Vaimoni syö lunta

ministeriss52

Tapahtui eilen iltapäivällä tullessani töistä.
Päästin vaimoni ulos ja laitoin saunan päälle. Otin lasillisen punaviiniä ja ajattelin katsoa ikkunasta ulos, koska usein on näin tapanani tehdä. Annoin katseeni kierrellä pitkin taivaalla näkyviä valoilmiöitä ja ajatuksissani laskin katsettani alaspäin ja mitä näinkään?
Vaimoni istui keskellä pihaamme ja söi kaksin käsin lunta!!!
Komensin heti vaimon sisälle ja toruin sitä, mutta...

16

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoooooo

Päästin vaimoni ulos ja laitoin saunan päälle

• Mutta mitä?

Eli vaimosi on joku holhottava vammainen vai?

• ministeri52

Ei suinkaan, vaan normaali ja tasapainoinen hän on ollut tähän asti.
        Yleensä koti on ollut siisti ja ruoka valmiina saapuessani töistä tai golfaamasta.
        Vaimoni on päässyt ulos kahdesti, joskus jopa kolme kertaa vuorokaudessa pihallemme ulkoilemaan.
        Koskaan aikaisemmin se ei ole ollut tottelematon. Siksi hämmästyinkin tätä lumensyöntiepisodia. Olen järkyttynyt!

• kanisteri69
        ministeri52 kirjoitti:

Yleensä koti on ollut siisti ja ruoka valmiina saapuessani töistä tai golfaamasta.
        Vaimoni on päässyt ulos kahdesti, joskus jopa kolme kertaa vuorokaudessa pihallemme ulkoilemaan.
        Koskaan aikaisemmin se ei ole ollut tottelematon. Siksi hämmästyinkin tätä lumensyöntiepisodia. Olen järkyttynyt!

Meillä olis ihan sama juttu. Tai ei nyt meillä vaan yhdellä naapurin hyvällä kaverilla, joka oli kuullut vastaavaa toimiessaan ulosottomiehenä. Hän oli siis ottanut vaimonsa ulos kesäaikaan ja silmän välttäessä vaimo oli karannut. Löytyi toki puskista ja pureskeli heiniä. Ei näistä järkytyksettä selvinne!

• hmph... :(
        ministeri52 kirjoitti:

Taidatkin olla naimisissa koirasi kanssa.

• Anonyymi

Naisten paikka on olla sängyssä jalat levällään ja palvella miestä ja siivota ja tehdä ruokaa .jos ei tottele saa painua v.......uun.

• tuttua on

tähän ne pyrkii, jos on jo itsellä uus katsottuna...

• onko jo myöhästä

Eikö nämä vaimot ole vieläkään laittaneet miestä ulkoruokintaan?

• ministeriss52

Mielestäni erittäin asiaton kommentti.
        Olen miettinyt, että pitäisikö minun erottaa vaimoni, ennen kun tilanne riistäytyy käsistä.
        Harmittaa hukkaan mennyt koulutus!

• Nähty naapurissa
        ministeriss52 kirjoitti:

Olen miettinyt, että pitäisikö minun erottaa vaimoni, ennen kun tilanne riistäytyy käsistä.

säälittää mies jolla on vain "vaimo" nimisen koiran pyllyä tarjolla.

Menisit hoitoon. Mitäs tänne kirjoittelet.

• Anonyymi
        ministeriss52 kirjoitti:

Meinaatko nyt sitä lumensyöntiä? Se vähenee kesän ajaksi.
        Voisit silloin varovasti opettaa hänelle uuden harrasuksen.
        Tai entä jos otat sille kaveriksi toisen vaimon. Voisivat pitää toisilleen seuraa. Sinäkin pääsisit vähemmällä huolenpidolla.

• 13+16

Tosikot pois palstalta. Tämähän on hyvä viihdettä.

Kiitokset ap:lle ja hyvää jatkoa vallattoman vaimosi kanssa. Kun lumet sulaa niin pidä tarkasti silmällä, saattaa keksiä uusia virikkeitä, kun lumen alta paljastuu kaikkea mielenkiintoista...

• Anonyymi

Meillä vaimoni syö ulosteita.tavatessa hän kertoi sen olevan sairaus.lapsesta saakka tehnyt sitä .nyt vasta 25 v jälkeen olen alkanut epäillä .onko se edes sairaus.??? Söi myös lapsemme ulosteet vaivoista!!

• Anonyymi

Äitini yllätti myös vaimoni noin kuusi vuotta sitten kissahiekkalaatikolta..voiko joku puutostila aiheuttaa himon ulosteisiin.lapset häpeävät äitiä kun ovat nähneet koulukavereiden kanssa äitinsä .koirapuistossa muovikassi kanssa☹️ymmärrän lumen syönnin täysin .mutta tätä en.en ole kehdannut kertoa asiasta kenellekään ystävällä.olen aivan loppu henkisesti🤕

• Anonyymi

Äärettömän idiootteja provoja taas , keksikää parempaa tekemistä.

• Anonyymi

Vaimosi syö lunta vai näetkö sinä siitä vain unta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1248
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      14
      892
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      832
    Aihe