Kavereita baariin??!

Bilettämään

Kysytäänpä nyt jo näin alkuviikosta lähtiskö kukaan kaveriksi katsomaan tulevana perjantaina Yölinnun keikkaa Vantaalla Tikkurilan Shamrockiin?

Kaveriksi tarjolla 42v nainen, joka ei kehtais yksin sinne baariin marssia.. Olis kiva kun olis seuraa eikä tarttis yksin siellä istuskella.

31

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agfgafg20

      thihihi. kelpaisko tälläne 29v mies, jolla poikuus tallella. voitaisiin keikan jälkeen varata jostain huone.....miten ois?

    • ,.....,

      Ai niin Shamrock sen paikan nimi olikin..mietin sitä just eilen. Olin siellä viime keväänä yksin katsomassa yhtä keikkaa. Ihan Helsingistä asti sinne matkasin :p. Olihan se elämysmatkailua kun en koskaan kyseisessä paikassa ollut käynyt (enkä edes Tiksissä). Ja naisena yksin meneminen on vähän kyseenalaista mutta menin sinne bändin takia, joten kestin sen kuin mies..tai siis nainen. Kyllähän siellä juttuseuraa sai ja liian nuoret miehet yritti iskeä. Olivat kyllä sen verran humalassa, että eivät tajunneet iskevänsä vanhaa kurppaa :P

      • asfgafgafg

        ei ikääntyvässä naisessa muuten mitään vikaa olisi, mutta se pistävä virtsanhaju ällöttää. tiedä sitte vuotaako iänmyötä aina vaan enemmän. Noin 35v naisista ylöspäin tämä yleensä on ongelma. ei oo busseissa kivaa ku kusehajusena tullaan viereen istuu.

        tietysti ihan vanhat vielä erikseen. niistä kun voi paskakin haista.


      • ,.....,
        asfgafgafg kirjoitti:

        ei ikääntyvässä naisessa muuten mitään vikaa olisi, mutta se pistävä virtsanhaju ällöttää. tiedä sitte vuotaako iänmyötä aina vaan enemmän. Noin 35v naisista ylöspäin tämä yleensä on ongelma. ei oo busseissa kivaa ku kusehajusena tullaan viereen istuu.

        tietysti ihan vanhat vielä erikseen. niistä kun voi paskakin haista.

        No mulle on tullut ihan vasta lähiaikoina tuo virtsankarkailuongelma tutuksi, ei mulla vielä 35-vuotiaana sellaista ollut. Ei kun Tenat peliin..Mutta en mä kyllä usko kuselle haisevani bussissa. Pitäiskö tehdä huomenna gallup bussissa vaikka kun lähden töistä? Aamulla ei ole vielä karkaillut niin paljon.


      • agafgafg22
        ,....., kirjoitti:

        No mulle on tullut ihan vasta lähiaikoina tuo virtsankarkailuongelma tutuksi, ei mulla vielä 35-vuotiaana sellaista ollut. Ei kun Tenat peliin..Mutta en mä kyllä usko kuselle haisevani bussissa. Pitäiskö tehdä huomenna gallup bussissa vaikka kun lähden töistä? Aamulla ei ole vielä karkaillut niin paljon.

        älä tee gallupia ku ei sitä sulle kukaan sanois. mä ainaski kieltäisin, vaikka oikeesti haisis. kait siihe auttaa ne tenatki jonki verran, mut sithän siellä sun housuissa on tena mikä haisee iha yhtä kuselle ku kusinen alushousu,


      • ,.....,
        agafgafg22 kirjoitti:

        älä tee gallupia ku ei sitä sulle kukaan sanois. mä ainaski kieltäisin, vaikka oikeesti haisis. kait siihe auttaa ne tenatki jonki verran, mut sithän siellä sun housuissa on tena mikä haisee iha yhtä kuselle ku kusinen alushousu,

        Tenanhan voi aina vaihtaa, ettei tarvi monia kalsareita roudata mukana. Mulla on varmaan ihan tosi huono hajuaisti, koska en kyllä missään bussissa haista toisten naisten kusen hajuja. Vessa on eri asia. Muuten kyllä löytyy vaihtelevasti haisevaa porukkaa.

        ps. Pyydän anteeksi, että tulin toisen ihmisen aloittamaan ketjuun purkamaan virtsankarkailuongelmaani..Ei kyllä ollut tarkoitus. Tarkoitus oli mainostaa, että yksinkin voi mennä baariin.


    • Voi juku mikä pe...

      >Yölintu
      >Vantaa
      >42v nainen
      TTETT

      • Bilettämään

        Jep, pitihän se arvata ettei täältä mitään täyspäistä porukkaa löydy. Ja mitään keskenkasvuisia kolleja ei kiinnosta alkaa kädestä pitäen opettamaan...


      • ...............
        Bilettämään kirjoitti:

        Jep, pitihän se arvata ettei täältä mitään täyspäistä porukkaa löydy. Ja mitään keskenkasvuisia kolleja ei kiinnosta alkaa kädestä pitäen opettamaan...

        Ei se munan pilluun survominen mitään rakettitiedettä ole.


      • sdfljsfalj
        ............... kirjoitti:

        Ei se munan pilluun survominen mitään rakettitiedettä ole.

        No, sun seksitaidot ja älynlahjas näyttäis kirjoituksesi perusteella olevan molemmat yhtä alhaisella tasolla...


    • .................

      Ei ole rahaa =(

      • Eikö?

        Rahahan on vaan järjestelykysymys.. Eikähän siellä paljon rahaa tartte, jos ei sitten dokaa kuin sieni..


      • Nuukanyysteeni
        Eikö? kirjoitti:

        Rahahan on vaan järjestelykysymys.. Eikähän siellä paljon rahaa tartte, jos ei sitten dokaa kuin sieni..

        Tai tarjota mimmin juomia.


    • sinkkumies 42

      Lähden jos saan pimppiä illan päätteeksi.

    • Teen-lover-MAN

      Ei kiinnosta, parempaa tekemistä.

    • jyr

      Voisinpa lähteä. Tanssitaitoinen herrasmies vieläpä.

    • On kyllä paikka vähän turhan kaukana yli 500 km liikaa matkaa... muuten oisin voinu lähtä jonkun seuraksi, kun kivahan se on aina uusiin ihmisiin tutustua.

      • ATM-aisuri & mom

        Voisitko olla vähän epätoivoisempi.


      • ATM-aisuri & mom kirjoitti:

        Voisitko olla vähän epätoivoisempi.

        Tuskimpa nyt tutustuminen on epätoivoista, kun kavereita ei oo koskaan liikaa.


      • XXXX
        ATM-aisuri & mom kirjoitti:

        Voisitko olla vähän epätoivoisempi.

        Kyllä kuule se epätoivo on ihan siellä sun päässäs... :DDDD


    • Shamrockmän

      Kysy Kympin Naista mukaan! Pildee saa

      • Kympin Nainen

        Nyt repesin :D

        Mitä meinasit:
        a) aloittaja on lesbo? (tai että me molemmat ollaan)
        b) vai että 42v sais minun "siivellä" seuraa?

        Hihii.. Noh, nyt on niin, että
        1. olen kiireinen perjantaina
        2. vaikken olisikaan niin naiskavereitakin mulla on aika paljon
        3. ja vaikkei olisikaan niin Yölintu ei vaan nappaa (eikä kyllä oikein Tikkurilakaan)

        Sorry.


      • akateeminen M
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Nyt repesin :D

        Mitä meinasit:
        a) aloittaja on lesbo? (tai että me molemmat ollaan)
        b) vai että 42v sais minun "siivellä" seuraa?

        Hihii.. Noh, nyt on niin, että
        1. olen kiireinen perjantaina
        2. vaikken olisikaan niin naiskavereitakin mulla on aika paljon
        3. ja vaikkei olisikaan niin Yölintu ei vaan nappaa (eikä kyllä oikein Tikkurilakaan)

        Sorry.

        Kympin Nainen,

        Sinustahan on tullut oikein julkkis ja kohta jo legenda, onneksi olkoon ;D


      • Kympin Nainen
        akateeminen M kirjoitti:

        Kympin Nainen,

        Sinustahan on tullut oikein julkkis ja kohta jo legenda, onneksi olkoon ;D

        No tuota, kiitos - kai - kunhan ei likainen legenda sentään ;)
        (odottamatonta ja ansiotonta "arvonnousua"?)

        Luulenpa hyvinkin että sinä akateeminen M tätä huumorinlajia ymmärrät,
        mutta ihan varmuuden vuoksi muille mahd. lukijoille:
        ei, en pidä itseäni likaisena (tai halpana).


      • akateeminen M
        Kympin Nainen kirjoitti:

        No tuota, kiitos - kai - kunhan ei likainen legenda sentään ;)
        (odottamatonta ja ansiotonta "arvonnousua"?)

        Luulenpa hyvinkin että sinä akateeminen M tätä huumorinlajia ymmärrät,
        mutta ihan varmuuden vuoksi muille mahd. lukijoille:
        ei, en pidä itseäni likaisena (tai halpana).

        Ymmärrän hyvinkin - Tai miten olisi "hän tahtoi nimensä tähtiin, hän halusi olla kuolematooon..? ;D


    • Se 4-kymppinen

      Ei tällä palstalla tunneta sellaista käsitettä kuin kaveruus tai uusiin ihmisiin tutustuminen ilman taka-ajatuksia... Nainenhan on miehelle vain reikä, vai mitä pojat!?

      • Pingviini.

        Voihan reikäkin ystävä.


      • edel.
        Pingviini. kirjoitti:

        Voihan reikäkin ystävä.

        olla


      • mies32

        Kunhan siitä reiästä saa ajatukset pois ähkimällä, niin näkee jo naisen siinä ympärillä ja voi alkaa kaverustumaan. Kunnes taas seuraavana päivänä valikoiva sokeus iskee.


    • Sorge vaan

      No en lähe Yölinnun keikalle.

      • BIlettämään

        Ei sitte. Taidanpa mennä kerrankin yksin.. ties miten mukavaa porukkaa löytyy. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe