Kertokaa kokemuksenne!
Kuinka pitkään suhteenne alusta meni, että teillä ei ollut muita seksipareja? Sovitteko asiasta?Miten pitkään meni, ennen kuin tapailu muuttui seurusteluksi?
Oma ongelma: Tapaillut miestä 2,5kk, mutta kiertoteitse selvisi, että hänellä oli yhdenyön juttu 1kk sitten. Luetaanko pettämiseksi?
Tapailusta->suhteeseen
3
777
Vastaukset
- Itse Minä
Melkeen viisi (5) vuotta oltu yhessä, eikä KOSKAAN ole ollu muita. FAKTA. Ei oltu sovittu mitään, mutta kummallakaan ei ollut muita alkuaikoina.
Tuo sinun pettämisasia on ehkä ristiriitainen. Jonkun milelestä ei ehkä pettämiststä ja jonkun mielestä on.
Vähän riippuu mistä roikkuu.- kypärä
nyt löytyi kumppani, ihana herttainen joka ei ikinä petä minua.....
ja vitut,
kaikki pettää, AINA (anteeksi vaan)
onhan ihmisistä sentään kysymus!!
- Tepa
Ongelmanne on se, että tapailuunne ei ole sovittu pelisääntöjä. Usein ihmisillä on erilaiset käsitykset siitä, mikä on ns. tapailussa sallittua, mikä ei. Siis avoin keskustelu kunniaan. Ehkä mies ajattelee, että sinullakin saattaa olla muita seksikumppaneita. Hänen mielestään te selkeästi nimenomaan vain tapailette. Älä syytä miestä pettämisestä, vaan ota puheeksi tapailunne "tila". Sinun täytyy kertoa, jos olet pahoittanut mielesi hänen yhden yön jutustaan. Mutta unohda syyttelyt. Saat miehen todennäköisesti nopeasti katoamaan, jos käyt päälle kuin yleinen syyttäjä. Kerro tunteistasi. Ehkä mies ei vielä ole valmis vakavampaan suhteeseen. Sen tiedät vain kysymällä.
Omassa parisuhteessani tapailimme yli puoli vuotta ennen kuin aloimme seurustella. Olimme alusta alkaen sopineet säännöt. Tapailumme aikana kummallakin sai olla muita seksikumppaneita. Tapailu toimi aikansa, koska me molemmat tiesimme pelisäännöt. Vähitellen molempien tunteet kuitenkin kasvoivat rakkaudeksi ja huomasimme, että oli tullut mahdottomaksi ajatukseksi jakaa kumppani jonkun toisen kanssa. Nyt olemme seurustelleet lähes puoli vuotta ja olemme äärimmäisen onnellisia ja uskollisia.
Toivottavasti saatte selvyyttä asiaan. Mikäli mies haluaakin jatkaa vain sitoutumatonta tapailua ja sinä et, kannattaa miettiä onko fiksua jatkaa tapailua ja kestää pahaa mieltä hänen muista seksikumppaneistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 801094
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka38852- 101831
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!36793Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56678Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa43678- 32560
Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s52559Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r53481- 49468