaikka Suomi säästäisi bensoissa ja laskisi hiilijalanjalkiä, niin
      Aasiassa, esim Vietnam, Kambodia ja ehkä Kiina (en ole ollut), pakokaasu haisee ja mopot ja kevarit rällättää. Kaikista ihanin asia on omistaa moottorikulkuinen ajoneuvo.

Vaikka jokainen Suomen autoilija kokoontuisi yhteen, ei niin paljon pakokaasua tule kuin esimerkiksi Ho Chi Min Cityn ylle näistä mopo/kevari. Mutta nyt joku vanhuksen kohtelu on tapetilla.

Ihan ihmettelen, miten puhutaan viesteissä. Tämä ketju on alkanut ylläolevalla viestillä. ???

• pennitön uneksia

En ole, olen elänyt melko turhan elämän ainakin tähän asti, taitaa mennä loppu pätkäkin samaan malliin. Mutta jos saan lotto voiton teetän itsestäni näköis-patsaan kuvan veistäjän ohjeistan ,että maha pinemmäksi ja kikkeli numeron pari isommaksi.

• myrkky-farkku

En mitenkään. En usko että yksi ihminen pystyy mihinkään. Jos jotain tekeekin, se on vain pisara meressä. Ja se puhe: jos kaikki vain tehtäis yhdessä saatais muutos aikaan. Milloinka ihmiset ovat tehneet mitään isolla joukolla yhdessä niin että olisi ollut merkitystä?
      En osta mitään eko tuotteita. Jos muutamat länsimaalaiset niitä käyttää, mitä sitten?
      Samaan aikaan Kiinan tehtaat laskee myrkyt veteen/ilmaan jne. Siinä ei länsimaitten ekoilut auta.

• ap.

Olet luovuttaja-tyyppiä?

• Myrkky-farkku
        ap. kirjoitti:

Olet luovuttaja-tyyppiä?

No vaikka niin sitten. Ei voisi vähempää kiinnostaa ihmisten auttaminen. Jokainen pärjätköön omillaan.

• ap.
        Myrkky-farkku kirjoitti:

No vaikka niin sitten. Ei voisi vähempää kiinnostaa ihmisten auttaminen. Jokainen pärjätköön omillaan.

Olet antanat Kiinan syöstä itsesi vallasta. Kiina johtaa ajatteluasi, vaikka et ole koskaan Kiinaa edes nähnyt?

• olen....

istuttanut muutaman puun,mutta toki katkonu paljon enemmän.

• Olen varmaan aika plusmiinusnolla teoissani. Joitakin ihan surkimuksen tekoja ja sitten joistakin olen ihan ylpeä.

• Intressi vapaa.

Olen muuttanut itseni itselleni sopivaksi toteuttaakseni itse arvioimallani tavalla elämääni sopeuttamalla elämäni vähän muidenkin mukaan menettämättä ihmisarvoani ja arvojani sekä edistämällä sopuisasti kertomiani asioita vastuullisesti muita kunnioittaen.Oleellinen olikin tässä.

• Persu vai kok-sdp

Meikäläine piereskelee metaanikaasua ja hengittää hiilidioksidia siinä toivossa, että ilmastonmuutos tuo lämpimärt kelit Suomeen. Pitää mennä päästelemään sipulipierut Persusta ulos ulkoilmaan, jottei hyvät metaanit tartu tapettiin. Soon moro.

• Yksin en ole muuttanut maailmaa mitenkään. Olen tehnyt ihmisoikeustyötä ja vetoamalla niiden puolesta, jotka aktiivisesti tekevät ihmisoikeustyötä auttanut muita parantamaan maailmaa.

Jokainen meistä on varmaan lahjoittanut rahaa tai auttanut joskus jotakuta oikeasti. Avannut oven sellaiselle, joka sitä ei itse auki saa tai ottanut liftarin kyytiin, jos minimaalliset teot lasketaan.

Tein joskus palkatonta lähetystyötä neljä vuotta, joten sikäli olen muuttanut muutaman ihmisen maailmankuvaa. Kirjoitan kirjaa, mutta julkaistaanko se on eri asia.

• ei veroja turhasta

Siirryin sosiaalitoimiston vakiasiakkaaksi, elääkseni kuten maailman kansalaisetkin tekevät.

• oikea asenne

Laitoin koirankakkaa työpaikan kahvinkeittimeen. Tapaus ei koskaan selvinnyt.

• KARVASSUOLAA

Sitä jalkakylpyä hernekeittoon, niin hyvin ruiskahtelee.

• Nasdaq

Mjaa.

Mä olen muuttanut maailmaa. En tosin tiedä miten, mutta ajattelen sen olleen väistämätöntä, koska se on saattanut jopa tapahtua.

(naurua)

• Nasdaq

Tähän "väitteeseen" on hyvä liittää olettamus siitä, että pelkkä olemassaolo riittää maailman muuttamiseen. Mutta koska muutos on sanana yhtä käsittämätön kuin on itse muuttuja, niin jäämme näihin ja katsomme kortit.

(Texas hold em-ryhmänaurua)

• Pelle Peloton

Kyllä yksikin ihminen voi muuttaa maailmaa sillä tavalla, että panee jotakin alkuun.
      Siihen täytyy sitten saada enemmän ihmisiä mukaan myöhemmin. Kuitenkin on varmaa, että jos kukaan ei tee mitään, hyväkin asia jää toteutumatta. Pomot ja päälliköt ovat usein kovia eivätkä haaveile. Heitä täytyy varoa, etteivät he pääse pilaamaan asioita.

• 45645645

Mielistelemällä muita ihmisiä saa typerien ihmisten huomion itseen jolloin toiset ihmiset kykenevät keskittymään omaan elämään ja menestymään, mutta keskittymällä omaan elämään ja lopettamalla mielistelyn pystyy ihminen vaikuttamaan yhteiskuntaan näyttämällä esimerkkiä miten ihmisen tulisi elää. Toisaalta näyttämällä esimerkkiä ei ihminen toimi järkevästi koska tällöin ihminen pyrkii vaikuttamaan muihin ihmisiin. Jokaisen ihmisen olisi syytä nähdä mikä on oman elämän kannalta paras ratkaisu jotta saisi hyvän elämän. Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ei välttämättä ole paras ratkaisu. Parhaat ratkaisut tulevat usein työkalujen kautta mitkä auttavat ihmisiä parantamaan omaa henkilökohtaista elämää. Esim. kirves, mikroaaltouuni, auto, lääkkeet.

• jaah?!

Ootko joku "breivikki", ja suunnitteletko kenties ihmisten lahtaamista, kun väität, että lainmukainen "yhteiskunnallinen vaikuttaminen" ei muka olisi hyvä ja ainoa toimiva tapa parantaa maailmaa? Minä suosittelen sinulle ja kaikille tän Suomi24- foorumin sekopääkirjoittajille lähinnä mielenterveyshoitoa, koska sitä olette vailla. Vakavasti. Ja jos kuvittelet olevasi joku sa*marin ylijumala, joka heti jos tai koko ajan kun minä sanon jotakin _normaalia_ keskusteluun, tyyliin tunkaat mun koneelle ja sammutat tän (kuten mulle äsken tapahtui) tai laitat ylläpidolle mun viestin poistatusmääräyksen, niin sitä samaa mielenterveyshoitoa minä silti suositan tai suosittaisin sinulle. En tunne tämän Suomi24-foorumin kirjoittajia henkilöiden osalta pätkääkään tai yhtään enkä ketään ensimmäistäkään, mutta ei ole normaalia se, mitä minä olen joutunut tällä foorumilla keskustelemassa käydessäni lukemaan ja kokemaan äärimmäistä ilkeyttä.

Ainakaan minua ei kukaan tässä Suomi24:a ole mielistellyt, vaan ainoastaan solvannut, paria ehkä satunnaista harvinaista poikkeuskirjoittajaa lukuunottamatta. Itse kyllä hakeutuisin hoitoon, jos roikkuisin kaikki päivät vainoamassa internetissä viattomia, jotka joskus on kirjoittanut Suomi24:n keskustelupalstalla tai missään netissä, plus sitten, että varmaan vainoatte myös niitä, jotka ei edes netissä juuri ole.

Sinulla paralla ei taida olla edes ihmisiä, joita mielistellä?:D Se kun vaatisi edes sekin edes alkeellista sosiaalista tapakäsitystä ja sosiaalisia kontakteja muualtakin kuin internetistä...Ällöttävää, että joku määrittää ihmiset välineeksi oman edun tavoitteluun. Ootko todellisuudessa joku säälittävä sekopää, joka pöllii ihmisten autoja ja mikroaaltouuneja ja mitä lie, kun sellaisista puhut - ja v*tttuako sinä imbesilli kirveistä puhut keskustelupalstalla? Luuletko, että mä haluaisin lukea?

• e:n fanittaja
        jaah?! kirjoitti:

Ootko joku "breivikki", ja suunnitteletko kenties ihmisten lahtaamista, kun väität, että lainmukainen "yhteiskunnallinen vaikuttaminen" ei muka olisi hyvä ja ainoa toimiva tapa parantaa maailmaa? Minä suosittelen sinulle ja kaikille tän Suomi24- foorumin sekopääkirjoittajille lähinnä mielenterveyshoitoa, koska sitä olette vailla. Vakavasti. Ja jos kuvittelet olevasi joku sa*marin ylijumala, joka heti jos tai koko ajan kun minä sanon jotakin _normaalia_ keskusteluun, tyyliin tunkaat mun koneelle ja sammutat tän (kuten mulle äsken tapahtui) tai laitat ylläpidolle mun viestin poistatusmääräyksen, niin sitä samaa mielenterveyshoitoa minä silti suositan tai suosittaisin sinulle. En tunne tämän Suomi24-foorumin kirjoittajia henkilöiden osalta pätkääkään tai yhtään enkä ketään ensimmäistäkään, mutta ei ole normaalia se, mitä minä olen joutunut tällä foorumilla keskustelemassa käydessäni lukemaan ja kokemaan äärimmäistä ilkeyttä.

Ainakaan minua ei kukaan tässä Suomi24:a ole mielistellyt, vaan ainoastaan solvannut, paria ehkä satunnaista harvinaista poikkeuskirjoittajaa lukuunottamatta. Itse kyllä hakeutuisin hoitoon, jos roikkuisin kaikki päivät vainoamassa internetissä viattomia, jotka joskus on kirjoittanut Suomi24:n keskustelupalstalla tai missään netissä, plus sitten, että varmaan vainoatte myös niitä, jotka ei edes netissä juuri ole.

Sinulla paralla ei taida olla edes ihmisiä, joita mielistellä?:D Se kun vaatisi edes sekin edes alkeellista sosiaalista tapakäsitystä ja sosiaalisia kontakteja muualtakin kuin internetistä...Ällöttävää, että joku määrittää ihmiset välineeksi oman edun tavoitteluun. Ootko todellisuudessa joku säälittävä sekopää, joka pöllii ihmisten autoja ja mikroaaltouuneja ja mitä lie, kun sellaisista puhut - ja v*tttuako sinä imbesilli kirveistä puhut keskustelupalstalla? Luuletko, että mä haluaisin lukea?

• 45645645
        jaah?! kirjoitti:

"Ällöttävää, että joku määrittää ihmiset välineeksi oman edun tavoitteluun."

Jos tuo on ällöttävää niin miksi haluat vaikuttaa muihin ihmisiin? Toki myös minä vaikutan ihmisiin kirjoittamalla Suomi24:een, mutta pyrin ohjaamaan kirjoituksillani muita ihmisiä olemaan kuuntelematta toisia ihmisiä ja käyttämään omia aivoja sen sijaan että ihmiset kuuntelisivat toisten ihmisten mielipiteitä ja olisivat miettimättä jotain poliittisia tai yhteiskunnallisia ratkaisuja. Jokainen ihminen on yksilö ja ihmisen tulisi tehdä omat valinnat sen mukaan minkä ihminen katsoo parhaaksi oman elämän kannalta.

Sinä se tässä breivikki olet kun haluat vaikuttaa yhteiskuntaan samalla tavoin miten breivik vaikutti kirjoittamalla manifestin. Nähtävästi myös vastustat niitä ihmisiä jotka eivät lähde "soitellen sotaan" eli niitä jotka eivät tuo omia yhteiskunnallisia näkemyksiään julki ja pyri vaikuttamaan muihin ihmisiin omilla näkemyksillä.

"Luuletko, että mä haluaisin lukea?"

Luulen.

• jaah?!
        45645645 kirjoitti:

Jos tuo on ällöttävää niin miksi haluat vaikuttaa muihin ihmisiin? Toki myös minä vaikutan ihmisiin kirjoittamalla Suomi24:een, mutta pyrin ohjaamaan kirjoituksillani muita ihmisiä olemaan kuuntelematta toisia ihmisiä ja käyttämään omia aivoja sen sijaan että ihmiset kuuntelisivat toisten ihmisten mielipiteitä ja olisivat miettimättä jotain poliittisia tai yhteiskunnallisia ratkaisuja. Jokainen ihminen on yksilö ja ihmisen tulisi tehdä omat valinnat sen mukaan minkä ihminen katsoo parhaaksi oman elämän kannalta.

Sinä se tässä breivikki olet kun haluat vaikuttaa yhteiskuntaan samalla tavoin miten breivik vaikutti kirjoittamalla manifestin. Nähtävästi myös vastustat niitä ihmisiä jotka eivät lähde "soitellen sotaan" eli niitä jotka eivät tuo omia yhteiskunnallisia näkemyksiään julki ja pyri vaikuttamaan muihin ihmisiin omilla näkemyksillä.

Luulen.

En ole nettikäytökseltä vaikuttanut yhteiskuntaan, koska tämä minun Suomi24:n kirjoittamani harmiton nimetön ajanvieteviestintä ei ole mitään toimimista netissä, enkä halua etenkään edistää natsismia. Suomi24 sensijaan haluaa tehdä niin, sallimalla viestintäsisällöltä rikolliset viestit, havaitusti.

Eniten ihmettelen kokemaani mielenterveyspotilaaksi solvaamista kirjoittamistani tavallisista viesteistä, mitä sairaiden yksilöiden kiusaamista olen kokenut ja saanut osakseni tässä Suomi24:a. Minä olen ainoastaan nimettömänä ja ainoastaan tässä Suomi24:ssa kertonut ( missään muualla en kertoisi, koska kaikkialla muuallahan pitäisi toimia nimellä ja minä en riko lakia), että minä sain alaikäisenä koulukiusaamisesta psykoosin. En muistele sitä lyhyttä epämiellyttävää aikaa riemulla, mutta onneksi mun perhe oli sen verran varakas, että pystyivät siirtämään minut toiseen kouluun, missä tietysti ns. "mielenterveysongelmatkin" loppuivat heti, kun loppui koulukiusaaminenkin, enkä koskaan aikuisiällä ole kärsinyt mielenterveysongelmista, paitsi yliopistossa lievästä masennuksesta yhden kerran. Todellisuudentajussa minulla ei ole mitään ongelmaa, joten kuka s*tanan sekopää minua kiusaa tässä Suomi24:? Koen jatkuvaa herjaamista ja kiusaamista.

En viitsi edes kertoa, etttä miten _hörhö_ sinä olet, jos rinnastat minut anders- behring- breivikiin ja että miten suuri solvaus se on. Ehkä pahin mahdollinen solvaus, mitä voit rehelliselle tavallaiselle akateemiselle kirjoittaa. Vainoat ja kiusaat minua tavallista yliopisto- opiskelijaa Suomi24- keskustelupalstalla, minua joka en koskaan ole tuntenut yhtäkään rikosrekisterin edes omaavaa ihmistä ja joka koen pelotteluna tollasen nimettömän herjakäytöksen... Muistutan laista kuitenkin sen verran, että jos sitten olet umpisekopää, joka jostakin syystä laittomasti tietäisit kuka minä olen ( toimintani netissä osalta siihen ei ole mahdollisuutta, koska en koskaan ole toiminut sosiaalisessa mediassa, missään, ja laittomastihan ainoastaan, sinäkin kiusaaja voisit tietää minun henkilöni), niin sinulla ei mitään oikeutta ole käydä minua tai ketään viatonta mustamaalaamaan, kiusaamaan tai pelottelemaan, vaikka nyky-internet ilmeisesti antaa sinulle siihen täysin vapaat välineet.

Mä koen törkeänä, että mulle kirjoitetaan keksittyjä tarinoita vastineina tavallisiin keskustelupalstaviesteihin. Mikäli luulet,. että olen joku henkilö tässä Suomi24:a, niin se ei ole minun vika, koska en ole vastuussa häiriköiden nettitoiminnasta missään tai millään tavalla.

S*TANAN kansallissosialistinatsi(t): tollasille sitten työssä käyvät tavalliset maksaa veronsiirtoja tavallisessa palkkatyössä käymisestä tavikset perheet ja normaalien perheiden vesat ei saa melkein senttiäkään yhteiskunnalta tukia.

• jaah?!
        45645645 kirjoitti:

Luulen.

Ja sulle vielä, joka minua herjaat: tuo on ihan oikeasti törkeää käytöstä, mitä minä joudun kokemaan tällä Suomi24- palstalla... Eniten olen kärsinyt siitä, että näillä Suomi24- palstoilla on niin huonoja lukijoita sisälukutaidoltaan, että eivät tajua edes, että kuka keskustelussa on kiusattu ja kuka ei, tai jos tajuavat, eivät puutu siihen, mikä osoittaa, että ei tässä Suomi24:a mitkään asialliset vissiin juuri kirjoittele. Tääh? Mikä "manifesti"? Mikä sekopää herjaaja sinä oikeasti olet? Tämä on julkinen palsta, ja sinä pokalla valehtelet minun persoonastani! Itse en ole edes jäsenenä koko tässä Suomi24:a, mutta joku kiusaaja on jollakin sairaalla tavalla minut tähän henkilöinyt. Onko sinulle kukaan opettanut moraalin ja moraalittomuuden eroa? Moraalitonta on _se_, että sä käyt mulle nimettömänä ja siten, etten voi edes tietää kuka olet, herjaamaan minun persoonastani - minun joka koskaan en edes tässä Suomi24:a ole kirjoittanut nimellä. Luultavasti myös siirtelet näitä mun harmittomia nimettömiä tekstejä jonnekin muualle selkäni takana ja käytät aktiivisesti viestien poistatustyökalua, aina kun sun suunnitelmiisi ei sovi mitä minä sanon, minä tyystin viaton, joka en tunne Suomi24:n kirjoittajista ensimmäistäkään henkilöltä.

Ja sillkkaa sikailua on sekin, että tän foorumin etusivulle internethäiriköt tyrkyttää vääristeleviä aloituksia ilmeisen tahallaan, että vaan mahdollisimman moni sortuisi kirjoittamaan asiattomasti - sairasta käytöstä!

Sen olen kyllä havainnut, että kaiken maailman ääriajattelijat tällä Suomi24- foorumilla mellastaa, mutta muistuttaisin, että valtaosa ihmisistä on ihan tavallisia ja hyväntahtoisia ja se, että sekopäät kirjoittelee juuri Suomi24:a, niin sille ainakaan en minä voi mitään. Breivikista minä puhuin siksi, että tässäkin ketjussa oli momia suoran väkivaltaimpulsiivisia sairaita kirjoituksia, ja aloin jo pelätä, että onkos taas jollakin hörhöllä palikat päässään niin vinossa, että kohta joutuisi lukemaan lehdistä surmateoista. Tälläsilla, just tällaisilla nimettömillä palstoillahan, kun ne muutkin ja aiemmatkin sekopäät julkisuudesta tutut on heiluneet, jotka on olleet koulusurmaajia ja mitä lie.:(

Alkais olla kohta poliisille asiaa tän Suomi24- palstan osalta, kun ne eivät tunnu hoitavan velvollisuuttaan valvoa palstakeskustelua... Pelottava palsta ja foorumi tämä Suomi24!

Ainoa millä tollaisen herjaajan saisi häpeämään, olisi se että kasvokkain sanottais käsipäivää ja esittelisit mullekin, että kuka olet ja sitten voisin kysyä sulta, että minkä takia sä hörhö "breivikittelet" normaalia viatonta ihmistä netin palstalla tietäen varsin hyvin, etten minä voi siihen edes puolustautua tuohon julkiseen käytökseen, koska minullehan ette ikinä kerro, keitä olette, vaikka teknisen sairaalloisen internetkiusakäytöksenne johdosta minä erottunen ( niin kö?) kuin huutomerkki näistä sairaista keskusteluista.

Nolaavaa käytöstä minua kohtaan!

• En osaa sitä itse arvioida. Joku jalanjälki on varmaan painautunut? Joitakin olen ehkä ohjastanut johonkin suuntaan työasioissa, joitakin yrittänyt kannustaa niissä asioissa, joissa olen nähnyt heidän olevan hyviä, jossain mielenosoituksissa ym. on tullut oltua, yrittämässä vaikuttaa, paasannut jostain asioista, jakanut tekstejä, yrittänyt vaikuttaa kirjoituksilla, yrittänyt vaikuttaa kuvan ja äänen yhdistelmällä, mutta hyvin hyvin pieniä vaikutuksia ne varmaan on olleet, jos niillä edes on ollut vaikutusta. Eniten varmaan oikeasti vaikuttanut kuitenkin läheisiin, ja millä tavalla? Sitä ei vielä tiedä..Toivottavasti en huonolla..

Onko sinulle tärkeintä pyrkiä soputumaan joukkoon ja olla kaikkien kaveri? En ole koskaan tuntenut kuuluvani mihinkään joukkoon, enkä edes pyrkinyt siihen. Olen aina ollut se joukon ulkopuolinen, jolla ehkä on ollut yks kaveri siitä joukosta (esim. koululuokasta)tai sit ei.Eniten olen ollut joukossa viihtyvä, kun opiskelin parikymppisenä.Silloinkin ainoana tyttönä poikajoukossa eli en siis varsinaisesti silloinkaan. Mulle on aina riittänyt 0-4 hyvää kaveria.Useampi olis jo rasittavaa.

• Ai niin ja olen istuttanut puita :)

• Puusta voidaan
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ai niin ja olen istuttanut puita :)

tehdä kiväärin tukki, jolla saatetaan ampua ihmisiä.

• ehehhehhe

Ai niin ja olen istuttanut puita :)

Kaikki vaikuttaa kaikkeen, sillä kaikki on yhtä ja yksi on kaikkea. Koko universumi on vain yksi iso kasa energiaa, ja koska energia on vain energia, eikä sitä ole loppujenlopuks useampaa sorttia, me olemme kaikki yhteydessä kaikkeen.
        Myös Albert Einstein, jonka käsitys tieteestä on edelleen valliteseva, oli samaa mieltä

• Puusta voidaan kirjoitti:

tehdä kiväärin tukki, jolla saatetaan ampua ihmisiä.

Voidaan toki, mutta ei mun elinaikana (jos pysyn järjissäni). Mä en kasvata metsää talousmielessä.

• ehehhehhe kirjoitti:

Kaikki vaikuttaa kaikkeen, sillä kaikki on yhtä ja yksi on kaikkea. Koko universumi on vain yksi iso kasa energiaa, ja koska energia on vain energia, eikä sitä ole loppujenlopuks useampaa sorttia, me olemme kaikki yhteydessä kaikkeen.
        Myös Albert Einstein, jonka käsitys tieteestä on edelleen valliteseva, oli samaa mieltä

Tätäpä tarkoitinkin. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja mustakin jää jälki. Onko se huono tai hyvä, se on eri asia ja muiden arvioitavissa sitten myöhemmin, mutta jälkipä kuitenkin.

• jaah?!

Tätäpä tarkoitinkin. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja mustakin jää jälki. Onko se huono tai hyvä, se on eri asia ja muiden arvioitavissa sitten myöhemmin, mutta jälkipä kuitenkin.

Minkä takia sulla on joku revan levittelijäprofiili? Tosta pikkiriikkisestä kuvasta feikkinikkisi ohessa ei saa selvää, mutta kohtuullisen pervo asento netistä pöllimäsi ja luultavasti manipuloimasi kuvan naisella. Etenkin kun olet sukupuoleltasi mies, ja vahvaa rikostaustaa todennäköisimmin omaava eli todennäköisimminkin joku poliisin vanha eirräin harmmillinen tuttu, niin eikös tuo nyt ole pikkusen noloa? Onko sinulla kaksoisidentiteetti: sä työtön nuori mies heilut nettipalstalla esittäen naista, haluaisitko kenties olla todellisuudessakin nainen?:D Olen usein törmännyt tällä palstalla nimimerkki "yksinkertainen.blondi" - juttuihin ja miettinyt ainoastaan, että teillä syrjäytyneillä nuorehkoilla amismiehillä taitaa olla järkevän tekemisen puutetta, kun tuollaiseen on aikaa...

• Vapaa, oikeasti.

Olen omavarainen. Täysin teistä oksennuksista riippumaton ihminen. :)

• Hossi The Orkkis

En mitenkään! Mielummin voisi kirjoittaa siitä mitenkä maailma on muuttanut minua?

Sitä elämässä kun tapahtuu kaikenlaista ja jälkeenpäin monta asiaa voisi tehdä toisin jotta elämä olisi paljon helpompaa.

• haukottaa

Minä annan mummoille bussissa istumapaikkani, vaikkakin nuorten
      pitäisi kyllä istua, että jaksavat sitten vanhana seistä.

• bioloogikko

Osallistun vapaaehtoistyöhön niin koti- kuin ulkomaiseen. Annan rahaa kehitysyhteistyöhön ja luonnonsuojeluun. En syö lihaa juuri lainkaan ja pyrin käyttämään mahdollisimman lähellä tuotettua ruokaa (myönnän: kahvia ja suklaata on joskus pakko saada...). Aina kun tuotteelle on reilun kaupan vaihtoehto, ostan sitä. En ole tehnyt lapsia. Käytän joukkoliikennettä ja luovuin autosta (tarvittaessa käytän city car clubia). Jos mahdollista, matkustan junalla, en lennä. Pyrin omistamaan mahdolisimman vähän tavaraa - käytän kirjastoja, lainaan, ostan uusia vaatteita harvoin ja silloin pyrin hankkimaan laadukkaita, kestäviä tuotteita, jotka ovat käyttökelpoisia vuosia.

Ehkä antoisimpana maailmanparannustapana pidän tuota vapaaehtoistyötä. Sen aiheuttama hyvä on välitöntä ja kohdistuu tarkasti. Suosittelen lämpimästi.

• pelasta maailma

Jos vetäisit itsesi jojoon, niin et kuluttaisi mitään.

• 20 + 6
        pelasta maailma kirjoitti:

Jos vetäisit itsesi jojoon, niin et kuluttaisi mitään.

Niin ja suosittelen lämpimästi.

• BBDesing

Minä muutan maailmaa välinpitämättömyydelläni, annan asioiden mennä siihen suuntaan kuin ne menevät ellei oma suora etuni ole kyseessä.

Mitä vanhusten kaltoinkohteluun tulee - niin vanhat ikäluokat ovat maailmamme siemenet kylväneet ja he nauttivat sadon niin hyvässä kuin pahassakin. Jos he rakensivat materiaalisesti yltäkylläisen mutta sosiaalisesti heikkolaatuisen maailman niin olkoon niin.

Minä katselen sivusta millainen maailmamme on, ja vaikka tiedän itse paremmin niin mitä sillä on väliä? Joku voisi sanoa että ihmiset tarvitsevat opettajia - mutta vielä kipeämmin ihmiset tarvitsevat halua oppia.

• jaah?!

Mielenterveyshoitoa sinä tarvitset. "Sosiaalisesti heikkolaatuinen" maailma olisi vasta sitten, jos sinun tyyppiset rikolliset täysin saisivat määrätä internetin sisällön, mutta nythän teillä on vain tämä nimetön Suomi24 nimetöntä viha- ja häiriköintikirjoitteluanne varten, jollaista pakkomielteisesti haluatte viattoman suuren yleisön joutuvan lukemaan: siis siihen asti, kunnes tämä foorumi Suomi24 kielletään lailla ja minä toivon sen päivän tulevan pian, kun Suomi24 kielletään lailla.

Ei voi olla oikein, että tavalliset ihmiset eivät uskalla näihin keskusteluihin sanoa mitään, kun rikolliset ja häiriköt terrorisoivat vihakirjoittelulla koko foorumia....

Plus että sitten vielä poistatatte kaikki asialliset tekstit foorumilta, ettei vahingossakaan kukaan täysipäinen pääsisi korostamaan näissä nimettömissä Suomi24- keskusteluissa, että häiriintynyt vihakirjoittelu ja keskustelupalstalla väkivaltaan kiihottaminen on aina laitonta, mikä on ehkä törkeintä asiallisen keskustelemisen estämistä.

• Maailman muuttaminen kuulostaa turhan suuruudenhullulta. Parantaminen on paljon antoisampaa. Silmä kiiltäen sydänyön tunteina ihminen on syvällisimmillään.

• 14+4

weak are meat that the strong do eat.

• niin hyvvee

Aina kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Esimerkiksi porkkana, ostetaan luomu
      sellaisia. Tuo juureshan on kasvanut tienpientareilla villinä, siitä on poistettu
      myrkyt ja jalostettu väri ja koostumus, kun se alunperin on ollut kuiva
      juurakko.

• zisel

En tiedä olenko jo vastannut tähän ketjuun samallailla kun en jaksa selata mutta sen verran katkera olen että ihan saatte kaikki tappaa toisenne kaikessa rauhassa - en tosiaankaan puutu. Mua on pahoinpidelty teholle saakka useita kertoja keskellä kaupunkia eikä kukaan ole auttanut. Sen ymmärrän ettei kukaan ole uskaltanut sillon väliin tulla mutta ei ole soitettu edes apua. Että tällä kokemuksella lykkyä pyttyyn vaan mun puolesta kaikille.

• ap.

Miten päädyit teholle? Saitko itse soitettua hätänumeroon?

• zisel
        ap. kirjoitti:

Miten päädyit teholle? Saitko itse soitettua hätänumeroon?

Jaa millä niistä kerroista? No yksi jollon meinasin kuolla ja mut siksi siirrettiin sairaalasta toiseen oli kun mut hakattiin rappukäytävässä eikä mulla ole mitäänn hajua kuka soitti.

• ap.
        zisel kirjoitti:

Jaa millä niistä kerroista? No yksi jollon meinasin kuolla ja mut siksi siirrettiin sairaalasta toiseen oli kun mut hakattiin rappukäytävässä eikä mulla ole mitäänn hajua kuka soitti.

Jos saisit valita, mihin paikkakunnalle ja millaiseen perheeseen haluaisit syntyä uudelleen? Vai uskotko noilla seikoilla olevan merkitystä tapahtumain kulkuun?

• zisel
        ap. kirjoitti:

Jos saisit valita, mihin paikkakunnalle ja millaiseen perheeseen haluaisit syntyä uudelleen? Vai uskotko noilla seikoilla olevan merkitystä tapahtumain kulkuun?

Paikkakunnalla ei mitään väliä kunhan vanhemmat olis ollut eri.

• ap.
        zisel kirjoitti:

Mitenkäs, kun Voice-kilpailija (tuleva ope) korosti olevansa Länsi-Vantaalta, joka on kuulemma täysin eri asia kuin Itä-Vantaa?

• zisel
        ap. kirjoitti:

Mitenkäs, kun Voice-kilpailija (tuleva ope) korosti olevansa Länsi-Vantaalta, joka on kuulemma täysin eri asia kuin Itä-Vantaa?

Evvk :)

• ap.
        zisel kirjoitti:

Evvk :)

Olisitko ollut halukas menemään sijaisperheeseen?

• zisel
        ap. kirjoitti:

Olisitko ollut halukas menemään sijaisperheeseen?

Mä itse otin yhteyttä sossuun ja sanoin mitä meillä on tekeillä. Mitä ne teki? EI MITÄÄN!

• ap.
        zisel kirjoitti:

Mä itse otin yhteyttä sossuun ja sanoin mitä meillä on tekeillä. Mitä ne teki? EI MITÄÄN!

Mitä ajattelet siitä, että Eerikan lähisukulaiset ovat lastensuojelijoita? Setä lasten musiikkiterapeutti ja lastenkodin hallituksessa, sedän vaimo lastenkodin johtaja, mummo sosiaalijohtaja jne.

• zisel
        ap. kirjoitti:

Mitä ajattelet siitä, että Eerikan lähisukulaiset ovat lastensuojelijoita? Setä lasten musiikkiterapeutti ja lastenkodin hallituksessa, sedän vaimo lastenkodin johtaja, mummo sosiaalijohtaja jne.

Mä olen sitä mieltä että jos sulla on varaa hienoihin vaatteisiin ja olet psykopaatti niin saat lapset takas.

Jokainen äiti on psykopaatti siinä vaiheessaa kun sossut tulee mukaan kuvioihin - ymmärrän sen. Mutta eron tässä tekee se että jos sä TIEDÄT tekeväs lapselle pahaa niin...

Mitä tulee tähän TOUKO TARKKI

• totuus on sellainen
        zisel kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä että jos sulla on varaa hienoihin vaatteisiin ja olet psykopaatti niin saat lapset takas.

Jokainen äiti on psykopaatti siinä vaiheessaa kun sossut tulee mukaan kuvioihin - ymmärrän sen. Mutta eron tässä tekee se että jos sä TIEDÄT tekeväs lapselle pahaa niin...

Olet tekopyhä hippokräntti. Sanoisin vielä muutaman sanan, mutta parempi etten sano.

• jaah?!
        zisel kirjoitti:

Sä olet joku huijari. En ole oikeasti kahteen vuoteen viitsinyt käydä lukemassa tätä kyseistä Miehen Logiikka- nimistä palstaa, ennen kuin toissapäivänä, kun joku idiootti oli taas laatinut viha-aloituksen, mikä johti tälle Suomi24- keskustelupalstan tälle kyseiselle palstalle Miehen Logiikka, mutta sä nimimerkki "zisel" olet oikeasti sairas, sen muistan jo vuosien takaa ajalta, kun luin tätä palstaa... Muistaakseni esiinnyit nuorena tyttönä, eikö niin? Ja sitten kun tarkemmin perehtyi ja luki sun ja palstahäirikkökavereidesi viestejä, sieltä paljastuikin alta hyvin aggressiivinen ja vahingoniloinen tyyppi, joka saattoi olla jopa natsisti. Kovasti sinua kyllä tällä palstalla puolustettiin, ja tottakai niin, koska sinullahan tällä on kavereita ja minä jota solvasitte, olen teille tuntematon sivullinen keskustelupalstakirjoittaja...Tää palsta oli muistaakseni kuvottavin kiusaamisfoorumi, mihin ikinä olen törmännyt netissä jo aikoinaan: kirjoittajat pelleilevät feikkinikeillä ja feikkipersoonilla ja k*settavat mun kaltaisia normaaleita tavallisia lukijoita, mikä ei ole mitään keskustelupalstakeskustelemista, vaan jotakin täysin pimeää ja häiriintynyttä kiusaamiskäytöstä, mielestäni.

Minulla puolestaan ei ole koskaan ollut yhtäkään tuttua tässä palstakeskustelussa, kun enhän ole edes rekisteröitynyt koskaan tän Suomi24:n jäseneksi. Yhden hörhön valitettavasti tiedän, joka minua on tällä palstalla ainakin takavuosina ahdistellut, ja sen asian satun valitettavasti tietämään siitä, että kyseinen vakavasti mielenterveyspotilas laittoi nimettömien keskustelupalstaviestiensä oheen linkkejä, joita silloin aikoinaan kun vielä uskalsin linkkejä tällä Suomi24- foorumilla avata, niin yhdessä se ilveili omalla naamallaan minulle ja näytti mm. kieltä. Se on sellainen hörhö, että se takavuosina kirjoitteli mulle varmaan neljäkymmentä rakkauskirjettä ja ahdisteli minua silloisessa vuosikymmenten takaisessa työpaikassani, kun olin nuori tyttö; hän oli niin niin pysyvästi psykoottinen, että hän kuvitteli todella omaavansa parisuhteen kanssani, ja on sitten vuoskikymmeniä myöhemmin vainonnut minua tällä Suomi24- foorumilla, todennäköisimmin jollakin tärähtäneellä teknisellä kiusanteolla, koska kyseinen omaa nörttitaitoja ja paljon. Nimeäni minä taas en koskaan ole tällä Suomi24- foorumilla kertonut, enkä kertoisi, koska kun vahvasti näyttää, että foorumia hallitsevat täysin rikolliset nettitoimijat, ei paljoa kiinnosta.

Uskottavuutta sä et tosiaan tolla saa, että käytät rekisteröidyn nimimerkkisi ohessa marsun kuvaa, ja jos todella olet sitä mitä ainakin takavuosina olet tällä palstalla väittänyt, eli muka joku nuori tyttö, niin kandeisko sun siinä tapauksessa hankkia ikäistäsi seuraa. Outoa., jos joku nuori ihminen muka palloilisi kaikki päivät tällaisella alaluokkaisella foorumilla, kuin tämä Suomi24... Ja se on säälittävää, jos jonkun pitää omia vanhempiaan haukkua nettipalstalla, mutta kuten sanottu, en tollasten feikkihäiriköiden jutuille paljoa painoarvoa laita, koska kaikki mitä kirjoitatte, näyttää minun silmiini kiusaamiselta, mitä käytöstä tietysti ette pystyisi harjoittamaan, jos netissä olisi mahdollisuus toimia vain omalla identiteetill, eikä nimimerkeillä. Toivoisin vaan, että lopettaisitte häiriköintinne tämän Suomi24:n julkisilla palstoilla tai menisitte edes yksityisiin yhteisöihinne, missä; jos siten toimisitte, ei tarvitsisi mun kaltaisen tavallisen ihmisen joutua lukemaan natsismia, rikollisia juttuja ja muuta saastaa.

Rikoksen, väkivalta- tai muun sellaisen, uhriksi taas jos joku on joutunut, niin sitten pitää mennä poliisille puhumaan. En osaa sanoa tuollaiseen, kun minun elämänpiiriini tai tuntemiini eivät kuulu väkilvaltaiset ihmiset, enkä ole koskaan tuntenut yhtäkään sellaista ihmistä.

• jaah?!
        zisel kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, kun en ole koskaan tuntenut yhtäkään ihmistä, jolta olisi "lapset otettu huostaan", että miksi Suomi24-foorumilla; hieman liioitellen sanoen, melkein joka toisella kirjoittajalla, tuntuu olevan sellainen ongelma... Tai ongelmia esimerkiksi virkavallan kanssa, tai entisten puolisoidensa kanssa tai jotakin muuta. En ole minkään sortin elitisti, mutta tällaisia nimettömiä palstoja lukiessa ihan todella suomalaisten maailmoiden erot törmäävät ja kyky ymmärrykseen loppuu. Kuilu hyvinvoivien ts. edes keskiluokan ja henkisesti todella huonosti voivien välillä on Suomessa jo liian suuri. Muuta en osaa sanoa.

Mitä siihen pienen Eerikan surmaajaan ( oliko sen nimi siis Touko Tarkki?), tulee, niin eiköhän siitä linnassa muut vangit pidä ihan huolen, ettei sille kiduttajalle kovin helppoa siellä tule, vaikka tätä Eerikaakaan ei saada enää takaisin. Muistuttaisin kuitenkin kiihkoilijoita, että kaikkia mitä vakavista rikosjutuista tiedetään, ei kerrota julkisuuteen. Ja varmasti juuri siksi, ettei hörhöt lähtisi käyttämään oman käden oikeutta luulopohjalta, mikä on yhtä vähintään rikollista, kuin todella tapahtuneet karmeat lastensurmatkin. Sekopää- pariskunta se Eerikan -surmaajapariskunta kyllä varmasti oli: niidenhän sanottiin ihan videoineenkin kiduttamisensa. Veikkaan, että sellaisissa tapauksissa on kyllä usein kyse narkkareista ja muista ongelmaisista: siitä pitäisi pitää huoli, ettei ainakaan sellaiset sikiäisi liikaa, koska niiden lapset jputuu kuitenkin valtio kasvattamaan aikuisiksi.

Hörhö: Miks sä jonkun rikollisen haluaisit tavata? Minusta ainakin se pikku- Eerikan surmaaja- rikollinen on jo ulkoisestikin niin vastenmielisen näköinen, että en tasan haluaisi sellaisia tavata? Ja mua ällöttää mässäily nettipalstoilla vakavilla rikoksilla ja tollanen feikkinikkihuijaaminen. Onkos itselläsi ihan puhdas maine, nimimerkki "zisel"? Sinulla kun ainakin aikaa tuntuu olevan päivystää kavereinesi Suomi24- keskustelupalstoja vuositolkulla, ilmeisesti kaikki päivät, eikä tarkoituksessa kirjoittaa mielipidekirjoituksia....

• Tuksunuottasillako

En muuta maailmaa erityisemmin enkä ole kenenkään kaveri.

• kyröstä

Henna Virkkunen pitää kiinni kuntaliittymissä ainoastaan omasta asemastaan, jos asia ei mene perille , lyyli jää osattomaksi, ja melko varmasti poistuu koko suku politiikan tienoilta, varmaa on vaan se ,että kunnat liittyy, jos niin haluaa ja piste. Pärjätty on ennenkin ainakin täällä Hämeenkyrössä. Äly tallella kaikesta huolimatta

• Kyöstix

Muuttanut maailmaa...no en mitenkään.

• Kyöstix

Mujuttanut maailmaa...no en yhtään!

• ManseGainer

Olen tarjonnut uudenlaisia ideoita nepalilaiseen koulutuspolitiikkaan.

Olen mukana perustamassa yritystä, josta saattaa kehittyä tamperelaiselle konepajateolliauudelle vientituotteita.

• vain uskoa

Opeta ihmisille että usko on vain uskoa, eikä suinkaan tietoa tai totuutta niinkuin uskovaiset sitä nimittävät.

• my habit's people

Mahatma Gandhi (1869–1948) antoi suhteellisen fiksun neuvon: ole itse se muutos, jonka haluat maailmassa nähdä. Yhden suosikki-TV-sarjani mainoslause on: "one man can make a difference". Ja tää sarja on tietenkin 1980-luvun kulttiohjelma Ritari Ässä. Ja tuleepi tuo esille siinä viime vuosikymmenen lopulla kuvatussa uusioversiossakin.

Itsekin olen pyrkinyt vaikuttamaan maailman asioihin, omaksuen Michael Knightin jonkinnäköiseksi esikuvakseni, olkoonkin, että hän on vain fiktiohenkilö.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82