Kysyisin että ootteko kuulluu sellasest kampauksest ku et takahiukset leikataan kerroksittain ja etuhiukset sillee vinosti "kerroksittain" ...paljonko maksaa jos leikkaa "kampaaja amikses"
onko teillä jtn kuvaa esim jostai näyttelijäst jolla ois tollei leikattu hiukset...ja mikä ton kampauksen "oikee" nimi on ...et ku meen kampaajalle ei tarvii rupee selittää
vaan, tarvitsisin kuvan ettei se leikkaa mulle liian lyhyeks joten tarviin kuvaa jostai näyttelijäst jolla ois tollei leikattu hiukset...tiedättekö sellaista tai vaikka oisko jollain ii2ses tai irc galleriassa ?
Kiitti jo etukäteen ..
hiustyyli?
5
3908
Vastaukset
- paka opiskelija
maksaa naisten leikkaus 10 euroa oli tulos millainen vaan. sun kannattaa varmaan ihan itte ettiä niitä kuvia kun vaan sä varmasti tiedät millasen lopputuloksen haluut ja jos oikeeta kuvaa ei löydy koita vaikka piirtää.
- Chillaillaan
missä maksaa 10e toi hiusleikkaus tyyli ?
mis amikses oot - paka opiskelija
Chillaillaan kirjoitti:
missä maksaa 10e toi hiusleikkaus tyyli ?
mis amikses ootvaasan amikses ja siellä maksaa naisten hiustenleikkaus 10 e ja miesten 8 e. hintaan ei vaikuta mitenkään minkälainen malli tulee.
- Chillaillaan
paka opiskelija kirjoitti:
vaasan amikses ja siellä maksaa naisten hiustenleikkaus 10 e ja miesten 8 e. hintaan ei vaikuta mitenkään minkälainen malli tulee.
mä oon tuolt espoosta ja aika kaukana vaasasta :D
- Heli
Espoon Isossa Omenassa on kampaamokoulu Oppivat kädet. Siellä hiustenleikkaus on halpa ja minulle ainakin osasivat tehdä permanentinkin ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865