... heittämään takkisi lätäkköön, jotta naisen korkokengät ja nilkat eivät kastuisi sitä ylittäessään?
Mies! Oletko valmis...
10
324
Vastaukset
- Aito mies
Hmmmm, näin käytännönläheisenä miehenä niin ajattelisin, että eipä se takki paljon estä, jos lätökössä on vähänkään kokoa/syvyyttä.
Mutta kun on romatiikkaa sielussa niin voisin kyllä kopata naisen syliin ja kantaa lätäkön yli :) Onnistuis varmaan aika hyvin 75kg:hon asti. Ja eipä sen yli taitaisi olla romanttisia tunteitakaan :)- aitoa romantiikkaa
Törkeää...
nimim. 90
NEXT! - Aito mies
aitoa romantiikkaa kirjoitti:
Törkeää...
nimim. 90
NEXT!Joo yli 75kg:selle tarvitsee isomman miehen kuin minä. Enhän jaksa esim maastavedossa kuin 6x160kg...
- heheee
Aito mies kirjoitti:
Joo yli 75kg:selle tarvitsee isomman miehen kuin minä. Enhän jaksa esim maastavedossa kuin 6x160kg...
:) :)
- herrasmies5
En minä takkiani siihen lätäkköön heittäisi vaan säästeliäänä miehenä minä antaisin kaikki vaatteeni sille seurassani olevallenaiselle ja kävisin sitten ilkosillaan siihen lätäkköön vatsalleen ja naiseni pääsisi sitten kuivin jaloin selkääni pitkin lätäkön yli ja minulla säästyisi pesula kulut, ja niin siitä sitten jakaisimme matkaa minä aslasti ja naiseni kuivissa kengissä eteenpäin.
- aitoa romantiikkaa
Tässähän on Tyyliä.
- very nice
Huikeaa!
- Mies33
En.
- Nainen 40+
Minä ainkin naisena kiertäisin lätäkön, ei siihen ihme tekoja tarvita.
Järjen käyttö on sallittu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset26617492Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18512429Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706180MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny265047Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään735001Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.534148Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja503732Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003682NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun603249Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463139