Miksi kunnon mies ei kelpaa.MIKSI ?

70 luvulla syntynyt

Nyt keski-ikäiset perheestä ja lapsista haaveilevat sinkku naiset heti käsi pystyyn jos alla luetellut ominaisuudet minusta tuntuvat vetävän puoleensa.
Olen 100% uskollinen,luotettava,urheilullisen vartalon omistava mies ilman pömppövatsaa,tupakoimaton ja alkoon ei ole ollut mitään tarvetta poiketa eikä kalja hyllyjen välissä maleksia.
Lisäksi olen omillani toimeen tuleva vakituisessa työssä käyvä ja empaattinen ns kunnon mies ilman rikosrekisteri merkintöjä.Ulkonäkö miellyttää myös useimpia naisia.
Minkäänlaista sitoutumiskammoa en pode ja tiedän että olisin hyvä isä lapsilleni.Etsinnässä vastaavat ominaisuudet omaava nainen.

Katsotaas onko niitä naisten käsiä noussut yhtään kiinnostuksen merkiksi,no onhan niitä kuitenkin jonkun verran noussut,sittenhän se on täysin pötypuhetta ettei kiltti kunnon mies voisi vielä keski-iässäkin saada perustettua perheen.

Katsotaan sitten laskeutuuko niitä käsiä minkä verran kun kerron huonoimman ominaisuuteni miksi en ole ikinä kenellekkään kelvannut.
En osaa viihdyttää teitä naisia ollenkaan hassuilla jutuilla enkä saa teitä nauramaan vitsailemalla ja kuiskuttelemalla korvaan niin kuin kunnon pelimiehet tekee,lisäksi olen huono tekemään aloitteita ja tarvittava röyhkeys jota naiset rakastaa puuttuu minulta.
Nyt kun katson ympärilleni niin huomaan että ei yhtä ainutta kättä ole kiinnostuksen merkiksi.
Tässä tämä taas huomattiin että voit olla vaikka kuinka täydellinen mies muuten mutta jos kyky hypnotisoida naisen pienet aivot puhumalla paskaa puuttuu niin ilman naista jäät.
MIKSI?

73

3550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LifeIs Beautiful

      ..Pentele. Olet kohdannut vain huonoja tyyppejä, älä yleistä kuitenkaan.
      Kelpaisit monellekin aidolle ihmiselle eli naiselle enemmän kuin paremmin.
      Asia mitä ei monesti huomioida on se, että toisilla voi menneisyys vaikuttaa taustapainona eli ei ole helppoa antautua uudelle suhteelle.

      Entä jos nainen on kokenut huonon suhteen eikä uskalla luottaa?
      Tai jos on tullut pahoinpidellyksi eikä pysty aluksi uskomaan, että kiltiltä vaikuttava mies on oikeasti ihana ja kiltti.

      Varmasti löydät naisen vielä rinnallesi. Yleensä jos asiaa haluaa "epätoivoisesti" voi haluta huomiota vääränlaisilta ihmisiltä. Tämän ei ole tarkoitus ilkeillä tai tylyttää.

      Avaa silmäsi, maailma on avoin. Löydät varmasti vielä rakkauden, rakkautta :)

    • Suoraan sanottuna

      • et ole älykäs

        Miksi pitäisi puhua kunnioittavasti olioista, joiden elämän tarkoitus on olla miesten käytettävänä, jotta he voivat dumpata spermansa johonkin reikään?


      • Yöäk !
        et ole älykäs kirjoitti:

        Miksi pitäisi puhua kunnioittavasti olioista, joiden elämän tarkoitus on olla miesten käytettävänä, jotta he voivat dumpata spermansa johonkin reikään?

        Sulta puuttuu älykkyyden lisäksi helweettenmoinen määrä muitakin ominaisuuksia.


    • Ikisinkku M

      Älä hyvä mies stressaa. Koska tilanne on tuo mikä on,niinhän se useimmilla meillä "kunnon" miehillä yleensä onkin jos/kun ei viitsi alkaa valehtelemaan tai kerjäämään lempeä niin ruikuttamisen sijaan ei auta muu kuin antaa sitten olla ja samalla mitalla takaisin, tai siis olla antamatta..

      Jos naiset eivät ole sinua huomaavinaan tai eivät välitä lähestymisyrityksistäsi niin ala vaan soveltamaan vastaavaa taktiikkaa mitä naiset harrastaa. Jos joku nainen katsoo niin katso muualle, jos hymyilee älä hymyile vahingossakaan takaisin vaan käännä katseesi, juro ilme päälle vaan niin saavat maistaa omaa lääkettään. silloin kun sinulle sopii voit tietysti hymyilläkin ja antaa vastakaikua mutta vain harvoin ja valitusti. Minä muuten sentään osaisin niitä hassujakin juttuja mutta kun ei sekään tunnu riittävän niin olen vähän noin alkanut toimimaan, vielä puoli vuotta sitten olisin ollut hyvinkin vastaanottavainen uudelle suhteelle mutta nyt alkaa jo olla suojamuuri kunnossa eikä ole tarvinnut edes katkeroitua sen kummemmin tässä prosessissa kenellekään, edes niille naisille.

      Ei meidän miesten tarvitse pelleiksi ja kerjäläisiksi alkaa, koska naiset ovat jo koppaviksi oppineet voidaan me miehetkin siihen oppia aivan hyvin. Niin kuin nyky-yhteiskunnan osaavat ja itsenäiset koulutetut naiset on päättäneet pärjätä ilman miestä niin voi miehetkin pärjätä ilman naista, onhan se tavallaan sääli mutta sitä saa mitä tilaa, eikös se ole aika reilua?

      • Suoraan sanottuna


      • Ikisinkku M
        Suoraan sanottuna kirjoitti:

        Siis selkeästi ei pidä, nykynaiset tuntuu odottavan mieheltä niin suunnattomia temppuja että pidän sitä pelleilynä, jos ei asiallinen ja ystävällinen lähestyminen riitä niin minun puolesta saavat ihan rauhassa itsekseen nakella niskojaan, eikös tämä ole aika johdonmukaista?

        Myönnän kyllä sen että tuon s24 treffien perusteella olen tullut vähän liian kyyniseksi naisten suhteen ja se ehkä hieman turhaankin sitten vaikuttaa käyttäytymiseen myös live-elämän puolella mutta ei voi mittään, näillä mennään nyt toistaiseksi, antaa vuorostaan naisten ihmetellä mikä heissä muka on vikana.


      • sivukommentti
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Siis selkeästi ei pidä, nykynaiset tuntuu odottavan mieheltä niin suunnattomia temppuja että pidän sitä pelleilynä, jos ei asiallinen ja ystävällinen lähestyminen riitä niin minun puolesta saavat ihan rauhassa itsekseen nakella niskojaan, eikös tämä ole aika johdonmukaista?

        Myönnän kyllä sen että tuon s24 treffien perusteella olen tullut vähän liian kyyniseksi naisten suhteen ja se ehkä hieman turhaankin sitten vaikuttaa käyttäytymiseen myös live-elämän puolella mutta ei voi mittään, näillä mennään nyt toistaiseksi, antaa vuorostaan naisten ihmetellä mikä heissä muka on vikana.

        "Jos naiset eivät ole sinua huomaavinaan tai eivät välitä lähestymisyrityksistäsi niin ala vaan soveltamaan vastaavaa taktiikkaa mitä naiset harrastaa. Jos joku nainen katsoo niin katso muualle, jos hymyilee älä hymyile vahingossakaan takaisin vaan käännä katseesi, juro ilme päälle vaan niin saavat maistaa omaa lääkettään. silloin kun sinulle sopii voit tietysti hymyilläkin ja antaa vastakaikua mutta vain harvoin ja valitusti."

        Melkoista pelleilyä sinä kyllä tuolle ap:lle opetat.


      • Voe elämä
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Siis selkeästi ei pidä, nykynaiset tuntuu odottavan mieheltä niin suunnattomia temppuja että pidän sitä pelleilynä, jos ei asiallinen ja ystävällinen lähestyminen riitä niin minun puolesta saavat ihan rauhassa itsekseen nakella niskojaan, eikös tämä ole aika johdonmukaista?

        Myönnän kyllä sen että tuon s24 treffien perusteella olen tullut vähän liian kyyniseksi naisten suhteen ja se ehkä hieman turhaankin sitten vaikuttaa käyttäytymiseen myös live-elämän puolella mutta ei voi mittään, näillä mennään nyt toistaiseksi, antaa vuorostaan naisten ihmetellä mikä heissä muka on vikana.

        Vai nykynaiset? Mitä nämä sitten ovat? Ovatko naiset jossain vaihtuneet, vai onko tullut elettyä jo montakin vuosisataa? Jospa sitä ikää ja vyötärön ympärystä on tullut siihen malliin ettei enää jutut tehoa nuoriin likkoihin?

        Ihan vaan tiedoksi (ettei aiheuta lisää pettymyksiä), jos ne naiset on muutenkin jo niskojaan nakelleet, ei niitä hetkauta teidän temppunne.


      • IKisinkku M
        Voe elämä kirjoitti:

        Vai nykynaiset? Mitä nämä sitten ovat? Ovatko naiset jossain vaihtuneet, vai onko tullut elettyä jo montakin vuosisataa? Jospa sitä ikää ja vyötärön ympärystä on tullut siihen malliin ettei enää jutut tehoa nuoriin likkoihin?

        Ihan vaan tiedoksi (ettei aiheuta lisää pettymyksiä), jos ne naiset on muutenkin jo niskojaan nakelleet, ei niitä hetkauta teidän temppunne.

        Oliks tää mulle? Joo, siis naiset on muuttuneet aikalailla, ei tarvitse kuin katsoa vanhoja valokuvia tai filmejä niin huomaa että ennen oli kaikki paremmin. Kolmikymppinen nainen on tänäkin päivänä kolmikymppinen mutta sitä vyötärönympärystä on tullut reilusti lisää.

        Minun jutut tehoisisi jos vaan niitä käyttäisin mutta ei vaan jaksa edes yrittää, aina olen ollut laiska iskemään ja nykjyään on motivaatio suunnilleen nollassa. Tuntuu ne vähän hetkauttavan, vaikka nainenhan aina saa kyllä miehen niin halutessaan mutta hyvät miehet on harvassa. .


      • 1+1
        IKisinkku M kirjoitti:

        Oliks tää mulle? Joo, siis naiset on muuttuneet aikalailla, ei tarvitse kuin katsoa vanhoja valokuvia tai filmejä niin huomaa että ennen oli kaikki paremmin. Kolmikymppinen nainen on tänäkin päivänä kolmikymppinen mutta sitä vyötärönympärystä on tullut reilusti lisää.

        Minun jutut tehoisisi jos vaan niitä käyttäisin mutta ei vaan jaksa edes yrittää, aina olen ollut laiska iskemään ja nykjyään on motivaatio suunnilleen nollassa. Tuntuu ne vähän hetkauttavan, vaikka nainenhan aina saa kyllä miehen niin halutessaan mutta hyvät miehet on harvassa. .

        Voi mitä toiveajattelua!
        Myönnät itsekin että "nainenhan aina saa kyllä miehen niin halutessaan", mutta silti kuvittelet noiden sinun pelleilyjesi "vähän hetkauttavan" naisia. Ei ne kuule hetkauta pätkääkään.

        Hyvät miehet muuten ovat harvassa sen takia, että he ovat kaikki varattuja. Yksikään "hyvä mies" ei joudu kauaa sinkkuilemaan, saati että ikisinkuksi päätyisi.


      • Ikisinkku M
        1+1 kirjoitti:

        Voi mitä toiveajattelua!
        Myönnät itsekin että "nainenhan aina saa kyllä miehen niin halutessaan", mutta silti kuvittelet noiden sinun pelleilyjesi "vähän hetkauttavan" naisia. Ei ne kuule hetkauta pätkääkään.

        Hyvät miehet muuten ovat harvassa sen takia, että he ovat kaikki varattuja. Yksikään "hyvä mies" ei joudu kauaa sinkkuilemaan, saati että ikisinkuksi päätyisi.

        Saat toki pitää uskosi, yksi on kuitenkin joukosta poissa.


      • voe voe tokkiisa
        Voe elämä kirjoitti:

        Vai nykynaiset? Mitä nämä sitten ovat? Ovatko naiset jossain vaihtuneet, vai onko tullut elettyä jo montakin vuosisataa? Jospa sitä ikää ja vyötärön ympärystä on tullut siihen malliin ettei enää jutut tehoa nuoriin likkoihin?

        Ihan vaan tiedoksi (ettei aiheuta lisää pettymyksiä), jos ne naiset on muutenkin jo niskojaan nakelleet, ei niitä hetkauta teidän temppunne.

        Sinulle voe elämä voin sanoa että ennen vanhaan nainen valitsi lastensa isäksi miehen josta siihen todella oli kun tänä päivänä riittää kun on korvarengas korvassa,tatuoidut käsivarret ja rasvaset jutut niin kyllä pääset isäksi.

        Ei tarvitse ihmetellä kuinka paljon on huostaanotettuja lapsia Suomessa tällä tavalla.


      • ...
        voe voe tokkiisa kirjoitti:

        Sinulle voe elämä voin sanoa että ennen vanhaan nainen valitsi lastensa isäksi miehen josta siihen todella oli kun tänä päivänä riittää kun on korvarengas korvassa,tatuoidut käsivarret ja rasvaset jutut niin kyllä pääset isäksi.

        Ei tarvitse ihmetellä kuinka paljon on huostaanotettuja lapsia Suomessa tällä tavalla.

        Kyllä sitä kuule ennenvanhaankin akka ja kakarat ajettiin kirveen kanssa lumihankeen. Meidän sosiaalitoimi vain ei ollut yhtä kehittynyt kuin nykyään, joten niitä lapsia ei huostaanotettu, vaan sinne ne jäivät piestäväksi.


    • Eli myönnät itsekin olevasi tylsä. Naiset väittävät haluavansa kaltaisesi, mutta haluavat oikeasti jännän koulutusprojektin, joka vain lupailee parantaa tapansa, muttei kuitenkaan paranna.

      Aivan kuin minä: Parantumaton paskiainen. Sopivasti katteettomia lupauksia ja vähän parantavia toimenpiteitä. Tällä metodilla on oivallisesti pysytty naimisissa jo toista vuosikymmentä. Exälläkin kesti pinna melkein vuosikymmenen.

      • reality s hits

        ei voi ku nauraa :)


    • Kukaan mies

      tuskin haluaisi suhteeseen katkeran miesvihajan kanssa.
      Miksi tilaanne olisi toisinpäin erilainen?

    • ugh lugh

      Ei tuo muiden ihmisten aliarvioiminen todellakaan viehätä ketään.

      Tietysti jokaisella on lupa preferoida ihmistä, joka sanoo kaksi sanaa päivässä - ehkä itsekin preferoit sellaista naista? Ollaan hiljaa, kunhan minä saan haluamani asiat suhteesta irti?

      Nykymaailmassa monet ihmiset arvostavat sosiaalisia taitoja ja kykyä pitää hyvää seuraa myös uusien ja tuntemattomien ihmisten seurassa ja keskustella - mitä esität halveksivasi, milloin seuranpitäjä on mies. Naiselta ehkä itsekin toivot vastaavia ominaisuuksia. Mutta onhan se kivempaa tuudittautua käsitykseen, että itseä etevämmät ovat niitä pieniaivoisia siinä missä suuriaivoiset eivät saa sanaa suustaan.

    • kerr0n

      Ensinnäkin sinun tapauksesta huokuu, ettet arvosta naisia. Varsinkaan älykästä naista et halua etkä saa.

      Mutta tässä SYY nro1, miksi naiset ei valitse "sitä kunnollista miestä".

      Kunnollinen mies on jollain tapaa vähän naiivi. Hän olettaa että elämä sujuu tietyn kaavan mukaan. Ensin on suht hyvät ammatit. Molemmat käy töissä, hoitaa hyvin terveyttään, hommaa kivan kodin ja pyöräyttää pari mukeloa..... nainen voi jäädä vauva-ajaksi kotiin hoitamaan sinappikoneita! Sitten matkustellaan ja vietetään niin v.tun tylsää elämää, että kuolee tylsyyteen. Kaikki on aikataulutettu viimesen päälle!

      Mielestäni kukaan kyllin älykäs ei voi voida kovin hyvin psyykkisesti nykymaailmassa, koska niin moni asia on retuperällä nuoriso voi pahoin. Samoin oikeastaan kaikki ikäryhmät! Vain tyhmät ja naiivit sivuuttaa ongelmat ja porskuttaa kuin mitään ei olisikaan!!!!!

      Mies joka ei oleta naiseltakaan "epärealistista täydellisyyttä" eikä suorita itsekään orjallisesti muiden luomia odotuksia, on paljon mielenkiintoisempi! Hän nimittäin omistaa omat aivot! Hän ei leiki mitään rooleja vaan ottaa elämän sellaisena vastaan kuin se tulee ja on sinut itsensä ja muiden kanssa. Hän ymmärtää, että nainenkin on vain oma yksilönsä ongelmineen päivineen. Kaikilla on ongelmansa, mutta aina kannattaa kannustaa parempiin muutoksiin. Ei tartte olla rikas, vaan elämänviisas!

      • ....................

      • Tylsäelämärules

        Sulla muija ei taida olla sitten tylsä elämä kun tunnut elävän kuin pellossa ilman aikatauluja rikollisen lihavan alkoholistin kanssa jota saa pelätä,no etpähän kuole ainakaan tylsyyteen.
        Sinunlaisella ei muuten taida olla vara matkustella lähikaupan kalja hyllyjä pitemmälle,ja sekös se on jännittävää.


    • nainen kertoo

      Mikä on kunnon mies?

      Naisena kammoksun ihmisiä, jotka jo kättelyssä kategorisoivat lähimmäisiään hyviksi ja pahoiksi, ja ylentävät itseään ihmetellen sitten, etteivät naiset lämpene.

      Naiset eivät ole stereotypinen ryhmä vaan me kaikki olemme yksilöitä, kuten miehetkin. Jos kaikki naiset juoksevat sinua karkuun, miettisin sinuna, millainen ihminen oikeasti olet. Vaikka et polta tupakkaa tai kiroile, kuinka kohtelet muita ihmisiä? Oletko oikeasti kiltti, herkkä ja suvaitsevainen. Sori, mutta epäilen sitä kirjoituksesi perusteella.

      • -game over-

        Olet niin oikeassa. Nuo epätoivoiset lokeroijat ovat itse kaikkein yksioikoisimpia ihmisiä, vaikka aliarvioivat säännönmukaisesti kaikki kanssaeläjänsä.


    • 70 luvulla syntynyt

      Uskotteko naiset että jos osaa puhua kuin vaikkapa Jukka Puotila,Jope Ruonansuu niin naisen saaminen on todella helppoa olitpa sitten muuten millainen mies tahansa.
      Tassu ylös jos samaa mieltä,mitäs minä sanoin,hyvät puhelahjat riittää.

      Sen verran minä tosiaan kategorisoin ihmisiä että en pidä ihmisistä jotka puhuvat vaikka tunti tolkulla mutta ilman järkevää sisältöä (=paskan puhuminen)

      Millä tavalla minä olen mukamas ylentänyt itseni,enkös minä kirjoittanut rehellisesti omat suurimmat puutteeni.

      • Miksi ihmeessä?

        Puhumisella on aika paljon muitakin funktioita kun järkevyys. Keskustelu voi olla ihan vaan hauskaa. Paskan puhumisella yleensä viitataan pahantahtoiseen juoruiluun eikä läpänheittoon. Huumorintaju todella on valtti naisten seurassa. Miksi sitä pitää ihmetellä tai miksi sitä pitää paheksua? Kukapa ei viihtyisi huumorintajuisen ja sosiaalisesti taitavan ihmisen seurassa. Jos ongelmasi on sellainen että huonekasvitkin kuolevat tylsyyteen kanssasi niin se ei ole naisten vika. Kehitä sosiaalisia taitoja ja huumorintajua niin varmasti seuraa löytyy paremmin.


      • Anonyymi
        Miksi ihmeessä? kirjoitti:

        Puhumisella on aika paljon muitakin funktioita kun järkevyys. Keskustelu voi olla ihan vaan hauskaa. Paskan puhumisella yleensä viitataan pahantahtoiseen juoruiluun eikä läpänheittoon. Huumorintaju todella on valtti naisten seurassa. Miksi sitä pitää ihmetellä tai miksi sitä pitää paheksua? Kukapa ei viihtyisi huumorintajuisen ja sosiaalisesti taitavan ihmisen seurassa. Jos ongelmasi on sellainen että huonekasvitkin kuolevat tylsyyteen kanssasi niin se ei ole naisten vika. Kehitä sosiaalisia taitoja ja huumorintajua niin varmasti seuraa löytyy paremmin.

        Nykyään vaan se niiden "pahojen poikien" huumorintaju on sitä ,että naureskellaan ja nauratetaan heiloja toisten huonompi osaisten kustannuksella, keksivät nyt jotain omaa sieltä alfa pääkopastaan


    • sgtagfag

      No mistä tykkäät jutella? Onhan niitä huumorintajuttomia naisiakin.

    • lifemocker

      jos sä et oo "kunnon mies"?

      • 2+16

        ja sinäkö olet?


      • lifemocker
        2+16 kirjoitti:

        ja sinäkö olet?

        mielestäni en ole näin missään väittänyt? kuten en myöskään ole valittanut omasta elämästäni netissä ;)


    • ,,,,,,

      Ensinnäkin et voi laskea rakkautta, naisen ominaisuudet?
      Muistan omassa nuoruudessa, kaveri teki laskutoimituksen pidänkö hänestä, ja ehdotti eroa, kun ei ole samoja harrastuksia, minun piti itkeä vollottaa.
      Olin senverran lapsekas etten tajunnut vaan ihmettelin miksi pitää olla samanlainen eivätkö erilaisuudet täydennä toisiaan. Pitkän ajan päästä vasta tajusin se oli testi.
      Luulen että haluat liikaa olla täydellinen. Voit ihan hyvin rakastua täysin mahdottomaan ihmiseen, jolla ei ole yhtään samanlaista ominaisuutta.
      Kyllä käytännön asiat ratkaisevat paljon mutta onni ei tule etsien se tulee löytäen.

    • Miksi ihmeessä?

      SIKSI!

      Olen nyt rehellinen. Kiltteys, mukavuus, rikosrekisterittömyys ja niin edelleen ovat hyviä ominaisuuksia. Ominaisuuksi jotka valtaosa miehistä täyttää. Mutta kun se ei riitä. Ei seurusteluun vaan riitä että on peruskunnollinen.

      Otetaan jotan esimerkintapaista. Leikitäänpä että sinulla olisi nainen. Sellainen nainen, jonka kanssa asuisit ja viettäisit suurimman osan vapaa-aikaa. Mistä keskustelisit tämän naisen kanssa? Mitä tekisit naisen kanssa? Ne ovat niitä asioita millä on merkitystä itsestäänselvän sukupuoliasioihin keskittyvän aihepiirin lisäksi. Eli siis parisuhteessa ollaan ihan oikeasti aika pitkälle siksi, että sillä saadaan siihen vapaa-aikaan mukavaa täytettä. Sellainen mies jolla on hyvät jutut ja jonka kanssa voi tehdä mukavia asioita on parempi vaihtoehto kun sellainen mies joka möllöttää, jolla on tylsät jutut ja joka ei suostu lähtemään iltakävelylle kahvilaan.

      En usko että miehen rooli on olla joku naisen viihdyttäjä, vaan homma on molemminpuoleista. Mutta jos sitä viihtymispuolta ei ole, miksi ihmeessä seurustella? Siksi että sattuu olemaan mies jolla ei ole rikosrekisteriä ja joka saa lapset säilymään hengissä täysi-ikäisyyden kynnykselle? Vuosikaudet tylsää luvassa siis.

      • Miehekäs Mies

        Miksi pitää keskustella?

        Mitäkö tekisin naisen kanssa? Harrastaisin seksiä, olen katsonut redtubesta paljon juttuja, joita haluan kokeilla. Se olisi mainitsemaasi mukavaa täytettä vapaa-aikaan.

        Miksi pitäis lähteä kävelylle kahvilaan? Kahvia voi juoda edullisemmin kotona.

        Seksistä saa tarpeeksi viihtymispuolta elämään.


      • ...
        Miehekäs Mies kirjoitti:

        Miksi pitää keskustella?

        Mitäkö tekisin naisen kanssa? Harrastaisin seksiä, olen katsonut redtubesta paljon juttuja, joita haluan kokeilla. Se olisi mainitsemaasi mukavaa täytettä vapaa-aikaan.

        Miksi pitäis lähteä kävelylle kahvilaan? Kahvia voi juoda edullisemmin kotona.

        Seksistä saa tarpeeksi viihtymispuolta elämään.

        No, sinä olet sitten toinen ääripää. Yhtä tylsiä tyyppejä (vain vähän eritavalla) olette aloittajan kanssa.


      • Miksi ihmeessä?
        Miehekäs Mies kirjoitti:

        Miksi pitää keskustella?

        Mitäkö tekisin naisen kanssa? Harrastaisin seksiä, olen katsonut redtubesta paljon juttuja, joita haluan kokeilla. Se olisi mainitsemaasi mukavaa täytettä vapaa-aikaan.

        Miksi pitäis lähteä kävelylle kahvilaan? Kahvia voi juoda edullisemmin kotona.

        Seksistä saa tarpeeksi viihtymispuolta elämään.

        "Miksi pitää keskustella?"

        Koska se on hauskaa.

        "Mitäkö tekisin naisen kanssa? Harrastaisin seksiä, olen katsonut redtubesta paljon juttuja, joita haluan kokeilla. Se olisi mainitsemaasi mukavaa täytettä vapaa-aikaan."

        Seksikin on kivaa jos mies on kokenut ja tietää mitä tekee. Se ei kuitenkaan useimpina päivinä täytä kaikkea vapaa-aikaa. Ja olen siis suhteessa jossa seksiä harrastetaan päivittän.

        "Miksi pitäis lähteä kävelylle kahvilaan? Kahvia voi juoda edullisemmin kotona."

        Koska se on hauskaa. Näkee ihmisiä ja pääsee ulos kotoa. On kaljakin halvempaa kotona ja silti sitä on kivempi juoda pubissa.

        "Seksistä saa tarpeeksi viihtymispuolta elämään."

        Onko sinulla kokemusta parisuhteesta?


    • ,,,,,,,

      Keskustele liikaa tai liian vähän, voi että.
      Tosi rakkaus on jotain muuta kuin koko ajan yhteisiä juttuja, ei tarvitse olla kuin sisarukset.
      Rakkaus saadaan säilymään kun ei anneta kaunantunteen kehittyä, että kun on ylirasittunut ottaa omaa aikaa.
      Ehkä olet ladannut liikaa odotuksia.

    • Taasnaita

      Vittuako taalla paatas seinaan hakkaat, hae naises Kaakkois-Aasiasta. Kun laitat tuollaisen ilmoituksen jollekin sen maanosan parinhakusivulle niin saat viikossa tuhat vastausta.

      • kyllä 23456

        Mä olen sillai tässä kyllä samaa mieltä, että miehet. Jos teillä ei ole naista löytynyt noin 35-vuotiaanakaan vielä, tai siis viimestään 40-vuotiaana. Niin oikeasti, laajentakaa reviiriä. On niitä naisia muuallakin, ja jos te olette sosiaalisesti kökköjä, haette kotivaimoa, ette tutustu oikeasti kehenkään eikä teillä ole luonnetta kuten ap:llä, niin on paljon naisia, joille avioliitto on ensisijaisesti sopimus yhteistyöstä ja rakkaus tulee jos tulee. Joten gambia, aasia jne. siellä kasvetaan ihan eri kulttuuriin: mies tekee työt ja elättää. Ap:n kaltainen mies olisi ihan onnenpotku ilman mitään vitsin kerronta taitoja tai kovinkaan kehuttavaa sosiaalisuutta. Ei ole tarkoitus rakastua tai hurmaantua vaan etsiä perheelle elättäjä, lapsille isä ja on vaan kivaa plussaa jos siihen vielä rakastuu. Näissä maissa suhtaudutaan realistisesti ja käytännöllisesti rakkauteen ja liittoihin.

        Ja hakekaa se nainen ennenkuin olette tuommoisia ap:n kaltaisia ylimielisiä pak**päitä jotka syyttää kaikkia muita omasta epäsosiaalisuudestaan, aloitekyvyttömyydestään ja siitä, ettei tutustu ihmisiin ja opettele sosiaalisia taitoja, ei niiden ulkomaanvaimojenkaan kuulu maksaa teidän katkeruudestanne!!! Myös ulkomaan vaimoa pitää arvostaa ja pitää hyvänä, ei se ole mikään ostettava tavara, vaan se on vaan erilainen tapa hankkia puoliso. Jos alennatte sen puolison, alennatte itsenne. Eli huonot miehet ei hyviksi sillä parane että hankkivat jonkun kestämään oman paskuutensa, mutta jostain kohtalaisesta ei ehkä tule huonoa ja katkeroitunutta kun myöntää tosiasiat ajoissa ja hankkii puolison sillätavoin kun itse pystyy.


    • Nainen 30++

      Mun silmään pisti tuo lauseesi, jossa kerroit ettet polta, et käy alkossa etkä myöskään notku kaljahyllyjen välissä. ELI et myöskään suvaitse naiselta mitään paheita?

      Pelkästään tämä, niponipo niuho linjaisuus voi ajaa naisista hyvin monet kaaaaus. En sano todellakaan että juopottelu tai sauhuttelu olisi toivottavaa vaan sitä, että yleensä rento elämänasenne ja arvot antaisivat sinullekin enemmän neliöitä " hakuprosessissasi ".

      Kärjistin tässä aikalailla, ei pidä ottaa nokkinsa. Ajan takaa sitä samaa kuin eräs toinenkin kirjoittaja, että elämänviisaus on se joka puhuu. Ihminen joka on mokannu, on elänyt. ihminen oppii ainoastaan kantapään kautta elämään rikasta elämää, oppikirjoista saa tietoa mutta käytäntö on se joka opettaa.

      Toinen ihminen tulee hyväksyä sellaisenaan kuin hän on. Funtsaa nyt itseäsi, miltä susta tuntuu kun sua ei hyväksytä tollaisena kuin olet? Eipä tunnu kivalta ei. Ja katkeruus kasvaaa.

      • neiti...............

        Aloittaja, monet naiset etsivät kaltaistasi. Ei ole nipottamista jos ei juo ja polta. Jos haluaa olla kotona, se on vain hyvä niille naisille, jotka tuntevat samoin. Ei kaikkia huvita lähteä kahville tai kapakkaan kun voi olla kotona rakkaan kanssa.

        En tiedä miksi ihmiset puhuvat täällä siitä että tavallinen mies on tylsä. Ei ole niille, jotka eivät kaipaa mitään lisäjännitystä elämäänsä. Monille kelpaa ihan tavallinen elämä ja siinä on heille tarpeeksi iloa ja jännitystä. Monet eivät etsi mitään "naistennaurattajaa".

        Yritä etsiä erilaisia naisia, sellaisia, jotka eivät myöskään käy baareissa ja muuta. (ehkä oletkin jo etsinyt...) Kaikki naiset eivät ole samanlaisia.


    • 70 luvulla syntynyt

      Kuvitellaampa tilanne jota ei tosin tapahdu tosi elämässä että on vastuuntuntoisesti kaikki asiansa hoitanut nainen joka pystyy puhumaan tärkeistä asioista niin kuin aikuinen ihminen asiallisesti ja tietää mitä maailmassa tapahtuu,niin kuin minä.
      Ja sitten tässä tilanteessa hän ei kuitenkaan kelpaa kellekkään miehelle sen takia ettei hän ole "miesten naurattaja".
      Miltä tuntuisi tässä tilanteessa sillä naiseltahan ei vaaditä tosi elämässä kummoisia ominaisuuksia saadakseen perheen ja miehen.

      Millä ominaisuudella te luulette näiden "Auervaarojen" ja pettäjä miesten saavan naisen toisensa perään petetttäväksi,aivan juuri tällä skeidan puhumisella.Sitten ollaan itkemässä kun kaikki miehet pettävät,ovat juoppoja jotka juovat kaikki rahat ja vielä hakkaavat.

      Hyväksyn täysin naistenkin "vajavaisuuden"koska minullakin on aloituksessa mainittu vajavaisuus enkä ole mikään tiukkapipo ja miksei siellä kahvilla voisi käydä kahvilassa sillä käynhän muutenkin yksikseni niin monenlaisissa paikoissa.

      • ...

        Esimerkkisi ontuu sen takia, että miehet ja naiset vaativat toisiltaan eri asioita paria hakiessaan. "Miesten naurattajat" eivät ole miesten suosiossa.

        Hyvin monet naiset jäävät ilman parisuhdetta siksi, etteivät täytä miesten ulkonäkökriteerejä. Hyväksytkö oikeasti naisten "vajavaisuuden"? Kelpaako sinulle siis ylipainoinen, tai kasvoiltaan ns. "vähemmän kaunis" nainen?

        Sananlasku sanoo: "Miehet rakastuvat silmillään, naiset korvillaan."
        Vanha viisaus näyttää edelleen pitävän paikkansa.


      • kysymysmerkkinä
        ... kirjoitti:

        Esimerkkisi ontuu sen takia, että miehet ja naiset vaativat toisiltaan eri asioita paria hakiessaan. "Miesten naurattajat" eivät ole miesten suosiossa.

        Hyvin monet naiset jäävät ilman parisuhdetta siksi, etteivät täytä miesten ulkonäkökriteerejä. Hyväksytkö oikeasti naisten "vajavaisuuden"? Kelpaako sinulle siis ylipainoinen, tai kasvoiltaan ns. "vähemmän kaunis" nainen?

        Sananlasku sanoo: "Miehet rakastuvat silmillään, naiset korvillaan."
        Vanha viisaus näyttää edelleen pitävän paikkansa.

        Siis mitä, --"- Miesten naurattajat" eivät ole miesten suosiossa.
        Noin tuossa yllä --- kirjoittaa.


    • ,,,,,,

      Sellainen nainen jota kuvailit on kai hiukan pelottava ja puiseva?
      Vaatimuksia, kyllä nämä puheet kuinka paljon vaaditaan ovat jotain alemmuudentunteen heijastelua.
      Eivät nämä suhteet kestä joita ei ole alun alkaenkaan tarkoitettu vakaviksi.
      Mikset harjoittele röyhkeyttä, sano näin heti alkuun ettet osaa heittää huulta?
      Olin ivallinen kun joku mies tunki illanistujaisissa pöytään ja koetti esittää muka keskustelevaa ja fiksua, hän loukkaantui, vaikka todella olikin sellainen ja pärjäsi elämässä hyvin, ei voi lähestyä sillä tavoin ketään "kuinka surkuteltavia te muut olette". Hämmennys tyttöjen sanomisesta: "miten varakkuus muka tekisi vähemmän säälittävän".
      Vaikka millainen auervaara ja huuliveikko, silti sellainen mies voi olla hyvin ahdasmielinen.
      Joku kaveri valitti kun naiset rakentavat pilvilinnaa, koska eivät hyväksy miehen juopottelua, eivät he silti pelkkää skeidaa puhu.

    • äläole valivalimies

      Aloittajalle: ihmekkös tuo, jos kukaan ei susta kiinnostu. Tekstistäsi paistaa läpi aikamoinen kaunaisuus ja itsekeskeisyys. Mene itseesi ja mieti, jos vaikka voisit parantaa asennettasi toisia ihmisiä ja niitä sinulle vieraita otuksia: naisia kohtaan. Ota vastuu omista teoistasi äläkä syytä kaikesta muita.

    • Jatka samaan malliin

      Siis viestin alku olikin hyvä. Sen jälkeen alkoi paistaa ylimielisyys, alentava suhtautuminen muihin, niin miehiin kuin naisiin, ja koska et aloitteita osaa tehdä, olet pettynyt kun muut ei niitä sitten tee: no sen riskin ottaa jos ei itse aloitteita tee. Älä vikise. Itse et puhu naisille, et tee aloitteita, pidät kaikkia hurmaavia miehiä pelureina ja naisia ääliöinä jotka vaan "retkahtaa röyhkeisiin" sen sijaan että tulisivat sua iskemään....
      Käsiä ei tosiaan ole enää pystyssä. Itsesäälissä rypevä ylimielinen mies joka pitää itseään muita parempana ei tosiaan kiinnosta.

      Ehkä niillä sun kuvailemilla "pelimiehillä" ei vaan ole niin korkeat luulot itsestään, että ne luulee naisten lukevan niiden ajatuksista miten hienoja ne on, vaan ne alentuu puhumaan niille ja niiden pienille aivoille. Ehkä ne "röyhkimykset" onkin sen verran nöyriä, ettei ne kuvittele kaikkien iskevän heitä, vaan että heidän täytyy vaan itse tehdä aloitteita jos jotain aikoo saada ja että jos he aikoo muihin tutustua, heidän vaan pitää itsekin tehdä jotain.
      Ehkä ne epätäydelliset tosiaan tajuaa sen, ettei ne ole niin täydellisiä että kukaan tulee kotoa hakemaan joten heidän täytyy vaan kehittää sosiaalisia taitojaan, puhua naisille, tehdä aloitteita jne. nekun on niin epätäydellisiä. Jospa ne pelimiehet, röyhkimykset ja epätäydelliset pienille aivoille puhujat siis vaan on fiksumpia kun sinä, nöyrempiä, sosiaalisempia, rehellisempiä ja samalla tasolla muiden kanssa. Jospa ne vaan haluaa olla kivoja ja hauskoja kun ne ei oo niin kauheen täydellisiä niin jollain se epätäydellisyys on paikattava.

      Huipulla kato tuulee ja siellä on yksin. Nauti siitä.

      (Sä olet yksin omaa syytäsi ja yksin myös jäät. Syystä ja seurauksesta en tieedä, mutta juu ei, tosiaan ei kiinnosta vähääkään.)

      • siitäs sait

        Minusta tuntuu että tämä nimimerkki "jatka samaan malliin" on juuri niitä joita liukaskieliset naisten pettäjät huijaavat mukavilla puheilla ja nyt sitten katkeruuttaan täällä solvaa rehellisiä miehiä.

        Monenko miehen olet antanut itseäsi huijata,iskikö se lähtiessä sinua avokämmenellä vai nyrkillä.
        Fiksut naiset osaavat erottaa tuollaiset kusipäät naisten pettäjät eivätkä anna kertaakaan p...lua.


      • Ja sä et saanut
        siitäs sait kirjoitti:

        Minusta tuntuu että tämä nimimerkki "jatka samaan malliin" on juuri niitä joita liukaskieliset naisten pettäjät huijaavat mukavilla puheilla ja nyt sitten katkeruuttaan täällä solvaa rehellisiä miehiä.

        Monenko miehen olet antanut itseäsi huijata,iskikö se lähtiessä sinua avokämmenellä vai nyrkillä.
        Fiksut naiset osaavat erottaa tuollaiset kusipäät naisten pettäjät eivätkä anna kertaakaan p...lua.

        Tuntua voi, mutta hänhän ei solvannut pätkääkään tavallisia miehiä vaan kehui niitä. Tavallisia, jotka tutustuu, on, pitää naisia ja itseään ihmisinä. Niistä tavallisista miehistä, joille elämä on elämää.

        Siitäs sait: ja sä ilmeisesti et ole saanut? Sinä se loistat katkeruutta, jos kuka.
        Mutta ei siinä, sä et ole saanut ja toiset on, ja tosiaan: fiksut naiset ei sulle pillua anna. Sä olet varmaan nähnyt pelkästään fiksuja naisia.


    • omaaAjatusta

      Ap., minkälaiselle naiselle toivoisit kelpaavasi?

      • 70 luvulla syntynyt

        Sellanen luotettava,vastuuntuntoinen,rehellinen, empaattinen,uskollinen nainen joka ei harrasta änkyräkänni juomista ja tupakointia.
        Eikös tälläiset ihmiset katsota yleensä ns "kunnon ihmisiksi"

        Kielteisiä seikkoja ovat esim.
        -kevyt kenkäinen velkaantuminen
        -huumeet
        -ylimielisyys toisia kohtaan
        -liiallinen leuhkiminen omilla saavutuksilla
        -häiritsevä kateus
        -pahansuopaisuus
        -omanterveyden tahallinen turmeleminen (esim.hallitsematon lohtusyöminen)


      • ^^^^---
        70 luvulla syntynyt kirjoitti:

        Sellanen luotettava,vastuuntuntoinen,rehellinen, empaattinen,uskollinen nainen joka ei harrasta änkyräkänni juomista ja tupakointia.
        Eikös tälläiset ihmiset katsota yleensä ns "kunnon ihmisiksi"

        Kielteisiä seikkoja ovat esim.
        -kevyt kenkäinen velkaantuminen
        -huumeet
        -ylimielisyys toisia kohtaan
        -liiallinen leuhkiminen omilla saavutuksilla
        -häiritsevä kateus
        -pahansuopaisuus
        -omanterveyden tahallinen turmeleminen (esim.hallitsematon lohtusyöminen)

        ÄÄÄH
        Minä olen tuollainen, luotettava - teen aina sen minkä lupaan
        Rehellinen - vastaan kun kysytään
        En ole velkaantunut
        Enkä kärsi riippuvuuksista
        En leuhki kun ei aihetta
        Iloitsen toistenkin parhaasta, en isosti kadehdi en ole pahansuopa
        Terveyttäkin ylläpidän, syön kasviksia ja ulkoilen
        Myöskin uskollinen
        Ja millä selitän sekä minä että sisareni olemme epäonnistuneet surkeasti miesjutuissa, ehkä meidät kasvatettiin odottamaan täydellistä miestä, olemme kaavamaisia. Monia on jotka ovat pyrkineet käyttämään hyväkseen, mies osoittaa ensin kuinka macho on, sitten vaatii maksa laskuni.
        Väitän ettet ole vielä valmis suhteeseen, kuten eräs tyttökaveri sanoi olevansa liian nuori avioliittoon vaikka oli 25 ja pieni lapsi.
        Juuri luin hirveää tarinaa kankean kasvatuksen saaneesta naisesta joka irrotteli arveluttavassa terapiassa, hän sanoi on löydettävä sisäinen lapsi. En ihan sellaista suosittele mutta jotain pikkuhirveää että uskallat relata?


      • ed.
        ^^^^--- kirjoitti:

        ÄÄÄH
        Minä olen tuollainen, luotettava - teen aina sen minkä lupaan
        Rehellinen - vastaan kun kysytään
        En ole velkaantunut
        Enkä kärsi riippuvuuksista
        En leuhki kun ei aihetta
        Iloitsen toistenkin parhaasta, en isosti kadehdi en ole pahansuopa
        Terveyttäkin ylläpidän, syön kasviksia ja ulkoilen
        Myöskin uskollinen
        Ja millä selitän sekä minä että sisareni olemme epäonnistuneet surkeasti miesjutuissa, ehkä meidät kasvatettiin odottamaan täydellistä miestä, olemme kaavamaisia. Monia on jotka ovat pyrkineet käyttämään hyväkseen, mies osoittaa ensin kuinka macho on, sitten vaatii maksa laskuni.
        Väitän ettet ole vielä valmis suhteeseen, kuten eräs tyttökaveri sanoi olevansa liian nuori avioliittoon vaikka oli 25 ja pieni lapsi.
        Juuri luin hirveää tarinaa kankean kasvatuksen saaneesta naisesta joka irrotteli arveluttavassa terapiassa, hän sanoi on löydettävä sisäinen lapsi. En ihan sellaista suosittele mutta jotain pikkuhirveää että uskallat relata?

        Eija Lapinleimu, 10 ja 1/2 gurua, tieni irti riippuvuuksista. Jos satut näkemään jossain lue tämä kirja, ota muutama sivu ajatuksella.
        Kirjan sanoma ei niinkään uskonnon vastaisuus. Vaan elämän ottaminen omaan haltuun.


    • wenzla

      Mä en vain yksinkertaisesti ymmärrä tätä ihmisten halua ruveta seurustelemaan ihan vaan seurustelun ilosta? Miksi teidän joidenkin henkilöiden on pakko mennä "iskemään" joku nainen/mies vain koska yksinäisyys koputtaa ovelle? Ymmärrän kyllä sen että keski-ikää lähempänä tulee halu perustaa perhe, ja onhan se ikävää jos kavereilla on jo muksuja.
      Mietin tässä vaan että eikö kukaan enään elä hetkessä ja tutustu ihmisiin, missä voisikin sattumoisin ihastua/rakastua. Yritän tässä kai sanoa, että miksi haalitaan sitä kumppania? Miksei ajatella sitä parisuhde asiaa vasta kun siihen unelmien rakkauteen törmää, vaan pitää mennä jollekkin kumppanin metsästys reissulle.
      En taas tiedä tajusiko kukaan mun pointtiani tässä viestissä, mutta aina voi yrittää. :D

    • nice.guy.666
    • zzxzxzxzxzxzx

      No siis eikös se ole ihan inhimillistä katkeroitua, jos elämä potkii päähän.
      Ei mua haittaa, jos nainen kiroaa miehiä.... tai mies naisia... ymmärrän sen johtuvan pahoista kokemuksista.

    • toinen 70-l syntynyt

      Käyttäydyn nykyisin kuin naisia ei olisi olemassakaan.

    • pieniaivoinen

      Siksi, etten sekaannu mieheen, joka ei taida yhdyssanoja ja kirjoittaa kenelleKKään.

    • Ron carlos

      Sopiiko tähän samaan aiheeseen kysymys. Miksi narsistit saavat helposti naisia ?

      Ap:n teksti antaa siihen juuri täydellisen vastauksen.
      Vastaus kysymykseen on että juuri heillä on erinomainen kyky manipuloida toisia ihmisiä puheilla.
      Mitenkähän uskollisia ovat miehet jotka osaavat puhua naisten päät pyörälle ja tosiaankin hurmata aloittajan mainitsemalla tavalla p....kan puhumisella.

      Täällä paistaa muutamissa naisten kirjoituksessa jonkinlainen kateus ja katkeruus kun aloittajalla tuntuu olevan pinkka kunnossa ja vyötärö normaalimitassa,netissä jatkuvaan roikkuvat naiset ovat niitä läskejä lohtusyöjiä joilla ei ole elämän hallinta kunnossa.

      Sitten on tämä yksi yksinkertainen vali vali läski joka joka paikassa valittaa miesten kirjoitus virheistä,meneppä kuule vaikka hiihtämään sieltä ruudun takaa niin saat mieleesi muutakin ajateltavaa kuin kielioppi virheet.

    • KUKAAN EI HUOLI SUA

      KOSKA:

      a) sä massapostitat palstalle koko ajan "kunnollisuutasi",

      b) tai huudat suomalaisia naisia mustien miesten huoriksi

      c) tai sanot naisjämäksi, tai käytetyksi kaikkia naisia joilla on neljäkymppisenä yksikin seksikokemus

      d) tai kirjoittelet jättäväsi naisen alttarille.

      SIINÄ SULLE TODELLISET SYYT!

    • ^^^^^¨¨¨

      Älkää nyt ei kai ap ole sama henkilö, kuin d)
      Toivokaamme parasta että sopiva nainen löytyy hänelle. Meidän mummoikäisten tunteita ainakin liikutti.

      • Se jolle vastasit

        Valitettavasti on sama kaveri, asia on selvinnyt jo noissa muissa ketjuissa.


    • Oma moka

      Siksi, että "kunnon" on vain sun korvais väliss', ei missään muualla. Kunnon nainen tunnistaa kunnon miehen, eikä siinä pashkapuheita tarvita, joten sulla menee tosi lujaa väärällä raiteella ja ihan omasta syystä. Hyi.

    • vai tunnistaa muka

      Hei "oma moka"tietänet kumpiko sukupuoli tekee aloitteen kun haetaan avioeroa.
      Sehän on se sama nainen joka tunnistaa kunnon miehen aivan kuin yllä kirjoitit,mikäs tässä sitten mättää kun joudutte hakemaan avioeroa siitä valitsemastanne miehestä.Ha Ha siitäs saatte.

      • Revi siitä

        Kunnon naisia ja kunnon miehiä on niin vähän, että kohtaavat harvakseltaan. Nainen hakee eroa huomatessaan, ettei mieäs ollutkaan niin kunnollinen kuin aluksi luuli. Elämä on mutkikas juttu ja parisuhe vielä mutkikkaampi, toiset oikovat ja luulevat pääsevänsä sillä lailla onneen nopeammin.


    • jhngfdff

      Jos luonne on itsekeskeinen täys mätäpaska, niin sitä ei millään sporttisella kropalla tai muutenkin kurinalaisella elämäntyylillä saa korvattua.

      Minusta on vaan söpöä, kun omalla miehellä on pikkuinen hassu elintasokumpu, leppoinen kiltti luonne ja muutenkin kaikki pelaa hyvin yhteen. Vaikutat aikamoiselta tympeältä juntilta oman navan tuijottajalta, jolla tuskin on paljoa mitään kiinnostavaa sanottavaa mistään.

      Keskity siis itsesikaltaisiin naisiin, niin käy ehkä flaksi vähäksi aikaa. Kukaan itseään kunnioittava terve nainen ei pidemmän päälle sinua kestäisi kuitenkaan.

    • Naisen paikka

      Jos luonne on liian hallitseva tai määräilevä.
      Olen tottunut itsenäiseen elämään, ystävät saavat tulla elämään jos aloittavat neuvottelemalla ja ystävällisesti.

      Jos minut kuulustellaan ja asetetaan heti velvollisuus-vaimon asemaan, todennäköisesti en jatka tutustumista.

      Arvostelu, pisteyytys elämääni kohtaan, luottamuspula, miehen materialismi, kiroilu, alkoholin liikakäyttö, tupakointi, huumeet, pilleristit, ex-vaimon haukkiminen, jos jään ajankäytössä viimeiselle sijalle, jos minun odotetaan olevan automaattisesti terapeutti, siivooja ja kokki. Ehdotetaan epäsuorasti tai suorasti pelkkää panoa, vaikka itse olin etsimässä oikeaa suhdetta. Liika äijämäisyyden korostaminen, hillitön kaljanjuonti ja ylensyönti (mies osoittaa olevansa himojensa orja). Eli maiskuttaa koko ajan ja vaatii kaikessa vain omaa miehyväasetelmaa. Räkiminen, elvistely, kondomipelko, omien menojen maksattaminen minulla. Tahdon miehen joka ei hyväksytä minua kavereillaan, eikä julista nimeäni heti kaikille. Se juttu on meidän, ainakin alkuun jos on ollakseen, en tarvitse sille yleisöä.

      Siinä muutama. Ja kaikki ihan oikeasti treffeillä koettua.

      En etsi avioliittoa vaan luotettavaa ihmissuhdetta. Mihin mies tarvitsee minua?

      Itsehillintä tarkoittaa hillintää kaikilla elämänalueilla.

      • Naisen paikka

        Unohdin sanoa, että edelliset deitit luokittelivat itsensä kunnollisiksi. Vaikka vetäis "vain " 8-16 pilleriä päivässä. Ja tahtoisi minusta taloudenhoitajan.

        Olen ihan kunnossa, ihan ok näköinen ja ammatillisesti vielä tekemättä. Koulutukseni on muutamille ongelma, siksi en kerro sitä enää kenellekkään. Varsinkin miehet eivät pääse siitä enää yli. Menetän jotenkin ihmisarvon varsinkin naisena kertomisen jälkeen.

        Niin, enkä välttämättä tahdo lapsia. Tuloni kerron vasta sitten kun sen aika tulee. Enkä lähettele kuviani pitkin nettiä. Tavatkoon ne jotka uskaltavat.


      • ei katkera mies
        Naisen paikka kirjoitti:

        Unohdin sanoa, että edelliset deitit luokittelivat itsensä kunnollisiksi. Vaikka vetäis "vain " 8-16 pilleriä päivässä. Ja tahtoisi minusta taloudenhoitajan.

        Olen ihan kunnossa, ihan ok näköinen ja ammatillisesti vielä tekemättä. Koulutukseni on muutamille ongelma, siksi en kerro sitä enää kenellekkään. Varsinkin miehet eivät pääse siitä enää yli. Menetän jotenkin ihmisarvon varsinkin naisena kertomisen jälkeen.

        Niin, enkä välttämättä tahdo lapsia. Tuloni kerron vasta sitten kun sen aika tulee. Enkä lähettele kuviani pitkin nettiä. Tavatkoon ne jotka uskaltavat.

        Onpa muuten valtavan katkeria naisia tässä ketjussa.
        Onko kukaan muu tehnyt samaa huomiota ?


      • parempaatoivoen

        Montako miestä tarvitaan että löysit näin pitkän vikalistan ?
        Kuinka pitkään seurustelit pisimmillään ennen kuin viat paljastuivat ?
        Mihin ominaisuuksiin ihastuit kun yllämainittuihin epeleihin ihastuit ?


      • Vahvempaa osapuolta
        ei katkera mies kirjoitti:

        Onpa muuten valtavan katkeria naisia tässä ketjussa.
        Onko kukaan muu tehnyt samaa huomiota ?

        Jaaa, omasta mielestäni mieästen katkeruus lähentelee sairautta ja siitä syyllistetään ... Nooo, ketäs muuta ...


      • Anonyymi
        parempaatoivoen kirjoitti:

        Montako miestä tarvitaan että löysit näin pitkän vikalistan ?
        Kuinka pitkään seurustelit pisimmillään ennen kuin viat paljastuivat ?
        Mihin ominaisuuksiin ihastuit kun yllämainittuihin epeleihin ihastuit ?

        Mie aenakii ravintola/siivouskoulunnii käyneenä miehenä tien kotihommia ihan luonnostaan, mutta ku se pittuus on 166 niin joutuu pikkumiehenä kaekki hommat yksinnääsä rynttyämmään, ee oo koko haetannu kotitöessä ja jaksaap juostakkin hyvin kun ei ylipainova ja tehrä syväkyykkyi ja
        punnertoo ja nousta portaet ja kuv niitä jaksaap paremmin nii jaksaap vaekka mittee hommia🐿️


    • aölsdkfjaösldkfj

      Haisee katkeruudelle. Yöks.

    • Anonyymi

      Nainen on tutkimuksen mukaan tyhmä, sen oon tiennyt vuosikymmenet jo ennenkuin siitä edes kuulin, nainen luulee, että pieni mies on tyhmempi kuin pieni nainen, siksi pikku nainen haluaa ison ukon, naisten perässä en oo koskaan voittanut juoksennella, muuta kuin joskus ihan huvikseen kokeillut että kannattaako se, no eipä kannata, isot miehet juoksee ja ihailijoita riittää mut auta armiad sitä joka ei yritä, sekös silmätikkuna ym. "haukun kohteena" saa olla, en ymmärrä naisen logiikkaa, raittiina itsestään huolehtivana miehenä haluan sellaisen naisen joka haluaa olla minun kanssa ja hyväksyy minut sellaisenaan mitä olen, eikä että olen vaan joku kärpäsen paska jonon jatkeena yrittämässä jotain joka miehen hempukkaa, että olisin sellainen "varavaihtoehto mies", ei kiitos, ei nainen ole sama kuin Kaikkivaltias Jumala, jonka edessä kuuluu nöyrtyä, nainen on Jumalan luomus, eikä ole varmasti tarkoitettu, että puolison valinta toimisi niinkuin se tänä päivänä toimii "vääryyden alla" ja monet jää ilma vaimoa/miestä, deittisivutkin rahastavat, siis pariutumisesta nyhdetään rahaa ja samalla valitetaan että on syntyvyys laskussa, ja pitää olla sitä tätä ja tuota ennenkuin siittopuuhiin mennään, voi voi, on vaikeeta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe