Tyhmyyttäni ihastuin naimisissa olevaan työkaveriini. Yleensä minulla on korkea moraali näissä asioissa, mutta kun toinen aikansa jallitti annoin periksi. Hän uskotteli minulle että käytännössä hänen avioliittonsa on ohi ja loi lupauksillaan ruusuisia tulevaisuuden kuvia. Mitä vielä sain juuri kuulla että hänellä on kierroksessa myös työkaverini jolle hän uskottelee että minä olen yksipuoleisti ihastunut häneen ja että meillä ei ole koskaan ollutkaan mitään. Minulle hän taas kieltää täysin että hänellä olisi minkäänlaisi tunteita tätä toista kohtaan ja uskottelee pitävänsä edelleenkin vain minusta. Osaisiko kukaan neuvoa mitä teen?
Työpaikkaromanssit
3
1036
Vastaukset
- Peters
eikös tuo nyt ole ihan selvä, että mitä teet. Et kai sinä nyt tosissasi aio tuollaisen ihmisen kanssa mitään rakentaa.
Tuolla tavalla käyttäytyvään ihmiseen ei kannata satsata yhtään mitään. Hänhän pitää sekä sinua, että ystävääsi täysin pilkkanaan.- ...mutta, mutta
....Tarkoitin siis, mikä olisi hyvä keino kostaa? Vain käännänkö vain selkäni ja jatkan elämääni ja luotan siihen, että paha saa aina palkkansa ennemmin tai myöhemmin? Tunteinani on loukattu todella syvästi, mutta onneksi hänen todellinen luonteensa paljastui jo nyt, se onkin ainut asia joka tässä helpottaa...
- sisäsiittoisaa
Ettekä ole ainoita kenelle olen niin sanonut, katsele ympärille ja laske työpaikkamme naiset ja kerro se luku 0,6 niin tiedät kuinka moni muu on ollut samassa jamassa, voi sua reppanaa, hyvä pesä ei paljo muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691