Baarit ovat naisvaltaisia

.......

Kävin pitkästä aikaa baarireissulla, joka jatkui tähän päivään. Huomasin, että yökerhot ovat aika naisvoittoisia, siinä missä nettideitit on miesvaltaisia.

Eli jos et baaristakaan löydä naista, olet melko todennäköisesti Alempaa Tasoa.

Miten meni viimeisin baarikierroksesi?

19

567

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pareton parittaja

      Baareissa käy 80% naisista ja 20% miehistä. Loput ovat jo tajunneet, että eivät kelpaa.

    • Tsadinainuthetero

      Pusaailin random naisen kanssa, sitä edellinen hottis blondi katselia mutta en tajunnut että se olisi ollut kiinnostunut, kolmanneksi viime kerralla nainen ihmitteli miksi en pyydä seksiä siltä. Sitä edellisiä en muista.

      • Tsadinainuthetero

        Aistinko kateutta?

        3 naista mielessä ja hyvällä todennäköisyydellä 2 näistä törmään yöelämässä siis nähnyt kaksi näistä ja 1 olen päättynyt iskeä jos sillä ei ole jotain urpoa mukana (joka kerta eri urpo) on muuten järkytttävän hyvännäköinen nainen taitaa olla hieman ujo. Viime kerralla se cheikkailia mua ja sitten käänsi päänsä äkkiä kun huomasin että katselee mua ja sitten lähti kauemmaksi urponsa kanssa jutteleen. Heti kun tulee mahdollisuus niin se on mun trophy-vaimo. Eikä sitä kukaan estä ja kaikista vähiten se kun pistän muuvini.


      • mies32
        Tsadinainuthetero kirjoitti:

        Aistinko kateutta?

        3 naista mielessä ja hyvällä todennäköisyydellä 2 näistä törmään yöelämässä siis nähnyt kaksi näistä ja 1 olen päättynyt iskeä jos sillä ei ole jotain urpoa mukana (joka kerta eri urpo) on muuten järkytttävän hyvännäköinen nainen taitaa olla hieman ujo. Viime kerralla se cheikkailia mua ja sitten käänsi päänsä äkkiä kun huomasin että katselee mua ja sitten lähti kauemmaksi urponsa kanssa jutteleen. Heti kun tulee mahdollisuus niin se on mun trophy-vaimo. Eikä sitä kukaan estä ja kaikista vähiten se kun pistän muuvini.

        Yritätkö kisailla siitä, kuka vastaa eniten puutaheinää edellisen puutaheinään?


      • TsadinSuurinVitsi
        Tsadinainuthetero kirjoitti:

        Aistinko kateutta?

        3 naista mielessä ja hyvällä todennäköisyydellä 2 näistä törmään yöelämässä siis nähnyt kaksi näistä ja 1 olen päättynyt iskeä jos sillä ei ole jotain urpoa mukana (joka kerta eri urpo) on muuten järkytttävän hyvännäköinen nainen taitaa olla hieman ujo. Viime kerralla se cheikkailia mua ja sitten käänsi päänsä äkkiä kun huomasin että katselee mua ja sitten lähti kauemmaksi urponsa kanssa jutteleen. Heti kun tulee mahdollisuus niin se on mun trophy-vaimo. Eikä sitä kukaan estä ja kaikista vähiten se kun pistän muuvini.

        Sitten otin kikkelin housuista ja pyöritin sitä helikopterina tanssien samalla Oppan gangnam stylea. Kaikki naiset katto mua ja halusivat minua, kuin olisin ollut joku julkkis niinkuin Jorma Uotinen. Oon kyllä vähän samannäkönenkin ja omaan samanlaiset muuvit. Meikä on tsadinqu...kingi.


      • heheh,
        mies32 kirjoitti:

        Yritätkö kisailla siitä, kuka vastaa eniten puutaheinää edellisen puutaheinään?

        Paraskin puhumaan.


    • lpr2

      Tule Lappeenrantaan täällä ei ole baareissa kuin miehiä. Menit sitten minne tahansa.

    • Viimeksi kun eksyin pariin baariin pari viikkoa sitten niin niissä oli vain paljon miehiä, naisia oli vain muutama ja nekin miehensä kanssa liikenteessä. Muuten naiset loistivat poissaolollaan.

      • ....

        Minkälaisessa baarissa olit? Tuskin missään perussedulassa kuitenkaan.


      • .... kirjoitti:

        Minkälaisessa baarissa olit? Tuskin missään perussedulassa kuitenkaan.

        Parissa baarissa tuli tosiaan selvin päin käytyä, ihan tavallisia ne oli joissa karaokea voi laulaa ja tanssia pystyy. Tai no en ihan tarkka tuossa ollu, kun toisessa paikkaa eräs nuori nainen katsoi mua herkeämättä... mut ei ollu mun tyyppiä se niin jätimpä lähestymättä.


    • ap puhuu paskaa

      Mitä vitttua?!!! Oletko sokea tai jotain?? Jokainen baarissa edes joskus käyvä tietää, että mies - nais -jakauma on parhaimmillaankin vain 60%-40%. Pahimmillaan, joskus aamuyön tunteina, jakauma on 85 miehiä - 15 naisia.

      • .....

        Olisko tämäkin sitten yökerho/paikkakuntakohtaista...

        Klubit, joissa kävin olivat selkeästi naisten kansoittamia. Tyyliin 60%-40, jopa 70-30%.


      • Utelias urpo
        ..... kirjoitti:

        Olisko tämäkin sitten yökerho/paikkakuntakohtaista...

        Klubit, joissa kävin olivat selkeästi naisten kansoittamia. Tyyliin 60%-40, jopa 70-30%.

        No mikä paikkakunta / yökerho?


      • ----
        Utelias urpo kirjoitti:

        No mikä paikkakunta / yökerho?

        Minun onnellani varmaan Nuorgam.


    • carambola87a

      Missähän päin tuollaiset 80-20 suhteet on? Täällä Helsingin suunnalla, silloin harvoin kun baariin menen, on vain 1-3 naista miesten seurassa tai naisporukka viettämässä "tyttöjen iltaa", eli eivät halua miehiä vaivoikseen, ja 90% on miehiä.

      Nyt kaivattaisiin ihan baareja nimeltä että missä oikein on noin paljon naisia?

      • vanhalihavamies

        Muistelen että hurjassa nuoruudessani kun vierailin Sortavalassa Hotelli Piipun Pihan baarissa, oli asiakkaiden selkeä enemmistö naisia.
        Suomessa en ole mokomaan ilmiöön kertaakaan törmännyt.


      • 11+5
        vanhalihavamies kirjoitti:

        Muistelen että hurjassa nuoruudessani kun vierailin Sortavalassa Hotelli Piipun Pihan baarissa, oli asiakkaiden selkeä enemmistö naisia.
        Suomessa en ole mokomaan ilmiöön kertaakaan törmännyt.

        Menkää johonkin pääasiassa naisten fanittaman bändin keikalle, niin näette selvästä naisenemmistöstä koostuvan asiakaskunnan.

        Ei niissä jalkapallokuppiloissa tai perusräkälöissä taida naisenemmistöä olla, ei...


    • 112911

      Ei kyllä ole reilua tämä elämä. Ensin olen baarissa ja porukka jossa olen on 90% miehiä. Sitten alan parisuhteeseen ja porukka jossa olen baarissa on 90% naisia, mutta vain siihen yhteen voi koskea.

      • mies32

        Minulla ei riitä kädet yhdenkään naisen koskemiseen niin täysipainoisesti kuin haluaisin, niin en näe käyttöä kymmenelle naiselle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe