Kavereita baariin??!

Bilettämään

Kysytäänpä nyt jo näin alkuviikosta lähtiskö kukaan kaveriksi katsomaan tulevana perjantaina Yölinnun keikkaa Vantaalla Tikkurilan Shamrockiin?

Kaveriksi tarjolla 42v nainen, joka ei kehtais yksin sinne baariin marssia.. Olis kiva kun olis seuraa eikä tarttis yksin siellä istuskella.

31

203

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agfgafg20

      thihihi. kelpaisko tälläne 29v mies, jolla poikuus tallella. voitaisiin keikan jälkeen varata jostain huone.....miten ois?

    • ,.....,

      Ai niin Shamrock sen paikan nimi olikin..mietin sitä just eilen. Olin siellä viime keväänä yksin katsomassa yhtä keikkaa. Ihan Helsingistä asti sinne matkasin :p. Olihan se elämysmatkailua kun en koskaan kyseisessä paikassa ollut käynyt (enkä edes Tiksissä). Ja naisena yksin meneminen on vähän kyseenalaista mutta menin sinne bändin takia, joten kestin sen kuin mies..tai siis nainen. Kyllähän siellä juttuseuraa sai ja liian nuoret miehet yritti iskeä. Olivat kyllä sen verran humalassa, että eivät tajunneet iskevänsä vanhaa kurppaa :P

      • asfgafgafg

        ei ikääntyvässä naisessa muuten mitään vikaa olisi, mutta se pistävä virtsanhaju ällöttää. tiedä sitte vuotaako iänmyötä aina vaan enemmän. Noin 35v naisista ylöspäin tämä yleensä on ongelma. ei oo busseissa kivaa ku kusehajusena tullaan viereen istuu.

        tietysti ihan vanhat vielä erikseen. niistä kun voi paskakin haista.


      • ,.....,
        asfgafgafg kirjoitti:

        ei ikääntyvässä naisessa muuten mitään vikaa olisi, mutta se pistävä virtsanhaju ällöttää. tiedä sitte vuotaako iänmyötä aina vaan enemmän. Noin 35v naisista ylöspäin tämä yleensä on ongelma. ei oo busseissa kivaa ku kusehajusena tullaan viereen istuu.

        tietysti ihan vanhat vielä erikseen. niistä kun voi paskakin haista.

        No mulle on tullut ihan vasta lähiaikoina tuo virtsankarkailuongelma tutuksi, ei mulla vielä 35-vuotiaana sellaista ollut. Ei kun Tenat peliin..Mutta en mä kyllä usko kuselle haisevani bussissa. Pitäiskö tehdä huomenna gallup bussissa vaikka kun lähden töistä? Aamulla ei ole vielä karkaillut niin paljon.


      • agafgafg22
        ,....., kirjoitti:

        No mulle on tullut ihan vasta lähiaikoina tuo virtsankarkailuongelma tutuksi, ei mulla vielä 35-vuotiaana sellaista ollut. Ei kun Tenat peliin..Mutta en mä kyllä usko kuselle haisevani bussissa. Pitäiskö tehdä huomenna gallup bussissa vaikka kun lähden töistä? Aamulla ei ole vielä karkaillut niin paljon.

        älä tee gallupia ku ei sitä sulle kukaan sanois. mä ainaski kieltäisin, vaikka oikeesti haisis. kait siihe auttaa ne tenatki jonki verran, mut sithän siellä sun housuissa on tena mikä haisee iha yhtä kuselle ku kusinen alushousu,


      • ,.....,
        agafgafg22 kirjoitti:

        älä tee gallupia ku ei sitä sulle kukaan sanois. mä ainaski kieltäisin, vaikka oikeesti haisis. kait siihe auttaa ne tenatki jonki verran, mut sithän siellä sun housuissa on tena mikä haisee iha yhtä kuselle ku kusinen alushousu,

        Tenanhan voi aina vaihtaa, ettei tarvi monia kalsareita roudata mukana. Mulla on varmaan ihan tosi huono hajuaisti, koska en kyllä missään bussissa haista toisten naisten kusen hajuja. Vessa on eri asia. Muuten kyllä löytyy vaihtelevasti haisevaa porukkaa.

        ps. Pyydän anteeksi, että tulin toisen ihmisen aloittamaan ketjuun purkamaan virtsankarkailuongelmaani..Ei kyllä ollut tarkoitus. Tarkoitus oli mainostaa, että yksinkin voi mennä baariin.


    • Voi juku mikä pe...

      >Yölintu
      >Vantaa
      >42v nainen
      TTETT

      • Bilettämään

        Jep, pitihän se arvata ettei täältä mitään täyspäistä porukkaa löydy. Ja mitään keskenkasvuisia kolleja ei kiinnosta alkaa kädestä pitäen opettamaan...


      • ...............
        Bilettämään kirjoitti:

        Jep, pitihän se arvata ettei täältä mitään täyspäistä porukkaa löydy. Ja mitään keskenkasvuisia kolleja ei kiinnosta alkaa kädestä pitäen opettamaan...

        Ei se munan pilluun survominen mitään rakettitiedettä ole.


      • sdfljsfalj
        ............... kirjoitti:

        Ei se munan pilluun survominen mitään rakettitiedettä ole.

        No, sun seksitaidot ja älynlahjas näyttäis kirjoituksesi perusteella olevan molemmat yhtä alhaisella tasolla...


    • .................

      Ei ole rahaa =(

      • Eikö?

        Rahahan on vaan järjestelykysymys.. Eikähän siellä paljon rahaa tartte, jos ei sitten dokaa kuin sieni..


      • Nuukanyysteeni
        Eikö? kirjoitti:

        Rahahan on vaan järjestelykysymys.. Eikähän siellä paljon rahaa tartte, jos ei sitten dokaa kuin sieni..

        Tai tarjota mimmin juomia.


    • sinkkumies 42

      Lähden jos saan pimppiä illan päätteeksi.

    • Teen-lover-MAN

      Ei kiinnosta, parempaa tekemistä.

    • jyr

      Voisinpa lähteä. Tanssitaitoinen herrasmies vieläpä.

    • On kyllä paikka vähän turhan kaukana yli 500 km liikaa matkaa... muuten oisin voinu lähtä jonkun seuraksi, kun kivahan se on aina uusiin ihmisiin tutustua.

      • ATM-aisuri & mom

        Voisitko olla vähän epätoivoisempi.


      • ATM-aisuri & mom kirjoitti:

        Voisitko olla vähän epätoivoisempi.

        Tuskimpa nyt tutustuminen on epätoivoista, kun kavereita ei oo koskaan liikaa.


      • XXXX
        ATM-aisuri & mom kirjoitti:

        Voisitko olla vähän epätoivoisempi.

        Kyllä kuule se epätoivo on ihan siellä sun päässäs... :DDDD


    • Shamrockmän

      Kysy Kympin Naista mukaan! Pildee saa

      • Kympin Nainen

        Nyt repesin :D

        Mitä meinasit:
        a) aloittaja on lesbo? (tai että me molemmat ollaan)
        b) vai että 42v sais minun "siivellä" seuraa?

        Hihii.. Noh, nyt on niin, että
        1. olen kiireinen perjantaina
        2. vaikken olisikaan niin naiskavereitakin mulla on aika paljon
        3. ja vaikkei olisikaan niin Yölintu ei vaan nappaa (eikä kyllä oikein Tikkurilakaan)

        Sorry.


      • akateeminen M
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Nyt repesin :D

        Mitä meinasit:
        a) aloittaja on lesbo? (tai että me molemmat ollaan)
        b) vai että 42v sais minun "siivellä" seuraa?

        Hihii.. Noh, nyt on niin, että
        1. olen kiireinen perjantaina
        2. vaikken olisikaan niin naiskavereitakin mulla on aika paljon
        3. ja vaikkei olisikaan niin Yölintu ei vaan nappaa (eikä kyllä oikein Tikkurilakaan)

        Sorry.

        Kympin Nainen,

        Sinustahan on tullut oikein julkkis ja kohta jo legenda, onneksi olkoon ;D


      • Kympin Nainen
        akateeminen M kirjoitti:

        Kympin Nainen,

        Sinustahan on tullut oikein julkkis ja kohta jo legenda, onneksi olkoon ;D

        No tuota, kiitos - kai - kunhan ei likainen legenda sentään ;)
        (odottamatonta ja ansiotonta "arvonnousua"?)

        Luulenpa hyvinkin että sinä akateeminen M tätä huumorinlajia ymmärrät,
        mutta ihan varmuuden vuoksi muille mahd. lukijoille:
        ei, en pidä itseäni likaisena (tai halpana).


      • akateeminen M
        Kympin Nainen kirjoitti:

        No tuota, kiitos - kai - kunhan ei likainen legenda sentään ;)
        (odottamatonta ja ansiotonta "arvonnousua"?)

        Luulenpa hyvinkin että sinä akateeminen M tätä huumorinlajia ymmärrät,
        mutta ihan varmuuden vuoksi muille mahd. lukijoille:
        ei, en pidä itseäni likaisena (tai halpana).

        Ymmärrän hyvinkin - Tai miten olisi "hän tahtoi nimensä tähtiin, hän halusi olla kuolematooon..? ;D


    • Se 4-kymppinen

      Ei tällä palstalla tunneta sellaista käsitettä kuin kaveruus tai uusiin ihmisiin tutustuminen ilman taka-ajatuksia... Nainenhan on miehelle vain reikä, vai mitä pojat!?

      • Pingviini.

        Voihan reikäkin ystävä.


      • edel.
        Pingviini. kirjoitti:

        Voihan reikäkin ystävä.

        olla


      • mies32

        Kunhan siitä reiästä saa ajatukset pois ähkimällä, niin näkee jo naisen siinä ympärillä ja voi alkaa kaverustumaan. Kunnes taas seuraavana päivänä valikoiva sokeus iskee.


    • Sorge vaan

      No en lähe Yölinnun keikalle.

      • BIlettämään

        Ei sitte. Taidanpa mennä kerrankin yksin.. ties miten mukavaa porukkaa löytyy. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe