Olen sinkkunainen. Astianpesukoneeni pesuainelokeron kansi ponnahtaa auki itsekseen joka kerta, kun sen yrittää saada kiinni. Eikä pysy kiinni. Miten sen voi korjata? Aiemmin se toimi normaalisti. Käytän siinä fairy pesutabletteja joissa on nesteosa ja pesuaineosa, onkohan se liian suuri. Olisi kiva saada vinkkejä, mitä voin tehdä itse? Katson myös ohjekirjan läpi.
Neuvoja??
7
2316
Vastaukset
- Määmy
Niit voi ola montaki
Pesuainelokero ei sulkeudu.
Pesuainetta on ehkä liikaa tai sulkumekanismiin on kertynyt ylimääräistä pesuainetta.
Toinen mahdollisuus on se, että lokeron sulkumekanismi on rikkoutunut. Siinä tapauksessa soita huoltopalveluun, jotta lokero vaihdetaan. Huoltopalvelun puhelinnumero on astianpesukoneen käyttöoppaassa.
Pesuainelokeron kansi ei lukkiudu kiinni.
Tarkista, että valitsin on Off-asennossa.- selvä juttu
Kiitos paljon! Vika tuntuu olevan itse luukussa ja mekanismissa. Eli ehkä se lokeronvaihto tulee kyseeseen. Helpostipa menevät rikki, juu.
- Obvious Reason:.!1#%
.
"It's Broken"
Har!
. - viisas mies
Teippaa se kiinni
- ap.
Korjasin vian itse. Tiivisteen reuna oli irronnut siitä luukun sisäosista, painoin takaisin. Pienestä oli kiinni! Wau pysyy ehkä kiinni nyt... Luulin että tulee kallis keikka, ei tullutkaan vissiin.
- laita viestiä >>>
Pyrin lukemaan tätä viestiketjua mahdollisimman aktiivisesti, mutta tein myös sähköpostiosoitteen tähän liittyvää keskustelua varten.
[email protected]- puskarunoilija
Kun vastaa, saa treffiehdotteluja ja poikamies saa tietää nimesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693