mitä ostaisin...?

malibu

niin elikkä pieniä vinkkejä mitä ostaisin 20 vuotta täyttävälle poikaystävälleni? ollaan oltu yhessä vuoden ja tulipa vaan mieleen etten oikeestaan oo ostanu/antanu (materialististä)sille muuta kun taulunkehyksen joululahjaksi missä mun kuva...ja tuliaiseks paidan(jota se on kyl käyttäny aika paljon...)
mut siis kyl tiiän ettette te voi neuvoa mua täysin mut antajaa jotain ideoita joista ehkä voisin kehitellä jotain...
Hän pitää paljon tietokoneista joista mulla ei oo muuta kun surffaus kokemuksia/tietoa ja tietokonepeleistä josta mä taas en tiiä yhtään mitään...helphelphelp!!!!!
kiitos jo etukäteen ideoistanne:)

2

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

Ostin omalle poikakaverilleni lahjaksi kellon hänen täyttäessään 20 vuotta. Hän piti lahjastani kovasti. Yllensä olen ostanut aika halpoja lahjoja, kuten moottorikelkkalehden, suklaata ja sukat, koska olen köyhä opiskelija. Mutta tuon kerran halusin panostaa, sillä olin saanut kokonaiseksi vuodeksi töitä. Kello oli mustapohjainen, jossa oli 3 pientä kellotaulua varsinaisen kellotaulun alla. Väriltään kello oli savuhopea. Kello maksoi silloin 630mk, mutta oli todella ihanaa antaa se, kun olin keksinyt hyvän lahjan. Kelloa käytetään nyt 6 vuotta myöhemminkin edelleen! :)

• hoi

Osta itsellesi jotain tosi makeaa päälle ja näytä hänelle, miten ne saat hitaasti pois...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5042
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      91
      2276
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1968
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      47
      1846
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1610
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1236
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      110
      865
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      811
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      297
      799
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      644
    Aihe