Yhyy.Asumme pitkän välimatkan päässä.Tapasimme tavallaan töiden kautta.Kiihkeää yhteiseloa on jatkunut pian puoli vuotta ja toivoisin miehen hakevan täältä päin töitä.On raastavaa tavata vain kaksi kertaa kuussa,kun lapset isukilla ja minä olen silloin vapaana.Mitä teistä minun tulisi tehdä? Lapset käy jo koulua,joten en voi muuttaa Espooseen.Asutaan siis Vantaalla.Oma typykkäsi
Kultani on seksikäs palomies 29v ja minä olen yh-äiti 37v
typy371
4
426
Vastaukset
- blondi7
Odottele kuten minäkin vielä ensi kesään asti.Sitten on tullut melkein vuosi täyteen.
- naurettavaa kyselyä
Heh heh. Vai on Vantaan ja Espoon välillä niiiiiiin pitkä välimatka, ettei ehdi tavata kuin pari kertaa kuussa? Tulkaas tänne kehäkolmosen ulkopuolelle ja aletaan sitten puhua kaukosuhteista.
- Kyllä se siitä
Mä pistän vielä paremmaksi.
Mulla on kumppani Amerikassa. - viuviu
paskat sinäkään saa mittään miestä ko haaveissas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988