Ihannenainen seksiin?

wettywet

Palstalla liikkuvat miehet, postatkaa kuva tai kertokaa (esim julkkiksen) nimi naisesta joka olisi kiihottavin, himoittavin ja värisyttävin kumppani pouhtaaseen seksiin?

Nyt ei ole kyse rakkaudesta, vaan himosta. Mutta jos himo ja rakkaus sekoittuu, ei se toki haittaa, kertokaa kuka on kaikista märimpien päiväunien kohde?

Jos se on esim naapurintyttö, tai esim ex, niin kuvailkaa tuo nainen mahdollisimman tarkasti. :)

Wet dreams! :)

28

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panettaa...

Melkein kaikki käy.

• riittääkö?
      • hehhehe

Ompas ruma nainen

• Kaukaa seksikkyydest

Hyi hel.vetti!

• öhöm.

^^110% varmasti nussisin jos olisi mahdollista.^^

• oka53
      • Eka18, terve

Voi ei - taas näitä vanhuksen läskifetissejä!

• Kyllä mulle maistuu
        Eka18, terve kirjoitti:

Onko täällä joku ikäraja vai?

• eikkamv81
        Eka18, terve kirjoitti:

Niin voi ei, tässä kai kysyttin muidenkin mielipidettä ei vain sinun. Eli pyydettiin kuvausta tai kuva, missä se sinun nainen on.
        Ei ole yhtä naista, rinnat saavat minut heräämään:)
        Tässä on minun.

http://plussizefanatic.tumblr.com/post/40612371226

Kyllä tuo okan nainen myös sytytää.

• Unelmieni misu

Lyhyenläntä, lyhyehköt maantienvaaleat hiukset, pienet tihrusilmät, siniset, pullonpohjalasit. Pönäkkä vartalo, valtava lantio ja reidet, kolmenkymmenen sentin mittaiset paksut jalat. Ja tuohon vekkihame, puolipohkeeseen. TAI vajaamittaiset housut JA hame niiden päälle! Korostaa kivasti persjalkaisuuttta!
      Ja kaiken kruunaa iloinen, antavainen luonne!

• ei mulla muuta

Danielle Sharp!

http://www.google.fi/search?hl=fi&safe=off&q=danielle sharp&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41524429,d.bGE&biw=1366&bih=665&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=j_AHUYzGAeeK4ASmvIC4Bg#imgrc=dDAHie2SoA8_JM:;YPmf27zLwGGCiM;http://24.media.tumblr.com/tumblr_lygfsild3E1qde2seo1_1280.jpg;http://make-her-famous.tumblr.com/post/16573834711/danielle-sharp-daniellesharp-quite-frankly-one;600;900

• söpdföpj

Ihannenainen seksiin on sama kuin ihannenainen muutenkin. Ainut poikkeus, että joskus n:t kiihoittavat erityisesti, mutta tuskin alkaisin suhteeseen n:n kanssa.

• Dino Rex
      • rexdino1

Sulla on Dino rex aika hyvä maku. Tuo nainen on samalla seksikkään, mutta suht fiksun näkäinen.

Onko sulla ollut vastaavannäköisiä tyttöystäviä?

• Anonyymi

Oudot piirteet...

• Taitoluistelijat ah

Kiira Korpi. Kauniit luonnolliset kasvot ja upea seksikäs urheilijan kroppa!

• lifemocker

megan fox
      Amanda Seyfried
      kate upton

siinä sulle

• 19+9

just joo

• real man

Näin vanhana pelimiehenä voin nyt vähän valaista asiaa naisista.

Paras nainen sängyssä on itsevarma ja halukas nainen. Nainen joka kiihottuu nopeasti ja kiihtyy kuin raketti. Siis kiihkeä nainen luonnostaan.
      Ulkonäöstä ei voi päätellä mitään, luonne se on mikä ratkaisee ja persoonallisuus.
      Silläkään ei ole väliä onko hieman pulleampi tai laihempi. Rintojemn kokokin on aika vähän asiaan vaikuttava asia. Mielestäni naiset ovat parhaimmillaan vasta kun ovat hyväksyneet itsensä ja vartalonsa.

• Juurikin näin

Itsetunto ja kyky ottaa mitä tahtoo. Nämä kehittyvät (jos ovat kehittyäkseen) vasta noin nelikymppisille naisille. Sen jälkeen se onkin menoa sitten, pitäkää pojat hatuistanne kiinni.

Jos et ole kokeillut, älä viitsi väittää vastaan.

Niin ja vastapainoksi miehellä on oltava myös itsetunto kunnossa. Pehmeellä ei nääs paljo pane skella...

• 1949

Ulkonäkö todellakin pettää :D Olen pienikokoinen nainen, moni on sanonut ujoksi,lähelleni on vaikea päästä.
        Makuuhuoneen puolella olen taas aivan erilainen ja miehet ovat olleet ihmeissään. Esileikkejä en juurikaan tarvitse, kun kiihotun hetkessä. Toisinaan olen epävarma kropastani, mutta makkarin puolella se kaikki vaan unohtuu ja olenkin kaunein nainen maan päällä, kaikista vioista huolimatta.

• Hxxxx_30++
        Juurikin näin kirjoitti:

Itsetunto ja kyky ottaa mitä tahtoo. Nämä kehittyvät (jos ovat kehittyäkseen) vasta noin nelikymppisille naisille. Sen jälkeen se onkin menoa sitten, pitäkää pojat hatuistanne kiinni.

Jos et ole kokeillut, älä viitsi väittää vastaan.

Niin ja vastapainoksi miehellä on oltava myös itsetunto kunnossa. Pehmeellä ei nääs paljo pane skella...

40 nainen on seksuaalisesti kypsin. Sen takia kun nuoret miehet pääsevät puumien makuun eivät muista välitäkkään.

• 1929

Lähetä yhteystietosi niin tulen heti makkariisi torttua kostuttamaan jos kehtaan. Olen ujo mutta kaikki naiset aina sanoo että ei uskois kuinka tuo ujo poika painaa makkarissa vaikka muuten on kuin kusi sukassa.
      Ulkonäkö pettää ja minä itsekin. Olen suurikoinen JOKA PAIKASTA.

• J.C,

Tv-kokki Nigella Lawson, noin ulkonäöllisesti sytyttäis.

• -b-b-b-b-
    • Anonyymi

Mulla taas tämä nainen yhdistää halun ja tunteet. Olen hulluna Salmaan ja tämän näköiseen naiseen, löytyisipä vastaava omaksi. Toki haluaisin Salman, mutta se rakastaa sitä vanhaa ukkoaan. Mutta olen ihaillut, halunnut ja rakastanut Salmaan monta vuotta.
      https://pin.it/3KFFiPI

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3235
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2293
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1859
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1775
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1261
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe