temesta, millainen olo tulee, vaikutus? kokemuksia.pikaisesti.

tiedoton1

sain temestaa lääkäriltä kokeiltuani ensin miedompia lääkkeitä. noh,
minä en ole ahdistukseen uskaltanut ottaa vielä yhtään temestaa. 1 mg teme.

voiko joku kertoa kokemuksesta että millainen olo tulee? meneekö ihan "sekaisin" tai sekavaksi? kuinka nopeasti alkaa vaikuttaa? suurin osa bentsoista on sekoittanut päätä minulla, tekeekö temesta saman vaikutuksen?

kuvailkaa kokemuksella mikä olo tulee jos otat temestan. itselläni ohje et saa ottaa jopa 3 ja kerralla! jos on tarve.paha paniikkihäiriö.

mutta miten se olo sitten on...sekava?

8

7009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • temestaajuu

      1 temesta, 1-3kertaa päivässä. Ei kerralla!
      Temesta väsyttää ehkä hieman, mutta on tehokas lääke.
      En ole mennyt "sekaisin" siitä ollenkaan.
      Väsyttää ei muuta.

      • riuttala76

        No muhun ei kyl 1 Temesta vaikuta mitenkään, mut mä oonkin tottunut ottamaan pameja aina isomman määrän ja samalla ainakin yhden 7 desin pullon viinaa. Mä en kyl tajua miksi lääketiede aina vaan keskittyy valmistamaan pillereitä joita pitäisi ottaa säännöllisesti. Miksei voitaisi keskittyä enemmän fiksaamaan itse Dna:ta ja geenejä ja pyrkiä tekemään ihmisen perimästä itsestään jo parempi. Musta ois ainakin helvetin kiva kun musta valmistettaisiin paranneltu klooni, vielä parempi tietysti ois kun vois siirtää sen aivoihin omat muistonsa, sit voiskin elää ikuisesti.


      • awrc
        riuttala76 kirjoitti:

        No muhun ei kyl 1 Temesta vaikuta mitenkään, mut mä oonkin tottunut ottamaan pameja aina isomman määrän ja samalla ainakin yhden 7 desin pullon viinaa. Mä en kyl tajua miksi lääketiede aina vaan keskittyy valmistamaan pillereitä joita pitäisi ottaa säännöllisesti. Miksei voitaisi keskittyä enemmän fiksaamaan itse Dna:ta ja geenejä ja pyrkiä tekemään ihmisen perimästä itsestään jo parempi. Musta ois ainakin helvetin kiva kun musta valmistettaisiin paranneltu klooni, vielä parempi tietysti ois kun vois siirtää sen aivoihin omat muistonsa, sit voiskin elää ikuisesti.

        Ne perimämuutokset tehtäisiin sikiöillä/lapsilla. Juu ja temestan huuhtelu alas 7 desin viinalla ei osoita suuria järjenlahjoja.


    • sekakäyttäjä 76

      Ota kuule riuttala vaan lisää naminameja & viinaksia niin saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi geeneistä ja deeänaasta :-)

    • Askarruttaa

      Voin valehtelematta sanoa, että Temesta pelasti mun elämän. Univaikeuksiin oli n. 8 v sitte kokeiltu varmaan kaikkia bentsoja ja pieniä annoksia neuroleptejä. Muutaman tunnin unet, masennus ja väsymys. En pystynyt tekemään edes perheenjäsenten työ pieniä reissuja. Sit kokeilin tutulta henkilöltä pienen palan Temestaa, ja se oli todella pelastus. Nukuin pitkään, koska rauhoittava vaikutus kestää tasaisemmin ja pidempään kuin muilla bentsodiatsepiineillä. Ne auttavat 4 tuntia ja sillä hyvä. Temestan ansiosta olen tehnyt myös pidempiä ulkomaan reissuja vaativissa oloissa. Olennaista on juuri tuo tasainen vaikutus. Minulle 1 mg päivässä on yleensä riittänyt masennus- ja ahdistusjaksoissa. Omissa oloissani en periaatteessa sitä unilääkkeeksi tarvitse, matkoilla muiden kanssa kylläkin. On ihanaa kun ei tarvitse jännittää nukkuuko yhtään vai muutaman tunnin. Toki 1 mg annoksesta on sitten seurauksena päiväväsymys, minkä vuoksi sitä ei unilääkkeenä usein kannata käyttää. Itse olen herkkä lääkkeille. Ahdistukseen Temesta on myös hyvä, koska lääkeen vaikutus ei lopu kuin seinään.

      Mutta: en mitenkään ylistä rauhoittavien käyttöä. Ne kuitenkin oikeaan osuessaan voivat pelastaa elämän(halun). Jos Temestaa käyttää useamman viikon, on vieroitusoireina pysähtyneisyys, lamaannus, masennus jne. Se kannattaa myös huomioida, että myös lyhytaikainen käyttö lisää masennusta, esim. itse itken herkästi, kun lääkkeen vaikutus on vaikkapa iltaisin ohi.

      Jos lääkkeitä on kuitenkin otettava terveyden turvaamiseksi, on Temesta bentsoista ehdottomasti paras. Tsemppiä ketjun aloittajalle!

    • Anonyymi

      Temesta tekee kyllä todella vetelän olon

    • Anonyymi

      Sain Temestaa työelämässä ollessani jännitykseen. Tulin niin suurpiirteiseksi, että olin heittänyt isot ruokaottimet pesemättömänä puhtaiden välineiden joukkoon. Lääkäri sanoi: "Eihän tästä mitään tule, kun sinä olet siellä kuin kännissä." Sain sitten jotain muuta , kaiketi Opamoxia. Opamoxilla on väsyttävä vaikutus. Käytin sitä vain hätätapauksessa töissä

    • Anonyymi

      Minun ystäväni voi erinomaisesti tämän lääkkeen kanssa, sanoi että tuntee olonsa ihan normaaliksi . Eikä tunne ahdistusta enää. Joten hänelle tämä lääke auttoi ja oli kokeillut muita ensin jotka eivät auttaneet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe