Miesten BB-voide

bbvoidettakasvoille

Moro!

Onko miehille sopivia bb-voiteita? Pitäs saada ajoittaista punoitusta piiloon ja väri ei kaikista vaalein, mutta ei mikään tummakaan. Onko ehdotuksia?

3

1701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dude3

Lorealin BB magnifique, sävy määräytyy oman ihonvärin mukaan

• pärseposkiväri

Minulle loreaalit oli liian tummia. Se että sävy määräytyisi oman ihon mukaan on mainoshöpinää. Voide on harmaata ja väriaine pieninä rakeina jotka sitten vaan hajoaa hierottaessa iholle ja todellinen väri tulee esiin.

Garnierilla on mielestäni parempi väri. Usein käytän ihan meikkivoidetta, paremman sävyvalikoiman takia, diorin tai clarinsin.

• mariyu

moi!
      rohkeasti vain naisten kosmetiikkaosastolle kokeilemaan mikä sävy voisi olla sinulle hyvä! :) ota vaikka joku kaverityttö kauppaan mukaan!
      minusta on hienoa, että jotkut miehet suomessakin osaavat ehostautua ja pitää ulkonäöstään huolen!

aasiassa bb-voiteet ovat miehillä erittäin kovassa käytössä. ja ainakin koreassa on muutama brändi, joka valmistaa miehille suunnattuja bb-voiteita.. mutta liekö eroavaisuus sitten vain miehinen purkin väri vai mikä. en tiedä. :D

suomessa tarjonta yleensä jää kahteen eri sävyvaihtoehtoon; vaalea ja medium.
      lisätarjontaa voi etsiä netistä. olen itse ostanut bb-voiteita ebaystä, koska suomen bb-voiteet ovat minulle aivan liian tummia.

jos et meinaa löytää sopivaa tuotetta itsellesi, voit kokeilla myös kevyttä meikkivoide kerrosta tai sitten meikkipuuteria.
      se ei ole kuin tavallinen puuteri, vaan siinä yhdistettynä meikkivoiteen peittävyys.
      lumenelta ainakin löytyy esimerkiksi natural code 2 in 1 meikkipuuteri.
      http://www.lumene.com/fi/tuotteet/natural-code/kasvot/natural-code-2-1-meikkipuuteri ja http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/kasvot/touch-radiance-matta-meikkipuuteri
      mielestäni meikkipuuterilla saa aikaan luonnollisemman näköisen ihon verrattuna meikkivoiteeseen/bb-voiteeseen, koska jos voidetta ei levitä kunnolla, saattaa niistä jäädä ikävät rajat ja iho saattaa ruveta kiiltämään.
      ...tosin ei meikkipuuterinkaan kanssa kannata innostua liikaa, jottei lopputuloksesta tule jauhoinen :D

toivottavasti tästä oli jollekkin apua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5330
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      2615
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2463
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2379
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1814
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      229
      1553
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1151
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1083
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1076
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      86