Parhaillaan TV5 lähettää ohjelmaa, jossa sängyssä pelehtii kaksi naista ja yksi mies, kaikki vailla vaatteita. Nyt mies on häipynyt, mutta naiset jatkavat aivan villinä keskenään, jne, jne...
Mitä Koraani ja muut islamin säännöstöt sanovat tällaisista kristittyjen maiden tv-ohjelmista?
Onko sallittua muslimien katsella tätä törkyä?
8
176
Vastaukset
- Islam <3
En usko et edes eläimet sellaist tekisi... Vaikka ihminen on maapallon viisain olento, musta tuntuu et se joskus osaa ollakin maailman tyhmin olento.
Kiitos Jumalalle, ku antoi meille islamin! - Seksistä nauttiva
Aloittajalle
Kyllä olet tyhmä ihminen !
Ja islam tyhmistää teitä muslimeja vielä lisää! - hyvästi keskiaika!
Sinun ei tarvitse katsoa sitä ohjelmaa. "Kristityssä" maassa on vapaus olla kristitty ja elää niiden arvojen mukaan, tai olla ateisti, tai muslimi, mitä tahansa. Kenenkään uskonnon käsityksiä ei tungeta väkisin kurkkuusi, kuten ns. islamilaisissa maissa, saati sitten, että ihmisiä vainottaisiin heidän uskomustensa takia, kuten valitettavasti hyvin usein tapahtuu monissa ns, islamilaisissa maissa.
Jos tämä yhteiskuntamalli ei kelpaa, sopii häipyä täältä jonnekin sopivampaan maahan. Good riddance! - Afterlife78:,
Muslimimiehellä saa olla 4 vaimoa, mutta ryhmäseksi on kiellettyä, eroaako se tosiaan niin paljon tuosta?
- Auts!
Muslimiehellä saa olla 4 vaimoa jos pystyy ne elättämään, näin sanoo heidän lakinsa. Moniko pystyy?
Ja voi hurja, jos on 4 vaimoa, on myös 4 anoppia. - 17+8
Auts! kirjoitti:
Muslimiehellä saa olla 4 vaimoa jos pystyy ne elättämään, näin sanoo heidän lakinsa. Moniko pystyy?
Ja voi hurja, jos on 4 vaimoa, on myös 4 anoppia.Suomessahan ne 4 vaimoa plus musumiehen elättää Suomen valtion veronmaksajat.
Totta kai muslimit saa katsella mitä itse haluavat. Olet unohtanut, että kaikki muslimit ei ole uskovaisia vaikka muslimeja ovatkin.
- Muista ohjenuorat
Mitä Koraani sanoo TV:n katselusta? Onko annettu lupa hommata moinen paholaisen keksintö uskovaiseen kotiin?
Kristinuskossa on useita lahkoja, jotka kieltävät koko aparaatin hankkimisen ja katsomisen. He ovat turvassa.
Talebanit kieltävät kaiken taiteen, ei edes musiikkia saa harjoittaa. Siinä on ohjenuoraa kylliksi. Pakkoko on mennä TV5:lle piehtaroimaan synnillisten ohjelmien pariin?
Maailma on täynnä viettelyksiä Eikä uskovaisen velvollisuus ole välttää niitä mahdollisimman tarkkaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683