ITALIAN SPORTS CAR MEETING

VeryHappyNow

Terve! Käväsin tuossa kesäkuun puolivälissä Hollannissa, serkkujen luona kylässä siis. Mutta käynti Italian Sports Car Meeting:ssä Zandvoortin radalla oli kyllä ehdottomasti reissun kohokohta! Uskomaton määrä italialaisia urheiluautoja!

Mm. Lamborghini Murcielagoja 5-6 kpl, Gallardoja 4-5 kpl, Diabloja vielä kenties toistakymmentä.

Ferrareista paikalle saapui mm. F40:ä 3kpl, 360 Challenge Stradaleja myös 3, Maranelloja (550, 575) vähintäänkin kaksi-kolmekymmentä, "tavallisia" 360 Modenoita ja Spidereita kenties viitisenkymmentä yhteensä... Eikä myöskään vanhoja klassikko-ferrareita puuttunut. Dinoja, Testarossia, 355:ia jne...

Maserateja oli myös kiitettävä määrä mm. Quattroporteja ja 3200GT:itä.

Ja kuin kuorrutteena ihanan kakun päällä, kaikki halukkaat italialaisen urheiluauton omistajat pääsivät ajamaan radalle, joka luonnollisesti on musiikkia korville!

Eli tiivistettynä paikka oli kuin TAIVAS! Suosittelen lämpimästi jokaiselle jota hiemankin urheiluautot kiinnostaa! Kuvia voin lähettää halukkaille.

7

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

Pistäppäs kuvia tapahtumasta KIITOS! Voikun olisin ollut itsekin paikalla.

[email protected]

• Make

Ei oikeen pidä arvossa noita autoja noissa kuvissa, kun niitä on siellä tusinakaupalla. Mutta jos yksi Gallardo sattuisi esim. ajelemaan tuosta pihan ohi, niin kusethan siitä tulisi housuun!

• wer

Jos olette ikinä Italian suunnassa, kannattaa käydä Maranellossa. Sinne mennessä ajeltiin pitkään 575 Maranellon perässä, joka ensin lipui ohi motarilla (meillä 180kmh) ja Murcielago tuli vastaan vähän pienemmällä tiellä. Sillon meinas lirahtaa..

• VeryHappyNow

No niinhän se sielläkin oli kun oli niitä upouusia Ferrareitakin siinä kakskymmentä rivissä niin ei niistä kaikista oikeen kuvaa kannata ottaa! Jos taas olisin yksitellen nähnyt kaupungilla niin varmasti olisin jok'ikisestä kuvan ottanut... Ja sama juttu Lamborghineilla...

Oli siellä myös ihan nättejä muunmerkkisiä autoja, muita kuin italoautoja siis, kuten mm. Bentley Continental GT:tä 2kpl, Bmw Z8 ja 645 Cabrio sekä 2kpl 645 Coupé:ta ynnä muuta tuon tyylistä menopeliä.

• joo

ei kiinnosta

• jeppe

hollannissa on näköjään rahamiehiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe