paljaalla paneminen ja yhdenyön juttu

trans elina

Jos harrastasitte yhdenyönjuttuja nainen sanoisi ei tarvitse käyttää kondomia,koska vaikka hänellä käytössä pillerit tai jokin muu ehkäisy ja ei olisi tauteja omien sanojen mukaan. Luottaisitteko naiseen ja lykkisitte paljaalla menemään ?

44

7927

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      paljaalla vetelisin, ei siinä mitään. Viimeksi kun panin 3 lapsen yh muijaa, uskoin muijan sanaan pimpan terveystä. Olihan muija oikein sairaanhoitaja.

      • Hehheheee

        Oikein sairaanhoitaja... Hauska huumoripläjäys. Itse panin kiikossa yhtä kolmea hoitavaa sairaanhoitajaa. En edes huomannut kysyä koko asiaa... Kai se oli ehkäissyt - ainakin miehensä pääsyn sisään :))))


    • vai sairaanhoitaja

      Sain joskus 70 luvulla tippurin. Menin yksityiselle alan lääkärille. Tulin siinä kertoneeksi, että en osannut epäillä mitään, koska nainen oli asiallinen, siisti ja puhdas. Lääkäri siihen, että voi, voi, jopa sairaanhoitajilta tapaa tätä.

    • En ilman suostu

      En ja en. En tiedä missä välissä naisesta tuli luotettava,
      mutta jos olet tuntenut sen alle 8 tuntia en paljon luottamuksesta puhuis.
      Aikanas parisuhteissa, niin tässä viimesessä
      ei muija halunnut käyttää kumia enkä minä olla ilman,
      joten molemmat stp:llä ottamaan näytteet yhdessä ja tulokset tiskiin
      siitä se sitten lähti.

      Ei mies eikä nainen ole niin vastuuton, että ilman kuorta laittaisivat
      tai antaisivat siihen tilaisuutta. Kuten minulla pentuna sanottiin nussiminen on typerin syy kuolla (nähnyt senkin ihmeen), kun Aids:ista tiedetty tarpeeksi,
      mutta neuvosto Tallinnaan oli jo pääsy. Sukupuolitaudit ovat expotentiaalisia näin ku tuo e-pilleri on kohta 100 vuotta vanha niin eipä se pohjaan liippaa kuitenkaan, vaikka paljaalla laittaisit. Ei niitä kumeja raskauden vuoksi käytetä

      Mutta kuten sanottu onneksi ihmisillä on järkeä päässä.
      Olen minäkin joskus erehtynyt, mutta se oli silloin.
      Jos muijaa petän niin silloin käytän aina kumia muijan kanssa en.
      Kardinaalisääntö on, että jos sinä saat ilman kumia saavat muutkin.

    • ...

      Riippuu naisesta.

      • narttu3

        Voi elämän kevät,mun ex äijä selitti et "vetelee"vaan siistei naisii,sanoin ettei tauti lue akan otsassa,kun ei äijänkään,mut sitä saa mitä tilaa ;)!


    • 1234

      Jos hyppii sängystä sänkyyn ja pannaan paljaalla, niin mistä sitä voi tietää ettei ole saanut jotain tautia?

      • Anonyymi

        No se paneminen joo on liioiteltua.
        Jos se kestää vain alle 3 mins koko akti, niin ehtiikö tarttua.
        Kuka osaisi vastata? Vastaisiko joku?


    • --------------------

      Jos panee paljaalla täysin vierasta ihmistä, on kyllä oikeasti tyhmä ihminen. Samoin jos kuvittelee, että ulkonäöstä ja yleisestä "asiallisuudesta" pystyy päättelemään onko ihmisellä sukupuolitauteja.

      Missä jumankauta teidän aivonne ovat? Ja puhumattakaan sitten vastuuntunnosta ja itsestä ja toisesta välittämisestä.

      Pitääkö teidän saada Hiv-tartunta, jotta alkaa olla jotain elämää alkaa olla yläpäässäkin. :(

    • bii mies

      tykkään olla miesten kanssa ja suuseksi on mielestäni aivan
      taivaallista mutta eka kerralla pitää olla kumi välissä kyllä sitten

      vakituisen kanssa voi olla paljaalla

    • Naisellinen nainen

      En koskaan käytä kondomia, sillä se vie kaiken nautinnon seksistä.

      • Miehekäs mies

        En myöskään käytä kortsua koskaan yhden yön jutuissa, enkä muissakaan. Tuntuu paljon paremmalta kun aisani ui piparin mehuissa paljaaltaan. Seksin kruunaan mielestäni lastin sisään päästö ja siitä naisetkin näyttävät nauttivan myös;)


      • panoinssi
        Miehekäs mies kirjoitti:

        En myöskään käytä kortsua koskaan yhden yön jutuissa, enkä muissakaan. Tuntuu paljon paremmalta kun aisani ui piparin mehuissa paljaaltaan. Seksin kruunaan mielestäni lastin sisään päästö ja siitä naisetkin näyttävät nauttivan myös;)

        ihan sama itelllä. Kumia en käytä, puolison enkä muiden panojenkaan kanssa. Pientä jännitystä elämään tietty tuo tämä.


    • Kuppapesäke

      EI EI EI !!!!!!!
      Luuletteko te että naiset kertoo kuinka paljon ovat ilman kumia köyrineet laivan hyteissä ym..
      Jo se että nainen sanoo ettei tarvi kondomia pistää kertoo että ei välitä omasta turvallisuudesta. Tuskin olet eka jolle sen sanoo.

    • dkfkfigjriri

      Vaikka olisin 100% varma että nainen olisi "puhdas", niin on multa sen verta monesti otettu poskeen ilman kumia, niin en ole varma onko itselläni joku tauti. Kauheinta olisi itse tartuttaa naiselle joku tauti. -21v.

    • KertaSinko

      Se juttelee noita juttuja todennäköisesti vielä 90-vuotiaanakin. Eipä paljon herätä luottamusta ei. Taitaa kuulua enempi noihin alkoholin suurkäyttäjiin. Ongelmiin joutuu jos rupeaa pitempään styylaamaan rääväsuiden kanssa ja jatkuvat yhden yön keikat taas vievät sekä yöunet että terveyden, joten mikähän järki niissä sitten on ?????

    • 7+15

      Nussin joskus 4 kuukautta sitten ilman kumia ja pelkäsin saaneeni jonkun taudin mutta en ole mennyt testeihin. Eipä ole oireitakaan ollut joten tuskin mulla mitään on. Silloin oli kyllä jotain epämääräistä kutinaa vähän aikaa ja kirvelyä virtsatessa mutta se meni ohi.

    • Epätoivoinen

      Niin.... Eikös niitä E-pillereitä ole sitten keksitty. Kukahan nainen oikein haluaa hankkiutua tahallaan raskaaksi tuntemattomalle miehelle, joten miksiköhä jollakin olisi syytä valehdella tällaisessa asiassa.
      Jos tyttö käyttää e-pillereitä niin silloin on tapana vedellä paljaalla ja paljaana.

    • 7+6

      Luottaisitteko naisen sanaan seksisuhteessa jos nainen vakuuttais ettei ole tauteja ja käyttäis e-pillereitä tai muuta ehkäisyä. Voiko silloin panna paljaalla ihan huoletta? Tarkoitan siis tilannetta jossa seksisuhde on vasta aluillaan.

    • pytettyloooo

      ei keheenkään voi varmasti luottaa. Mun muijakin toi tippurin oltuaan risteilyllä. voi paska!

    • Tartuta se kaikkiin!

      Jos sairastaisin jotain tarttuvaa tautia, en siitä kertois kellekkään kumppanille vaan tartuttaisin sen niin moneen ku elämäni aikana ehtisin.

      Sain herpeksen eräältä muijalta joka ei mitään kokoasiasta maininnut, tartutti sen minuun ja moneen moneen muuhunkin tässä kylässä. onneksi vain herpes joka luultavasti aiheuttaa ajankuluessa aivorappeuma tautia...parkinson/alzheimers...

    • irtolainen1

      Jos kokoajan loikkii vieraissa niin se on kyllä merkki äärimmäisestä epäluottamuksesta. Eihän kukaan järkevä nainen sellaisesta tykkää.
      Jos taas ei halua sitoutua keneenkään niin voi kysyä pyöriikö elämä enemmän tuolla kapakkaelämän puolella ??? Eipä taida sekään herättää luottamusta.

      Normaalissa parisuhteessa ei tarvi tuhlata energiaansa tollaisten asioitten pohtimiseen....

    • Riippuu naisesta

      Jos on yleinen jakorasia en panis paljaalla. Jos kiltti "naapurin tyttö" niin vanteilla mentäis.

      • ewr2r2

        "Jos on yleinen jakorasia en panis paljaalla. Jos kiltti "naapurin tyttö" niin vanteilla mentäis. "

        Mitäs sitten kun naapurin tytöllä onkin mahapystyssä ja tyttö kertoo pitävänsä lapsen? Eihän se nyt välttämättä ole maailmanloppu jos on sinkku mies ja tyttökin on vapaa mutta siltikin.


      • mummo parka<<<>>

        Se juttelee noita juttuja todennäköisesti vielä 90-vuotiaanakin.


    • huolestunutseuraaja

      Tuttuni vetelee paljaalla ja retostelee kuinka viikossa on vähintään 3 eri muijaa sängysä. Tiedän varmaksi, että hänellä on ainakin herpes, todennäköisesti tuolla tahdilla jo muutakin. Tytöt eivät käytä e-pillereita, vaan kaveri heittää tavarat muualle, ja odottaa että tytöt hakevat joka kerta jälkiehkäisypillerin.
      Tytöt eivät tiedä herpeksestä. Tekisi mieli puuttua asiaan, mutta miten kun ei asia minulle kuulu.

      • älä usko

        Taitavat olla vain niitä tuttusi juttuja nuo kehuskelut!


      • huolestunutseuraaja
        älä usko kirjoitti:

        Taitavat olla vain niitä tuttusi juttuja nuo kehuskelut!

        Voikun olisikin vain juttuja... Olen asiasta hänelle saarnannut, mutta ei auta...


      • ----------------

        En yleensä kannata väkivaltaa, mutta mulla ei olisi mitään sitä vastaan, että joku vetäisi tuota tyyppiä turpaan ja lujaa.

        Tällaiset miehet on varsinaisia syöpäpesäkkeitä.


      • huoleton1

        Pitäisi varmaankin terveyden hoitajan alkaa asentamaan kierukkan tytöille niin oli valmiina kun varttuvat naisiksi ja hormoonit alkavat hyrrätä miesten ympärillä. Itselläni ei ole herpestä, mutta naiset saavat vetää jälkiehkäisyä naamaan, jos eivät ole tajunneet käyttää ehkäisyä kanssani.


    • tilastoihme turusta

      En pane paljaalla kuin pidemmässä suhteessa ja siinäkin vasta sitten kun molemmat ovat käyneet testeissä.

      • huolestunutseuraaja

        Tilastoihme turusta vois opettaa tälle mun tutullekin vähän juttuja... On meinaan turusta tämäkin miehen alku.


    • juoppolykkii

      Selvin päin en lykkis, enkä luultavasti alle 3 promillen känniskään

    • Anonyymi

      Ite oon pannut paljasta terskaa pilluun aina ja laskenut pussit tyhjäksi. Ihanaa on ollut ja pillut suoraataan imeneet mulkkuani sisään.

    • Anonyymi

      Aina vieraiden naisten kanssa ollaan nussittu ilman kumia, kun on kauhea kiihko päällä, niin toki aina kysyn tarvitaanko kumia, mutta naiset 100%:sesti sanovat ettei tarvita, ja levittävät jalkansa. Toki näin miehenä myös tuntuu paremmalta ilman kumia, ja erityisesti siinä on viehätystä, kun varattuja rouvia panee paljaalla ja laskee lastit sisään.

      • Anonyymi

        Kyllä se pillu tuntuu paljaalla parhaalta, kun tuntee ihon ihoa vasten. Varatuissa rouvissa on se hyvä puoli, että vahingot menevät automaattisesti aviomiehen piikkiin.


    • Anonyymi

      Oman harkinnan mukaan useimmiten ei olisi suositeltavaa ehkä luottaa jos ette tunne toisianne mu jokainenhan tekee itse yleensä omaa elämäänsä koskevat valinnat kun muistaa jos itse omilla valinnoilla elämänsä mahdollisesti pilaa ei siitä voi ketään muuta syyttää kuin itseään

    • Anonyymi

      Ei ikinä yhden yön juttua paljaalla.

      Juuri siksi en IKINÄ harrasta yhden yön juttua. Mua ei kuminen rassaaminen kiinnosta ollenkaan.

    • Anonyymi

      Kondylooma, herpes, HPV-virus, HIV eivät ole niitä helppoja tavis-sukupuolitauteja, mitkä hoituvat antibiooteilla.
      Lykkyä tykö.

    • Anonyymi

      Kumin kanssa tulee naitua seikkailukumppaneita. Kiihottavien nuorempien naisten kanssa kondomi lisää kestävyyttä tautien ja raskauden ehkäisyn ohella. En muutenkaan koe sellaista eroa paljaalla tai kumin kanssa panemisen välillä, että kannattaisi ottaa riskejä tartunnasta tai isyydestä. M55

      • Anonyymi

        Toisaalta taudin voi saada jopa petolliselta kumppanilta. Neitsyt on ainoa varmasti tauditon. Eli aina kun yhdyntä tapahtuu on vaarana tauti saada. Eli käytä aina ja koko elämäsi ajan kondomia niin riskiä ei ole.


    • Anonyymi

      Nuorempana zägä, ettei tarvinnut poiketa heteroksinormatiivistä. Nykyjään varmaan olis valmiimpi testaa

      • Anonyymi

        Ainiin kumeja siihen aikaa pilviin huumetta, kuinnei lapsille gummeja myyty saati jaettu. Kalliitakin, vai pitäskö taas syyttää vko:pienuutta. Valta osalta vanhempien antiin etumatka. Lähiös helpompaa. Niissä pääs frendeille. Mut kelaa 30 pakkasta, kuin kilsaakin seuraavaan suojaan. Ehkeieka soärfärit mieless


    • Anonyymi

      Minä en koskaan käytä kondomia koska enhän minä töitäkään tee hanskat kädessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe