Kysyisin että ootteko kuulluu sellasest kampauksest ku et takahiukset leikataan kerroksittain ja etuhiukset sillee vinosti "kerroksittain" ...paljonko maksaa jos leikkaa "kampaaja amikses"
onko teillä jtn kuvaa esim jostai näyttelijäst jolla ois tollei leikattu hiukset...ja mikä ton kampauksen "oikee" nimi on ...et ku meen kampaajalle ei tarvii rupee selittää
vaan, tarvitsisin kuvan ettei se leikkaa mulle liian lyhyeks joten tarviin kuvaa jostai näyttelijäst jolla ois tollei leikattu hiukset...tiedättekö sellaista tai vaikka oisko jollain ii2ses tai irc galleriassa ?
Kiitti jo etukäteen ..
hiustyyli?
5
3911
Vastaukset
- paka opiskelija
maksaa naisten leikkaus 10 euroa oli tulos millainen vaan. sun kannattaa varmaan ihan itte ettiä niitä kuvia kun vaan sä varmasti tiedät millasen lopputuloksen haluut ja jos oikeeta kuvaa ei löydy koita vaikka piirtää.
- Chillaillaan
missä maksaa 10e toi hiusleikkaus tyyli ?
mis amikses oot - paka opiskelija
Chillaillaan kirjoitti:
missä maksaa 10e toi hiusleikkaus tyyli ?
mis amikses ootvaasan amikses ja siellä maksaa naisten hiustenleikkaus 10 e ja miesten 8 e. hintaan ei vaikuta mitenkään minkälainen malli tulee.
- Chillaillaan
paka opiskelija kirjoitti:
vaasan amikses ja siellä maksaa naisten hiustenleikkaus 10 e ja miesten 8 e. hintaan ei vaikuta mitenkään minkälainen malli tulee.
mä oon tuolt espoosta ja aika kaukana vaasasta :D
- Heli
Espoon Isossa Omenassa on kampaamokoulu Oppivat kädet. Siellä hiustenleikkaus on halpa ja minulle ainakin osasivat tehdä permanentinkin ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813