Niinpä niin naiset. Onko jalan koko jotenkin tärkeä asia miehen valinnassa. Jos vaikkapa 185-senttisellä miehellä on 40 numeron jalka. Tai miehellä on pienempi jalka kuin sinulla. Onko se mahdoton yhtälö?
Pienijalkainen mies - kierrätkö kaukaa
10
1949
Vastaukset
- Huojuva torni
Kierrä ainakin kolmen metrin päästä, voi nimittäin kaatua päällesi.
- pieniNpitkätvarpaat
no ei haittaa, voi pitää samoja kenkiä hätätilassa;)
- että silleen..
Mitä väliä miehen jalan koolla on? Ehkä voisin vähän tirskahtaa 190-senttiselle miehelle, jolla on 39 jalka, mutta eiköhän se yläpää ratkaise siinäkin asiassa.
- TUHKIM0
Joo siis mullahan on aina koon 45 miestenkenkä matkassa mukana, ja jos tapaan jonkun mukavan kundin, niin laitan sen koittamaan sitä. Jos se on sille liian iso, niin no can do!
- ..........
jos pitkällä/isolla miehellä on tosi pieni jalka (40 tai alle) niin jotain vammaisgeeniä hän kantaa. Ei kannata naisten sekaantua tuollaisiin, ei me mitään vammaisia kääpiökinttuineen lisää tähän mailmaan haluta.
- jonnayla
Olen empiirisissä tutkimuksissani havainnut, että jalan koolla ei ole mitään tekemistä sen yhden ruumiinosan koon kanssa. Eli yks hailee.
- Köppels
Eikö kuitenkin niin että jalan koko korreloi myös käden koon suhteen, ja luulsin että pienikätinen mies on huonomassa huudossa naisten keskuudessa. Onko näin?
- Anonyymi
No mutta siis nainen, kuinka usein olet ollut miehen kanssa, jolla on pienempi jalka kuin sinulla? Uskallatko tunnustaa?
- Anonyymi
En ole vielä koskaan tavannut yhtään mieheksi laskettavaa, jolla olisi pienempi jalka kuin minulla. Teinipojillakin tuppaa olemaan suuremmat kengät kuin minulla.
- Anonyymi
Eikö Sinulla ole mitäön oikeita vastoinköymisiä, harmeja, suruja, vastoinkäymisiä elämässäsi (vielä) ollut ?
Jää mieettimään jalkojasi.
Mitäs, jos se jalka vaikka amputoitais - esim onnettomuus tai jos tulis syöpä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998