Moro!
Onko miehille sopivia bb-voiteita? Pitäs saada ajoittaista punoitusta piiloon ja väri ei kaikista vaalein, mutta ei mikään tummakaan. Onko ehdotuksia?
Miesten BB-voide
3
1607
Vastaukset
- dude3
Lorealin BB magnifique, sävy määräytyy oman ihonvärin mukaan
- pärseposkiväri
Minulle loreaalit oli liian tummia. Se että sävy määräytyisi oman ihon mukaan on mainoshöpinää. Voide on harmaata ja väriaine pieninä rakeina jotka sitten vaan hajoaa hierottaessa iholle ja todellinen väri tulee esiin.
Garnierilla on mielestäni parempi väri. Usein käytän ihan meikkivoidetta, paremman sävyvalikoiman takia, diorin tai clarinsin. - mariyu
moi!
rohkeasti vain naisten kosmetiikkaosastolle kokeilemaan mikä sävy voisi olla sinulle hyvä! :) ota vaikka joku kaverityttö kauppaan mukaan!
minusta on hienoa, että jotkut miehet suomessakin osaavat ehostautua ja pitää ulkonäöstään huolen!
aasiassa bb-voiteet ovat miehillä erittäin kovassa käytössä. ja ainakin koreassa on muutama brändi, joka valmistaa miehille suunnattuja bb-voiteita.. mutta liekö eroavaisuus sitten vain miehinen purkin väri vai mikä. en tiedä. :D
suomessa tarjonta yleensä jää kahteen eri sävyvaihtoehtoon; vaalea ja medium.
lisätarjontaa voi etsiä netistä. olen itse ostanut bb-voiteita ebaystä, koska suomen bb-voiteet ovat minulle aivan liian tummia.
jos et meinaa löytää sopivaa tuotetta itsellesi, voit kokeilla myös kevyttä meikkivoide kerrosta tai sitten meikkipuuteria.
se ei ole kuin tavallinen puuteri, vaan siinä yhdistettynä meikkivoiteen peittävyys.
lumenelta ainakin löytyy esimerkiksi natural code 2 in 1 meikkipuuteri.
http://www.lumene.com/fi/tuotteet/natural-code/kasvot/natural-code-2-1-meikkipuuteri ja http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/kasvot/touch-radiance-matta-meikkipuuteri
mielestäni meikkipuuterilla saa aikaan luonnollisemman näköisen ihon verrattuna meikkivoiteeseen/bb-voiteeseen, koska jos voidetta ei levitä kunnolla, saattaa niistä jäädä ikävät rajat ja iho saattaa ruveta kiiltämään.
...tosin ei meikkipuuterinkaan kanssa kannata innostua liikaa, jottei lopputuloksesta tule jauhoinen :D
toivottavasti tästä oli jollekkin apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1812228
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871610Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141304Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2181111- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815