mitä ostaisin...?

malibu

niin elikkä pieniä vinkkejä mitä ostaisin 20 vuotta täyttävälle poikaystävälleni? ollaan oltu yhessä vuoden ja tulipa vaan mieleen etten oikeestaan oo ostanu/antanu (materialististä)sille muuta kun taulunkehyksen joululahjaksi missä mun kuva...ja tuliaiseks paidan(jota se on kyl käyttäny aika paljon...)
mut siis kyl tiiän ettette te voi neuvoa mua täysin mut antajaa jotain ideoita joista ehkä voisin kehitellä jotain...
Hän pitää paljon tietokoneista joista mulla ei oo muuta kun surffaus kokemuksia/tietoa ja tietokonepeleistä josta mä taas en tiiä yhtään mitään...helphelphelp!!!!!
kiitos jo etukäteen ideoistanne:)

2

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

Ostin omalle poikakaverilleni lahjaksi kellon hänen täyttäessään 20 vuotta. Hän piti lahjastani kovasti. Yllensä olen ostanut aika halpoja lahjoja, kuten moottorikelkkalehden, suklaata ja sukat, koska olen köyhä opiskelija. Mutta tuon kerran halusin panostaa, sillä olin saanut kokonaiseksi vuodeksi töitä. Kello oli mustapohjainen, jossa oli 3 pientä kellotaulua varsinaisen kellotaulun alla. Väriltään kello oli savuhopea. Kello maksoi silloin 630mk, mutta oli todella ihanaa antaa se, kun olin keksinyt hyvän lahjan. Kelloa käytetään nyt 6 vuotta myöhemminkin edelleen! :)

• hoi

Osta itsellesi jotain tosi makeaa päälle ja näytä hänelle, miten ne saat hitaasti pois...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5042
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      91
      2276
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135