Moi! haluisin kesätöitä koska tarttisin rahaa puhelimeen koska itelläni joku vanha-aikanen otsikossa lukeekin et oon 12v. mut kuiteski ajattelin tälläsii:
-lasten hoito
-kotityöt
-eläintenhoita(esim kissa tai joku mut ei koira)
-pihatyöt
ja
-lehtienjako
(ASUN PIIKKIÖSSÄ MUT NÄIT TÖIT VOI OLLA KAARINAS JA TURUS :D)
--ÄLKÄÄ TULKO VALITTAMAAN :)
kesätöitä 12v!
11
1809
Vastaukset
- jou12
joo oon sitte tyttö :D
- piskinhoitaja
░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
█░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
█░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
░░░░█░░░░▀▀▄░ █░░-------------------------
░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░ - Liian nuori
Kysy vanhemmiltasi tai sukulaisiltasi, virallista työsuhdetta et 90% todennäköisyydellä tule saamaan.
- Anonyymi
Ei töpsi
Ei ole palkka
- N1nas1
Et tule saamaan kesätöitä virallisesti vielä tuon ikäisenä. Pitää olla vähintään 14.v
- Ex-koiranhoitaja
Mä olin sun ikänen kun aloin ulkoiluttaa koiria ja hoidin lapsia. Sain arvokasta työkokeumusta ja hyvin rahaa säästöön. Kuitenkaan virallistatyösuhdetta valitettavasti tuskin tulet saamaan.
Minä tein niin, että kavereiden kanssa ulkona ollessa menimme juttelemaan koiranomistajille. Suurinosa heistä sanoi heti, että voisimme alkaa ulkoiluttamaan heidän koiria. Kun saa yhden ulkoilutettavaksi, niin omistajat alkavat "mainostamaan" hyviä hoitajia. Samalla voit itse viedä esim koirapuistoon hoitokoiraa ja kertoa mitä teet. Näin kasvatat toimintaasi ja saat enemmän rahaa.
Itselläni oli parhaimmillaan 8 hoitokoiraa ja 2 lastenhoitopaikkaa (eli tosi paljon). Tunnilta pyysin 7,25€ sillä sitä pyysi myös koiranulkoilutus firmat. (http://www.4hyhdistys.net/palvelut/4h-dogsitter/) Niilä rahoilla matkustin sitten 17 vuotiaana kuukauden reissun Lontooseen-Torquayhin ja Pariisiin ;) Eli etköhän näilläkeinoilla yhden puhelimen saa ainakin ostettua :) (tosin tätä kannattaa tehdä myös muulloinkin kuin kesällä) - Tiins
Kesä töitä tarvitsen!!
- Anonyymi
ÄLÄ YRITÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ YRITÄ
Se on mun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mun
Kesätyön tekijä
- Anonyymi
Vitsi vitsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591114Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476