Ihannenainen seksiin?

wettywet

Palstalla liikkuvat miehet, postatkaa kuva tai kertokaa (esim julkkiksen) nimi naisesta joka olisi kiihottavin, himoittavin ja värisyttävin kumppani pouhtaaseen seksiin?

Nyt ei ole kyse rakkaudesta, vaan himosta. Mutta jos himo ja rakkaus sekoittuu, ei se toki haittaa, kertokaa kuka on kaikista märimpien päiväunien kohde?

Jos se on esim naapurintyttö, tai esim ex, niin kuvailkaa tuo nainen mahdollisimman tarkasti. :)

Wet dreams! :)

28

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panettaa...

      Melkein kaikki käy.

    • riittääkö?
      • hehhehe

        Ompas ruma nainen


      • Kaukaa seksikkyydest

        Hyi hel.vetti!


    • öhöm.

      ^^110% varmasti nussisin jos olisi mahdollista.^^

    • oka53
      • Eka18, terve

        Voi ei - taas näitä vanhuksen läskifetissejä!


      • Kyllä mulle maistuu
        Eka18, terve kirjoitti:

        Voi ei - taas näitä vanhuksen läskifetissejä!

        Onko täällä joku ikäraja vai?


      • eikkamv81
        Eka18, terve kirjoitti:

        Voi ei - taas näitä vanhuksen läskifetissejä!

        Niin voi ei, tässä kai kysyttin muidenkin mielipidettä ei vain sinun. Eli pyydettiin kuvausta tai kuva, missä se sinun nainen on.
        Ei ole yhtä naista, rinnat saavat minut heräämään:)
        Tässä on minun.

        http://plussizefanatic.tumblr.com/post/40612371226

        Kyllä tuo okan nainen myös sytytää.


    • Unelmieni misu

      Lyhyenläntä, lyhyehköt maantienvaaleat hiukset, pienet tihrusilmät, siniset, pullonpohjalasit. Pönäkkä vartalo, valtava lantio ja reidet, kolmenkymmenen sentin mittaiset paksut jalat. Ja tuohon vekkihame, puolipohkeeseen. TAI vajaamittaiset housut JA hame niiden päälle! Korostaa kivasti persjalkaisuuttta!
      Ja kaiken kruunaa iloinen, antavainen luonne!

    • ei mulla muuta

      Danielle Sharp!

      http://www.google.fi/search?hl=fi&safe=off&q=danielle sharp&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41524429,d.bGE&biw=1366&bih=665&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=j_AHUYzGAeeK4ASmvIC4Bg#imgrc=dDAHie2SoA8_JM:;YPmf27zLwGGCiM;http://24.media.tumblr.com/tumblr_lygfsild3E1qde2seo1_1280.jpg;http://make-her-famous.tumblr.com/post/16573834711/danielle-sharp-daniellesharp-quite-frankly-one;600;900

    • söpdföpj

      Ihannenainen seksiin on sama kuin ihannenainen muutenkin. Ainut poikkeus, että joskus n:t kiihoittavat erityisesti, mutta tuskin alkaisin suhteeseen n:n kanssa.

    • Dino Rex
      • rexdino1

        Sulla on Dino rex aika hyvä maku. Tuo nainen on samalla seksikkään, mutta suht fiksun näkäinen.

        Onko sulla ollut vastaavannäköisiä tyttöystäviä?


      • Anonyymi

        Oudot piirteet...


    • Taitoluistelijat ah

      Kiira Korpi. Kauniit luonnolliset kasvot ja upea seksikäs urheilijan kroppa!

    • lifemocker

      megan fox
      Amanda Seyfried
      kate upton

      siinä sulle

      • 19+9

        just joo


    • real man

      Näin vanhana pelimiehenä voin nyt vähän valaista asiaa naisista.

      Paras nainen sängyssä on itsevarma ja halukas nainen. Nainen joka kiihottuu nopeasti ja kiihtyy kuin raketti. Siis kiihkeä nainen luonnostaan.
      Ulkonäöstä ei voi päätellä mitään, luonne se on mikä ratkaisee ja persoonallisuus.
      Silläkään ei ole väliä onko hieman pulleampi tai laihempi. Rintojemn kokokin on aika vähän asiaan vaikuttava asia. Mielestäni naiset ovat parhaimmillaan vasta kun ovat hyväksyneet itsensä ja vartalonsa.

      • Juurikin näin

        Itsetunto ja kyky ottaa mitä tahtoo. Nämä kehittyvät (jos ovat kehittyäkseen) vasta noin nelikymppisille naisille. Sen jälkeen se onkin menoa sitten, pitäkää pojat hatuistanne kiinni.

        Jos et ole kokeillut, älä viitsi väittää vastaan.

        Niin ja vastapainoksi miehellä on oltava myös itsetunto kunnossa. Pehmeellä ei nääs paljo pane skella...


      • 1949

        Ulkonäkö todellakin pettää :D Olen pienikokoinen nainen, moni on sanonut ujoksi,lähelleni on vaikea päästä.
        Makuuhuoneen puolella olen taas aivan erilainen ja miehet ovat olleet ihmeissään. Esileikkejä en juurikaan tarvitse, kun kiihotun hetkessä. Toisinaan olen epävarma kropastani, mutta makkarin puolella se kaikki vaan unohtuu ja olenkin kaunein nainen maan päällä, kaikista vioista huolimatta.


      • Hxxxx_30++
        Juurikin näin kirjoitti:

        Itsetunto ja kyky ottaa mitä tahtoo. Nämä kehittyvät (jos ovat kehittyäkseen) vasta noin nelikymppisille naisille. Sen jälkeen se onkin menoa sitten, pitäkää pojat hatuistanne kiinni.

        Jos et ole kokeillut, älä viitsi väittää vastaan.

        Niin ja vastapainoksi miehellä on oltava myös itsetunto kunnossa. Pehmeellä ei nääs paljo pane skella...

        40 nainen on seksuaalisesti kypsin. Sen takia kun nuoret miehet pääsevät puumien makuun eivät muista välitäkkään.


    • 1929

      Lähetä yhteystietosi niin tulen heti makkariisi torttua kostuttamaan jos kehtaan. Olen ujo mutta kaikki naiset aina sanoo että ei uskois kuinka tuo ujo poika painaa makkarissa vaikka muuten on kuin kusi sukassa.
      Ulkonäkö pettää ja minä itsekin. Olen suurikoinen JOKA PAIKASTA.

    • J.C,

      Tv-kokki Nigella Lawson, noin ulkonäöllisesti sytyttäis.

    • -b-b-b-b-
    • Anonyymi

      Mulla taas tämä nainen yhdistää halun ja tunteet. Olen hulluna Salmaan ja tämän näköiseen naiseen, löytyisipä vastaava omaksi. Toki haluaisin Salman, mutta se rakastaa sitä vanhaa ukkoaan. Mutta olen ihaillut, halunnut ja rakastanut Salmaan monta vuotta.
      https://pin.it/3KFFiPI

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe