haluaako mies sittenkin enemmän..

taina_

Eli olen ollut seksisuhteessa erään miehen kanssa nyt reilun vuoden. Aluksi nähtiin n.kerran viikossa, mutta nykyään harvemmin. Alkuun mies vakuutteli melkein joka kerta kun nähtiin että hän ei halua mitään vakavaa, mikä sopi minulle oikein hyvin. Viimeaikoina kuitenki tämä mies on alkanu kovasti kyselemään minun menoista ja keitä olen tavannut ja olenko harrastanu seksiä. Eli onkohan tällä miehellä nyt itsellään tullut niitä tunteita vai minkä ihmeen takia on alkanut tavallaan mustasukkaiseksi..?

3

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      Yleensäkin suhteisiin tulee tunteita mukaan. Seksiin ryhdytään yleensä sellaisen henkilön kanssa, joka tuntuu miellyttävältä. Yhdessäolo tuo mukanaan kiintymystä, lämpimiä tunteita. Olisi epätavallista, että seksisuhde eläisi vuodesta toiseen ilman tunteita. Se on suorastaan ihmisluonnon vastaista. Näette harvemmin kuin ennen. Ilmeisesti se sopii sinulle hyvin. Haluaisikohan mies nähdä useammin.

      Teillä voisi olla tässä keskustelun ja suhteen päivityksen paikka. Avoimesti vaan puntaroimaan, missä nyt mennään ja miten jatketaan.

    • raavittaako?

      Jos miehen munat on alkanut kutiamaan ja haluaa selvittää, että mistä tai kenestä tauti on peräisin!

    • Purukummi

      Keskustelemalla selviää tuokin asia. Mun kohdalla ei kysellä menoista, koska jutellaan niistä luontevasti keskenämme. Ihan yksityiskohtaisesti emme kuitenkaan juttele, koska kumpikaan ei tee juuri mitään sellaisella tiedolla, mikä ei edistä suhdettamme ja luottamustamme toisiimme. Mies ei kysele muista miehistä, koska kerron, jos on aihetta.

      Minulla on vähän sellainen tunne, että mies voisi olla epävarma ei niinkään tunteistasi vaan siitä, että onko hän riittävän hyvä sinun mielestäsi
      Pitkissä juoksuissa on hyvä muistaa välillä osoittaa toiselle, että on yhä kiinnostunut ja halukas tapailemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe