Niinpä niin naiset. Onko jalan koko jotenkin tärkeä asia miehen valinnassa. Jos vaikkapa 185-senttisellä miehellä on 40 numeron jalka. Tai miehellä on pienempi jalka kuin sinulla. Onko se mahdoton yhtälö?
Pienijalkainen mies - kierrätkö kaukaa
10
1599
Vastaukset
- Huojuva torni
Kierrä ainakin kolmen metrin päästä, voi nimittäin kaatua päällesi.
- pieniNpitkätvarpaat
no ei haittaa, voi pitää samoja kenkiä hätätilassa;)
- että silleen..
Mitä väliä miehen jalan koolla on? Ehkä voisin vähän tirskahtaa 190-senttiselle miehelle, jolla on 39 jalka, mutta eiköhän se yläpää ratkaise siinäkin asiassa.
- TUHKIM0
Joo siis mullahan on aina koon 45 miestenkenkä matkassa mukana, ja jos tapaan jonkun mukavan kundin, niin laitan sen koittamaan sitä. Jos se on sille liian iso, niin no can do!
- ..........
jos pitkällä/isolla miehellä on tosi pieni jalka (40 tai alle) niin jotain vammaisgeeniä hän kantaa. Ei kannata naisten sekaantua tuollaisiin, ei me mitään vammaisia kääpiökinttuineen lisää tähän mailmaan haluta.
- jonnayla
Olen empiirisissä tutkimuksissani havainnut, että jalan koolla ei ole mitään tekemistä sen yhden ruumiinosan koon kanssa. Eli yks hailee.
- Köppels
Eikö kuitenkin niin että jalan koko korreloi myös käden koon suhteen, ja luulsin että pienikätinen mies on huonomassa huudossa naisten keskuudessa. Onko näin?
- Anonyymi
No mutta siis nainen, kuinka usein olet ollut miehen kanssa, jolla on pienempi jalka kuin sinulla? Uskallatko tunnustaa?
- Anonyymi
En ole vielä koskaan tavannut yhtään mieheksi laskettavaa, jolla olisi pienempi jalka kuin minulla. Teinipojillakin tuppaa olemaan suuremmat kengät kuin minulla.
- Anonyymi
Eikö Sinulla ole mitäön oikeita vastoinköymisiä, harmeja, suruja, vastoinkäymisiä elämässäsi (vielä) ollut ?
Jää mieettimään jalkojasi.
Mitäs, jos se jalka vaikka amputoitais - esim onnettomuus tai jos tulis syöpä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882