sain temestaa lääkäriltä kokeiltuani ensin miedompia lääkkeitä. noh,
minä en ole ahdistukseen uskaltanut ottaa vielä yhtään temestaa. 1 mg teme.
voiko joku kertoa kokemuksesta että millainen olo tulee? meneekö ihan "sekaisin" tai sekavaksi? kuinka nopeasti alkaa vaikuttaa? suurin osa bentsoista on sekoittanut päätä minulla, tekeekö temesta saman vaikutuksen?
kuvailkaa kokemuksella mikä olo tulee jos otat temestan. itselläni ohje et saa ottaa jopa 3 ja kerralla! jos on tarve.paha paniikkihäiriö.
mutta miten se olo sitten on...sekava?
temesta, millainen olo tulee, vaikutus? kokemuksia.pikaisesti.
8
8762
Vastaukset
- temestaajuu
1 temesta, 1-3kertaa päivässä. Ei kerralla!
Temesta väsyttää ehkä hieman, mutta on tehokas lääke.
En ole mennyt "sekaisin" siitä ollenkaan.
Väsyttää ei muuta.- riuttala76
No muhun ei kyl 1 Temesta vaikuta mitenkään, mut mä oonkin tottunut ottamaan pameja aina isomman määrän ja samalla ainakin yhden 7 desin pullon viinaa. Mä en kyl tajua miksi lääketiede aina vaan keskittyy valmistamaan pillereitä joita pitäisi ottaa säännöllisesti. Miksei voitaisi keskittyä enemmän fiksaamaan itse Dna:ta ja geenejä ja pyrkiä tekemään ihmisen perimästä itsestään jo parempi. Musta ois ainakin helvetin kiva kun musta valmistettaisiin paranneltu klooni, vielä parempi tietysti ois kun vois siirtää sen aivoihin omat muistonsa, sit voiskin elää ikuisesti.
- awrc
riuttala76 kirjoitti:
No muhun ei kyl 1 Temesta vaikuta mitenkään, mut mä oonkin tottunut ottamaan pameja aina isomman määrän ja samalla ainakin yhden 7 desin pullon viinaa. Mä en kyl tajua miksi lääketiede aina vaan keskittyy valmistamaan pillereitä joita pitäisi ottaa säännöllisesti. Miksei voitaisi keskittyä enemmän fiksaamaan itse Dna:ta ja geenejä ja pyrkiä tekemään ihmisen perimästä itsestään jo parempi. Musta ois ainakin helvetin kiva kun musta valmistettaisiin paranneltu klooni, vielä parempi tietysti ois kun vois siirtää sen aivoihin omat muistonsa, sit voiskin elää ikuisesti.
Ne perimämuutokset tehtäisiin sikiöillä/lapsilla. Juu ja temestan huuhtelu alas 7 desin viinalla ei osoita suuria järjenlahjoja.
- sekakäyttäjä 76
Ota kuule riuttala vaan lisää naminameja & viinaksia niin saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi geeneistä ja deeänaasta :-)
- Askarruttaa
Voin valehtelematta sanoa, että Temesta pelasti mun elämän. Univaikeuksiin oli n. 8 v sitte kokeiltu varmaan kaikkia bentsoja ja pieniä annoksia neuroleptejä. Muutaman tunnin unet, masennus ja väsymys. En pystynyt tekemään edes perheenjäsenten työ pieniä reissuja. Sit kokeilin tutulta henkilöltä pienen palan Temestaa, ja se oli todella pelastus. Nukuin pitkään, koska rauhoittava vaikutus kestää tasaisemmin ja pidempään kuin muilla bentsodiatsepiineillä. Ne auttavat 4 tuntia ja sillä hyvä. Temestan ansiosta olen tehnyt myös pidempiä ulkomaan reissuja vaativissa oloissa. Olennaista on juuri tuo tasainen vaikutus. Minulle 1 mg päivässä on yleensä riittänyt masennus- ja ahdistusjaksoissa. Omissa oloissani en periaatteessa sitä unilääkkeeksi tarvitse, matkoilla muiden kanssa kylläkin. On ihanaa kun ei tarvitse jännittää nukkuuko yhtään vai muutaman tunnin. Toki 1 mg annoksesta on sitten seurauksena päiväväsymys, minkä vuoksi sitä ei unilääkkeenä usein kannata käyttää. Itse olen herkkä lääkkeille. Ahdistukseen Temesta on myös hyvä, koska lääkeen vaikutus ei lopu kuin seinään.
Mutta: en mitenkään ylistä rauhoittavien käyttöä. Ne kuitenkin oikeaan osuessaan voivat pelastaa elämän(halun). Jos Temestaa käyttää useamman viikon, on vieroitusoireina pysähtyneisyys, lamaannus, masennus jne. Se kannattaa myös huomioida, että myös lyhytaikainen käyttö lisää masennusta, esim. itse itken herkästi, kun lääkkeen vaikutus on vaikkapa iltaisin ohi.
Jos lääkkeitä on kuitenkin otettava terveyden turvaamiseksi, on Temesta bentsoista ehdottomasti paras. Tsemppiä ketjun aloittajalle! - Anonyymi
Temesta tekee kyllä todella vetelän olon
- Anonyymi
Sain Temestaa työelämässä ollessani jännitykseen. Tulin niin suurpiirteiseksi, että olin heittänyt isot ruokaottimet pesemättömänä puhtaiden välineiden joukkoon. Lääkäri sanoi: "Eihän tästä mitään tule, kun sinä olet siellä kuin kännissä." Sain sitten jotain muuta , kaiketi Opamoxia. Opamoxilla on väsyttävä vaikutus. Käytin sitä vain hätätapauksessa töissä
- Anonyymi
Minun ystäväni voi erinomaisesti tämän lääkkeen kanssa, sanoi että tuntee olonsa ihan normaaliksi . Eikä tunne ahdistusta enää. Joten hänelle tämä lääke auttoi ja oli kokeillut muita ensin jotka eivät auttaneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2256997Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743