Hullu ämmä?

Suostuisitteko

seurustelemaan jonkun sekopäisen akan kanssa, jos saisitte tältä tosi hyvää seksiä vaikka muuten olisi ihan sietämätön sekopoltsi.

36

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      Riippuu miten sekoboltsi.

    • minun puolesta

      Hullu saa olla vaan ei tyhmä.

      • Rajansa silläkin..


    • hyvä sekoboltsi

      Riippuu pidätkö seksiä vai mielenterveyttä tärkeämpänä.

    • -----------

      Ei tulisi mitään. Kokemusta on. Liikaa paskaa niskaan.

      • Sama juttu.

        Ei enää ikinä.


    • Ai ei voi herätä vai

      Riippuu vähän sekoboltsiuden laadusta. Jos jotakin Anneli Auer -tyyppistä, jonka kohdalla ei koskaan tietäisi, heräisikö seuraavana aamuna kuolleena, niin en.

      • Anonyymi

        Se on hyvä että tiedät rajasi sinäkin😂😂😂


      • Anonyymi

        Harvoin sitä kuolleena herää🤣


    • .,.,

      En. Mutta jos nainen olisi ruma, niin suostuisin.

    • ätmien ätmi

      Tiedän kyllä mikä on sekoboltsi nainen, mutta mitä on hyvä seksi?

      • ätmin unelma

        Se on sellaista, jossa saa pippelin pimppiin asti ilman laukeamista.


    • crazy in the bed,

      crazy in the head. Näin se usein menee.

      • Just näin.

        Parhaat kyydit olen saanut muijilta, joilla viiraa päässä tosi pahasti.


    • Taasnäitä

      Ei hullua ikinä! Samat vitut niillä kaikilla on, hullut kiertoon vaan heti.

      • Anonyymi

        Ääni tälle. Parasta pimpsaa ikinä, mutta kun pää on sekaisin, niin se on sekaisin.
        Ottaisin tähän hullun kokeneen näkökulman, että oli pimppi mitä vaan, niin se hullu vetää kuin pyörivä vessan huuhtelu kaikki lähellä olevat mukaan omaan hulluuteen.

        VAROKAA, ja saman tien kiertoon. Jollette halua, että oma elämä vedetään viemäristä alas. Varokaa, ihmiset. Olkaa itserakkaita sen verran, ettette anna hullun viedä mukanaan helvetin syövereihin.


    • Jos on huonolla tavalla hullu niin ei ikinä, mutta jos on hyvällä tavalla hullu niin totta kai.

    • Reikä ratkaisee

      Tottakai. Naisten luonne on joka tapauksessa hirveää paskaa, vaikka olisikin muodolliset terveen paperit. Jos ei pillunhimo ajaisi reijälle, niin en olisi naisten kanssa missään tekemisissä.

      • jyystäri

        Näinhän se on, pillu se on luonevikaisella.


      • Anonyymi

        Koska ajattelit käydä tarkistuttamassa paperisi, onko muodollisesti terve, lause pysynyt?
        Onhan miehilläkin reikä, ei siihen naista tarvi... Rohkeasti kaapista ulos vaan.


    • Kaikki naiset ovat

      miehen näkökulmasta enemmän tai vähemmän hulluja, joten seksiominaisuudet ratkaisevat

      • Seksiominaisuudet

        ja tietysti yleinen ulkonäkö


      • jffjaflöjflkjfalfjlk
        Seksiominaisuudet kirjoitti:

        ja tietysti yleinen ulkonäkö

        "Seksiominaisuudet ja yleinen ulkonäkö"

        = ns. yleinen nainen?


      • Anonyymi
        jffjaflöjflkjfalfjlk kirjoitti:

        "Seksiominaisuudet ja yleinen ulkonäkö"

        = ns. yleinen nainen?

        Näin on, ne jotka tekevät törkeitä aloituksia lutka, mikä lutka!


    • Joku raja sentään

      En ainakaan saman katon alle muuttaisi hullun kanssa. Voisin kyläillä hullun akan luona säännöllisesti ja häipyä kun liian hulluksi menee touhu.

      • Anonyymi

        Jos on tarpeeksi hullu niin etsii käsiinsä, vieläpä avustettuna.


    • Voi elämä...

      Täällä sitä miehet pohtivat rakkauden syvintä olemusta. Keskusteluketjun voisi hyvin ottaa malliesimerkiksi naisille, jotka pohtivat miehen kykyä rakastaa.

    • fjlföjaklöjfklfjklfj
    • Anonyymi

      voisin hyvin kuolla puolestasi, terveisin N.

      • Anonyymi

        Kuoleppa pois vain lutka.


    • Anonyymi
    • No siis kyllä joo :D. Mitä väliä, jos seksi on ihan mieletöntä.

    • Anonyymi

      "seko" on mielivaltaisesti liikenteessä, ajattelematta seurauksia. Vetää sitten toisen mukanaan ties mihin. Suomeksi: virkavalta saattaa tulla tutuksi mutta eihän tuo välitä. Jos autuaallinen seksi siitä hyvästä jollekin riittää, niin mikäs siinä sitten - cu-

    • Anonyymi

      Mielenterveysongelmaisia ihmisiä on hyvin monenlaisia, kannattaa muistaa. Sairaus ei ole kenenkään varsinainen persoonallisuus, vaan sairaus.

      Myös mt-potilailla on samat elämän valinnat kuin terveemmilläkin. Valehteleeko, pettääkö, käyttääkö päihteitä, hoitaako raha-asiansa jne.

      Joku saattaa vaikuttaa todella erilaiselta ja silti olla ihan asiallinen ja luotettava ihminen. Joku toinen, terve ja tavallinen taas olla jännitystä elämäänsä etsivä pettäjä.

      Varmasti mt-ihminen on haastava kumppani, mutta hullu ämmä?...mene ja tiedä. Tässäkin neuvoisin samaa kuin muissakin suhteissa:tutustu toiseen äläkä anna seksuaalisen huuman viedä totaalisesti järkeä päästäsi muualla kuin sängyssä😉

      Ei aikuisen ihmisen tarvitse pelätä tutustumista toisiin aikuisiin ihmisiin. Ei kukaan ole muuttamassa kotiisi väkisin, viemässä rahojasi tai hankkiutumassa raskaaksi josset itse halua sitä.

    • Anonyymi

      Näitä on vaikka kuinka paljon. Miehet ovat kohtalonsa ansainneet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe