Mulla on ehkä jossain vaiheessa tiedossa tapaaminen naisen kanssa ja jännittää niin perhanasti. En tiedä miten selviän siitä. En sitten kommentoi mihinkään asiattomiin vastauksiin.
Jännittää
12
134
Vastaukset
- ..........
Tuskin selviät. Se imaisee sinut pimppaansa eikä päästä pois. Tukehdut sinne tai jäät asumaan. Karu kohtalo edessä.
- Tee.....
Olen psykiatri joten tiedän mistä puhun, hakeudu hoitoon.
- ..............
Tee..... kirjoitti:
Olen psykiatri joten tiedän mistä puhun, hakeudu hoitoon.
Aika huono psykiatri ilmeisesti, jos tuon perusteella teet jo hoitomääräyksiä.
- Reipas Mies
Olen nyt iloinen lordin Putous-henkisestä vastauksesta (Fenny Shuihing tjs).
Nainen voi olla myös noita joka muuttuu täyden kuun aikaan salaa pöllöksi. Tämän asian tullessa ilmi tulee asunnossa olla ainakin yksi pikku ikkuna auki täyden kuun aikaan. Pöllö lähtee ulos keskiyöllä ja tulee aamulla takaisin, eikä käy baarissa. Tästä ei nyt selviä minkä sortin tapaaminen on kyseessä ja missä, mutta olettaen että nainen ei ole hullu murhaaja joka kantaa moottorisahaa käsilaukussa, mikä on pahinta mitä voi tapahtua?
Iitse tavatessani uusia ihmisiä mietin, mitä sanoisin samassa tilanteessa jollekin ystävälleni tai muulle jonka kanssa tiedän tulevani hyvin juttuun. Ikäänkuin "must have done something right" asenteella. Koita myös muistaa ettei ole vain sinun vastuullasi että ilta onnistuu.
Josko tuosta olisi jotain apua. Tsemiä. :D- 10+-10
VOI HERRANJESTAS! Tapaaminen oikein naisen kanssa?!? Kyllä on neidillä jännitystä elämässä.
- 15+10
Taidat olla vain kateellinen tuosta kommentista päätellen.
- ei helevettttiii
Et siis tiedä varmasti onko tapaamista ja milloin, ja silti jo jännität?
Luultavasti kuolet stressiin jos tapaaminen varmistuu.- Älkää stressatko
Ei taida olla tapaamista kuin oman pään sisässä;)
Itse lopettaisin mokomat stressit koska tapaamisiin ei kannata hirveästi luoda odotuksia.
- herra X
Ei se sua purematta niele. Ole vain oma itsesi. Sitäkin varman jännittää yhtä paljon. Koita ainakin saada suu auki ja puhella sille jotain. Älä ainakaan sille että olet ATM. ja muista suhteista ei kannata muutenkaan puhua jos niitä on ollut.
- Super YTM
Minua jännittää vain silloin, kun tiedossa ei ole tapaamista naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804