Kuinka monta seksikumppania?

SEKSIKYSELY

Naiset kertokaa omalta kohdaltanne näin nimettömänä, miten monta seksikumppania teillä elinaikananne on ehtinyt olla? Ja ikähaarukkaa pyöreästi, oletko 15-20v, 20-25v, 25-30v, 30-35v, 35-40v.

Itse olen 20-25 vuotias ja 2 kumppania. Monilla ystävilläni saattanut olla pari kuukaudessa ja olen mielessäni miettinyt miksihän näin on. Itse olen parisuhteessa seksuaalinen kun oikea ihminen vain löytyy. Ehkä joillekin naisille seksi ei tunnu niin erityiseltä ja sitä harrastetaan vain tarpeen tyydyttämiseen? Vai mikä on syynä moniin seksikokemuksiin ja kumppaneihin. Omalla kohdallani en voisi kuvitella nauttivani vieraan kanssa tai ilman rakkautta, vaan kokisin tilanteen todella ahdistavana, mutta kaikki olemme erilaisia enkä tosiaan ole arvostelemassa ketään. Olisi mielenkiintoista vaan kuulla naisten mielipiteitä ja kokemuksia aiheesta.

Harrastatko useiden miesten kanssa seksiä siksi, että olisi hyvä saada kokemusta ja nähdä erilaisia vaihtoehtoja? Oletteko sitten mahdollisesti huomanneet paljon erityylisiä miehiä sängyssä, eli esiintyykö vaihtelua paljonkin? Vai onko vain paria eri "lajia".

118

3756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdgfhjhkilkhjgfds

25-30, 11 eri kumppania.

nautin seksistä enemmän parisuhteessa kuin muuten, mutta tykkään seksistä sen verran paljon, että sinkkuna ollessakin sitä tulee harrastettua. harvemmin kuitenkaan yhden yön juttuja. seksisuhde toimii paremmin. yhden yön juttuni ovat olleet miesten osalta lähinnä sitä hirveällä temmolla sisään-ulos jyystämistä, joten niitä en enää harrasta.

seksisuhde ihmisen kanssa josta pitää on mulla toiminu parhaiten.

• ap111

Eli jos sinulla on useita eri kumppaneita tai ns. yhden illan juttuja, niin minkä itse koet syyksi, miksi haluat tai suostut...? En halua tällä suututtaa ihmisiä, mutta ilmiö on mielestäni kiinnostava.

• En suvaitse

Huonosti kasvatettuja sanoisin minä. Eivät ole tienneet seksin todellista tarkoitusta. Harrastettuasi niitä kulutat itseäsi vaan jatkuvasti enemmän ja enemmän, jolloinka kyseinen toiminta tuntuu entistä tavanomaisemmalta. Että ei ala enään olla niin väliä missä ja kenenkä kanssa sitä harrastaa. On jo sinulle siinä vaiheessa ihan niin kuin vaikka syöminen, juominen tai vaikka kädenpuristus.

• fsdgfhjhkilkhjgfds

en ehkä ole paras mahdollinen vastaaja yhden yön juttuja koskien, koska en enää niitä harrasta, mutta en kyllä ole samaa mieltä siitä, että seksi jotenki kuluttaisi ihmistä. jos nauttii seksistä myös yhden yön juttujen kanssa, niin miksi ei tekisi sitä mistä pitää? vai oletko sinä niitä, joiden mielestä seksin tarkoitus on vain lapsien hankkiminen? mulla on muutamia kavereita, jotka harrastaa melko paljon yhden yön juttuja, mutta ei heille todellakaan ole ihan sama missä tai kenen kanssa niitä harrastetaan.

• En suvaitse
        fsdgfhjhkilkhjgfds kirjoitti:

en ehkä ole paras mahdollinen vastaaja yhden yön juttuja koskien, koska en enää niitä harrasta, mutta en kyllä ole samaa mieltä siitä, että seksi jotenki kuluttaisi ihmistä. jos nauttii seksistä myös yhden yön juttujen kanssa, niin miksi ei tekisi sitä mistä pitää? vai oletko sinä niitä, joiden mielestä seksin tarkoitus on vain lapsien hankkiminen? mulla on muutamia kavereita, jotka harrastaa melko paljon yhden yön juttuja, mutta ei heille todellakaan ole ihan sama missä tai kenen kanssa niitä harrastetaan.

No ainahan ne kaverit voi tietenkin sanoa vaikka mitä, kannattaa kumminkin ennemmin seurailla tekoja kun puheita.

Kerros mistäs onkaan sitten peräisin nämä lutkat ja pelimiehet, jotka nussisi ihan ketä tai melkein ketä vaan! Olen monesti nähnyt kuinka nämäkin sitten vähän ajan päästä rupeevat ajattelemaan että "hei! Minä voisin panna tota, tota ja miksen ihan jopa totakin." Pistää sinulla hormonit eri tavalla hyrräämään ja siinä mielessä muuttuu kanssa tuo ajatuksen toimintakin". Kännissä ainakin paljon helpommin sekoilevat ties kenenkä kanssa, niin moneen otteeseen se on kyllä nähty!

Ja minusta se on ennemminkin tehty rakkauden osoittamiseen, sillä siinä seksissä on jo jotain järkeäkin ja on ihan muutenkin miljoona kertaa paremman tuntuista. Sen lisäksi että olen hyvin useasti nähnyt monien tällaistenkin omaavan erillaisia luonteenpiirteitäkin jopa.

• fsdgfhjhkilkhjgfds
        En suvaitse kirjoitti:

No ainahan ne kaverit voi tietenkin sanoa vaikka mitä, kannattaa kumminkin ennemmin seurailla tekoja kun puheita.

Kerros mistäs onkaan sitten peräisin nämä lutkat ja pelimiehet, jotka nussisi ihan ketä tai melkein ketä vaan! Olen monesti nähnyt kuinka nämäkin sitten vähän ajan päästä rupeevat ajattelemaan että "hei! Minä voisin panna tota, tota ja miksen ihan jopa totakin." Pistää sinulla hormonit eri tavalla hyrräämään ja siinä mielessä muuttuu kanssa tuo ajatuksen toimintakin". Kännissä ainakin paljon helpommin sekoilevat ties kenenkä kanssa, niin moneen otteeseen se on kyllä nähty!

Ja minusta se on ennemminkin tehty rakkauden osoittamiseen, sillä siinä seksissä on jo jotain järkeäkin ja on ihan muutenkin miljoona kertaa paremman tuntuista. Sen lisäksi että olen hyvin useasti nähnyt monien tällaistenkin omaavan erillaisia luonteenpiirteitäkin jopa.

nimenomaan kavereideni tekemisiin perustui tämä havainto. eivät todellakaan lähde baarista kenen tahansa mukaan. varmasti löytyy niitäkin, jotka nauttivat seksistä kenen tahansa kanssa, mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan vain sen takia, etten itse sellaisesta nauti. kukin nauttii elämästä omalla tavallaan:)

uskoisin kuitenkin, että näitä kenen tahansa matkaan lähtijöitä löytyy enemmän miehistä kuin naisista. tämäkin perustuu ihan omiin havaintoihin, ei mihinkään tieteellisesti tutkittuun faktaan:D

se mikä mua eniten vituttaa, on tuollaiset ihmiset, jotka tuomitsevat ihmiset, jotka elävät elämäänsä eri tavalla kuin henkilö itse. kuka sinä olet sanomaan, miten elämä kuuluisi elää?

• rtgesrtg
        fsdgfhjhkilkhjgfds kirjoitti:

nimenomaan kavereideni tekemisiin perustui tämä havainto. eivät todellakaan lähde baarista kenen tahansa mukaan. varmasti löytyy niitäkin, jotka nauttivat seksistä kenen tahansa kanssa, mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan vain sen takia, etten itse sellaisesta nauti. kukin nauttii elämästä omalla tavallaan:)

uskoisin kuitenkin, että näitä kenen tahansa matkaan lähtijöitä löytyy enemmän miehistä kuin naisista. tämäkin perustuu ihan omiin havaintoihin, ei mihinkään tieteellisesti tutkittuun faktaan:D

se mikä mua eniten vituttaa, on tuollaiset ihmiset, jotka tuomitsevat ihmiset, jotka elävät elämäänsä eri tavalla kuin henkilö itse. kuka sinä olet sanomaan, miten elämä kuuluisi elää?

"se mikä mua eniten vituttaa, on tuollaiset ihmiset, jotka tuomitsevat ihmiset, jotka elävät elämäänsä eri tavalla kuin henkilö itse. kuka sinä olet sanomaan, miten elämä kuuluisi elää?"

No se vaan kun uskottomuus on nykyään entistä yleisempää näiden myötä, samaten vieläpä holtittomuus ja hällä väliä asennekin. Ollaan entistä välinpitämättömämpiä. Muokkaa se jonkun verran ihmisen persoonaakin. On kautta aikojen historiassakin nähty että moniavioiset kulttuuritkin on väkivaltaisempia ja Suomihan vaikuttaisi nykyään olevan yksi niistä. Uskon että tätä Suomi vielä jonain päivänä vajoaa kunnon kaaokseenkin.

• gtrefewwf
        rtgesrtg kirjoitti:

"se mikä mua eniten vituttaa, on tuollaiset ihmiset, jotka tuomitsevat ihmiset, jotka elävät elämäänsä eri tavalla kuin henkilö itse. kuka sinä olet sanomaan, miten elämä kuuluisi elää?"

No se vaan kun uskottomuus on nykyään entistä yleisempää näiden myötä, samaten vieläpä holtittomuus ja hällä väliä asennekin. Ollaan entistä välinpitämättömämpiä. Muokkaa se jonkun verran ihmisen persoonaakin. On kautta aikojen historiassakin nähty että moniavioiset kulttuuritkin on väkivaltaisempia ja Suomihan vaikuttaisi nykyään olevan yksi niistä. Uskon että tätä Suomi vielä jonain päivänä vajoaa kunnon kaaokseenkin.

uskottomuus on asia erikseen, eikä tässä siitä ollut kyse

• 45-50v

Tasan yksi :))

• nnnnnnn

no voi v*ttu miten ankeeta!!!!!
        Tyydytkö myös vain yhteen karkkiin kun maailma täynnä eri makuja.

• Nainen 25-30

Mistäs mä nyt tämmöset niin tarkkaan muistan... No kyllä niitä nyt reilusti alle sata on kuitenkin ollut jos sanon pyöreästi arvioiden että jotain 80, niin ei se varmaan siitä paljon heitä. Lyhyitä suhteita, seksisuhteita, yhdenillan juttuja. Ei kauheasti sitoutumishaluja ole ollut. Yksi pitkä ja vakava suhde on kyllä taustalla. Ja nyt olen päättänyt että enää en sitoudu, tuskin koskaan.

• byubyg

Vitun lutka!

• kysymys

Oletko huomannu paljo vaihtelua miehissä eli onko eri tyyppisiä paljoki, vai meneekö suht sanoilla fiiliksillä ja kuvioilla suurimman osan kanssa?

• Ei mitään huoraamista
        byubyg kirjoitti:

Vitun lutka!

Kuule lutkalla on aika paljon enemmän miehiä elämässään. Enkä ole edes mikään kokenut. Tunnen paljon naisia ja miehiä joilla on ollut satoja kumppaneita, eivätkä ole mitään lutkia, vaan ihan tavallisia ja fiksuja ihmisiä. Kun vuosikaudet on seksikumppaneita noin 2-3kuussa niin äkkiäkös se luku kasvaa. (eli viikonloppuisin yhden yön suhteita tai joskus seurustelu suhteita viikosta- pariin kuukauteen).

• Vastaisin nyt näin että
        kysymys kirjoitti:

Oletko huomannu paljo vaihtelua miehissä eli onko eri tyyppisiä paljoki, vai meneekö suht sanoilla fiiliksillä ja kuvioilla suurimman osan kanssa?

Se ainoa vakava suhde ja nämä lyhyet seurustelusuhteet ja seksisuhteet on ollut aika paljon samankaltaisuutta miehissä, mutta on kyllä muutama ihan erilainenkin ollut. Yhden illan jutuissa on kyllä miehet ihan äärimmäisyyksistä toiseen. Kunhan ulkonäkö miellyttää ja on suunnilleen samaa ikäluokkaa kanssani.

• hyihyi
        Ei mitään huoraamista kirjoitti:

Kuule lutkalla on aika paljon enemmän miehiä elämässään. Enkä ole edes mikään kokenut. Tunnen paljon naisia ja miehiä joilla on ollut satoja kumppaneita, eivätkä ole mitään lutkia, vaan ihan tavallisia ja fiksuja ihmisiä. Kun vuosikaudet on seksikumppaneita noin 2-3kuussa niin äkkiäkös se luku kasvaa. (eli viikonloppuisin yhden yön suhteita tai joskus seurustelu suhteita viikosta- pariin kuukauteen).

Kyllähän tuo kertoo jotain ihmisen henkisestä kypsyydestä, tai nimenomaan sen puutteesta.

• Se on sun näkemyksesi
        hyihyi kirjoitti:

Kyllähän tuo kertoo jotain ihmisen henkisestä kypsyydestä, tai nimenomaan sen puutteesta.

Onko tämä sitten sitä henkistä kypsyyttä että menee tuosta vain lausumaan omia asiattomia mielipiteitään toisesta henkilöstä, varsinkin jos toinen ei ole edes kysynyt mitään mielipidettä?

• ----------------

Kutsuuko joku oikeasti viikon tai parin juttua seurustelusuhteeksi?? Dear God....

• Olet oikeassa
        ---------------- kirjoitti:

Kutsuuko joku oikeasti viikon tai parin juttua seurustelusuhteeksi?? Dear God....

Mietin itsekin tuota seurustelu sanaa, oli se ehkä väärä, mutta en keksinyt muutakaan sanaa kuvaamaan asiaa.

• ,,,,,,,,,,,,

Ei lutkalla (=prostituoitu) tarvitse olla mitään valtavaa määrää miehiä. Yksikin maksava asiakas riittää.

• Sehän on totta
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Ei lutkalla (=prostituoitu) tarvitse olla mitään valtavaa määrää miehiä. Yksikin maksava asiakas riittää.

Lutka on maksullinen nainen. Hyvä pointti muuten.

• Voi voi voi
        Sehän on totta kirjoitti:

Lutka on maksullinen nainen. Hyvä pointti muuten.

Termit nyt kuntoon. Huora on maksullinen nainen! Lutka taas on jo vähän niin kuin synonyymi pissikselle.

Tuossa vähän tarkempaa tietoa: http://en.wikipedia.org/wiki/Slut

• wgtrgtrsh
        Se on sun näkemyksesi kirjoitti:

Onko tämä sitten sitä henkistä kypsyyttä että menee tuosta vain lausumaan omia asiattomia mielipiteitään toisesta henkilöstä, varsinkin jos toinen ei ole edes kysynyt mitään mielipidettä?

No kun se on tosi asia. Jos naisella on tapana harrastaa irtopanoja ja pitää sitä ok:na, on silloin kieltämättä "lutka"-sanan käyttö täysin aiheellista ja oikeutettua.

• Tervetuloa maailmaan
        wgtrgtrsh kirjoitti:

No kun se on tosi asia. Jos naisella on tapana harrastaa irtopanoja ja pitää sitä ok:na, on silloin kieltämättä "lutka"-sanan käyttö täysin aiheellista ja oikeutettua.

Mikä ihmeen viimeinen dinosaurus sinä sitten olet? Suurin osa nykyaikana varsinkin nuoremmilla ihmisillä on ollut yhden illan juttuja. Eikö susta ole koskaan ikävää olla yksin ajatustesi kanssa, nykyaikaa vastaan? Onkohan sun ukkosi yhtä paljon niitä yhden yön juttuja vastaan?

• ,,,,,,,,,,,,,
        Voi voi voi kirjoitti:

Termit nyt kuntoon. Huora on maksullinen nainen! Lutka taas on jo vähän niin kuin synonyymi pissikselle.

Ehkä sinun mielestäsi menee noin, mutta yleisesti lutka on huoran synonyymi, eli maksullinen nainen, periaatteessa mieskin.

• ,,,,,,,,,,,,,,
        Voi voi voi kirjoitti:

Niin, etkä voi lyödä ENGLANNINkielistä wiki-artikkelia perusteeksi, kun puhutaan suomen kielen sanoista. Slut-sanalla on vähän eri merkitys kuin lutkalla tai huoralla.

• erhgety5hh
        Tervetuloa maailmaan kirjoitti:

Mikä ihmeen viimeinen dinosaurus sinä sitten olet? Suurin osa nykyaikana varsinkin nuoremmilla ihmisillä on ollut yhden illan juttuja. Eikö susta ole koskaan ikävää olla yksin ajatustesi kanssa, nykyaikaa vastaan? Onkohan sun ukkosi yhtä paljon niitä yhden yön juttuja vastaan?

"Mikä ihmeen viimeinen dinosaurus sinä sitten olet?"

Minä en olekkaan mikään nykyisten TV-sarjojen, elokuvien ynnä muun nykymedian aivopesun uhri!

"Suurin osa nykyaikana varsinkin nuoremmilla ihmisillä on ollut yhden illan juttuja."

Oletkos aivan varma? En nyt ihan kieltäisikään, mutta niinhän sitä ainakin voisi helposti luulla kun katsoo baareissa(yökerhoissa nyt toki valtaosaa) niitä muutamia tapauksia. Tai vaikka omissa kaveripiireissäkin, mutta ei se nyt vielä kerro koko totuutta. Olisiko sinulla kenties jotain tilastotietoa asiasta?

"Eikö susta ole koskaan ikävää olla yksin ajatustesi kanssa, nykyaikaa vastaan?"

Tottakai on, tuntuu surulliselta olla ainoita täysjärkisiä/sivistyneitä tässä maailmassa. Kun eivät tiedä että tulevat katumaan tekojaan(yleensä onneksi näin käy) tai että pahimmassa tapauksessa jopa pilaavat oman elämänsä. Aion kumminkin itse sentään pitää loppuun asti kunniani ja olla vajoamatta luola-ihmisen tasolle, mutta toisethan ne on tietenkin niin lampaita, että tekisi mitä vaan typerää ollakseen osa ihmiskuntaa tai hyväksyttyjä.

"Onkohan sun ukkosi yhtä paljon niitä yhden yön juttuja vastaan?"

Anteeksi vaan, olen kylläkin mies.

• Voi voi voi
        ,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Niin, etkä voi lyödä ENGLANNINkielistä wiki-artikkelia perusteeksi, kun puhutaan suomen kielen sanoista. Slut-sanalla on vähän eri merkitys kuin lutkalla tai huoralla.

"Ehkä sinun mielestäsi menee noin, mutta yleisesti lutka on huoran synonyymi, eli maksullinen nainen, periaatteessa mieskin."

*Naurua* Mistäs oletkaan saanut käsityksen että lutka olisi muka maksullinen nainen? :D Molemmille oikeastaan on yhteistä vaan se, että harrastavat esiaviollista, parisuhteen ulkopuolista seksiä. Ja mieskin tai ei, mitä hiton merkitystä sillä nyt on?

"Niin, etkä voi lyödä ENGLANNINkielistä wiki-artikkelia perusteeksi, kun puhutaan suomen kielen sanoista. Slut-sanalla on vähän eri merkitys kuin lutkalla tai huoralla."

Siis mitä helvettiä? Miksen muka voi? Kun "slut"-sanahan nimenomaan juuri tarkoittaakin lutkaa. Katso nyt vaikka sanakirjasta :D ja whore nyt taas on yhtä kuin huora. Asiasta nyt toki voidaan vaikka miten yrittää vääntää arpaa, mutta kun se nyt vaan on näin ja sillä sipuli!

• Älä näe vaivaa toisista
        erhgety5hh kirjoitti:

"Mikä ihmeen viimeinen dinosaurus sinä sitten olet?"

Minä en olekkaan mikään nykyisten TV-sarjojen, elokuvien ynnä muun nykymedian aivopesun uhri!

"Suurin osa nykyaikana varsinkin nuoremmilla ihmisillä on ollut yhden illan juttuja."

Oletkos aivan varma? En nyt ihan kieltäisikään, mutta niinhän sitä ainakin voisi helposti luulla kun katsoo baareissa(yökerhoissa nyt toki valtaosaa) niitä muutamia tapauksia. Tai vaikka omissa kaveripiireissäkin, mutta ei se nyt vielä kerro koko totuutta. Olisiko sinulla kenties jotain tilastotietoa asiasta?

"Eikö susta ole koskaan ikävää olla yksin ajatustesi kanssa, nykyaikaa vastaan?"

Tottakai on, tuntuu surulliselta olla ainoita täysjärkisiä/sivistyneitä tässä maailmassa. Kun eivät tiedä että tulevat katumaan tekojaan(yleensä onneksi näin käy) tai että pahimmassa tapauksessa jopa pilaavat oman elämänsä. Aion kumminkin itse sentään pitää loppuun asti kunniani ja olla vajoamatta luola-ihmisen tasolle, mutta toisethan ne on tietenkin niin lampaita, että tekisi mitä vaan typerää ollakseen osa ihmiskuntaa tai hyväksyttyjä.

"Onkohan sun ukkosi yhtä paljon niitä yhden yön juttuja vastaan?"

Anteeksi vaan, olen kylläkin mies.

Ehkä olet mies tai sitten et.

Ei ole tilastotietoja. Onko sulla itselläsikään?

Olen ollut pitkässä, vakavassa parisuhteessa ja eron jälkeen aloitin vilkkaan seksielämän. Tajusin että parisuhteet sopii ehkä joillekin, mutta ei ne ole mun juttu.

Miksi katuisin?
        Katuisin sitä että olen elänyt elämisen arvoista elämää. Pitänyt hauskaa ja nauttinut. Kerran sitä vaan eletään.
        Eikä tässä iässä enää muutenkaan mitään kaduta.

Vaikka eipä se kyllä sulle kuulu!
        En ole tietääkseni sulle tai kenellekään millään tavalla tilivelvollinen omista asioistani.

Ole sä vaan omassa ylhäisessä yksinäisyydessäsi, mulle se on ihan sama mitä teet. Mua ei katsos kiinnosta toisten tekemiset.
        Ihme kun sua kiinnostaa noin paljon nähdä vaivaa toisten tekemisistä. Eikö sulla ole mitään muuta omaa elämää?

Eikä voisi muutenkaan vähempää kiinnostaa mitä mieltä sä olet musta. En hae kenenkään hyväksyntää.
        Mä olen oma itseni ja sillä hyvä. Se riittää mulle.

• loving.life3
        hyihyi kirjoitti:

ja v'TUT!!! Se kertoo et haluaa elää ja nauttia.
        NaisellaKIN oikeus siihen!!!!!!!!!!!!!!!!Haista sinä moralisoija pitkä paska!!!

• Anonyymi00118
        UUSI

Itse jo yli 40v mies mutta, poikamiehenä ollessa ja alle 35v varmaan jtn noille suunnille kumppaneita, kun suht viriili ollut aina, ns muutamia parhaita 1-muutaman kerran seksikumppaneita löytyi 30-40v naisista kun itse 20-30v väliin oli. Ei ns kiviriipppoja/suhteita vailla, sekä ei turhia puheita oo kuulunut, olis enemmänkin, mut joku taso sentään ja tietyt ns ei sytytä jostain syystä/ns lahnatyyppiset suhdetta etsivät jättikin suosiolla nussimatta. Metsästys vietti osa koko jutun suolaa. Muutama huti mennyt tapaus harmittaa, kun itsekin heitä halunnut siinä mielessä, ja tiennyt myös tpisen olevan itseä haluava, ja ei oo silleen luontevasti tuurit ollu kohillaan, pikku höiriötekijä esim naisen omamies 1 eniten kaihertamaan jääneen homman pilasi, olipa kiva vuosien jälkeen nähdä ko naispuolista kaveria, ja olikin ylläri et suoraan ystävähalit ja suora suutelu naisen puolelta, antoi ymmärtää et muukin menisi ystävänä .taisi himppu kyttäystä aiheuttaa, mut kyseinen nainen osaa yllättää, jos sattuu sopivasti kohalle, ni ei jää harmittamaan enään, sen näkee ken oikeesti himoitsee seksuaalisesti toista, ni hitto vie silläkös se niin itsevarmat halit tulikin. Näemmä osaa nainenkin lukea himoitsevaa miestä..

• 37363534

Olen nainen 25-30, seksi kumppaneita ollut 2.

Miehelläni on seksikumppaneita ollut muutama enemmän koska aloitti seksielämän paljon ennen minua joten kokemuksia enemmän.

Itseäni ei haittaa vaikka SAISIN harrastaa loppuelämäni seksiä vain yhden miehen kanssa. Minua ennemmin oksettaa irtosuhteet, seksisuhteet, tunteeton seksi. Se että seksistä tehdään kylmää ja sitä harrastetaan vain oman nautinnon vuoksi, että itse saadaan se tyydytys. Voiko siitä oikeesti saada jotain irti? Hyi helv.

Itse en ottais pukkia aviomieheks, jakorasiaa vaimokseni, jos olisin sinkku. En ymmärrä näitä ihmisiä, miten he voivat tehdä näin intiimistä ja läheisyyden täyttämästä asiasta niin pinnallista? "Pidän seksistä" on mulle huono peruste, kyllä mäkin siitä pidän, suorastaan rakastan sitä, mutta mulle merkkaa enemmän se kenen kanssa ja miksi sitä harrastaa. Lisäksi arvostan omaa kehoani ja läheisyys on mulle sydämen asia, ei pelkkä fyysinen suoritus.

Oksettaa tää nykypäivän meno että naidaan kaikkea mikä liikkuu.... x(

• .........

se on just nää "pidän seksistä" tapaukset, jotka ei millään ihme ja kumma löydä sitä vakipuolisoa itselleen. Aina on vastapuolessa joku vika tai jossakin muussa vika, paitsi itsessä. Siiten kun lopulta saavat ehkä jonkun raukan ansaan, niin tämä miespolo joutuu taluttamaan kaupungilla jotakin entistä koko kylän runk_kupussia.

• jhdtyjtyjd
        ......... kirjoitti:

se on just nää "pidän seksistä" tapaukset, jotka ei millään ihme ja kumma löydä sitä vakipuolisoa itselleen. Aina on vastapuolessa joku vika tai jossakin muussa vika, paitsi itsessä. Siiten kun lopulta saavat ehkä jonkun raukan ansaan, niin tämä miespolo joutuu taluttamaan kaupungilla jotakin entistä koko kylän runk_kupussia.

oletkohan tullut ajatelleeksi sitä, että nykyisin on yhä enemmän ihmisiä, jotka _haluavat_ elää sinkkuna. itse kuulun tähän joukkoon, ja monien tuntuu olevan täysin mahdotonta käsittää, että en halua parisuhdetta.

• ......
        jhdtyjtyjd kirjoitti:

oletkohan tullut ajatelleeksi sitä, että nykyisin on yhä enemmän ihmisiä, jotka _haluavat_ elää sinkkuna. itse kuulun tähän joukkoon, ja monien tuntuu olevan täysin mahdotonta käsittää, että en halua parisuhdetta.

onko sinku = huo_ra? Onko sinkun pantava useiten eri miesten kanssa vai?

• jhgfadsz
        ...... kirjoitti:

huora=ottaa rahaa seksistä, joten ei, sinkku ei ole huora.

pointtini oli siis se, ettei aina ole kyse naisten nirsoilusta tms. niin kuin sinä annat asian ymmärtää. monet viihtyvät sinkkuna, eivät vain halua parisuhdetta ollenkaan. kyse ei ole siitä etteikö kukaan mies kelpaisi. seksi on kuitenkin monelle sen verran kiva asia, että kyllä sitä sinkkunakin harrastetaan. toiset enemmän yhdenyön juttuja, toiset vakipanoja.

en itse ole oikein ikinä ymmärtäny pelkästään eri kumppaneiden määrään keskittymistä. tekeekö se ihmisestä jotenkin paremman, jos on ollut vaikka 5 vuoden aikana 3 eri vakipanoa, joiden kanssa on harrastanu päivittäin seksiä, verrattuna naiseen, jolla on ollut 10 yhdenyönjuttua eli harrastanut seksiä noin puolen vuoden välein.

• Sandy.Girl
        ...... kirjoitti:

Koittakaa jo miehet s**tana tajuta:

NAISELLAKIN OIKEUS PITÄÄ HAUSKAA,HARRASTAA SEKSIÄ JA NAUTTIA SIITÄ!

MULLA ON OLLUT SEKSISUHTEITA,KYLLÄ.VOI APUVA!

ENKÄ HÄPEÄ SITÄ TIPPAKAAN!

MIKS HITOSSA PITÄIS???

ELÄMME NYT VUOTTA 2013 JUMALISTE!

kohta emme tarvitse teitä ollenkaan kun on niin hyvät dildo-valikoimat,että repikää siitä kaljamat!

• * Kaksi *

No vaikkei kysyttykään, itse olen mies 45-50 v
      2 kumppania, molempien kanssa lapsia ja naimisissa. Siis nyt tietty enää naimisissa sen toisen kanssa.

• koomakissa

kyllähän naisessa on huo_ran vikaa, jos panokumppanien määrä on karannut usealle kymmenelle. Sitä määrää sitten selitellään ties millä perusteilla ja kuitenkin suututaan jos joku hieman kritisoi moista, eli kyllä se loukkaanutminen ko. asian kritisoimisesta kertoo siitä että ei henkilö itsekkään aivan mielissään ole tuosta partnerien lukumäärästä. Noh, joillekin naisille vaan tulee se "hieman" villi vaihe ja muut on vaan estoisia oman seksuaalisuutensa kanssa ja jaadi jaadi jaa...

• voivoivoivoiv

nimenomaan!
        Se kritiikki otetaan todella henk.kohtasesti, eli ilmaistaan epäsuorasti se ettei olla itsekään sinut niiden irtosuhteiden kanssa ja tiedetään, ettei kevytkenkäisiä naisia JA miehiä katsota hyvällä

• Ajattele vähän

Miksi pitää antaa kritiikkiä toiselle ihmiselle hänen omista asioistaan?

Jos joku vieras ihminen tulee kadulla vaikka sanomaan yhtäkkiä että "hei, tässä sulle kritiikkiä: sä oot tosi ruma."
        No se on tietysti sen sanojan mielipide. Mutta miksi ihmeessä hänen piti sanoa se ääneen.

Siitä olen samaa mieltä itsessä on vika jos ei sitoutumaan pysty.

Mutta miksi sitten pitää sitoutua, jos haluaa kuitenkin harrastaa irtosuhteita.
        Vai pitäisikö tehdä niinkuin monet on tehneet, eli mennä parisuhteeseen puoliksi pakosta ja sitten pettää. Ja näitä on paljon. Reilumpaa olla sinkku, silloin ei petä ketään.

• Lisäys äskeiseen

Kyllä muuten miehessä voi olla yhtä paljon huoran vikaa kuin naisessakin. Ei ole pelkästään naisten ongelma.

• lkmsdlöfm
        Lisäys äskeiseen kirjoitti:

Kyllä muuten miehessä voi olla yhtä paljon huoran vikaa kuin naisessakin. Ei ole pelkästään naisten ongelma.

Toki miehessä *voi* olla, mutta niin kauan kuin naiset antavat ja miehet saavat, niin tässä asiassa ei vallitse balanssi. Miehen on oltava aktiivinen, jos meinaa ikinä saada mitään. Naiselle riittää kun kiima iskee ja valkkaa jonkun miehen mukaansa. Sen takia naisten lukuisat petikumppanit ovat osoitus ainoastaan siitä, että muijalla on iskenyt himo ja hän on antelias fyysisesti. Miehen lukuisat kumppanit kertovat taas siitä, että mies on jonkinlainen valio kun ylipäätään on läpäissyt niin monta seulaa ja onnistunut saamaan paljon seksiä monelta eri naiselta.

Loppuun vielä huomautus, että en pidä lukuisia seksikokemuksia mitenkään huonona asiana tai moraalittomana.

• Ehkä noin periaatteessa
        lkmsdlöfm kirjoitti:

Toki miehessä *voi* olla, mutta niin kauan kuin naiset antavat ja miehet saavat, niin tässä asiassa ei vallitse balanssi. Miehen on oltava aktiivinen, jos meinaa ikinä saada mitään. Naiselle riittää kun kiima iskee ja valkkaa jonkun miehen mukaansa. Sen takia naisten lukuisat petikumppanit ovat osoitus ainoastaan siitä, että muijalla on iskenyt himo ja hän on antelias fyysisesti. Miehen lukuisat kumppanit kertovat taas siitä, että mies on jonkinlainen valio kun ylipäätään on läpäissyt niin monta seulaa ja onnistunut saamaan paljon seksiä monelta eri naiselta.

Loppuun vielä huomautus, että en pidä lukuisia seksikokemuksia mitenkään huonona asiana tai moraalittomana.

Mutta ei ne monet seksikumppanit parisuhde-markkinoilla ole mikään plussa oli sitten kysymyksessä nainen tai mies. On sitten eriasia haluaako parisuhteeseen vai ei.

• tahtoo lisää.. ;)

Nainen 25-30 ja vuosien aikana kumppaneita kertynyt lähemmäs 40.

• onnea vaan

on se varmaan hienoa olla huo_ra.

• haluaisin tietää...
        onnea vaan kirjoitti:

Mistä tiedät, että nimim. "tahtoo lisää.. ;)" on ottanut rahaa seksistä?

• sfvtyhg54fwqzqw
        onnea vaan kirjoitti:

mikä sinäkin olet arvostelemaan toisia? Itse olen 27 ja kumppaneita n.200. Nyt olen onnellisesti naimisissa.

• 3546

Nainen 28v, kumppaneita 5, kaikki 4 aikaisempaa olisi voinut jättää panematta, kun ei ollut juurikaan tunteita mukana,seurusteluajat lyhyitä---->seksi ei tuottanut minulle minkäänlaista mielihyvää.
      Herra numero 5, jota rakastan hirveästi -----> seksi mahtavaa, useita orgasmeja.
      Täydellinen luottamus toista kohtaan tekee seksistä niin uskomatonta, että välillä sitä oikein ihmettelee.

• ei likaa minulle

nainen 20-25 kumppaneita 11. Pari olisi ehkä voinut jättää väliin, mutta suurimmalta osalta olen saanut juuri sen minkä halusin, eli seksiä, hellyyttä, kosketusta.

Pidän kyllä enemmän parisuhdeseksistä, mutta kun nelisen vuotta olen ollut jo sinkkuna, niin yhdenillanjutut tai vakipanot on ainut vaihtoehto saada edes vähän sitä mitä normaalisti ihminen kaipaa... :)

Lopetin yhdenillan jutut kokonaan vajaa vuosi sitten ihan vaan testatakseni kestänkö olla ilman ja miltä se tuntuu... pakko myöntää, että kaipaa niin pirusti juuri sitä hellyyttä :D kyllä tässä saa kamppailla itsekurin kanssa etten laita viestiä sille viimeisimmälle vakipanolle

• uisietgui

Mites oletkos kokeillut vielä dildoja? Olen käsittänyt että ne kuulemma toimii naisille hyvänä seksin korvikkeena. Ja yksi josta en välttämättä menisi vannomaan mutta suklaastakin on sanottu kanssa vastaavaa, heh x)

• Hipsulix
        uisietgui kirjoitti:

Mites oletkos kokeillut vielä dildoja? Olen käsittänyt että ne kuulemma toimii naisille hyvänä seksin korvikkeena. Ja yksi josta en välttämättä menisi vannomaan mutta suklaastakin on sanottu kanssa vastaavaa, heh x)

Sori mutta nainen, joka aidosti pitää seksistä ja samalla läheisyydestä.. ja jolla on varaa katsoa sänkyseuransa mieltymystensä mukaan.. Ei vaan saa yleensä yhtään mitään irti dildoista.

Ne sopii paremmin niille, jotka menee ilman himoa puolisoaan kohtaan parisuhteeseen "rakkaudesta" ja nylkyttää tekomunalla itteensä haaveillen niistä joihin ei ikinä ole mahkuja, kun ei pysty saamaan tyydytystä miehestään.

Joten mieluummin useampi hyvä tai kehnompi(ei se ulkokuori aina takaa hyvä vehjettä) koeajo ja lopulta kuin lottovoittona kunnon mies jota haluaa loppuelämänsä.. :D

• ei ole sama asia
        uisietgui kirjoitti:

Vissiin sitten pelkät lelut riittää miehellekin eikä tarvitse huorissa käydä? Samoin ei tarvitse sivusuhteita viritellä seksin puutteeseen kun vaan marssii kauppaan leluostoksille.

• heryhbest
        ei ole sama asia kirjoitti:

Vissiin sitten pelkät lelut riittää miehellekin eikä tarvitse huorissa käydä? Samoin ei tarvitse sivusuhteita viritellä seksin puutteeseen kun vaan marssii kauppaan leluostoksille.

"Vissiin sitten pelkät lelut riittää miehellekin eikä tarvitse huorissa käydä?"

No riittää todellakin fleshlighti tai sitten ihan jopa runkkaaminenkin(mahdollisesti vielä pornoleffojen kera).

"Samoin ei tarvitse sivusuhteita viritellä seksin puutteeseen kun vaan marssii kauppaan leluostoksille."

Vaan pelkkien kassien tyhjennykseen vai? Minusta runkkaaminen kyllä kieltämättä ajaa täysin samaa asiaa XD

• Nainen19-20v

Seksiä oon harrastanu 10 kanssa, niistä vois ainoostaan yhen unohtaa kun ei saanu mitään hyvää irti mutta muuten kaikki loput ovat olleet tosi nautinnollisia kokemuksia. Yhen kanssa seurustelin melkein 2 vuotta, ja tosiaan oon vajaa 20.

Ihan pari kertaa noista on ollu yhenillanjuttuja mut täysin suunnittelemattomia ja pelkästään himon aikaansaamia mmmm :)

Miehiä on monenlaisia, mutta hauskinta on ku alkaa toista pikkuhiljaa tuntea ja huomaa mistä toinen tykkää. Mut oikeesti rakastan myös sellasta vähän humalaista himoseksiä missä ei kerkee ajattelemaan ollenkaan : D Tällä hetkellä en koe tarvetta seurustella, ellen löydä täydelisesti just seksuaalisuudeltaan sopivaa ihmistä kuvioihin :)

• kilttikö.

Oon 23 v ja joku 8. Ja ne 7 on tullut kaikki teini-iässä, kun en ajatellu pidemmälle. Sitte 3 vuoden suhde, ero ja nyt yli puoli vuotta ilman seksiä ja miehiä, omaa aikaa kiitos ja justiinsa ajattelee pidemmälle, en saa irtojutuista mitään. :)
      Ja olihan miesten taidoissa muistaakseni paljonkin eroa, muutamat ollu suhteita ja sit joku 4-5 semmost yhen illan juttua ja ne nyt oli kaikki huonoja, mut osa osannu käsitellä ihan eri tavalla mitä jotkut toiset jne.. On paljonkin eroja, mutten oikeen ees muista, en ollut edes yhtään mukana niis muutamissa turhissa jutuissa sillon joskus. :D

• Kalle Mähönen

Melkomoisia horatsuja kaikki tyynni.

Kunnon mies ei tuollaisiin spermaviemäreihin koskisi.

• örrrggghhhh

Turha sitten valittaa pillunpuutetta, kun kukaan nainen ei kelpaa. ;)

• .........
        örrrggghhhh kirjoitti:

Turha sitten valittaa pillunpuutetta, kun kukaan nainen ei kelpaa. ;)

kyllä naiset kelpaa, mutta ei huo_rat

• mitä hä
        ......... kirjoitti:

kyllä naiset kelpaa, mutta ei huo_rat

Mitäs sukupuolta ne huorat edustaa? Miehiäkö ne on?

• myffe19

Käytän kondomia lyhyemmissä suhteissa :) ei pääse spermat perille asti juu nou?

• yherdgwrfwefew

tuntuu aika kummalliselta, että kaikki naiset, joilla on toistakymmentä kumppania ollut, ovat joidenkin mielestä huoria. kai siinä kuitenkin täytyisi vähän jo ikääkin ottaa huomioon. on nimittäin pikkasen eri asia, jos 17-vuotiaalla teinillä on ollut 10 seksikumppania kuin jos 50-vuotiaalla naisella on sama määrä (ja mahdollisesti vielä kaikki hyvän pituisista parisuhteista). joskus voisi ajatella ihan niillä omillakin aivoilla.

toinen ärsyttävä asia on oletus siitä, että nainen vain "antaa" seksiä ja mies saa sitä. kyllä minä ainakin itse nautin siitä vähintään yhtä paljon kuin miehetkin, ja "saan" siitä ihan yhtä paljon.

• tittititriiii

Oi aamen! Seksi on ihana nautinto.

Meikäläinen on ikähaarukkaa 40-45, seksipartnereita ollut elämän varrella vain kahdeksan. Kaksi pitkäaikaisempaa suhdetta, jälkimmäisessä olen tällä hetkellä ja toivottavasti jää viimeiseksi seksikumppaniksi. Ne kuusi muuta olivat tapaamisia aikuisuuden kynnyksellä, kokeilua näiden kahden vakisuhteen välillä. En häpeä enkä kadu, että elämässäni on päivä, jolloin nain kahta eri miestä, heidän toisistaan tietämättä. Kaikki miehet omalla tavallaan ihania ja erilaisia, nuoruuden haparoivat ja yllättävän ihanat ensikokemukset, kypsempänä kesän kuuma pariviikkoinen lomahekuma, luonnon keskellä kiiman sammutusta, käsi kädessä kulkemista, juttelua, uuden seksikumppanin aiheuttama ihana kihelmöinti... lopulta vakiintuminen ja rakkauden täyttämä seksi. Näin pitkän suhteen jo edettyä toiselle vuosikymmenelle on hyvä muistella että kokemuksia on sen verran, että tietää tämän nykyisen olevan hyvä ja paras.

Maksua en ole keneltäkään ottanut, joten jos minua joku huoraksi kutsuu, niin saman tien voi kutsua vaikka joulupukiksi. ;)

• wlerfhkasjcfhk,df

olen 18 ja seksikumppaneita on nyt yhteensä 8. Kolme niistä on ollut parisuhteita, loput 5 yhden illan juttuja / suhteiden alkuja. Nyt olen 10kk ollut yhden kumppanin kanssa yhdessä ja ei tulisi mieleenkään kukaan muu, seksielämämme ja halumme kohtaavat täydellisesti.

• eräskin

Seksikumppaneita about 70 kappaletta. Ja ikää on 23 vuotta. Suurin osa on yhden illan juttuja, joista on sitten kehittynyt vakipanoja tms. Yksi seurustelusuhde on takana. Nyt olen kuitenkin tavannut miehen, jonka kanssa seksi on täydellistä. Oli alusta alkaen, jopa parempaa kuin parisuhteessa. Tämän jälkeen on vaikea tyytyä enää mihinkään yhden illan kännipanoon. Aika näyttää.

• 9-14

Muistattehan vain tytöt, ettei yksikään kunnon mies ota vaimoksi "seksistä ja irtosuhteista nauttivaa" mälliämpäriä... tietäisittepä vaan miten tuommosista neideistä puhutaan, hyi.

senku paneskelette ympäriinsä ja nautitte elämästä, se maksaa teille kyllä joku päivä takaisin.

• Hipsulix

Se on hyvä jotta kaltaisenne odottaa niitä siveitä rouvia itselleen. ;) Älkää sitten valittako kun seksi loppuu ekaan lapseen.
        Tai olet sitten juuri niitä naisia, joilta himot(eli feikkaus) veks kun on saatu ukolle pallo jalkaan, talo ja lapset.

Oon tosin jo ihan täti-iässä niin sanotusti.. yli 10 kumppania nykyisen lisäks ja jokaisen muistan nimeä myöten. :) Kummasti sitä "sain" siis otin kunnon miehen täydellisen koeajon jälkeenja avioliitossa ollaan oltu iät ajat jo.
        Ei tarvi kummankaan miettiä rupeisko joskus kutkuttaan kokeilla vierasta.. kun on nuorena jo nähty sekä koettu ihan tarpeeks. Ollaan ne oikeat osat löydetty toisistamme ja hyvin yhteensovitaan..

Se todellinen fyysinen himo miehen ja naisen välillä vie pitkälle ja on vahva liima elämän kriiseissä. Tiedätkö kun kroppa huutaa oikein ikäväänsä toista kohtaan? Suosittelen kokemaan, toivottavasti joskus ;)

• Tunnen tapauksia

Miehethän niin kovasti "arvostaa" niitä jotka ei ole koskaan kelvannut kenellekään muullekaan. Mutta eihän se eräitä haittaa, kun saa miehen pakkoavioliittoon ja itsensä raskaaksi.
        Sitten itkua väännetään kun mies karkaa maksullisiin naisiin tai vaihtaa vähän suositumpaan. Niin se pakkoavioliitto kaatuu ja unelma talo myydään. Muksut mies jättää naiselle. No sehän sopii, eihän sillä naisella muutakaan elämää koskaan ole ollut, eikä tule olemaankaan. Ex-miehellä sen sijaan riittää seuraa niistä naisista jotka muillekin kelpaa.
        Eli onneksi olkoon. Jättäkää kaikki yhden kortin varaan vain ja takuulla yksinäinen ja katkera vanhuus odottaa.
        Ja muut nauraa seläntakana.

• olet vanha horo
        Hipsulix kirjoitti:

Se on hyvä jotta kaltaisenne odottaa niitä siveitä rouvia itselleen. ;) Älkää sitten valittako kun seksi loppuu ekaan lapseen.
        Tai olet sitten juuri niitä naisia, joilta himot(eli feikkaus) veks kun on saatu ukolle pallo jalkaan, talo ja lapset.

Oon tosin jo ihan täti-iässä niin sanotusti.. yli 10 kumppania nykyisen lisäks ja jokaisen muistan nimeä myöten. :) Kummasti sitä "sain" siis otin kunnon miehen täydellisen koeajon jälkeenja avioliitossa ollaan oltu iät ajat jo.
        Ei tarvi kummankaan miettiä rupeisko joskus kutkuttaan kokeilla vierasta.. kun on nuorena jo nähty sekä koettu ihan tarpeeks. Ollaan ne oikeat osat löydetty toisistamme ja hyvin yhteensovitaan..

Se todellinen fyysinen himo miehen ja naisen välillä vie pitkälle ja on vahva liima elämän kriiseissä. Tiedätkö kun kroppa huutaa oikein ikäväänsä toista kohtaan? Suosittelen kokemaan, toivottavasti joskus ;)

kunnon vanhan huo_ran puhetta. Juuri ne naiset jolla monta seksipartneria ollut, ovat niitä heposti kyllästyviä yhteen ukkoon ja hakevat piristystä avioelämään yökerhosta, kun ukko hoitaa muksuja kotona. Siellä yökerhossa sitten tyttöjen kesken haukutaan omat miehet ja puidaan miesten mulkun kokoja. Aamuyöstä sitten kompuroidaan kotiin sukkahousut riekaleina ja vieraan miehen spermat per_seessä. Horolla se seksi loppuu ekaan lapseen ainostaan oman miehen kanssa, muiden miesten kanssa se kyllä jatkuu. Huo_ra on huo_ra aina.

• Olet pelkkä vitsi
        olet vanha horo kirjoitti:

kunnon vanhan huo_ran puhetta. Juuri ne naiset jolla monta seksipartneria ollut, ovat niitä heposti kyllästyviä yhteen ukkoon ja hakevat piristystä avioelämään yökerhosta, kun ukko hoitaa muksuja kotona. Siellä yökerhossa sitten tyttöjen kesken haukutaan omat miehet ja puidaan miesten mulkun kokoja. Aamuyöstä sitten kompuroidaan kotiin sukkahousut riekaleina ja vieraan miehen spermat per_seessä. Horolla se seksi loppuu ekaan lapseen ainostaan oman miehen kanssa, muiden miesten kanssa se kyllä jatkuu. Huo_ra on huo_ra aina.

Voi voi jättikö miehesi sut ja lähti panemaan parempia? Olet kateellinen tyhmä ja varmaan rumakin nainen joka ei kelpaa kenellekään.

• hyvävaimo
        Hipsulix kirjoitti:

Kyllä, minä olen sitten vaikka siveä rouva kun minä olen onnellinen ja tyytyväinen yhden miehen nainen :) ja pärjäsin sinkkuna ilman seksiäkin, sen verran löytyy itsekuria ja itseKUNNIOITUSTA etten paneta itseäni ties kenellä. Eikä edes huvittanut lähteä baarissakaan tuhannen tuiterissa pikapanoille, oksettaa koko ajatus.

Ja voi kyllä, nautin seksistä mieheni kanssa. Vähintään joka toinen päivä saatava, vatsassa pörrää perhosia aina kun näen rakkaan mieheni ja hänen silmiä hivelevän vartalon, lempeän katseen ja rakastavan hymyn....mikään muu ei saa sydäntäni tykyttämään -ja pöksyjä kastumaan.

Ja jos sinun nuoruutesi perimmäinen tarkoitus oli irtosuhteiden ja lukuisten panokokemusten haaliminen, niin hienoa että olet saavuttanut haluamasi niin ei tarvitse nyt juosta munahaukkana ja olla huono vaimo ;)!
        Minulla oli nuorena elämässäni muita kiinnostuksen kohteita, joten vaikka seksikumppanien lukumäärää ei tarvitse kahden käden sormilla laskea, pystyn ja haluan olla uskollinen kumppani. Meillä ihmisillä kun on niin erilaiset tarpeet ja arvot...

• 13+19
        Hipsulix kirjoitti:

sulla taitaa olla himo ja ikävä panemaan, ihan sama ketä

naiset, en suosittele kokeilemaan.

• jrthergwef
        hyvävaimo kirjoitti:

Kyllä, minä olen sitten vaikka siveä rouva kun minä olen onnellinen ja tyytyväinen yhden miehen nainen :) ja pärjäsin sinkkuna ilman seksiäkin, sen verran löytyy itsekuria ja itseKUNNIOITUSTA etten paneta itseäni ties kenellä. Eikä edes huvittanut lähteä baarissakaan tuhannen tuiterissa pikapanoille, oksettaa koko ajatus.

Ja voi kyllä, nautin seksistä mieheni kanssa. Vähintään joka toinen päivä saatava, vatsassa pörrää perhosia aina kun näen rakkaan mieheni ja hänen silmiä hivelevän vartalon, lempeän katseen ja rakastavan hymyn....mikään muu ei saa sydäntäni tykyttämään -ja pöksyjä kastumaan.

Ja jos sinun nuoruutesi perimmäinen tarkoitus oli irtosuhteiden ja lukuisten panokokemusten haaliminen, niin hienoa että olet saavuttanut haluamasi niin ei tarvitse nyt juosta munahaukkana ja olla huono vaimo ;)!
        Minulla oli nuorena elämässäni muita kiinnostuksen kohteita, joten vaikka seksikumppanien lukumäärää ei tarvitse kahden käden sormilla laskea, pystyn ja haluan olla uskollinen kumppani. Meillä ihmisillä kun on niin erilaiset tarpeet ja arvot...

miten se liittyy itsekunnioituksen ouutteeseen, jos ottaa sen mitä haluaa (nautinnollista seksiä)?

• eihyvääpäivääää
        jrthergwef kirjoitti:

miten se liittyy itsekunnioituksen ouutteeseen, jos ottaa sen mitä haluaa (nautinnollista seksiä)?

sen mitä haluaa, voi ottaa monella tapaa. ahneus ei ole kaunista.

onhan se aika kuvottava ajatus että naista on kyntäny kymmenet miehet k*rvillään. Ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen itseään ja kehoaan kunnioittava nainen, pelkästään himojen ja halujen vietävissä oleva nainen jolla on aina ns. eväät levällään.

mutta mullepa se laatu on määrää tärkeämpi, hyvää kannattaa odottaa.

• fnxgbfxgngn
        eihyvääpäivääää kirjoitti:

sen mitä haluaa, voi ottaa monella tapaa. ahneus ei ole kaunista.

onhan se aika kuvottava ajatus että naista on kyntäny kymmenet miehet k*rvillään. Ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen itseään ja kehoaan kunnioittava nainen, pelkästään himojen ja halujen vietävissä oleva nainen jolla on aina ns. eväät levällään.

mutta mullepa se laatu on määrää tärkeämpi, hyvää kannattaa odottaa.

niin, onhan se aika kamalaa, jos nainen on vaikka 20 vuoden aikana pannut 20 eri miestä. keskimäärin 1 kumppani per vuosi!!!! hirvee horo ja "aina" haarat levällään!!!

tosin harvoin naiset, joilla on paljon eri seksikumppaneita, kertovat niiden todellista määrää, ja näin ollen mies ei sitä ikinä saa tietää. ja nyt joku varmaan tulee kertomaan, että kyllähän sen näkee, onko nainen pannut 5 vai 15 eri miestä... XD

• Mifffe20
        hyvävaimo kirjoitti:

Oksettaa tollanen ajatusmaailma varsinkin vähän varttuneimilla ihmisillä että naiset ANTAA ja naisia PANNAAN. Siis mitä hittoa, ihan ite olen mennyt ja ottanut hyvää seksiä ja pannut ja poistunut tyytyväisenä. Olen oppinut jokaisella kerralla itsestäni jotain uutta. Seksikumppaneita yhteensä 10, olen 20.

Toiseksi, ihan yhtä ällöttävä ajatus että tuleva mieheni on "kyntänyt" kymmeniä "peltoja" ennen minua. Eikö se nyt ole ihan tasa-arvoista? Vai onko mies tosi äijä jos se on saanut pantua ennen minua monia?

• oili boili

Höpönpöpön. Itse ryhdyin pitkään vakisuhteeseen melko kokemattomana. Vain yksi haparoiva kokemus oli ennen tätä miestä. Kokemattomuuteni alkoi niin kovasti vaivata, että tuli kiusaus kokeilla muitakin miehiä. Se tuntui tietysti väärältä, kun ei puoliskon kanssa oltu asiasta sovittu, joten halusin erota. Jatkoin kokemuksien täyteistä seksirikasta elämää muutaman vuoden, kunnes löysin sen oikean. Kunnon miehen. Kaikille se kunnon mies ei ole mikään uskonnollinen "puhtaan" naisen vaatija, hyi hemmetti, sellaista en koskisi pitkällä tikullakaan. Tämän rennon ja rehdin tavallisen, mutta itselle ihmeellisen ihanan miehen kanssa on eletty jo 15 vuotta, eikä ole hinkua tapailla muita miehiä.

Joten minäpä uskon että aika iso joukko vähän kokeilleita naisia on sellainen, joka sitten ratkeaa pettämään. Turvallisempi valinta on nainen, jolla jo kokemuksia on, ja joka haluaa vakiintua löydettyään juuri Sinut. Kukapa mieskään arvostaa itseään kovin kokemattomana.

• Hipsulix

Ohhoh. Ompa katkeraa puhetta.. tiedän kyllä tuollaisia, mutta juurikin ne ovat niitä naisia, jotka miehen ottaneet lompakoksi ilman himoa omaan puolisoonsa. Tulee sitten vauhtivillitys iän myötä.. josta en kärsi.
        Eikä ole pelkoa oman ukon vehkeisiin kyllästymiseen.. koska tarkoin tiesin tarvitsevani sen oikean petikaverin loppuelämäksi, johon ei pelkoa kyllästymisestä.

Hmm.. yökerhossa käytiin viime vuonna jopa pari krt. Ihan kaksin. :) Ei tuo mun ukko paljoa baareis juokse. Mieluummin käytetään vapaat ihan kaksin, jos saadaan olla ihan keskenämme. Niin mitähän sitä silloin tehhään.. arvaas?

Tyttöjen kans "pubeillaan" toisinaan, mut enempi se kehuks menee jos äijistä puhetta.. Ok, onhan sillä munalla kokoa mut hullu nainen sitä toisille kertoo jos mittaa löytyy. "Ihan riittävä mulle" parempi sanoa.

Mua ei tuo puute vaivaa jotta tarttis niin epätoivoisiin tekoihin ryhtyä kuin kuvailemasi tapaukset. Olisit kultapieni valinnut vaimosi tarkemmin, jos noin on päässy käymään. Kyllä sullekin yks uus himokas vaimo löytyy, jos vähän tuota asennetta muutat ;)

• segrdthgrfedgfhg

kovasti täällä miehet kunnioittaa niitä naisia, jotka ei nauti seksistä ja on oikein mielellään ilman seksiä pitkätkin sinkkuajat. sitten kun tällaisen ottaa itselleen, alkaa valitus siitä, ettei oma nainen halua seksiä tarpeeksi usein (koska ei nauti siitä).

• niiiiiiiiiiihh

siis miten hemmetissä irtosuhteiden ja seksikumppanien määrä kertoo mitään siitä, kuinka paljon nainen haluaa seksiä tai nauttii siitä?? Minusta se vain kertoo ihmisen pakonomaisesta tarpeesta tyydyttää itsensä ja hakea pelkkää fyysistä nautintoa. Kyllä ihminen voi rakastaa seksiä, läheisyyttä ja haluta sitä paljon, mutta hän näkee asian paljon kokonaisvaltaisemmin. Seksi ei ole kaikille pelkkää seksiä, muistakaas se.

Se, että joku ei pidä tunteetonta, kylmää jyystämistä satunnaispanon kanssa nautinnollisena, ei tarkoita sitä etteikö hän rakastaisi seksiä. Meitä on moneen junaan, ja oman näkemyksen ja kokemuksen mukaan huorasta et vaimoa saa!

• Dino Rex

Se on nähty että niistä kilteistä, ei-irtosuhteita harrastavista tytöistä saa usein jopa villimpiä tyttöystäviä kuin muunlaisista. Ei, en halua paljon miehiä kokeillutta naista. Paljon parempi näin.

Harva pidättyväinen nainen tekee sen siksi, ettei nauti seksistä. Ja paljon paneskellut nainen ei todellakaan takaa hyvää seksielämää. Kaikki riippuu siitä, onko naisella jotain seksuaalisia traumoja tms. ja saako mies naisen syttymään miehisyydellään (eli ilman 2 tunnin esileikkejä).

• juurikinnäin
        Dino Rex kirjoitti:

Se on nähty että niistä kilteistä, ei-irtosuhteita harrastavista tytöistä saa usein jopa villimpiä tyttöystäviä kuin muunlaisista. Ei, en halua paljon miehiä kokeillutta naista. Paljon parempi näin.

Harva pidättyväinen nainen tekee sen siksi, ettei nauti seksistä. Ja paljon paneskellut nainen ei todellakaan takaa hyvää seksielämää. Kaikki riippuu siitä, onko naisella jotain seksuaalisia traumoja tms. ja saako mies naisen syttymään miehisyydellään (eli ilman 2 tunnin esileikkejä).

se on kyllä totta, että ne ujoimmat ja kilteimmät tytöt on sängyssä juuri päinvastaisia ;)
        ei seksikumppanien määrä todellakaan takaa hyvää seksielämää, kertoo enemmänki ihmisen henkisestä puolesta....

ja mistä mä tiedän jatkaako tää villi nainen niitä satunnaisia seksiseikkailuitaan parisuhteessakin, mennää munan perässä kiimasina housut kosteina

• jh6ygt5rf4ws
        juurikinnäin kirjoitti:

se on kyllä totta, että ne ujoimmat ja kilteimmät tytöt on sängyssä juuri päinvastaisia ;)
        ei seksikumppanien määrä todellakaan takaa hyvää seksielämää, kertoo enemmänki ihmisen henkisestä puolesta....

ja mistä mä tiedän jatkaako tää villi nainen niitä satunnaisia seksiseikkailuitaan parisuhteessakin, mennää munan perässä kiimasina housut kosteina

puhutte sen verran varmana siitä, kuinka kilteistä tytöistä saa hyviä tyttöystäviä, että taitaa olla melko paljon kokemusta taustalla. miksi kuvittelette, että te lukuisia naisia jyystäneet miehet kelpaisitte kiltille tytölle puolisoksi?

• jaajoojuuf
        Dino Rex kirjoitti:

No tottakai ne naiset sulle sanoo, että ovat olleet pidättyväisiä. Kun miehet liioittelevat, niin naiset taas vähättelevät aina seksikokemuksiaan. Et kai tosissasi luule että olet sytyttänyt useita kokemattomia naisia "miehisyydelläsi" nopeasti?Kyllä se on merkki naisen kokemuksesta. Tai että olet kaatanut useita kilttejä tyttöjä? Ei kiltit tytöt tuon tyyppiselle rehentelijälle sula. Elleivät sitten ole todella epä-haluttuja muiden miesten silmissä, se tietysti selittää asian. Anteeksi kun epäilin.;) Sellaisilla voi olla himojakin kovasti, kun halua on muttei saa helposti.

• Dino Rex
        jaajoojuuf kirjoitti:

No tottakai ne naiset sulle sanoo, että ovat olleet pidättyväisiä. Kun miehet liioittelevat, niin naiset taas vähättelevät aina seksikokemuksiaan. Et kai tosissasi luule että olet sytyttänyt useita kokemattomia naisia "miehisyydelläsi" nopeasti?Kyllä se on merkki naisen kokemuksesta. Tai että olet kaatanut useita kilttejä tyttöjä? Ei kiltit tytöt tuon tyyppiselle rehentelijälle sula. Elleivät sitten ole todella epä-haluttuja muiden miesten silmissä, se tietysti selittää asian. Anteeksi kun epäilin.;) Sellaisilla voi olla himojakin kovasti, kun halua on muttei saa helposti.

Niin mitäköhän mä sanoin ja mitäköhän sä kuvittelet mun sanoneen?

Se mitä mä tarkoitan on, että miehekäs mies saa naisen seksuaalisuuden puhkeamaan kukkaan. Yleensä tämä tapahtuu pikkuhiljaa ja parisuhteessa. Ja että pidänkö itseäni miehisenä miehenä, joka osaa tyydyttää naisen todella hyvin parisuhteessa. No totta helveti**ä! Väitänkö itseäni naistenkaatajaksi? Kannattaa lukea toi mun teksti uudestaan. Välillä aika rasittavia nää keskustelut kun täällä on kaikenmaailman "selvännäkijöitä", jotka näkee sun tekstistä kaikenlaista jännää.

• Dino Rex
        jaajoojuuf kirjoitti:

Ja niin muuten, sitä pidättyväisyyttähän ei voi muuten todistaa, paitsi jos olet naisen ensimmäinen seksikumppani ;) Enkä muuten tiedä että miksi tapailisin sellaista naista, jolla olisi tarve valehdella mulle seksikumppaniensa määrästä. Jätän ne naiset ihan muille.

• Dino Rex
        jh6ygt5rf4ws kirjoitti:

puhutte sen verran varmana siitä, kuinka kilteistä tytöistä saa hyviä tyttöystäviä, että taitaa olla melko paljon kokemusta taustalla. miksi kuvittelette, että te lukuisia naisia jyystäneet miehet kelpaisitte kiltille tytölle puolisoksi?

Ihan hyvin tunnun kelpaavan

• Dino Rex
        jh6ygt5rf4ws kirjoitti:

Mutta miten sun mielestä kokemus lukuisista tyttöystävistä on paha asia? Eikös se nimenomaan kerro sitoutumishalukkuudesta?

• härkämäään
        jh6ygt5rf4ws kirjoitti:

Eipä ole tarvinnut kaikkea itse kokeilla.

Kaveripiirissä ja muuallakin on tullut nähtyä naisia ja tyttöystäviä, huom. siis myös muidenkin eikä vain omia.

Naiset voi kyllä pääosin jakaa kahteen luokkaan; on ne jotka "toteuttavat itseeän ja seksuaalisuuttaan avoimesti", eli harrastavat seksiä ties kenen häntäheikin kanssa ja pitävät seikkailuitaan ja elämäntapaansa jotenkin villin hienona ja upeana. Oikeasti, naiset, teidän herkät sielut järkyttyisi jos kuulisitte miten ukot teistä puhuvat. Ei teitä kukaan tyttöystäväksi halua, seksiin te kelpaatte, mutta sitähän ei teille kukaan täysjärkinen mies sano suoraan.. syynä tähän on se, "ettei ne tissit kaikkeen riitä".

Sitten on ne hieman "ujommat" ja kiltimmät tytöt, joista miehet haaveilee ääneen tai äänettömästi, "millaista seksi olisi sen tytön kanssa, voi kun joskus pääsisi edes silittämään".... näissä naisissa on sitä jotain, nimittäin haastetta. Se jos jokin sytyttää miehen ja mielenkiinnon ;)

eli ei kannata ihan aina olla lettu levällään, JOS haluaa kunnioitusta.

• Voi poju raukkaa.
        härkämäään kirjoitti:

Kaveripiirissä ja muuallakin on tullut nähtyä naisia ja tyttöystäviä, huom. siis myös muidenkin eikä vain omia.

Naiset voi kyllä pääosin jakaa kahteen luokkaan; on ne jotka "toteuttavat itseeän ja seksuaalisuuttaan avoimesti", eli harrastavat seksiä ties kenen häntäheikin kanssa ja pitävät seikkailuitaan ja elämäntapaansa jotenkin villin hienona ja upeana. Oikeasti, naiset, teidän herkät sielut järkyttyisi jos kuulisitte miten ukot teistä puhuvat. Ei teitä kukaan tyttöystäväksi halua, seksiin te kelpaatte, mutta sitähän ei teille kukaan täysjärkinen mies sano suoraan.. syynä tähän on se, "ettei ne tissit kaikkeen riitä".

Sitten on ne hieman "ujommat" ja kiltimmät tytöt, joista miehet haaveilee ääneen tai äänettömästi, "millaista seksi olisi sen tytön kanssa, voi kun joskus pääsisi edes silittämään".... näissä naisissa on sitä jotain, nimittäin haastetta. Se jos jokin sytyttää miehen ja mielenkiinnon ;)

Kyllä niillä villikoilla kuule riittää ottajia ilman sua ja sun "ylvästä" tuttavapiiriäsi, jos sulla nyt edes sellaista oikeasti on.

Kummallista kuitenkin.
        Kun omassa tuttavapiirissä juuri ne entiset villikko tytöt on nykyään onnellisten miesten lasten äitejä. Ja ne entiset siveyden sipulit on jokainen yksinäinen tai jätetty ja yksinäinen.

Ehkä minä ja sinä liikumme sitten ihan erilaisissa piireissä.

Ja tiedän kyllä että kun nainen jättää miehen tai ei enää anna sille, niin JOTKUT miehet haukkuu tosi rumasti katkeroituneena entistä tyttöystävää tai hoitoa.
        Kyllä aika tyhmä saa olla jos ottaa semmoset puheet vakavasti.

• dfvgvrcedwxzqs
        niiiiiiiiiiihh kirjoitti:

siis miten hemmetissä irtosuhteiden ja seksikumppanien määrä kertoo mitään siitä, kuinka paljon nainen haluaa seksiä tai nauttii siitä?? Minusta se vain kertoo ihmisen pakonomaisesta tarpeesta tyydyttää itsensä ja hakea pelkkää fyysistä nautintoa. Kyllä ihminen voi rakastaa seksiä, läheisyyttä ja haluta sitä paljon, mutta hän näkee asian paljon kokonaisvaltaisemmin. Seksi ei ole kaikille pelkkää seksiä, muistakaas se.

Se, että joku ei pidä tunteetonta, kylmää jyystämistä satunnaispanon kanssa nautinnollisena, ei tarkoita sitä etteikö hän rakastaisi seksiä. Meitä on moneen junaan, ja oman näkemyksen ja kokemuksen mukaan huorasta et vaimoa saa!

Huora on maksullinen nainen, ei se nainen, jolla on ollut monta kumppania.

• ssewfrggh
        Dino Rex kirjoitti:

Mutta miten sun mielestä kokemus lukuisista tyttöystävistä on paha asia? Eikös se nimenomaan kerro sitoutumishalukkuudesta?

Kerroppa se, miksi sulla/ miehillä saa plla monta kumppania, mutta naisella ei? Odotan mielenkiinnolla perustelujasi.

• Dino Rex
        ssewfrggh kirjoitti:

Kerroppa se, miksi sulla/ miehillä saa plla monta kumppania, mutta naisella ei? Odotan mielenkiinnolla perustelujasi.

En mä oo sanonut etteikö naisella sais olla montakin entistä poikaystävää. Täysin yhdentekevää mulle, kunhan ne nyt ei oo kaikki jotain 1 kuukauden suhteita.

• hierhamwa
        härkämäään kirjoitti:

Hehe, minut luokitellaan useimmin juuri näihin vähän ujompiin ja kiltteihin tyttöihin, joissa on haastetta ja moni kavereistakin pitää minua kilttinä ja vähän ehkä nyhverönä. Tosiasiassa minulla on kuitenkin takana 11 yhden illan juttua/seksisuhdetta, enkä kadu yhtäkään niistä. Minähän siinä "käytän" miehiä ihan samalla tavalla kuin he minua. Miehet vaan ei sitä tiedä kuinka monen kanssa olen ollut aiemmin eikä minuta yksikään poikaystävä/poikaystäväehdokas ole sitä kysynytkään. Muutenkin, jos olen miehen suhteen vakavissani niin en avaa haarojani ennen kuin luotan mieheen, viimeksi esimerkiksi meni 6 kk tutustumisesta ennen kuin harrastin seksiä. Suhteessa en ole koskaan pettänyt, eikä ole tehnyt mielikään.

Pointtina koko kommentissa nyt siis on se, että vaikka olisi kuinka ujon ja kiltin oloinen, niin saattaa silti olla suomi24 standardeilla lutka. En toki tarkoita että jokainen ujon/ kiltin oloinen tyttö on samanlainen kuin minä.

Kumpaan luokkaan minä siis kuulun?

• oka53

Voi tätä suurta moraalisaarnan määrää, eikö se ole jokaisen aikuisen naisen oma asia kuinka monen kanssa on seksi suhteessa. Yhden illan suhdekin voi olla todella jotain kaunista ja hyvää seksiä. Aikuiset ihmiset päättää itse omista tekemisistään.
      Jokaisella voi olla tästä asiasta oma mielipide muuta ei tuomita ketään mileipitiedensä vuoksi.
      Minua ei häiritse kuinka paljon naisellani on ollut miehiä elämänsä aikana.
      Tämä oli miesnäkökulma:)

• Jaa jaa

Tykkäisitkös sinä jos sinulla olisi oma tytär, joka tunnettaisi kylän/lähiseudun pahimpana lutkana? :) Tai että mutsillasi olisi vastaava maine?

"Minua ei häiritse kuinka paljon naisellani on ollut miehiä elämänsä aikana.
        Tämä oli miesnäkökulma:)"

Niin, ei vai haittaisi että olisi ihan ketä tahansa pannut vai? Eipä minulla olisi ainakaan enään kovin erityinen olo siinä vaiheessa!

• oka53
        Jaa jaa kirjoitti:

Tykkäisitkös sinä jos sinulla olisi oma tytär, joka tunnettaisi kylän/lähiseudun pahimpana lutkana? :) Tai että mutsillasi olisi vastaava maine?

"Minua ei häiritse kuinka paljon naisellani on ollut miehiä elämänsä aikana.
        Tämä oli miesnäkökulma:)"

Niin, ei vai haittaisi että olisi ihan ketä tahansa pannut vai? Eipä minulla olisi ainakaan enään kovin erityinen olo siinä vaiheessa!

Ei haittaa..... Tuossa sinun esimerkissä juuri muut leimaavat naisen. Eikö se ole naisen oma asia kuinka elää oman elämänsä jos on vapaa.
        Ja aikuiset ihmiset saa tehdä valintoja niin kuin haluavat. Nykyään ihmiset liikkuvat niin paljon että tuo esimerkkisi ei toimi:)
        Se on jokaisen naisen oma asia kuinka monta kumppania on elämänsä aikan.
        45-50 v naiselle 10 kumppaina ei ole edes paljon.

• jaa jaa
        oka53 kirjoitti:

Ei haittaa..... Tuossa sinun esimerkissä juuri muut leimaavat naisen. Eikö se ole naisen oma asia kuinka elää oman elämänsä jos on vapaa.
        Ja aikuiset ihmiset saa tehdä valintoja niin kuin haluavat. Nykyään ihmiset liikkuvat niin paljon että tuo esimerkkisi ei toimi:)
        Se on jokaisen naisen oma asia kuinka monta kumppania on elämänsä aikan.
        45-50 v naiselle 10 kumppaina ei ole edes paljon.

No tokihan saa panna miten lystää, mutta että silläkin on aina joku hintansa :) ja halujaankin kyllä pystyy hillitsemään.

• Jumalauta mitä kanoja

Vittu kun naurattaa toi kateellisten ämmien kaakatus. Jos mä en jotain siedä niin kateellisia ämmiä. Jos päästään normaali muija on vuosia sinkku niin totta helvetissä niitä seksikumppaneita kertyy. Täytyy olla kyllä tosi ruma tai joku helvetinmoinen läskikasa jos ei kukaan naisen kanssa paneskele. Ja kyllä niitä rumia ja jopa läskikasojaki saattaa joskus joku epätoivonen kaveri erehtyä puskemaan jos ei mistään muualtaka saa. Musta nyrkkikyllikki on kyllä siinä vaiheesa parempi morsian.

• hihihhii;)

Hei. Mulla on ollut varmaan parisen sataa seksikumppania ja olen alle 20v. En kadu vapaaehtoista seksiä, puhun tästä avoimesti eikä mua pidetä minään lutkana :D Päinvastoin, ihmiset ei vaan usko mun olleen monen kanssa kun niin kiltti ja kaunis olen :) Eipä siinä, naiset harrastakaa seksiä kun siltä tuntuu mutta huolehtikaa tunteistanne, ehkäisystä ja... No eikai siinä muuta.

Ja miehet jotka haluavat neitsytmorsiaimen, ei teissä olis pedarin vikaa? Mut joo, jos ei niin etsintä kannattaa aloittaa niistä rumimmista aseksuaaleista :) (toivottavasti et itse halua seksiä myöskään)

SILLÄ nykypäivänä hei haloo, seksi ei oo syntiä ja jos niin ajattelet niin käyppä juttelemassa vaikka terapeutille :) Kyllä naisetkin saa nauttia. Ja kyllä voin sanoa että paneminen on niin vitun mukavaa ja orkut tuntuu niin helvetin hyvältä, mä en hei tarvii sua suvaitsematon mies , mulla on mahollisuuksia pikkusen parempiinki miehiin ;) (tosin nyt seurustelen joten en kaipaa mitään iskureploja keneltäkään :D )
      girl power!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 18-v......

tasan 0 ja ylpeä siitä.

• 23v

Vain 1,ja se on rakas aviomieheni

• ettänäinnnn

Kyllä naisen pisteet laskee jos seksikumppaneita on useita, siis suhteutettuna esim. naisen ikään. Ei se kerro minusta niinkään naisen seksuaalisista haluista ja niiden määristä, vaan enemmän naisen luonteesta ja siitä, miten seksuaalisuutta ja halujaan käsittelee ja hoitaa.
      Nainen jolla on ollut 3 seksikumppania, voi olla paljon aistikkaampi ja intohimoisempi rakastaja kuin nainen jolla on ollu 30 seksikumppania. Ei se määrä takaa hyvää laatua.

Jos naiselle seksi ei ole kättelyä kummempaa, niin se on turn off. Oman arvon tunteva nainen on aina kiinnostava, hänen eteensä täytyy nähdä hieman vaivaa.

Kevytkenkäise naisen duunaaminen on Vähän sama kuin söisi ravintolassa lautaselta jolle on oksennettu. Kyllähän sekin menee, paremman puutteessa, jos on kovassa puutteessa.

• oka53

Niin tai nainen jolla on ollut 30 seksikumppani voi olla paljon aistikkaampi ja intohimoisempi rakastaja kuin se jolla on ollut 3.
        Hei haloo ei se kumppaneiden määrä todellakaan vaikuta laatuun mutta kokemusta se tuo.
        Mistä teidät kuinka monta kumppania naisella on ollut jos hän ei kerro sitä.
        Ja edellen, jokainen nainen elää ja nautii seksistä omalla tavallaan. Mulle kelpaisi kumpi vaan jos muuten kemiat kohtaisi. No onneksi ei tarvitse enään etsiä vaimoa itselle, kun olen tukevasti aviossa:)

• 3parempikuin30
        oka53 kirjoitti:

Niin tai nainen jolla on ollut 30 seksikumppani voi olla paljon aistikkaampi ja intohimoisempi rakastaja kuin se jolla on ollut 3.
        Hei haloo ei se kumppaneiden määrä todellakaan vaikuta laatuun mutta kokemusta se tuo.
        Mistä teidät kuinka monta kumppania naisella on ollut jos hän ei kerro sitä.
        Ja edellen, jokainen nainen elää ja nautii seksistä omalla tavallaan. Mulle kelpaisi kumpi vaan jos muuten kemiat kohtaisi. No onneksi ei tarvitse enään etsiä vaimoa itselle, kun olen tukevasti aviossa:)

"Hei haloo ei se kumppaneiden määrä todellakaan vaikuta laatuun mutta kokemusta se tuo."
        kokemusta ja kokemusta... kasvattaako oikein henkisesti ja kypsyttääkö?

niin, ja jos nainen valehtelee mulle tai jättää kertomatta seksikumppanien määrä, ei se ole minun vika. Joko nainen on minun seurassa oma itsensä, tai sitten ei ole ja vaihtaa seuraa. no big deal

ja sitäpaitsi, jos nainen ei jostain syystä voi kertoa todellisten seksikumppanien määrää vaikka sen tietää (tai muistaa), niin ei hän silloin ole sinut asian kanssa tai ainakin kokee jonkinlaista häpeää asian suhteen, kun ei voi sitä paljastaa. Se tekee naisesta säälittävän.

ps. olet nainen :)

• oka53
        3parempikuin30 kirjoitti:

"Hei haloo ei se kumppaneiden määrä todellakaan vaikuta laatuun mutta kokemusta se tuo."
        kokemusta ja kokemusta... kasvattaako oikein henkisesti ja kypsyttääkö?

niin, ja jos nainen valehtelee mulle tai jättää kertomatta seksikumppanien määrä, ei se ole minun vika. Joko nainen on minun seurassa oma itsensä, tai sitten ei ole ja vaihtaa seuraa. no big deal

ja sitäpaitsi, jos nainen ei jostain syystä voi kertoa todellisten seksikumppanien määrää vaikka sen tietää (tai muistaa), niin ei hän silloin ole sinut asian kanssa tai ainakin kokee jonkinlaista häpeää asian suhteen, kun ei voi sitä paljastaa. Se tekee naisesta säälittävän.

ps. olet nainen :)

Juu juu...
        Eli minulla miehenä ei ole merkitystä onko naisella ollut paljon tai vähän seksikumppaneita se ei laske pisteitä.
        Jos parisuhde toimii ja on vahvalla pohjalla niin seksikumppaneiden määrällä ei ole merkitystä. Elämässä voi tehdä paljon pahempia asioita joiden kanssa on vaikea elää.
        Yleisesti yhdessä ja erikseen....
        Mutta älkää tuomitko ketään sen mukaan miten haluua elää omaa seksielämää.
        Ketään naista ei tarvise nimitellä seksisuhteiden määrän mukaan.
        ps. tämä oli muille ei sinulle:)

• N.T.

25v. nainen. Seksikumppaneita 6. Eipä se seksi aiemmin minua niin ole kiinnostanut, kun kumppanit ollut aika epäsopivia minulle. Nykyinen sitten onkin ihan toista maata, rakastan häntä järjettömän paljon, joten seksistä saa jotain irtikin. Aikaisempien miesten kanssa seksi oli ihan ok, yhdynnässä tosin en koskaan saanut orgasmia, toisin kuin nykyisen kanssa monta kertaa saman session aikana.

Neitsyyteni menetin jo 14 vuotiaana senhetkisen pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa, joten on tässä "tovi" jo oltu aktiivisena. Yhdenyön juttuja 3 joita en kadu, mutten niitä ylpeydellä muistele. Yhdenyön jutut eivät sovi minulle. En pidä siitä että kerran harrastetaan seksiä ja sitten kadotaan. Olen liian herkkä nainen sellaiseen. En siis itkeskele kenenkään perään, enkä heistä ollut edes kiinnostunut muuten kuin seksin merkeissä, mutta jotenkin paha mieli siitä aina jäi, eikä seksi ollut niin hyvää kuin parisuhteessa.

Edellinen suhteeni tosin oli niin huono etten seksiä olisi halunnut harrastaa ollenkaan, mutta velvollisuudesta tai henkisen väkivallan alla alistuin noin kerran 1-3 kuukauteen. Tosin vikana 6 kuukautena en "antanut" kertaakaan. Nykyisen miehen kanssa silloin kun kummankin tekee mieli, aikalailla 2-3 kertaa viikossa, töistä ja kiireestä riippuen. Kummallekin tämä on riittävä tahti, alkuhuuman aikaan joka päiväinen jyystäminen oli kivaa, mutta ei sitä enää jaksa :D

• tavismies 3

Et todellakaan ole seksuaalinen jos sinulla tuohon ikähaitariin ollut vasta kaksi miestä. Niin ja lopeta se arvostelu ja tottakai joka mies on erillainen siinä missä jokainen nainenkin.

• MINNÄKÄ EN ANTA

Minä ole melkein neithyt 80v. 1mies jotkut 50luvulalala. minä ole tyhmä. Minnä ei ohaa kunnolaan puhu enkä kiljotataaa! Minä paina 200kg ja olle hiiveän luma. Mine vaan oddotta koko elämä että tulle kunonn miet ja panne minnua vittun. Minä jahtata nuolena tyttoona miehiä. Muta miehet juokti lujjaa pakkoon, en tietä mikti. Kerraanan oli joku mies tammunu juovuktiitta maahan. Minnä menni päälle ja pannin titä miehtä. Mies kuolli tiihen minnuun painnon alle. Eih te mittän. MUIHTAKAA ETÄ IHMISETSÄ EI OLLE MITTÄN VIKKAA VAIKKA YKTINÄITTEELLÄ IHMITELLÄ EI OLITI MONTTAA TEKTIKUMPPANIA!!!! SE ONN IHHAN NOLMAALIA!!!!!

• täyttäasiaa

"Silti kannan vastuuni, ja jos ei oo vaimo matskuu nii, mä laitan kaks kumii.
      Kaiken näköstä puluu on vastaan tullu, ja se on hullun puhet ettei järvi muka kulu.
      Mitä useempi soutaja, sitä lujempaa mennää. Plus et kukaa ei sukella enää järveen jos on levää"

-fintelligens, hienoa matskua!

• N 45V

YLI 500 YHDEN ILLAN JUTTUA.

• .......

no onnea vaan sulle saata_nan huo_ra

• N45
        ....... kirjoitti:

no onnea vaan sulle saata_nan huo_ra

EHEI, HUORAT MAKSAA. ÄLÄ SUOTTA VIELÄ ONNITTELE. AION NIMITTÄIN TUPLATA TUON MÄÄRÄN:-)

• kakakakaakakak
        N45 kirjoitti:

EHEI, HUORAT MAKSAA. ÄLÄ SUOTTA VIELÄ ONNITTELE. AION NIMITTÄIN TUPLATA TUON MÄÄRÄN:-)

joku homosetä siellä taas haaveilee

• Mimmukkka

14v.- 29v. Ainakin 35 eri..

• vol

30 vuoden aikana n. 100.
      Eli, kun sinkkuna elelee, niin n. 4 kuukauden välein saa ;)

• 84nainen

25-30 ja kolmen kanssa ollut, vaikka ensimmäistä en laskekaan joukkoon kuuluvaksi.

Juuri ero meneillään, niin ajatuskin karmii, vaikka seksi pyörii mielessä kaiken aikaa. On siitä sen verran aikaa.

• Anonyymi00119
      UUSI

Riippuu mitä lasketaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4356
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2862
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27