Naiset, mitä teen ?

miehinen mies

Haluaisin naisilta mielummin hieman vanhemmilta opastusta tai neuvoa ongelmaani, toivon että minut ymmärrettäisiin oikein koska en ole vinkumassa exää takaisin tai muuta sellaista skeidaa.
Seurustelin kymmenkunta vuotta sitten muutaman kuukauden erään nuoren naisen kanssa, suhteemme oli kuin tähtiin kirjoitettu ja rakkaus paloi suurella liekillä.
Suhde päättyi pikaisesti niin kuin oli alkanutkin, nainen halusi pitää taukoa ja miettiä.
Lopullinen erohan siinä tuli lopulta, mutta suhde alkoi uudelleen syksyllä kun tämä nainen palasi elämääni takaisin, sitäkään onnea ei kestänyt kauaa kun hän taas päätti pistää suhteemme poikki.
Vaikka vuodet ovat kiitäneet, elämässä on tapahtumia riittänyt on tämä suhde ollut kaunein muistoni nuoruudestani.
Nyt viime aikoina olen miettinyt että olisi kiva tavata tämä mysteeri nainen uudelleen ja tutustua häneen uudelleen, tarkoituksena ei olisi uudelleen lämmittely eikä mikään sellainen.
En ole kuullut hänestä kymmeniin vuosiin mitään, enkä siis juuri tiedä hänen tämän hetken elämästään.
Vaikka tämä oudolta kuullostaa, haluaisin kuulla hänen elämänsä vaiheista ja kertoilla myös omista vaiheistani.
Mutta en tiedä kuinka lähestyä, olisiko sellainen edes mahdollistakaan jne..
En tarvitse vastauksia tyyliin suhteen rikkoja, unohda jo, ei se sua halua jne..
Tarkoitukseni on juuri se, mitä kerroin .

7

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokunainenn

      Mua eräs vanha heila pyysi fb-kaveriksi ja kyseli kuulumisia. vastailin aika hitaasti ja niukasti, kun en alunperinkään ollut ollut tyypistä niin kiinnostunut eikä nytkään tunnu omanlaiselta ihmiseltä. Aikaa "heilastelusta"oli mennyt tossa välissä 20 vuotta. Ei siis mitään negatiivista fiilistä tullut, joten ota vaan yhteyttä, muttei liiemmin positiivistakaan. Lähinnä aika yhdentekevää mun tapauksessa.

    • kannattaa kokeillla

      Tietenkin olet pohjimmiltasi häntä vinkumassa takaisin, mutta ei se haittaa. Eikä sitä pidä heti kertoakaan, vaikka vasta aikojen päästä, kun voi aloittaa uudelta pöydältä. Voit kokeilla uudelleen lämmittelyä ja katsoa lämpeääkö se, mutta älä puhu asiasta, toimit vain sen mukaan. Jos menee sanomaan asian ääneen, se voi säikäyttää jos yhtäkkiä joku jostakin haluaa innostua asiasta.
      Jos alat toimia, kuten olisitte jo väleissä, eikä mitään vaikeutta olisikaan, se voi toimia, eikä niitä sitten olekaan.
      Olisiko hyvä kuitenkin tutustella ensin kunnolla ennenkuin hyppää intohimosta sekaisin suhteeseen, jossa kaikki on niin dramaattista, että ennenkuin luottamus on kehittynyt, suhde voi hajota mistä vain.
      Jos kuvittelee tilalle jonkun muun entisen tutun, jonka kanssa haluaisi pitää yhteyttä ja toimis samalla tavoin, niin kenties se voisi onnistua. Ota huomioon, että nainen ei ole sama ihminen kuin 10 vuotta sitten.

    • miehinen mies

      Kiitos viisaita sanoja, otan onkeeni.
      Minulla on elämäni asiat kunnossa, uudessa suhteessa olen ollut jo parikymmentä vuotta joten en ole häntä siinä mielessä takaisin haluamassa.
      Kun haluaisin ainoastaan jutella asioista , siitä eron jälkeisestä tähän päivään.
      Pelkään juuri sitä , että hän menee paniikkiin ajatellen mitä tuo lökäpöksy kuvittelee nyt...., onkohan se vaikeaa saada toinen ymmärtämään ettei kyse ole siitä.
      Aivan varmaa on ettei hänen puoleltakaan ole romanttisia ajatuksia odotettavissa, mutta ehkä hän kuvittelee että minulla edelleen on...pelkään siis ottaa yhteyttä.

      • Näin kävi

        Kyllä hän ilmoittaa jos ei halua tai ole kiinnostunut mitä sinulle kuuluu.


    • nainenmenneisyydestä

      Minulla oli nuorena muutaman kuukauden pitunen suhde mieheen, mutta jätin miehen, koska meidän elämäntilanteet oli niin erilaiset eikä tuntunut että miestä olisi voinut ottaa tosissaan. Pelkäsin että vain leikkii minulla. Tapasin sitten nykyisen puolisoni, mutta olen joskus vuosia sitten ottanut yhteyttä tähän nuoruuden rakkauteen ja siitä muutaman vuoden päästä tapasimme sattumalta, eikä liekki ollut sammunut. Mies kertoi, että oli imarreltu että otin yhteyttä ja että muistelee vielä paljon sitä mitä meillä oli. Hän ei ole koskaan tosin ottanut minuun yhteyttä. Mutta jos ottaisi, olisin imarreltu ja kyllä aina haluaisin tietää mitä hänelle kuuluu, vaikka olen onnellinen nykyisessä parisuhteessani.

      Taidan tietää miltä sinusta tuntuu ja ymmärrän mitkä motiivisi on ja minusta se on kaunista. Kaikkea hyvää!

    • miehinen mies

      Kiitos hienosta vastauksestasi.
      Kyllä se suurin ongelma on pelko ja itsensä nolaamisen välttäminen etten uskalla häntä lähestyä, toisaalta ajattelen että olisihan hänelläkin mahdollisuus ottaa kontaktia muttei ole ilmeisesti haluja siihen, mikä taas johtaa ajatukseen että hän ei haluaisi kuulla minusta mitään.
      Kissa kiertää kuumaa puuroa , sitähän tämä kannaltani on .
      Jospa vaan unohtaisin koko ajatuksen, kivaahan se olisi tavata nostalgisissa merkeissä ja jutella menneistä tuleviin.., mutta kaikki ei näköjään ole tarkoitettu tapahtuvaksi ainakaan tässä elämässä.

    • Nainenmenneisyydestä

      No jos sitä naistakin jänskättää ihan sama asia. Mua itseäni harmittaa se etten ole hyvä puhumaan tunteistani, Silloin kun nähtiin tän miehen kanssa, hän puhui ummet ja lammet kuinka tämä hetkikin on kuitenkin vaan unta kun ei voi uskoa että olen siinä ja aamulla kun herää, mua ei ole ollutkaan, mutta siis pointti on se, että vaikka minä tiedän hänen tunteet silloin olisko 7 vuotta sitten (siis kun nähtiin vuosien tauon jälkeen) eikä hän tiedä mistään mitään, minua silti jännittää kaikki.

      Löysin tän miehen facebookista jokin aika sitten, en missään tapauksessa olisi uskaltanut lähettää kaveripyyntöä, mutta en tiedä mitä tapahtui ja mikä koski mihin näppiksillä, mutta kaveripyyntö lähti ja mies hyväksyi sen heti. Tosin viestin viestiä ei olla lähetelty ja nyt jopa ajatus olla facebookissa jännittää.

      Niin ja siis.. en halua sitä miestä enkä halua sen haluavan mua, haluaisin vaan jotenkin pitää sitä siinä lähellä elämässä ja tietää mitä sille kuuluu.

      Tuli mieleen sekin, että mitä sitten jos menettää kasvonsa ja jos nolaisikin itsensä, se on vaan nolaus sen toisen ihmisen silmissä, ja jos et kerran enää mysteerinaistasi tulisi näkemään muutenkaan niin mitä menetettävää?

      En usko suurempiin tarkoituksiin, vaan jokaisen omiin valintoihin. Carpe Diem!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe