Niinpä niin naiset. Onko jalan koko jotenkin tärkeä asia miehen valinnassa. Jos vaikkapa 185-senttisellä miehellä on 40 numeron jalka. Tai miehellä on pienempi jalka kuin sinulla. Onko se mahdoton yhtälö?
Pienijalkainen mies - kierrätkö kaukaa
10
1729
Vastaukset
- Huojuva torni
Kierrä ainakin kolmen metrin päästä, voi nimittäin kaatua päällesi.
- pieniNpitkätvarpaat
no ei haittaa, voi pitää samoja kenkiä hätätilassa;)
- että silleen..
Mitä väliä miehen jalan koolla on? Ehkä voisin vähän tirskahtaa 190-senttiselle miehelle, jolla on 39 jalka, mutta eiköhän se yläpää ratkaise siinäkin asiassa.
- TUHKIM0
Joo siis mullahan on aina koon 45 miestenkenkä matkassa mukana, ja jos tapaan jonkun mukavan kundin, niin laitan sen koittamaan sitä. Jos se on sille liian iso, niin no can do!
- ..........
jos pitkällä/isolla miehellä on tosi pieni jalka (40 tai alle) niin jotain vammaisgeeniä hän kantaa. Ei kannata naisten sekaantua tuollaisiin, ei me mitään vammaisia kääpiökinttuineen lisää tähän mailmaan haluta.
- jonnayla
Olen empiirisissä tutkimuksissani havainnut, että jalan koolla ei ole mitään tekemistä sen yhden ruumiinosan koon kanssa. Eli yks hailee.
- Köppels
Eikö kuitenkin niin että jalan koko korreloi myös käden koon suhteen, ja luulsin että pienikätinen mies on huonomassa huudossa naisten keskuudessa. Onko näin?
- Anonyymi
No mutta siis nainen, kuinka usein olet ollut miehen kanssa, jolla on pienempi jalka kuin sinulla? Uskallatko tunnustaa?
- Anonyymi
En ole vielä koskaan tavannut yhtään mieheksi laskettavaa, jolla olisi pienempi jalka kuin minulla. Teinipojillakin tuppaa olemaan suuremmat kengät kuin minulla.
- Anonyymi
Eikö Sinulla ole mitäön oikeita vastoinköymisiä, harmeja, suruja, vastoinkäymisiä elämässäsi (vielä) ollut ?
Jää mieettimään jalkojasi.
Mitäs, jos se jalka vaikka amputoitais - esim onnettomuus tai jos tulis syöpä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221