Merhaba, kymmenes pizzanvääntäjä !

Lakeskelin jotta nyt tulee kymmenespaikka jossa pizzoja kaulitaan Pyhälläjärvellä siis täällä hapajärven esikaupunkialueella

Arvelisin jotta tuleva pizzeria alkaa mydä, hyvä, halpa pizza.
Hinnat alka hyvä pizza 4 euro !
Halpa hyvä pizza Anttilan hinta.
Manjaana vähä liki päivä !

12

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasuri 567

      Nam halpoja pizzoja.
      On tätä ooteltuki, hyvä kun tulee ulkomaiset tekemään halvalla eikä suomalaiset kapitalistit.

      • Meinaatko jotta kilpailu on sitten " tervettä " ?
        Toivotaan kuitenkin että on, joten tervetuloa vaan .


    • kahveetunnilta

      Mene sinä väntämään kaveriksi niitä pizzoja aikaa on varmasti!Aloita kuitenkin varovasti työnteko,ettei heti pala pitsa etkä sinä loppuun..

      • arto.lohvansuu

        Voi kun en kerkee, kun pittää eukolle sätkiä kääriä. ; )


      • arto.lohvansuu kirjoitti:

        Voi kun en kerkee, kun pittää eukolle sätkiä kääriä. ; )

        Sivut kohta kippeenä.


      • arto.lohvansuu kirjoitti:

        Sivut kohta kippeenä.

        Kahveetunnilta, olen aina sulle plussan heittänyt, niin nytkin


    • HIENOA!!!

      Oli jo aikakin,kyllä liki 10e pitsasta onkin liikaa,
      täytteet vähenee,mutta hinta pysyy samana tai jopa nousee,
      Tervetuloa 5e pitsat.

    • hyvääkebuu

      Toivottavasti ruoka ja palvelu on samaa tasoa kuin haapajärven ronai:ssa. Oikeastaan ainut mikä ihmetyttää on se annoskoko, saa olla oikeasti jo todella nälissään että koko annoksen saa yksin syötyä. Voin kyllä kyseistä paikkaa suositella lämpimästi, vaikka hieman ennakkoluuloinen olin itsekkin ennenkuin olin käynyt ensimmäisen kerran siellä syömässä.

    • joskus kuralle.

      Korkeintaan kerran vuodessa tulee syötyä,ei niin hääppöistä.

      • Mess!

        Ite kun tekee on paras .Ah ja nam!


    • ahmedahkera

      ystäväni kävi kerran yhdessä ketabbi paikassa,myyjä kysyi niinku ne karvakädet aina, mieto vai tuulinen,johon kaverini vain, "kirves vai polttopullo" sai portin heti ekalla ja viimeisellä kerralla.

      • rai ,rai hiivaa.

        Nyt mulla REPES ! tää on paras juttu tältäpäivältä , guuglasin äsken tuosta vaitiolo velvollisuus , , tuli sellanen ahdistava ja paha olo. ONNEKS TÄÄ " kirves vai polttopullo"? Sai naurahduksen purskahtamaan . huomauttasin kumminkin etten oo pahemin rasisti , koska itse saanut akoinaan ilkeitä huomautuksia ulko näöstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe