Terve!
Oon parikymppinen miehenalku ja tulen tänne kaikenkirjavaan suomikakkosneloseen kysymään näinkin yksinkertasta kysymystä.
Omistan tällä hetkellä Hohnerin Marine Band key-C 10 reikäisen huuliharpun. Huuliharppuhan on ns. Blues harppu. Muutamia kappaleita on tullut soiteltua, ei kylläkään Blues-versioita vaan ihan suomalaisia kansanlauluja jne jotka kyllä kiinnostaa jatkossakin.
Skaala ei tässä harpussa mielestäni riitä eli kertokaahan muut harpistit ja huuliharpuista tietävät mikä on sopiva harppu seuraavaksi(hintatasoltaan max. 50€).
Kappaleet siis joita jatkossa tyyliin Metsäkukkia, sinisiä punasia ruusunkukkia jne jne..
Muut tietämättömät ja muuten vain vähä-älyiset kuten allekirjoittanutkin, älkööt vaivautuko kirjoittamaan.
Terveisin aloitteleva harpisti.
Näppärä huuliharppu aloittelijalle.
harpisti1
2
797
Vastaukset
- Pölhö-Kustaa
Muut tietämättömät ja muuten vain vähä-älyiset kuten allekirjoittanutkin, älkööt vaivautuko kirjoittamaan.
Tarkoititko minua? - ytyuu
yt65r5r
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233