Moi! haluisin kesätöitä koska tarttisin rahaa puhelimeen koska itelläni joku vanha-aikanen otsikossa lukeekin et oon 12v. mut kuiteski ajattelin tälläsii:
-lasten hoito
-kotityöt
-eläintenhoita(esim kissa tai joku mut ei koira)
-pihatyöt
ja
-lehtienjako
(ASUN PIIKKIÖSSÄ MUT NÄIT TÖIT VOI OLLA KAARINAS JA TURUS :D)
--ÄLKÄÄ TULKO VALITTAMAAN :)
kesätöitä 12v!
11
1668
Vastaukset
- jou12
joo oon sitte tyttö :D
- piskinhoitaja
░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
█░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
█░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
░░░░█░░░░▀▀▄░ █░░-------------------------
░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░ - Liian nuori
Kysy vanhemmiltasi tai sukulaisiltasi, virallista työsuhdetta et 90% todennäköisyydellä tule saamaan.
- Anonyymi
Ei töpsi
Ei ole palkka
- N1nas1
Et tule saamaan kesätöitä virallisesti vielä tuon ikäisenä. Pitää olla vähintään 14.v
- Ex-koiranhoitaja
Mä olin sun ikänen kun aloin ulkoiluttaa koiria ja hoidin lapsia. Sain arvokasta työkokeumusta ja hyvin rahaa säästöön. Kuitenkaan virallistatyösuhdetta valitettavasti tuskin tulet saamaan.
Minä tein niin, että kavereiden kanssa ulkona ollessa menimme juttelemaan koiranomistajille. Suurinosa heistä sanoi heti, että voisimme alkaa ulkoiluttamaan heidän koiria. Kun saa yhden ulkoilutettavaksi, niin omistajat alkavat "mainostamaan" hyviä hoitajia. Samalla voit itse viedä esim koirapuistoon hoitokoiraa ja kertoa mitä teet. Näin kasvatat toimintaasi ja saat enemmän rahaa.
Itselläni oli parhaimmillaan 8 hoitokoiraa ja 2 lastenhoitopaikkaa (eli tosi paljon). Tunnilta pyysin 7,25€ sillä sitä pyysi myös koiranulkoilutus firmat. (http://www.4hyhdistys.net/palvelut/4h-dogsitter/) Niilä rahoilla matkustin sitten 17 vuotiaana kuukauden reissun Lontooseen-Torquayhin ja Pariisiin ;) Eli etköhän näilläkeinoilla yhden puhelimen saa ainakin ostettua :) (tosin tätä kannattaa tehdä myös muulloinkin kuin kesällä) - Tiins
Kesä töitä tarvitsen!!
- Anonyymi
ÄLÄ YRITÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ YRITÄ
Se on mun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mun
Kesätyön tekijä
- Anonyymi
Vitsi vitsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059