Normaalipainoisen nutraus

nyt lähti

Heippa. Suunnittelen aloittavani nutrauksen, koska polvi on vaivannut viime aikoina ja ajattelin painonpudotuksen vähän auttavan. Ennen en ole halunnut mennä vähäkaloriselle, koska harrastan paljon liikuntaa ja pelkään etten jaksa pienillä kaloreilla. Nyt polven takia on oltava vähän aikaa ilman liikuntaa, joten voin hyvin kokeilla nutrausta. Minulla ei ole ylipainoa, mutta olen juuri siinä rajalla, enkä haluaisi kierähtää sinne ylipainon puolelle. Onko muita Nutriletillä laihduttaneita? Tuleeko tuloksia vaikka pudotettavaa ei niin paljoa olekkaan. Haluaisin pois 5-10 kg. Ajattelin syödä muuten vain pussiruokaa, mutta töissä työpaikkaruokalan tarjoamaa salaattia, jossa yleensä on lisukkeena kananmunaa, kalaa, juustoa tai jotain vastaavaa. Eli siis vain vähän hiilareita. Mahtaako onnistua? Entä kaatuuko dieetti jos aamuteehen lirauttaa tipan rasvatonta ja laktoositonta maitojuomaa?

5

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady.da

      Ihminen laihtuu kun syö vähemmän kaloreita kun kuluttaa...joten lirauksesta maitoa tuskin kuurisi katuu ;)

    • Nutrilett-Sanni

      Moi, tosi ikävä ettet pysty harrastamaan liikuntaa. Toivon pikaista paranemista polvelle, niin pääset taas liikunnan pariin :) Minä olen tiputtanut 15kg Nutrilett tuotteilla. Marraskuussa 3viikkoa VLCD:llä, eli sillä missä juodaan vain pirtelöitä, keittoja ja syödään sallittuja kasviksia.Joulu ja uusivuosi tuli elettyä normaalisti, mutta kevyemmin ja viime lauantaina minulla loppui toinen 3 viikon VLCD kuuri.

      Pelkällä VLCD:llä, eli täysnutrauksella saa kilot nopeaa kyllä pois, mutta jos tuon nopean tavan valitset, niin sitten pitää pidättäytyä vain niissä mitä sallitaan ettei se ketoosi katkea. Muutamasta tipasta rasvatonta maitoa ei ollut haittaa ainakaan minulle ja join kahvia useita kertoja päivässä :)

      Tai sitten voit ottaa rauhallisemman mallin, eli Nutraustason 2, osanutraus 1200kcal ja korvata osan päivän aterioista Nutrilett tuotteilla.

      Itse olen nyt normaalin painoindeksin yläräjalla, niin minulla on Nutraustaso 2 käytössä (3 Nutrilett tuotetta kevyttä ruokaa =1200kcal päivässä).

      Aloitan aamun Nutrilett smootiella, lounas on esim. salaatti, välipalaksi on Nutrilett välipalapatukka, päivälliseksi vaikka Nutrilett Eat Well pasta ja iltapalaksi luonnonjogurttia ja marjoja.

      Toivottavasti näistä vastauksista oli apua. Lue lisää blogistani jos kiinnostaa

      http://www.kurvitkunnossa.blogspot.fi/2013/01/haluatko-pudottaa-13kg-kahdessa-vai.html

      Tsemppiä painonpudotukseen, oli keino mikä hyvänsä! :)

    • ap.

      Aloitin nutrauksen juomalla illalla pirtelön. Kauheeta pas*aa, anteeksi vaan kielenkäyttö. Yöllä iski sitten oksennustauti ja kaikki mahdollinen tuli ulos molemmista päistä. Koko eilisen päivän olin varma että kuolen, niin kauhea oli olo. Ei se nyt tietysti pirtelön vika ollut, mutten voi enää edes ajatella noita tuotteita ilman valtavaa yökötystä. Että näin loppui varsin lyhyeen meikäläisen innokkaasti aloittama nutraus.... Mutta täytyy kyllä sanoa että polvelle tuo täysmakuupäivä teki oikein hyvää ja saihan siinä kunnon suolihuuhtelun samalla. Nyt leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

      nm. Myydään lähes täysi paketti laihdutuspirtelöitä

      • Hyvä juttu!

        Ei normaalipainoisen kannata sekoittaakaan elimistöään liian niukoilla kaloreilla. Tulee vaan äkillinen stressitila ja siten flunssat, mielialanvaihtelut, yleinen lysähtäminen.

        On eri vetää pussikuureja, kun on kymmeniä kiloja hankkinut ylimääräistä.
        Normaalipainoisen kannattaa panostaa terveelliseen ja puhtaaseen ravintoon ja liikkumisiin - tästä seuraa automaattisesti normaalipainossa pysyminen, kaunis kroppa ja pirteä mieli!


    • jaana80_

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe