Eli olen ollut seksisuhteessa erään miehen kanssa nyt reilun vuoden. Aluksi nähtiin n.kerran viikossa, mutta nykyään harvemmin. Alkuun mies vakuutteli melkein joka kerta kun nähtiin että hän ei halua mitään vakavaa, mikä sopi minulle oikein hyvin. Viimeaikoina kuitenki tämä mies on alkanu kovasti kyselemään minun menoista ja keitä olen tavannut ja olenko harrastanu seksiä. Eli onkohan tällä miehellä nyt itsellään tullut niitä tunteita vai minkä ihmeen takia on alkanut tavallaan mustasukkaiseksi..?
haluaako mies sittenkin enemmän..
3
304
Vastaukset
- -.-
Yleensäkin suhteisiin tulee tunteita mukaan. Seksiin ryhdytään yleensä sellaisen henkilön kanssa, joka tuntuu miellyttävältä. Yhdessäolo tuo mukanaan kiintymystä, lämpimiä tunteita. Olisi epätavallista, että seksisuhde eläisi vuodesta toiseen ilman tunteita. Se on suorastaan ihmisluonnon vastaista. Näette harvemmin kuin ennen. Ilmeisesti se sopii sinulle hyvin. Haluaisikohan mies nähdä useammin.
Teillä voisi olla tässä keskustelun ja suhteen päivityksen paikka. Avoimesti vaan puntaroimaan, missä nyt mennään ja miten jatketaan. - raavittaako?
Jos miehen munat on alkanut kutiamaan ja haluaa selvittää, että mistä tai kenestä tauti on peräisin!
- Purukummi
Keskustelemalla selviää tuokin asia. Mun kohdalla ei kysellä menoista, koska jutellaan niistä luontevasti keskenämme. Ihan yksityiskohtaisesti emme kuitenkaan juttele, koska kumpikaan ei tee juuri mitään sellaisella tiedolla, mikä ei edistä suhdettamme ja luottamustamme toisiimme. Mies ei kysele muista miehistä, koska kerron, jos on aihetta.
Minulla on vähän sellainen tunne, että mies voisi olla epävarma ei niinkään tunteistasi vaan siitä, että onko hän riittävän hyvä sinun mielestäsi
Pitkissä juoksuissa on hyvä muistaa välillä osoittaa toiselle, että on yhä kiinnostunut ja halukas tapailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446