niin elikkä pieniä vinkkejä mitä ostaisin 20 vuotta täyttävälle poikaystävälleni? ollaan oltu yhessä vuoden ja tulipa vaan mieleen etten oikeestaan oo ostanu/antanu (materialististä)sille muuta kun taulunkehyksen joululahjaksi missä mun kuva...ja tuliaiseks paidan(jota se on kyl käyttäny aika paljon...)
mut siis kyl tiiän ettette te voi neuvoa mua täysin mut antajaa jotain ideoita joista ehkä voisin kehitellä jotain...
Hän pitää paljon tietokoneista joista mulla ei oo muuta kun surffaus kokemuksia/tietoa ja tietokonepeleistä josta mä taas en tiiä yhtään mitään...helphelphelp!!!!!
kiitos jo etukäteen ideoistanne:)
mitä ostaisin...?
2
202
Vastaukset
- Sari
Ostin omalle poikakaverilleni lahjaksi kellon hänen täyttäessään 20 vuotta. Hän piti lahjastani kovasti. Yllensä olen ostanut aika halpoja lahjoja, kuten moottorikelkkalehden, suklaata ja sukat, koska olen köyhä opiskelija. Mutta tuon kerran halusin panostaa, sillä olin saanut kokonaiseksi vuodeksi töitä. Kello oli mustapohjainen, jossa oli 3 pientä kellotaulua varsinaisen kellotaulun alla. Väriltään kello oli savuhopea. Kello maksoi silloin 630mk, mutta oli todella ihanaa antaa se, kun olin keksinyt hyvän lahjan. Kelloa käytetään nyt 6 vuotta myöhemminkin edelleen! :)
- hoi
Osta itsellesi jotain tosi makeaa päälle ja näytä hänelle, miten ne saat hitaasti pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571681Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1261311Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59745
- 64636
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37492- 36457
- 43450
- 52442