Näiden kirjoittajien turn offit ja turn on:it:
Naiset:
zisel
voopotin
kanasutra
puskalisko
yksinkertainen.blondi
sxhtsens
koppava.horo
timanttia
tosi--typy
pikku-murri
Miehet:
iivar-runoilija
dazu
Genio.mente
Serpico
hahmotelma
Toljake
Ratikkakuski
Buddy-love
Nasdaq
Kukkomies
Turn offit ja turn on:it
24
263
Vastaukset
- Nasdaq
Mun huonoihin puoliin kuuluu se, että mä puhun todella matalalla äänellä. Koko ajan ollaan kyselemässä, että mitä mä sanoin.
Muista tyypeistä mulla ei ole mitään sanottavaa. Yhtä tyhjän kanssa.
(mumisevaa naurua)- Nasdaq
Tää on siis kinkkisempi juttu kuin ensi alkuun luulisikaan. Katsokaas kun puhuu normaalisti, niin kukaan ei kuule mitään. Mutta sitten kun nostaa volyymiä, niin se kuulostaa omiin korviin huutamiselta mutta muiden korviin normaalilta puheääneltä..
Ihan mahotonta.
(naurua)
- rekattu muikkeli
Yritetään, eikä sitten herneitä nenään ;)
Jos ajattelisi kumppanina näitä, niin turn offit ja turn onit:
iivar-runoilija turn off- liian blondi, liian itseään täynnä, turn on: miehekkyyys
dazu turn off-mielenterveysongelmia, turn on-ei varsinaisesti pahan näköinen
Genio.mente turn off- ikäisekseen lapsellinen ja omituinen valittaja, alkoholi-ym. ongelmia?, turn on- osaa ajoittain keskustella, vaikka lähinnä omahyväiseen, toisia nuijivaan tyyliin
Serpico turn off- .Ihmeellinen tosikko ja raivoaja. Ei voi itseä oikeasti kiinnostaa mies, joka pitää naisten piiskaamisesta ja menee tolaltaan tiedosta, että naisetkin kakkaa. Turn on- ihan hyvän näköinen ja se, ettei enää kirjoita täällä
hahmotelma – turn off: lapsellinen teiniangsti päällä, turn on: nätti naama ja lapsirakas
Toljake- turn off- tekoempaattinen tuuliviiri-mielistelijä, toisaalta naismaisesti kiero selkään puukottaja, turn on: osaa keskustella asiallisesti, huumorintajuinen
Ratikkakuski turn off: kokoomus sekä sovinistinen ja materialistinen maailmankuva, turn on: ulkonäkö?(koska yritetään leimata rumaksi)
Buddy-love turn off:saamaton ja roikkuja, turn on: älykäs
Nasdaq turn off: läpinäkyvän snobbaileva sekä liian itsekseen lörpöttelevä, turn on: urheilullinen ja kulttuurista jotain tietävä
Kukkomies turn off: pessimistisyys ja ankeus, turn on: rehellisyys ja miehekkyys- hähä:D
Rauhoitu yybee!
- jazulipas
hähä:D kirjoitti:
Rauhoitu yybee!
puhui suunsa puhtoiseksi
- väärin :)
jazulipas kirjoitti:
puhui suunsa puhtoiseksi
Jazuli ei kehuisi Serpicon ulkonäköä eikä haukkuisi Toljaketta.
- rekattu muikkeli
jazulipas kirjoitti:
puhui suunsa puhtoiseksi
En ole Jazuli ja tämä oli huumorilla laadittu, sanoinhan ettei tarvitse ottaa hernettä nenään. Positiiviset kommentit kannattaa lukea huolella. Niitä painottaisin tässä enemmän.
- Nasdaq
"Lörpöttelevä"
Vittu mä olen ainoa täällä, joka ei lörpöttele.
(lörpöttelevää naurua) - toim.huom.
Nasdaq kirjoitti:
"Lörpöttelevä"
Vittu mä olen ainoa täällä, joka ei lörpöttele.
(lörpöttelevää naurua)lörpöttelet itseksesi.
- Nasdaq
toim.huom. kirjoitti:
lörpöttelet itseksesi.
Uskon monologin voimaan, zeniittiin.
(naurua)
- huomio::.:
Nasdaq jne on nainen.
- lörpöttelet itsekses
lörpöttelet itseksesi.
- Nasdaq
sama tyyppi>> kirjoitti:
Voi ristus!
(kö-höm)
(ilmeetöntä naurua)
- Citynainen
Naiset:
zisel - liian...kriminaali
voopotin - aaargghh!
kanasutra - naama ei miellytä
puskalisko - tyhmää pojat- läppää
yksinkertainen.blondi - täydellinen!
sxhtsens - outo
koppava.**** - ihan ok
timanttia - lähes täydellinen nainen
tosi--typy - eos
pikku-murri - nuama :(- Citynainen
tosi...typy ja murri lisäksi tosikkoja.
- vastaukset kas näin
Naiset:
zisel- turn off: sekopää, liian käytetty,tunnekylmä turn on: perse, iloisuus
voopotin turn off: tasapainoton, hysteerikko, läheisriippuvainen, turn on: sosiaalisuus, iloisuus
kanasutraturn off: miehen leuka, julkinen dildottelu, typeryys, turn on: sääret, puheliaisuus
puskalisko turn off: kilahtelu, tissittömyys turn on: yliopistokoulutus, huumorintaju
yksinkertainen.blondi turn off: viileys, koppavuus, miehestänsä puhuminen. turn on: vartalo, lämmin ja lempeä, oikeamielisyys
sxhtsens turn off: sekavuus, alkoholismi, ikä. turn on: tunteellisuus
koppava.**** turn off: koirasta jauhaminen ja töillään, rahoillaan, miehellään ja matkoillaan päteminen, turn on: ulkonäkö, pätevä työssään?
timanttia: turn off: vaikuttaa helpolta, loppuun käytetty, turn on: ulkonäkö, hyvä koulutus ja ura, alkaa helposti mielistellä miehiä
tosi--typy turn off: vaikuttaa nipolta tosikolta, rasittavalta turn on: puhuu stringeistä ja vatsatanssista
pikku-murri turn off: vaikuttaa sottaiselta hompsulta ja epänaiselliselta femakolta turn on: iältään melko nuori, naama ok. Onko onkelmia?
*onkelmatonta naurua*- xbabe
Naiset:
-zisel on dazun tukinikki
-voopotin on mukava pälättäjä, mutta myös hieman rasittava
-kanasutra on aika samanlainen kuin voopotin eli harmiton hölöttäjä
-puskalisko on melko varmaan miespuolinen, mutta ihan mukava henkilö
-yksinkertainen.blondi on pinnallisista asioista kiinnostunut muotifriikki
-Sxhtsense on huvittava miespuolinen hölisijä
-Koppava.Horo on ihme ruikuttaja
-timanttia on henkilö joka hakee huomiota keinolla jos toisellakin
-tosi..typy on melko varmasti miespuolinen, mutta vetää roolinsa aika hyvin
-pikku.murri vaikuttaa asialliselta joskin aika teennäiseltä turisijalta
Miehet:
-iivar-runoilija vaikuttaa suht. asialliselta ihmiseltä hieman yksinkertaisesta ulosannistaan huolimatta
-dazu on yhden asian ikävystyttävä kertaaja
-Genio.Mente on musiikin kuuntelija
-Serpico voisi olla asiallinen henkilö ellei olisi niin tylsämielinen
-hahmotelma on ns. amis
-Toljake on niin hempeä ja kiltti ettei mieheksi uskoisi
-Ratikkakuski on aika epäuskottava henkilö
-Buddy-Love oli muistaakseni huumorintajuinen ja ns. älykkö
-Nasdaq on sarjakirjoittaja joka keskutelee itsensä kanssa
-Kukkomies oli muistaakseni melko sekavan oloinen palstahahmo joka syytti muita omista virheistään - muita?
zisel... off: lutkarooli, taustat, impulsiivisuus / on: nokkeluus, näppäryys, läsnäoleminen
voopotin... off: tunkevuus, mielipiteiden tyrkyttäminen, turha kälättäminen, piilokateus / on: pyrkimys keskusteluilmapiirin säilyttämiseen
kanasutra... off: mielistely, matkiminen, valehtelu / on: mukavan oloinen tyyppi
puskalisko... off: viisastelu, pikkunäppärä kikkailu, sairaat puhenaiheet / on: R.U.N.O ja tenttu
yksinkertainen.blondi... off: teennäisyys, tekeytyminen / on: kypsyys, naisen elämä
sxhtsens... off: itsensä tyrkyttäminen, sekavuus, lukihäriö / on: lämpö, yritteliäisyys
koppava.****... off: ylemmäs asettuminen, kaiken perusteleminen, fiksuus / on: asiallisuus
timanttia... off: en keksi mitään, ok tyyppi / on: kivan asiallinen ja asiaton sopivasti, ei häiritse esteettisesti
tosi--typy... off: tylsä, teennäinen / on: yritteliäs
pikku-murri... off: huumorintajuton / on: vihreys asenteissa
iivar-runoilija... off: muka näppärä huumori, epäselvä mutisija / on: ei kiihota
dazu... off: typerä itse nikkinsä pilannut narri / on: osallistui palstan alasajoon
Genio.mente... off: sekoilee liikaa palstahuomionsa (naisten ja dazun) kanssa / on: rohkea, mielenkiintoinen keskustelija
Serpico... off: pisteliäisyys / on: quiterie-hölmöilyä lukuunottamatta jätti melkeinpä positiivisen muiston
hahmotelma... off: tarhantätimäinen jäkätys / on: nuoren miehen asenne
Toljake... off: yhdyn yybeehen / on: asiallinen
Ratikkakuski... off: itseriittoisuus / on: kalsaripäivät
Buddy-love... off: säälittävä liskosuhde / on: itsenään oli parempi, tyyli omintakeinen
Nasdaq... off: emävale / on: ajoittain ponnisteleva kirjoittamisen taito
Kukkomies... off: mielistely, oman tyylin hakeminen, karkuruus / on: toi väriä palstan miehitykseen- ;))
Moi kukkomies, pitkästä aikaa.
- muita?
;)) kirjoitti:
Moi kukkomies, pitkästä aikaa.
huti
- niin?
laatumiehet puuttuu listalta kokonaan.onks tää joku jämämies gallup?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717