Miesten BB-voide

bbvoidettakasvoille

Moro!

Onko miehille sopivia bb-voiteita? Pitäs saada ajoittaista punoitusta piiloon ja väri ei kaikista vaalein, mutta ei mikään tummakaan. Onko ehdotuksia?

3

1635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dude3

Lorealin BB magnifique, sävy määräytyy oman ihonvärin mukaan

• pärseposkiväri

Minulle loreaalit oli liian tummia. Se että sävy määräytyisi oman ihon mukaan on mainoshöpinää. Voide on harmaata ja väriaine pieninä rakeina jotka sitten vaan hajoaa hierottaessa iholle ja todellinen väri tulee esiin.

Garnierilla on mielestäni parempi väri. Usein käytän ihan meikkivoidetta, paremman sävyvalikoiman takia, diorin tai clarinsin.

• mariyu

moi!
      rohkeasti vain naisten kosmetiikkaosastolle kokeilemaan mikä sävy voisi olla sinulle hyvä! :) ota vaikka joku kaverityttö kauppaan mukaan!
      minusta on hienoa, että jotkut miehet suomessakin osaavat ehostautua ja pitää ulkonäöstään huolen!

aasiassa bb-voiteet ovat miehillä erittäin kovassa käytössä. ja ainakin koreassa on muutama brändi, joka valmistaa miehille suunnattuja bb-voiteita.. mutta liekö eroavaisuus sitten vain miehinen purkin väri vai mikä. en tiedä. :D

suomessa tarjonta yleensä jää kahteen eri sävyvaihtoehtoon; vaalea ja medium.
      lisätarjontaa voi etsiä netistä. olen itse ostanut bb-voiteita ebaystä, koska suomen bb-voiteet ovat minulle aivan liian tummia.

jos et meinaa löytää sopivaa tuotetta itsellesi, voit kokeilla myös kevyttä meikkivoide kerrosta tai sitten meikkipuuteria.
      se ei ole kuin tavallinen puuteri, vaan siinä yhdistettynä meikkivoiteen peittävyys.
      lumenelta ainakin löytyy esimerkiksi natural code 2 in 1 meikkipuuteri.
      http://www.lumene.com/fi/tuotteet/natural-code/kasvot/natural-code-2-1-meikkipuuteri ja http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/kasvot/touch-radiance-matta-meikkipuuteri
      mielestäni meikkipuuterilla saa aikaan luonnollisemman näköisen ihon verrattuna meikkivoiteeseen/bb-voiteeseen, koska jos voidetta ei levitä kunnolla, saattaa niistä jäädä ikävät rajat ja iho saattaa ruveta kiiltämään.
      ...tosin ei meikkipuuterinkaan kanssa kannata innostua liikaa, jottei lopputuloksesta tule jauhoinen :D

toivottavasti tästä oli jollekkin apua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16643
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      38
      4497
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2597
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1898
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1543
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      393
      1496
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1349
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1283
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      982
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      965
    Aihe