MIestä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen. Mies on sankari, löytöretkeilijä, uhkalikko (uusi sana).
Mies pohtii ja ryntää.
Akat pyörittää jäljelle jäänyttä maailmaa.
(ei niin kantaan ottavaa naurua)
MIehen hegemonia
13
55
Vastaukset
- -|:#:|-
Mies sytyttää sotia, keksi aseet, rahan ja sen mukana riistotalouden, uskonnot, diktatuurin, politiikan, orjuuden, tulosvastuullisuuden, halpalennot, ydinvoiman...
Mistä miehellä riittäisi patuja naisen ja lasten hellimiseen kun heti ulko-oven takana kuseksii reviirimerkintöjään kilpaileva uroslauma valmiina tappelemaan vallasta ja oikeudesta päästä pukille.- Nasdaq
No ei me nyt niin hurjia olla, että me ihan oikeesti tiedettäs mitä me tehdään. Pääasia on päästä (kaiken ryminän jälkeen) saunaan vertailemaan toistemme munia.
(munatonta naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
No ei me nyt niin hurjia olla, että me ihan oikeesti tiedettäs mitä me tehdään. Pääasia on päästä (kaiken ryminän jälkeen) saunaan vertailemaan toistemme munia.
(munatonta naurua)Tossa on jokin pilkkuvirhe, jota nyt en heti miten näe.
(hetimiten -naurua) - on sikoja!!
Sikoja ne on!!
Paradoksaalisesti moni mies pitää miehisyyden merkkeinä asioita, jotka tosiasiallisesti ovat vain epävarmuuden ja yksinkertaisuuden symboleja. Naisiakin kiinnostaa eniten mies, joka on rennosti ja pingottamatta mies.
- Nasdaq
Miksei maasturilla voi ajaa rennosti, pingoittamatta?
(Nasdaqimaista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Miksei maasturilla voi ajaa rennosti, pingoittamatta?
(Nasdaqimaista naurua)Esmes. mä ajelin viime kesänä suurien sateiden aikaan rennosti pitkin peltoja, kun muu jengi suti savessa ja kurassa. No onhan se kyllä yksinkertaista, kieltämättä.
(villi pohjola.naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Esmes. mä ajelin viime kesänä suurien sateiden aikaan rennosti pitkin peltoja, kun muu jengi suti savessa ja kurassa. No onhan se kyllä yksinkertaista, kieltämättä.
(villi pohjola.naurua)Olin kylläkossupohjissa, sillä siellä päin isännät kulkevat viinapullo takataskussa, koska milloinkaan ei voi tietää mihin se iskee.
(naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Olin kylläkossupohjissa, sillä siellä päin isännät kulkevat viinapullo takataskussa, koska milloinkaan ei voi tietää mihin se iskee.
(naurua)Siis mä kun olen tällainen peruskaupunkilainen jamppa, niin tuonne maille meno on kuin paratiisiin pomppaaminen. Sitä on niin kuin yhtäkkiä vapaa. Yhteiskunta on jokin kaukainen hirviö pahassa unessa, josta onneksi juuri heräsi. Sitten raapii vähän päätä riippukeinussa ja funtsii, että mitähän sitä tekisi vai tekisikö mitään.
Cuul - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Siis mä kun olen tällainen peruskaupunkilainen jamppa, niin tuonne maille meno on kuin paratiisiin pomppaaminen. Sitä on niin kuin yhtäkkiä vapaa. Yhteiskunta on jokin kaukainen hirviö pahassa unessa, josta onneksi juuri heräsi. Sitten raapii vähän päätä riippukeinussa ja funtsii, että mitähän sitä tekisi vai tekisikö mitään.
CuulJos esmes. jokin asia vituttaa, niin sitä voi ampua haulikolla. Tätä faktaa vasten mun on hyvin vaikea ymmärtää sitä miten tuskaista teillä siellä on. Ettekö te ollenkaan osaa ajatella, asettua toisen asemaan?
(reps)
- mies luotu panemaan
on asiat kuntoon.
- Anteeksi keskeytys:.
.
"Humalikko??????"
Har!
.- Nasdaq
No mä olen siinä mielessä vapaa sielu, että mun kippaamista ei lääkitys rajoita.
(aineetonta naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717