Olen 16vuotias tyttö ja olen kaukosuhteessa 15vuotiaan pojan kanssa, joka asuu 300km päässä minusta. Pienistä ongelmista huolimatta suhde toimisi loistavasti, mutta suurin ongelma on äitini.
Äiti vihaa poikaa, vaikkei ole koskaan edes nähnyt tätä, saati sitten puhunut hänen kanssaan. Äidin ystävä arvostelee kaikkia ja on kertonut poikaystävästänikin ties mitä perättömiä juttuja äidilleni. Kaikkea että poika käyttäisi huumeita ja varastelisi. Tämä ei todellakaan ole totta, mutta äiti on saanut pojasta niin huonon kuvan ettei halua edes tutustua häneen ja kyselee jatkuvasti mitä näen hänessä. Äiti ei anna pojan tulla yöksi enkä minä saa mennä heille yöksi, eli meidän on kauhean vaikea nähdä. En myöskään saa muuttaa pois kotoa ennen kun olen 18. Eli vielä vajaa 2vuotta.
Mitä kannattaisi tehdä? Miten voisin ylipuhua äitini, että poika voisi tulla meille yöksi? Olen sanonut että meidän ei ole pakko nukkua samassa huoneessa, poika voisi nukkua veljeni kanssa, mutta sekään ei käy. En ymmärrä miksi. Poika ei koskaan ole mitenkään laiminlyönyt minua. Hän kohtelee minua tosi hyvin. Äiti nyt vaan on päättänyt että poika on varas, narkkari ja juoppo, ja kohtelee minuakin huonosti.
Isäni ei ota suhteeseen kantaa millään lailla.
ongelma! tarviin apua
jjjaaaa
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722