kesätöitä 12v!

jou12

Moi! haluisin kesätöitä koska tarttisin rahaa puhelimeen koska itelläni joku vanha-aikanen otsikossa lukeekin et oon 12v. mut kuiteski ajattelin tälläsii:
-lasten hoito
-kotityöt
-eläintenhoita(esim kissa tai joku mut ei koira)
-pihatyöt
ja
-lehtienjako
(ASUN PIIKKIÖSSÄ MUT NÄIT TÖIT VOI OLLA KAARINAS JA TURUS :D)

--ÄLKÄÄ TULKO VALITTAMAAN :)

11

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou12

      joo oon sitte tyttö :D

    • piskinhoitaja

      ░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
      ░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
      ░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
      ░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
      ░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
      █░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
      █░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
      ░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
      ░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
      ░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
      ░░░░█░░░░▀▀▄░ █░░-------------------------
      ░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
      ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
      ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
      ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░

    • Liian nuori

      Kysy vanhemmiltasi tai sukulaisiltasi, virallista työsuhdetta et 90% todennäköisyydellä tule saamaan.

      • Anonyymi

        Ei töpsi
        Ei ole palkka


    • N1nas1

      Et tule saamaan kesätöitä virallisesti vielä tuon ikäisenä. Pitää olla vähintään 14.v

    • Ex-koiranhoitaja

      Mä olin sun ikänen kun aloin ulkoiluttaa koiria ja hoidin lapsia. Sain arvokasta työkokeumusta ja hyvin rahaa säästöön. Kuitenkaan virallistatyösuhdetta valitettavasti tuskin tulet saamaan.

      Minä tein niin, että kavereiden kanssa ulkona ollessa menimme juttelemaan koiranomistajille. Suurinosa heistä sanoi heti, että voisimme alkaa ulkoiluttamaan heidän koiria. Kun saa yhden ulkoilutettavaksi, niin omistajat alkavat "mainostamaan" hyviä hoitajia. Samalla voit itse viedä esim koirapuistoon hoitokoiraa ja kertoa mitä teet. Näin kasvatat toimintaasi ja saat enemmän rahaa.

      Itselläni oli parhaimmillaan 8 hoitokoiraa ja 2 lastenhoitopaikkaa (eli tosi paljon). Tunnilta pyysin 7,25€ sillä sitä pyysi myös koiranulkoilutus firmat. (http://www.4hyhdistys.net/palvelut/4h-dogsitter/) Niilä rahoilla matkustin sitten 17 vuotiaana kuukauden reissun Lontooseen-Torquayhin ja Pariisiin ;) Eli etköhän näilläkeinoilla yhden puhelimen saa ainakin ostettua :) (tosin tätä kannattaa tehdä myös muulloinkin kuin kesällä)

    • Tiins

      Kesä töitä tarvitsen!!

      • Anonyymi

        ÄLÄ YRITÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ YRITÄ

        Se on mun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mun

        Kesätyön tekijä


      • Anonyymi

        Vitsi vitsi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe