vitun deitit sun muut seuranhakupalvelut

tarpeekseen saanut

vittu että nää deitit voi olla humpuukkia,olen reilut puolivuotta surffaillut ja ilmoitellut,vastaillut ja tapaillutkin muutamia mutta kaikki on aina mennyt loppujen lopuksi päin persettä.aivan hukkaanheitettyä aikaa ja hommaa,olisi parempi ollut istua sekin aika jossakin kuppilassa kaljaa juomassa niin ehkä olisi natsannut paremmin,kaikin puolin.kusetusta pahimmasta päästä.ei sieltä deiteistä ketään löydä,ja varsinkin tämä kulma suomesta tuntuu olevan todella kuollutta aluetta.

26

9244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep

Itse olen jo monta vuotta harrastanut sokkotreffejä ym. Mitään pysyvää en oo löytänyt niistä naistuttavuukista, mut pari kertaa on ollu mahdollisuus päästää pikkuveitikka luontoon :)

Toisaalta en muutenkaan oo juuri mitään naisten suhteen löytäny, joten enpä tiedä onko se nettitutustuminen huono idea. Jääräpäisesti pidän silti sitä mahdollisuutena, siinä missä tosielämän tilanteitakin, joita kyllä kannattaa ennemmin käyttää hyödyksi. Tosielämän sattumat kun on tavallaan varma keino, jolla TODENNÄKÖISESTI onnistuu joskus tai silloin tällöin. Näin musta kannattaa ajatella. Nettitutustuminen ei välttämättä sovi kaikille. Joku saattaa antaa liian erilaisen kuvan tahtomattaankin netissä, kehua itteensä liikaa, olla paljon hurmaavampi sanoillaan kun eleillään jne...

• Kata

etkös kertois tarkemmin kokemuksistas...mikä niissä mätti?? rumia, tyhmiä jne.. vai muuten vaan töykeetä porukkaa.

• alexandra

Itse olen myös tavannut kymmenkunta miestä joihin olen ensin netissä tutustunut. Niin monta kertaa olen saanut pettyä ja jokaisen epäonnistuneen tapaamisen jälkeen ajatellut että "Ei enää ikinä näitä nettimiehiä...". Annetaan itsestä ihan erilainen kuva netissä kuin mitä sitten oikeasti on livenä jne., rasittavaa...

Tänään tapasin taas kerran yhden miehen netistä. Ihan avoimin mielin menin tapaamaan, kuitenkin ajattelin jossain mielessäni että "Ei tämänkään kanssa kuitenkaan synkkaa" jne. Mutta kuinka kävikään: mies oli suoraan sanottuna aivan loistava! Puhuimme vaikka mistä ja olimme muutenkin samalla aaltopituudella, aivan kuten netissäkin. Yllätyin erittäin positiivisesti ja päivästi jäi erittäin hyvät fiilikset =) Lupasimme tavata vielä uudestaakin. Kerrankin tuntuu, että tästä voisi ihan oikeasti tulla jotain.

Haluan sanoa tällä vain sitä, että vaikka kokisit kuinka monta pettymystä, niin silti ei kannata luovuttaa. Itselläkin on ollut fiilikset välillä ihan nollassa ja ajatellut että "En mä ikinä ketään löydä", mutta koskaan ei voi tietää, ja jos et veikkaa et voi voittaa ;)

Positiivista mieltä sulle!! =)

• deittailija

Kiitos vaan rohkaisevista sanoistasi mutta käytännössä sieltä ei ainakaan minulle löydy ketään.Olen ns.tosimielellä etsinyt pidempiaikaista seuraa,siellä on kohdalle osunut väliaikaista olkapäänhakijaa,sellaista kenellä on muuten suhde vaikeuksissa,narkkarin leskeä,muuten vaan vaihtelunhaluista,sun muuta sekopäätä.Yksi niistä monista oli muuten mukava mutta hänellä pyöri ex-mies(-ja miehet) jatkuvasti mukana kuvioissa,muka ystävinä.Se ei ainakaan minulle sopinut.Sitten on yksi tekijä nämä välimatkat,täältä kulmilta missä asustelen niin ei näitä ehdokkaita ole kovinkaan paljon,kaikilla on ystävät ja puolisot,perheet.Pubistakaan ei se meikäläisen kumppani kyllä löydy,sen olen itselleni tehnyt selväksi.Varmaan on parasta iskeä ns.hanskat naulaan tämän seuranhaun tiimoilta ja tyytyä olemaan yksin,motskari seuralaisena.

• alexandra
        deittailija kirjoitti:

Kiitos vaan rohkaisevista sanoistasi mutta käytännössä sieltä ei ainakaan minulle löydy ketään.Olen ns.tosimielellä etsinyt pidempiaikaista seuraa,siellä on kohdalle osunut väliaikaista olkapäänhakijaa,sellaista kenellä on muuten suhde vaikeuksissa,narkkarin leskeä,muuten vaan vaihtelunhaluista,sun muuta sekopäätä.Yksi niistä monista oli muuten mukava mutta hänellä pyöri ex-mies(-ja miehet) jatkuvasti mukana kuvioissa,muka ystävinä.Se ei ainakaan minulle sopinut.Sitten on yksi tekijä nämä välimatkat,täältä kulmilta missä asustelen niin ei näitä ehdokkaita ole kovinkaan paljon,kaikilla on ystävät ja puolisot,perheet.Pubistakaan ei se meikäläisen kumppani kyllä löydy,sen olen itselleni tehnyt selväksi.Varmaan on parasta iskeä ns.hanskat naulaan tämän seuranhaun tiimoilta ja tyytyä olemaan yksin,motskari seuralaisena.

Jos todella ajattelet noin, ettet ikinä löydä ketään, niin todennäköisesti niin tapahtuukin. Itsekin olen kaikenlaista hiihtäjää tavannut netin kautta (ei kyllä ihan noin ääripäitä kuin sinä, myönnetään ;)) ja se aina lannistaa, mutta ei sen pidä toivoa kadottaa.

En nyt tiedä missä asut, mutta jossain vähän "syrjemässä" jos oikein kirjoitustasti luin. Jospa ottaisit motskarin alle ja ajaisit johonkin lähimpään suurempaan kaupunkiin pubiin, jos ei oman kotipaikan pubista ketään löydä =) Ja tosiaan on naisia muuallakin kuin pubissa.

Ja jos ei ole vielä kokonaan toivo mennyt netin suhteen, niin onhan nämä chatitkin olemassa, ainakin pääsee "suoraan kontaktiin" toisen kanssa...

• Jep

Kiitoksia hyvästä kannanotosta. Niinhän se tosiaan on että liikoja ei kannata odottaa mutta ei myöskään saa katkeroitua :)

• tiina
        Jep kirjoitti:

Kiitoksia hyvästä kannanotosta. Niinhän se tosiaan on että liikoja ei kannata odottaa mutta ei myöskään saa katkeroitua :)

että on muitakin, ei kannata olla ihan epätoivoinen. Mulla kans on alkanu tuntuu että ihan turhaan mä noihin deittijuttuihin laitan aikaani, monta kertaa oon turhan takii kirjotellu, saanu pettyy kun jutut ei ole johtaneet mihinkään. Monta kertaa ne lupaavalta tuntuvat kirjoittelut loppuvat yhtäkkiä kuin kanan lento. Mut jos ei mitään odotakaan ei tarvi pettyäkään.

• sepe-susi
        tiina kirjoitti:

että on muitakin, ei kannata olla ihan epätoivoinen. Mulla kans on alkanu tuntuu että ihan turhaan mä noihin deittijuttuihin laitan aikaani, monta kertaa oon turhan takii kirjotellu, saanu pettyy kun jutut ei ole johtaneet mihinkään. Monta kertaa ne lupaavalta tuntuvat kirjoittelut loppuvat yhtäkkiä kuin kanan lento. Mut jos ei mitään odotakaan ei tarvi pettyäkään.

aivan niin! on todella ärsyttävää kun kuvittelee vihdoinkin päässeensä juttuun mukavan ihmisen kanssa ja sit huomaatkin taas olevas todistamassa uutta kananlentoa. Ja kun sitä tapahtuu taas uudelleen ja uudelleen niin siihen turtuu ja koko touhu on sitten siitä eteenpäin sellaista että valmiiks asennoituu jo seuraavaan epäonnistumiseen.

• julle06
        deittailija kirjoitti:

sulla pyörä!! Ei ku ulkomaille ja liikkuu!! varmasti löytyy hienoja ihmisiä!! kokemusta on! suositttelen!!

• usko naisiin mennyt!

Että kyllä nuo deitit sun muut on niin täyttä paskaa kuin olla ja voi, varsinkin tuo suomi24 treffi palsta. Tuntuu että siellä ei ihmiset käy kukaan muuta kuin katsomassa toisten profiileja, Ja olenpahan huomannu että naisilla tuntuu olevan kaikista vaikeinta kirjottaa viestejä miehille varsinkaan jos ei ole kuvaa, voi vittu mitä jeesustelua. Itse olen kirjoitellut muutamille mutta koskaan en ole vastausta saanu, vaikka profiili oli ihan asiallinen eikä ollut pahimpia ulkonäkö vaatimuksia. Mistähän johtuu se kun olen katsellut naisten kuvallisia tositarkoitus ilmoituksia, niin siellä on helvetisti hyvännäköisiä naikkosia, mutta kyllä niissä on pakko olla jotain vikaa kun eivät ole kellekkään kelvannu tai sitten se on vaan se tosiasia että pitäis olla niin saatanan täydellinen mies. Mutta kyllä olen viestiketjun aloittajan kanssa ihan samaa mieltä että kyllä sieltä on turha ketää etsiä, baarissa on varmasti paremmat mahdollisuudet löytää kumppani kuin jostain saatana deitti paskoista. PS: varsinkin pohjanmaa tuntuu olevan kaikista sinkkunaisista kuollein alue koko suomesta.

• deittiketjun aloittaja

Kyllä se kuollein alue on tämä kaakkois-suomi,kun kattelee noita ilmoituksia niin muualla tuntuu kyllä tarjontaa olevan.Olen tavannut aika monia naisia deittien kautta mutta sellaista luotettavaa ja kivaa ei ole löytynyt näiltä kulmilta.On väliaikaisen olkapään hakijaa sun muuta vaihtelunhaluista,kun oma suhde on väljähtynyt,ja sellaista kenelle ruoho on aina aidan takana vihreämpää,yksikin lähipitäjän akka sanoi että rakkaus on ikuista mutta kohde vaihtuu tilanteen(=lompakon paksuuden)mukaan.Yksi imatran mimmi oli tosi mukava mutta sillä pyöri ex-ukko(ukot)aina kuvioissa kotona,muka ystävinä.Ei sattunut ainakaan minulle.On ollut narkkarin leskeä sun muuta sekopäätä tai kusettajaa.Että sellaisia tapauksia täällä suunnalla,kaikki mukavat ja sopivat on varattuja tai naimisissa.

• usko naisiin...
        deittiketjun aloittaja kirjoitti:

Kyllä se kuollein alue on tämä kaakkois-suomi,kun kattelee noita ilmoituksia niin muualla tuntuu kyllä tarjontaa olevan.Olen tavannut aika monia naisia deittien kautta mutta sellaista luotettavaa ja kivaa ei ole löytynyt näiltä kulmilta.On väliaikaisen olkapään hakijaa sun muuta vaihtelunhaluista,kun oma suhde on väljähtynyt,ja sellaista kenelle ruoho on aina aidan takana vihreämpää,yksikin lähipitäjän akka sanoi että rakkaus on ikuista mutta kohde vaihtuu tilanteen(=lompakon paksuuden)mukaan.Yksi imatran mimmi oli tosi mukava mutta sillä pyöri ex-ukko(ukot)aina kuvioissa kotona,muka ystävinä.Ei sattunut ainakaan minulle.On ollut narkkarin leskeä sun muuta sekopäätä tai kusettajaa.Että sellaisia tapauksia täällä suunnalla,kaikki mukavat ja sopivat on varattuja tai naimisissa.

Sitten niin että noissa deiteissä pyöriin enemmän tai vähemmän kusettajia ja huomionkipeitä sekopäitä. Kyllä hän se tosi on että ei kukaan ukko jaksa kattella sellaista muijaa joka jauhaa vaan paskaa ja keksii perättömiä juttuja.

• Jkf

Nämä on todella vain ajankulu paikkoja, kaikki hakee niin pirusti vain mutta kukaan ei kelpaa, tarjontaa liiaksi eikä osata enää päättää mitä oikeastaan hakevat ja haluavat!!
      Toiset on roikkunut täällä jo vuosia.. joten hakevat vain pelkkää hetkenseuraa vaikka profiilissa kaikkea muuta olisi..
      Kyllästyin pian tähän virtuaalimailmaan..ei ole mun juttuni ollenkaan.
      Löysin vuosi sitten kumppanin tanssipaikalta, yhdessä asumme ja onni kukoistaa..ensi kesänä vihille !!!
      Joten lähtekää aidosti liikkeelle,sellaisiin paikkoihin joissa ihmisiä eikä nyhjätä siellä kuvaputken takana kuin lapset!!! Jos tosellista suhdetta haluatte!!!!!!!!!!

• Miun katt som en fahn

Just, oot oikees. Ajanhukkaa, perkele.
      Vedän taas juomaa lärviin, yksin. Ne parhaimmat vosut on jo viety täs maas.
      Mun kaverit on yrittäny sitä Thaimatkoja ja nättejä vosuja Suomeenkin; epäonnistunu: syy:kultturiero.
      Voi vittu ruvetaan treenaa vaikka jotain urheilua!

• burnouta

Ei näiltä deittipalstoilta löydä kumppania.On täysin hyväksikäyttäjiä.On kaikenmaailman hulluja ja niitä jotka elävät jossain harhamaailmassa.Esitetään sitä mitä haluttaisiin olla ja uskotaankin siihen. Rakennetaan toinen identiteetti.Helppoa. On tosi kivaa jonkun aikaa.Jotkut henkilöt etsivät addiktoidusti aina vaan parempaa ja kierroksessa saattaa olla niin monta kohdetta, että itselläkin jo menee langat sekaisin.Harmi, koska käsittääkseni useat hakevat oikeesti vakituista tms seuraa.Absurdi juttu.

• Nasupasu

...ainakin itselleni ollut löytää seuraa netin kautta. Ei ole sieltä mitään löytynyt. Yksi valokuva ei niin paljon kerro. Ei sitä oikein tiedä, mihin sitä toisessa sitten ihastuu kuin ihastuu. Ehkä se on joku kokonaisuus, olemus tai muu, jota ei näe valokuvassa. Sokkotreffeilläkin olen käynyt, mutta tuntuu, että se nyt on sitä vihoviimeistä touhua. Saa olla mieletön tuuri, että sillä tavalla ketään löytää. Arkielämässä ei enää tällä iällä niin miehet tule tekemään tuttavuutta ja nuorempanakin, jos tuli niin ne oli itseä 30 vuotta vanhempia tai laitapuolen kulkijoita. Ravintoloista olen seurustelukumppanini tähän mennessä löytänyt ja taitaa löytyä vastaisuudessakin. Tiedän monta hyvää tarinaa, mitkä on siellä saaneet alkunsa. Ehkä vielä itselläkin käy tuuri ja löytyy sieltä pitempiaikainen kumppani. I hope so. :)

• nöff,nöff
        Nasupasu kirjoitti:

...ainakin itselleni ollut löytää seuraa netin kautta. Ei ole sieltä mitään löytynyt. Yksi valokuva ei niin paljon kerro. Ei sitä oikein tiedä, mihin sitä toisessa sitten ihastuu kuin ihastuu. Ehkä se on joku kokonaisuus, olemus tai muu, jota ei näe valokuvassa. Sokkotreffeilläkin olen käynyt, mutta tuntuu, että se nyt on sitä vihoviimeistä touhua. Saa olla mieletön tuuri, että sillä tavalla ketään löytää. Arkielämässä ei enää tällä iällä niin miehet tule tekemään tuttavuutta ja nuorempanakin, jos tuli niin ne oli itseä 30 vuotta vanhempia tai laitapuolen kulkijoita. Ravintoloista olen seurustelukumppanini tähän mennessä löytänyt ja taitaa löytyä vastaisuudessakin. Tiedän monta hyvää tarinaa, mitkä on siellä saaneet alkunsa. Ehkä vielä itselläkin käy tuuri ja löytyy sieltä pitempiaikainen kumppani. I hope so. :)

. . . Älä ota sitä vakavasti . . . elämä on jossain muualla, kuin täällä netissä ;)) . . . Tuo voisi olla ihan hyvä ja toimiva motto. . . Etsivä löytää, mutta ei välttämättä täältä netistä.

• myös pettynyt

olen aika paljon samaa mieltä. itse olen hakenut palstoilta seuraa ja joidenkin kanssa on oltu tekemisissä hetken aikaa mutta tuntuu että kaikki hakevat vain sexiseuraa tai sitten nuoria ja kauniita joita näytellä kavereille

• ..........

Se on. Itse nyt satumaisella onnella löysin naisen kolmessa viikossa, josta voi tulla jotain vakavaakin. Mahdotonta sanoa, kun vasta alle kaksi kuukautta on tapailtu, mutta muutamassa viikossa kyllä kaikki muut kirjoittelukaverit tippuivat kuvioista.

Tässä kun on tullut sinkkuiltua melkein puolet aikuiselämästä, niin on kyllä huomannut että saattaa tulla pitkiäkin kausia ennen kuin sopivan tuntuinen löytyy riippumatta siitä mistä kumppania katselee. Tietysti, jos pelkkää satunnaispanoa haluaa, se onnistuu paljon helpommin.

• Kirjailija X

Ongelma on nimeltään: Nettiruuneperit.

Näitä miehiä on tuhoton määrä. Heitä syntyy ja kuolee sitä mukaa kun naisettomuus vaivaa poikia.

Netissä heidän ei tarvi olla se säälittäävä luuseri tai outolintu joka he oikeasti ovat, vaan he voivat kirjoittaa kaiken parhain päin.

Tällöin siis nettiruuneperit voittavat naisten huomion helposti, mutta eivät sitten livessä lunasta odotuksia alkuunkaan. Ne oikeasti mukavat ja sopivat miehet ovat varmasti heikompia kirjoittajina (ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) mutta livessä sitten he ovat oikein kivoja - mutta he eivät pääse koskaan "jatkoon" koska ovat "tylsiä" viesteissään.

Tai sitten kyseessä on nettipelimies jolla on pärstää ja statusta ja joka tahtoo vain huvitella.

Olin joskus itsekin nettiruuneperi tavallaan. Tosin mun tähtäimessä olikin silloin sellaiset 10 naiset joita onnistuin tapaamaan noin kolmisenkymmentä eikä niistä kukaan kiinnostunut tietenkään suhteesta tai muustakaan, peruspallinaama kun olen... ja monet silloin repivät peliverkkareitaan kun tapaavat jotain läskejä ja rumia ... ;-D

Nykyään mä testaan myös deittinaisia kirjoittamalla asiallisen, muutaman kappaleen muttei romaania, perustason tekstin muutamilla kivoilla yksityiskohdilla ja sopivalla määrällä tietoa itsestäni kuva. Tällä tavoin selviää onko nainen "netin sokaisema" vai tapaileeko hän laajemminkin miehiä ja kuinka valikoiva hän on (oletan että liian valikoivat saavat nenilleen jokatapauksessa ja pääsevät tutustumaan minuun kierroksella 2. elleivät vedä hernettä nenään tai opi virheistään...) . Katson että jos tuolla tekstillä päädyn deiteille pystyn aiheuttamaan positiivisen yllätyksen nimenomaan oikeanlaiselle naiselle (eli ei sellaiselle joka odottaa ruuneperiä ja saa paskan kouraan oikeasti.)

Nykyään se on vähän niinkuin 5 oikein lotossa jos EI saa vastausta... tietää että ei ole taatusti oikea ;-) ... ja 7 oikein kun saa vastauksen. Harvinaista mutta hyvä palkinto ;-D

• Goodbye Earl

"Tällöin siis nettiruuneperit voittavat naisten huomion helposti, mutta eivät sitten livessä lunasta odotuksia alkuunkaan. Ne oikeasti mukavat ja sopivat miehet ovat varmasti heikompia kirjoittajina (ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) mutta livessä sitten he ovat oikein kivoja - mutta he eivät pääse koskaan "jatkoon" koska ovat "tylsiä" viesteissään."

Täyttä asiaa! Itsekin olen huomannut, että profiilista ja viesteistä saa hyvinkin erilaisen mielikuvan ihmisestä kuin livenä tavatessa. JA valitettavan usein en vaan pysty jatkamaan tutustumista miehen kanssa, jonka jokainen sana on tylsyydessä uitettu. Ei se ole ollenkaan kiinni siitä onko elämässä hirveästi sisältöä tai muuta vastaavaa. Jotkut 24/7 netin ääressä istuskelevat nörtit saavat itsensä kuulostamaan huimaavan kiinnostavilta. Ehkä se on mielikuvitusta? En tiedä. Joka tapauksessa kirjoitustaidon kehittämisestä olisi varmaan hyötyä niille tosielämässä kivoille jätkille. :)

• 2+9=?
        Goodbye Earl kirjoitti:

"Tällöin siis nettiruuneperit voittavat naisten huomion helposti, mutta eivät sitten livessä lunasta odotuksia alkuunkaan. Ne oikeasti mukavat ja sopivat miehet ovat varmasti heikompia kirjoittajina (ehkä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) mutta livessä sitten he ovat oikein kivoja - mutta he eivät pääse koskaan "jatkoon" koska ovat "tylsiä" viesteissään."

Täyttä asiaa! Itsekin olen huomannut, että profiilista ja viesteistä saa hyvinkin erilaisen mielikuvan ihmisestä kuin livenä tavatessa. JA valitettavan usein en vaan pysty jatkamaan tutustumista miehen kanssa, jonka jokainen sana on tylsyydessä uitettu. Ei se ole ollenkaan kiinni siitä onko elämässä hirveästi sisältöä tai muuta vastaavaa. Jotkut 24/7 netin ääressä istuskelevat nörtit saavat itsensä kuulostamaan huimaavan kiinnostavilta. Ehkä se on mielikuvitusta? En tiedä. Joka tapauksessa kirjoitustaidon kehittämisestä olisi varmaan hyötyä niille tosielämässä kivoille jätkille. :)

Jothain juu

Ihe erosin kahenkymmemen vuojen yhenelosta finskineijon kans...no mikä ol syynä; meilä lähti vankasti alaviistohon ko oltihi reilun kolmenkympin hujakkeilla...rouva halajas menetettetyä nuoruuttaan vaikkas meilä punkas meniki iha mukavast...mutta jottai, minä vitut tiijä niist. no oltihi kuitenni yheksäntoista vuotta kimpolois ja pari tytöntylleröö niist. Sitte mie rupesin kimppoloilihi kiinamuijakans; kinukit on ahneita ja aina huolissaan jokapäiväst....Vietnamin tyttö olis paljo helpompi...paree pithee hyvvee huolta; sieki jänkä-joonas. No on kinukinki kans menny melkein hyvi....aina välililä rankasoo; se kuuluu kinkkukuvioihi....mie oon vizninxuikkeliin liian moalainen

• VAROITTAJA

RÄÄKKYLÄN NAINEN PARIN VIESTIN JÄLKEEN KERTOOKIN OLEVANSA YLLÄTTÄEN JOUTUNUT SAMOINA PÄIVINÄ MATKUSTAMAAN TYÖNPUOLESTA AFRIKKAAN . JA TULEE TAPAAMAAN SUOMEEN JA SUORAAN VAATII N. 2000 EURON MATKALIPPUA , KUKA TIETÄÄ ONKO KO. HENKILÖ EDES NAINEN VAI RIKOLLISJÄRJESTÖ , TÖRKEÄÄ SATUILUA . OLKAA VARULLANNE . VALOKUVAT TEKAISTU TODENNÄKÖISESTI JONKUN KUOLLEEN HENKILÖN JOSTAIN PÄIN MAAPALLOA .

• tiinu :)

Aivan ajanhukkaa, samaan lopputulokseen tullut. Jotkut osaa ottaa näistä epätoivoisista rakkauden hakuisista kaiken irti, on meinaan melkoista raha bisnestä.

• margiita

Tosihan on ettei kemiat paperilla pelaa eikä kohtaa, hölmöä odottaakaan että sieltä tärppää. Eikä sinne kannata rahojaan laittaa, koska joku on keksinyt hyvän tavan hankkia. Turhaa kiukutella omaa tyhmyyttään sinne menee. Kyllä se oma pitää löytää ihan luonnollisesti. Ja muista että hyvä käytös on A ja O! Tuommoinen suun soitto ei kyllä ketään viehätä.

• tyhmyys..

Sitä saa mitä on ansainnut! kattokaa peiliin ja ja jättäkää ne "vitut" kotiin! Ei ihmisiä oteta noin. En minäkään huoli sinua! hyi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe