Kyseinen bändi on tulossa keikkailemaan Suomeen 14.5 Helsingin The Circukseen. Olen menossa ensimmäistä kertaa bändin keikalle (ikää 17) ja haluisin kysyä muutamalta kokeneemmalta, että kuinka aikaisin sinne kannattaa mennä jonottamaan jos haluaa eturiviin? Pitääkö tyyliin juosta ja puskea ihmismassn läpi? Ja aika monet BMTH konsertit on kääntyny aika väkivaltasiks ni onko kenelläkään siitä kokemusta? Ja mitä päälle, kuuma tulee jos siellä riehuu ja pomppii koko illan niska takakenossa. Kiitos jo etukäteen!
Bring me the horizon
4
281
Vastaukset
- pöMdpösdfds
Älä mene. Säästä rahat jonkin oikean metallibändin keikalle äläkä tue näitä metalcore-posereita.
- metalcore\,,/
mee sä homo vaa himaas jos et tykkää ni minkäs mä sille voin sen voin sanoa että metalcore tulee syrjäyttämään perusmetallin usko tai älä!
- umustbeimouhhhh?
metalcore\,,/ kirjoitti:
mee sä homo vaa himaas jos et tykkää ni minkäs mä sille voin sen voin sanoa että metalcore tulee syrjäyttämään perusmetallin usko tai älä!
:DDDDDD EI SAATANA MIKÄ NOLO!
"metalcore tulee syrjäyttämään perusmetallin"
YEA RIGHT! mietippä vittu kaks kertaa. - ghghY
umustbeimouhhhh? kirjoitti:
:DDDDDD EI SAATANA MIKÄ NOLO!
"metalcore tulee syrjäyttämään perusmetallin"
YEA RIGHT! mietippä vittu kaks kertaa.Aloittaja oli tyttö, ehkä teini koska juuri teinit kuuntelee metalcorea ja naiset, sääli vaan niitä miehiä, tai oikeestaan poikia jotka kuuntelee sitä.
Maailmassa on niin paljon hyviä oikean metallin bändejä ja siksi on turhaa ruveta edes harkitsemaan että kuuntelisi jotain "koulukiusausgenreä".
Mut kuinka moni teinityttö kuuntelee Deicidetä, CannibalCorpsea, Morbid Angelia, Mardukia, Darkthronee, yms yms veikkaan että aika harva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest776383Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4444471Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613628Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1132279Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352275Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221026En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69970Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44865- 85789
- 59715