Mies! Oletko valmis...

aitoa romantiikkaa

... heittämään takkisi lätäkköön, jotta naisen korkokengät ja nilkat eivät kastuisi sitä ylittäessään?

10

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito mies

Hmmmm, näin käytännönläheisenä miehenä niin ajattelisin, että eipä se takki paljon estä, jos lätökössä on vähänkään kokoa/syvyyttä.

Mutta kun on romatiikkaa sielussa niin voisin kyllä kopata naisen syliin ja kantaa lätäkön yli :) Onnistuis varmaan aika hyvin 75kg:hon asti. Ja eipä sen yli taitaisi olla romanttisia tunteitakaan :)

• aitoa romantiikkaa

Törkeää...

nimim. 90

NEXT!

• Aito mies
        aitoa romantiikkaa kirjoitti:

Törkeää...

nimim. 90

NEXT!

Joo yli 75kg:selle tarvitsee isomman miehen kuin minä. Enhän jaksa esim maastavedossa kuin 6x160kg...

• heheee
        Aito mies kirjoitti:

Joo yli 75kg:selle tarvitsee isomman miehen kuin minä. Enhän jaksa esim maastavedossa kuin 6x160kg...

:) :)

• herrasmies5

En minä takkiani siihen lätäkköön heittäisi vaan säästeliäänä miehenä minä antaisin kaikki vaatteeni sille seurassani olevallenaiselle ja kävisin sitten ilkosillaan siihen lätäkköön vatsalleen ja naiseni pääsisi sitten kuivin jaloin selkääni pitkin lätäkön yli ja minulla säästyisi pesula kulut, ja niin siitä sitten jakaisimme matkaa minä aslasti ja naiseni kuivissa kengissä eteenpäin.

• aitoa romantiikkaa

Tässähän on Tyyliä.

• very nice

Huikeaa!

• Mies33

En.

• Nainen 40+

Minä ainkin naisena kiertäisin lätäkön, ei siihen ihme tekoja tarvita.

Järjen käyttö on sallittu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      43
      4073
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      280
      4013
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      136
      3523
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      91
      3494
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      25
      2363
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      34
      1843
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      63
      1739
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1650
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      33