Jos joku saapuu maahan kansan valitseman eduskunnan laatimien lain puitteissa niin mitä nokan koputtamista on enää asiaan. Ja jos on niin pystyykö sen ilmaisemaan sellaisessa muodossa, että sen voi lähettää esim. omalle kansanedustajalle tai vaikka lehdistölle?
Mikä taas on ihmisen todellinen motiivi ja tarve jos tulee vaan kiroilua ja haistattelua ulos “aivoista”?
Mikä silloin on puuttuva osa elämässä?
Kertokaa ihmeessä. Jos vain aivot pystyy toimiaan siten että syntyy esim. kaksi kokonaista kappaletta joissa on jotain järkeä ja jotka on kirjoitettu ymmärrettävällä suomen kielellä ilman sanoja vittu, paska, helvetti yms.? Pystyykö siihen?
Jos ei niin kannattaa jättää väliin ja suuntautua ihan kokonaan muihin toimiin.
Rasismi on laitonta
3
603
Vastaukset
- Mr.Män
Niin samaa mieltä. Kuuntelin jälleen kerran sivukorvalla tuossa patiolla istuessani muutaman pikkurikollisen juopon ainaisia natinoita. Yleensä nämä rasistit ovat nitä, jotka kokevat itsensä uhatuiksi. Toisin sanoen:
PELKÄÄVÄT. - toisinkin päin?
Onko se mielestäsi laitonta myös toisinpäin? olen kokenut maahanmuuttajien osalta kovaakin rasismia. Nimittelyjä, uhkailuja. sylkemistä, ryöstönyritys ja päällekarkaus, siinä niitä. Nämä vain siksi, että olen suomalainen.
- todisteeksi
Mikäpä sen rattoisampaa kuin luetella lehteriltä
"Minua uhkailtiin, kimppuni käytiin ja päälleni syljeskeltin vain siksi että olen suomalainen"
Kyllähän tällaisesta todistajanlausunnosta suivaantuu jo koko Suomen Kansa
:)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2191016En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96993Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 80813
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760