Mieheni flirttailee hävyttömästi

woman in red

Kertokaapa mielipiteenne tästä naurettavasta asiasta:

Mieheni, joka on tumma, pitkä ja komea on aivan hulluna pitkiin blondeihin. Jos olemme jossain esim. kaupassa hän menee aivan sekaisin nähdessään pitkänhuiskean blondin. Hän alkaa flirttailla hävyttömästi naisen kanssa, tekee asiaa juuri sinne päin, mihin blondi liikkuu. Mies luulee, etten huomaa, mutta toki olen huomannut kaikki hänen flirttailunsa. Välillä en halua mennä julkiselle paikalle yhdessä miehen kanssa, koska tunnen itseni nöyryytetyksi hänen seurassaan.

Kuten arvaatte, blondeja, mutta varmasti muitakin naisia, tuollainen flirttailu imartelee,ja vastaavat flirttailuun, mutta joukossa on myös naisia, joita ei voisi vähempää kiinnostaa mieheni flirttailuyritykset.

Itselläni on hyvä itsetunto, ja olen ihan hyvännäköinen nainen, tosin olen kovin lyhyt, ja minulla suomalaisen vaaleanruskea tukka :)

Olen yrittänyt keskustella miehen kanssa asiasta, mutta sama meno jatkuu vähän ajan kuluttua.

Mitä teen asian kanssa?

11

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kosto elää

      Tämä saattaa olla hieman lapsellinen neuvo, mutta anna sille samalla mitalla takaisin, eli flirttaile itsekin hänen seurassa. Luulisin sillä tavalla loppuvan. Itse olisin huolissani siitä kuinka rohkeasti hän flirttaile kun ET ole paikalla...

      • woman in red

        Tuotapa olen myös itse miettinyt kovasti, että miten mies käyttäytyy, kun en ole itse paikalla ;) huh.huh. mahtaa olla meininkiä :o

        Minä itse en kykene flirttailemaan, edes yksin ollessani. Tämä kuulostaa tekopyhältä, mutta, kun itse olen saanut siipeeni, niin en viitsi sellaista kokemusta muille naisille. Se on vaan niin nöyryyttävän noloa.


    • ***

      Minusta miehesi käytös on noloa. Ei aikuinen, varattu mies tuolla tavalla käyttäydy. Juttele hänen kanssa asiasta, kerro, että tuo käytös loukkaa sinua kovasti varsinkin, kun hän tekee sitä sinun silmiesi edessä! Kysy häneltä, että onko hänelle vastaavasti OK, jos lirkuttelet kaikille komeille vastaantuleville miehille? Tiedän, että minun miestäni viehättää isorintaiset naiset, mutta ei hänkään nyt tuolla tavalla toimi...

    • asdgsagdasdg

      Taitaa pönkittää vaan huonoa miehistä itsetuntoa kun noin pitää flirttailla.

    • oppeliini1

      Tuo mies on täysi moukka. Ei kukaan jolla on edes yhden molekyylin verran järkeä korvien välissä, käyttäydy noin tollosti.

      Mutta sinähän tuon moukan valitsit! Miksi siis valitat?

    • Todella nöyryyttävää

      Todennäköisesti jos kerrot hänelle huomanneesi nuo flirttailut hän kieltää asian. Tuttu juttu minulle ja komea on mieheni myös. itse suorasanaisena olen ilmaissut mielipiteeni miehelleni ja kertonut juurta jaksain kuinka se loukkaa minua kun hän niin näkyvästi pitää silmäpeliä muiden kanssa. Ai miten niin? En minä ole ketään nähnyt enkä tosiaan mihinkään katsonut vastaa hän. Lisää siihen vielä että pitäisikö kulkea silmalaput päässä.
      SIIS OIKEESTI välillä se on niin näkyvää se sen touhu.
      Arvaa kuinka paljon se loukkaa kun mies vielä pitää minua tyhmänäkin?

    • 11111111

      1

    • Ihmettelyä

      Tuo kuulostaa niin tutulta.
      Oma mieheni ei edes ole tavallista miestä komeampi, mutta on kova pelimies ja flirttailija.

      En oikeasti enää jaksa moista teerenpeliä, aion pistää pian lusikat jakoon.

      Mies puhuu härskejä juuri blondeille ja pitää silmäpeliä, nämä nuoret naiset siihen ihastuneina vastaavat.
      Ja on vahvasti viitteitä siitä että homma on luisunut välillä pettämiseksi eikä jäänyt enää vain flirttailun tasolle.

      Mitä tässä enää itseään kiusaamaan, saapa mieskin sitten oikein sydämen kyllyydestä mennä.

      Mietin vaan että mahtaa hänenkin kolahtaa kun huomaa, että jää tyhjän päälle, mies kun on niin varaton ettei saa varmaan minkäänlaista kämppää kun hänet lemppaan, kun ei ole varaa takuu summiinkaan.

      Kaipa joku tyttönen , joka kaipaa isähahmoa, hänet kotiinsa sitten ottaa.

    • kosto on suloinen

      Flirttaa jollekkin tosi rumalle tyypille. Meet juttelee ja kyselee siltä jotain ja sit samlla hymyilet ja flirttaat. Näät sitten mitä miehes tuumaa siitä.

    • tuttu juttu

      Kuullostaa kovin tutulta. Minunkin mieheni on komea ja jotenkin vetoaa naisiin. Onpa yksi ystävänikin (nykään entinen) ihan törkeästi juhlissa kähminyt miestäni ja mieheni vielä vastasi siihen. Siinä vieressä katseli sukulaismies tätä touhua ja en ole ikinä hävennyt vielä niin paljon. Näitä pienempiä tuijotteluja ja hakeutumista jonkun naisen seuraan on tapahtunut aina silloin tällöin. Kun otan asian esille, että minua hävettää ja harmittaa hänen käytös niin hän ei ymmärrä asiaa ollenkaan ja väittää minua mustasukkaiseksi. Mielestäni tämä ei ole mustasukkaisuutta vaan häpeää hänen puolestaan. Joka kerta tälläinen tapahtuma nakertaa rakkauttani ja kunnioitusta häntä kohtaan, mutta en halua jättää häntä, koska muuten hän on erittäin huomaavainen ja rakastava mies ja näitä sattuu ehkä kerran, pari vuodessa...

      • Tietoa etsikää

        Tuommoinen kunkin mies oli suhteen alussa. 10v kuluttua selvisi, että oli pettänyt koko liiton ajan. En halua ketään syyttää aiheetta, mutta jos silmänne ovat nähneet väärää käytöstä miehen kohdalla. Lukekaa netistä kaikki pettäjän merkit, pettämisen merkit ja opiskelkaa uskottomuus. Ihan vaan, naiset, että vältätte sen miten mulle kävi. Kun alun epäluuloissani en ottanut heti selvää ja hankkinut tietoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe