Miesten hiusmuoti 2013

Themaaan

104

11152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trendit

kyl on, jos vaan sun prästääs sopii ..sit joku muu jollei sovi...ei muotia ole vaan joku yx malli jokaiselle personallistetaan hiuslaatuun sopiva malli.

• suosittelen

Tulitikun mittainen ja taaksepäin kammattu on kestohitti miesten hiusmuodissa.

• opliu66

pitkä tukka tai kalju tai 50 luvun tyylinen rasvafleda.kunhan farkut on levis 501 ja50 luvun nahkarotsi .ei voi mennä pieleen.Mulla ainakin toiminut yli 30 vuotta.Ei syytä edes harkita mitään muuta

• 19 11

• MOiIII

tuollainen löytyy iteltäni myöskin

• Fashionista3000

Hiusmalli on nimeltään Modern Hitler.

• alajarvela1

Se on itseasiassa hitler jugend eikä modern hitler.

• Fashionista3000
        alajarvela1 kirjoitti:

Se on itseasiassa hitler jugend eikä modern hitler.

Tai Hitler Youth, rakkaalla lapsella on monta nimeä, kun ottaa Aatu-fledan niin kyllä parturin täti ymmärtää : )

• kuuminta hottia nyt

Itse ajoin juuri koneella 20mm säädöllä ja tuli paljon siistimpi.

• hjjjjjjäöööäää

Kuka vitun luuseri kysyy hiusmuotii. Lol oot lapsi

• hyihyi

Puhdas siisti kammattu tukka on aina hyvä ...(((((()))))) #### .--- MUTTA se parta onneksi en itse ole menny siihen mukaan Mulla onerittäin tyylikäs nais kaveri ....... Ja hän harmitteli sitä kun nuoret komeet miehet jättä parran ajamatta , Hänen mielestä jo nelikymppinen näyttää 60 seltä ukolta sen sängen kanssa ja Hän myös sanoi että epäsiistin näköinen &&&&&&&&&&&&------- ja että tulee mieleen että pitääkö muutenkaan huolta siisteydestä kun ei ole jaksanut partaa ajaa ......................... Nyky välinein ei pitäis olla ylivoimaista Hyi hyi ..

• Juuri tuo on kuuminta hottia nyt !

• mitä miltä näistä
      • murrekoira

yäk mikä törkypää ............

• Siisti7

Ei mikään ole niin vastenmielistä katsottavaa kun pitkähiuksinen mies ,rasvaset hiukset ja sukii niitä yhtenään.Sama kun purukumia jyystävä vanha ukko on kun märehtivä kameli.

• kummasteliya

juu ihmettelen tota Hitler lettiä näkyy jokatoisella

• Sänki mies

Ite käyn muutaman kerran vuodessa ajattamassa parturissa hiukset 6mm sängelle, helppoa ja vaivatonta.

• ALV:kin nousi

Miksi et osta 20 Euron konetta?

• ....................
        ALV:kin nousi kirjoitti:

Miksi et osta 20 Euron konetta?

ja ajaa ite peilistä. Niskan saa vessan peilikaapin avulla.

• .... ...... ........
        .................... kirjoitti:

ja ajaa ite peilistä. Niskan saa vessan peilikaapin avulla.

Koneella ajelee vaikka pimessä.

• hjkjhkhjkjhk
        .... ...... ........ kirjoitti:

Koneella ajelee vaikka pimessä.

Niinpä. Kääntää koneen toisinpäin käteen ja vetelee alhaalta ylöspäin niskaa. Ei siinä peiliä tarvitse...

• 8678969g33

Sentin siilitukka. Kenellä on varaa käydä jossain parturissa? Itse kun vetää kerran kuussa niin siistinä pysyy.

Vedän 12 millillä päältä
      9 milliltä sivuilta ja takaa
      sit vielä 6 millillä alaosat
      ja lopuksi 3 millillä rajat.

• ÄijäKunÄijä

Itse tein noin sen kymmenisen vuotta, enkä edes kampaa omistanut. Todella kätevää ja vaivatonta, sekä varmasti säästi rahaa pitkän pennin.

No nyt minulla on pitkät hiukset (40cm), joten näin ne ajat tosin muuttuu, mutta suosittelen silti tuota kotiparturointia mainitsemallasi tavalla.

• dghdkts56mcgtkujh

Muoti on perseestä valtaosalle kansalaisista. Muotopuolien pitäisi väkisin
      ängetä itsensä johonkin muottiin.

• Miksi pitää miettiä, että mikä toisten mielestä on miellyttävää? Menet parturiin ja leikkautat semmosen tukan mistä ite tykkäät, etkä tanssi toisten pillin mukaan.

• Näin on!

Nimimerkkille mulku: Kyllä se nyt vain niin on, että jos aina itse yrittää päättää niin tulee aivan sokeaksi omille kasvoilleen, eikä todellakaan osaa valita sopivinta leikkausta, ei osaa kuvitella mitä vaihtoehtoja voi olla olemassa. Niin se vain on, usko pois. Asiantuntijan täytyy näyttää eri vaihtoehtoja, joista sitten yhdessä voidaan valita sopivin tai josta yksin sinä valitset.

• mmmmmies
        Näin on! kirjoitti:

Nimimerkkille mulku: Kyllä se nyt vain niin on, että jos aina itse yrittää päättää niin tulee aivan sokeaksi omille kasvoilleen, eikä todellakaan osaa valita sopivinta leikkausta, ei osaa kuvitella mitä vaihtoehtoja voi olla olemassa. Niin se vain on, usko pois. Asiantuntijan täytyy näyttää eri vaihtoehtoja, joista sitten yhdessä voidaan valita sopivin tai josta yksin sinä valitset.

Voi se olla noinkin, mutta se ei todellakaan tarkoita "hiusmuodin" mukana menemistä, mitä aloittaja mietiskeli.

PS. mielestäni olet oikeassa ja muodin seuraaminen typerää

• mulku..

Sulku on käre niin piäne ja kauni, ja mulku nii suure ja karvase.

• Näin on! kirjoitti:

Onhan toikin totta. Lähinnä tarkoitin sitä, että ei sitä hiusmallia kannattaisi muuttaa vain sen takia, että jokin muu tyyli on tullut muotiin. Se on sitä muiden pillin mukaan menemistä. Tietenkin jos itseä kyllästyttää niin antaa palaa vain.

• kaljuk.kojootti

mulla on onneksi helppoa kun tyttöystävä ajaa pääni kaljuksi aina pyydettäessä :D

• oksennan

maailman hirvein hiustyyli. homoilta saa näyttämään kaikki jolla on tommoset hiukset.

• karvari4

Näyttää nuorella miehellä oikein komeelta tuo Hitler-kampaus....(papallani oli samanlainen kai 30-luvulla.) Kun on paksut ja taipuisat hiukset niin hieno.
      Muotia voi soveltaa...kaikki ei käy kaikille.

• Petteripunakaali

Itse ajalen myös koneella kerran kuussa. Hyvä tulee. Lopuksi vähän rikon rakennette saksillla tai koneella. Kone maksoi vain 2 euroa arpajaisissa Ajaellessa kehittyy. Välillä lähtee lovi mutta mitä välii. Kasvaa takas.

• karvahattu

pipo?

• adox
      • pojong

Hyviä kuvia.

• Joo tuijota lisää

Spede-kampaus.

• vaionko?

hyppyritukka on voimissaan edelleen

• Tottamunassaon

Homohyppyri Forever!!

• Metler.

Ei kai miehet seuraa mitään hiusmuoteja. Se on naisten hommaa.
      Miehille sopii yleensä sellaiset, mitkä on omasta mielestä hyvät. Jotku tykkää pitää pidempiä, toiset lyhyempiä. Minkään muodin mukaan ei ole mitää järkeä mennä. Naisellista touhua sellainen!

• naisen mielipide

Etsi oma tyyli

Mun mielest näyttää tosi tyhmältä ku koulussa joka toisella pojalla on tollanen tukka. Joillain se näyttää tosi hienolta, mut jos ite olisin mies ja mul olis tollanen tukka ni ajaisin kaljuks mielummi. Jos tykkäät laittaa hiuksia ni eti vaikka netistä joku kiva malli, mieluiten sellanen jota ei oo kaikilla muilla ja voit myös kysyy parturilta et mikä sopis sun hiuslaadulle ja sen mukaan kauanko käytät aikaa hiusten laittamiseen.

Toi hiustyyli ei sovi kaikille. Mun mieles se sopii sellasille, jos on luonnonkiharat ja taipuisat hiukset. Jos taas on sellaset jäykät rautakankihiukset ja jakauskin meinaa näkyä tai viitti laittaa hiuksia ni näyttää hölmöltä. Luulen että tollasen hiustyylin pitäminen saattaa vaatia aika usein leikkaamista.

• Pysykää mukana..

Miesten hiusmuoti 2013 on lähes persaukseen asti ulottuva musta tukka. ;-D

• 1975 ny

tiijä miesten mutta naisten black- haired viihdesivulla on kova sana, näin blondimaassa asuvalle sanoinkin en aina cbatessa

• 737373773

Sen verran täytyy kyllä seurata ajan henkeä, ettei ole vuosikymmeniä jäljessä.

• -3-

Kaljut miehet nams:p mut ei sovi kalju jokaselle hintelälle äijälle

• Tulevaa muotia

• Ehkä naurettavinta

ikinä on nää muodin orjat. Miks haluaa näyttää samalta ku kaikki muut ? Just toi hitler tukka nii suunnillee jokatoisella vastaantulevalla oli tommonen jokune aika sitte, ja miksi ? Pahinta tässä vielä on se, ettei se malli sovi todellakaan jokaselle, ja sitku joku tulee semmosen kanssa vastaan jolle ei sovi nii myötähäpeä nousee pintaan. Mun mielestä ne joiden pitää matkia tai seurata muotia, ei ole itsellään tarpeeksi tyylitajua keksiä persoonallinen ja itselleen sopiva look, tai sitten yksinkertaisesti ei halua erottua massasta mikä on oikeasti säälittävää. Erillaisuus kunniaan !

• tuuuhis

On ehdottoman tärkeää seurata muotia ja kirjoittaa tänne seikkaperäisesti miten menettelee. Itse laitan molemmat hiukseni tarkasti tuon linkin kuvan mukaan joka päivä 100 kertaa.

• Karvaotsa

Pillukarvat otsalla on kevään kuumin muotihitti!

• Muotitietoilija....

Eiku niiden sylkeminen suusta sivummalle ..?

• mummo9

Olen tavallinen 58v.mummo nykyajan pojille käy niin poninhäntä ku hitrer-kampauskin miksi mennä muodin mukaan,kun voi leikata,leikkauttaa kuin itse haluaa

• grh...

80 luvun takatukka ,eiks oo jees..

• Fashion Guru

Mullet on vaan niin passe', trendihitti hiusmaailmassa on SKULLET se on just niin tätä päivää..

• Anna mennä

Kotiparturilla surr rurr. Muodin voi tunkea hanuriin, jos siltä tuntuu.

• 33333333333333333333

Yksi hiusmuoti ei todellakaan sovi kaikille! Se on kiinni siitä minkä muotoinen pää on, ovat hiukset tuuhea tai harvempaan kasvavat....

• adf87

hiukset on niinku ne herätessä on

• maksdiefnsakfn

Minulla ei noita hiuksia enää niin kauheasti tuolla päälaella ole, joten paha niitä on muotoilla mitenkään erityisesti. Vaihtoehdot ovat oikeastaan joko täyskalju tai sitten kasvatan pidemmäksi ja saan sellaisen hienon Badding/Juice-lookin...

• Fashion Guru

Eli sulle sopis just toi SKULLET, ensi kesän kuumin hiusmalli miehillä että naisilla.

• Miesten tyylitaju näyttää kehittyneen!
      =D

• En tiedä ja tiedän

En tiedä tarkalleen, minkälainen hiusmalli miehillä nyt on muotia, niitä muodikkaita malleja on niin monenlaisia. Mutta sen uskon kuitenkin erottavani joukosta, milloin leikkaus on vanhanaikainen, liian siisti perusleikkaus. Usein siihen kuuluu vähän sellaiset vanhanaikaiset silmälasitkin, liian ohkaset sangat, aivan peruskamaa, ei millään lailla persoonalliset, liian siistit ja tavalliset.

• joensuuman

irogeesi on aika kova sana ainakin joensuussa!

• jaah?!

Sen verran sanon tohon ja tässä Suomi24:a näkemääni, että nyt kyllä harkitsen rikosilmoituksen tekemistä tästä Suomi24:a, ihan todella! Tässä p*skaisessa Suomi24:ako siis on ylläpitäjän oikeuksilla vapaasti häiriköintitoimimassa joku hullu, joka repii netistä ihmisten kuvia, kuvamanipuloi niitä ja laittelee vielä röyhkeästi Suomi24:n etusivulle herjatuotoksensa, niinkö?

Valitan, että omat nettitaitoni ovat sen verran vähäiset, että minä en esimerkiksi kuvakaappausta osaa tai pysty ottamaan näkemästäni herjasta, mutta _jos_ tätä julkista Suomi24:a lukee edes joku täysijärkinen ja internettaidot omaava minun lisäksenikin, toivon, että joku muu tekee sen, eli ottaa talteen kaikki herjaavat kuvat, mitä tässä Suomi24:a ikinä on viattomista ihmisistä esitelty herjamielessä tai muutenkaan!

En voi kertoa kuka olen, mutta siinä vaiheessa jos herjatuotoksissa alkaa olla tuntemiani ihmisiä, menee sietokykyni ylitse, joskin on se mennyt jo muutenkin. En voi käsittää, että miksi tämä Suomi24 ei valvo palstoillansa tapahtuvaa keskustelua, kun eihän se vaatisi kuin yhden tai kaksi päätoimista työntekijää seuraamaan palstakeskustelua täysipäiväisesti, että asiattomuudet näiltä palstoilta loppuisivat. Ja kuvottavan ääliöitä kaikki rekatuilla nimimerkeillä kirjoittelevat, joiden mielestä herjaamisen lukeminen on muka hauskaakin, kommenttiensa perusteella!

Mikä pelle se tossa yläpuolellakin esiintyy oikein rekisteröidyllä nimimerkillä ja aurinkolasit päässä: Eikö teillä junteilla ole pokkaa,jos kerran teillä on pakkomielle nimimerkkejä keskustelupalstoille itsellenne luoda, olla sitten edes kuin normaalit ihmiset?

Ja törkeää, että viruslinkkejä vielä tahallaan tungette! Hävetkää, Suomi24!!!

• gggghhhhhhjjjjkkk

Que?

• Naisen mielipide

En tiedä, mikä miesten hiusmuoti on tänä päivänä, mutta Dressmannin mainoksen miehet on aina muodikkaita ja tosi hyvännäköisiä, seksikkäitä. Mistä onkaan löydetty noin ihastuttavia miehiä noin paljon. Heissä ei ole mitään ärsyttävää ja hymyt on kyllä sellaisia, että jalat menee alta!

• jaah?!

Kyllähän sä tiedät, kun sun ja sun Suomi24- kavereidesi mielestäsi ainoa oikea muoti on ilmeisesti natsiskinien hiusmuoti, porsas - semminkin kun vielä minä olen ainoa tähänkin idioottien kansoittamaan ketjuun osaa ottanut, joka ei herjaa, vaan tajuaa, että joku imbesilli on nyt pikkusen ylittänyt lainmukaiset valtuutensa postaillessaan viattomista ihmisistä netistä repimiään kuvia tähän Suomi24:n ja muokkaillessaan kuvamanipulaatioilla niitä, sairaat. Sinänsä minua kyllä kiinnostaisi tietää, että minkälaisia mänttejä tässä Suomi24:a on jäseninä, jotka jatkuvasti ovat juuri mua kiusanneet ja aidosti pelotelleet ja herjanneet tällä tän Suomi24:n keskustelupalstoilla kirjoitellessani, mutta todellisuudessa en ole pätkääkään kiinnostunut: en edes siihen mittaan asti, että koskaan olisin itselleni tähän Suomi24:n mitään omaa nimimerkkiä hankkinut; paitsi siis rikosilmoituksen tekeminen minua alkaa kyllä kiinnostaa, koska olen kyllästynyt lukemaan,kuinka kunnollisia kansalaisia pilkataan Suomi24:a - siis täysin viattomia, jotka itse eivät herjaa ketään tai koskaan ole kaivanneet Suomi24- kirjoittajien mitään pilkkakonserttoja osakseen. Myöskään itse en ole kiinnostunut siitä,että juuri niistä asioista, mistä en ole avautunut tässä Suomi24:a, ollaan ruippimassa herjakirjoituksilla mun kimpussa, eli opiskelualat, asuinpaikat, jne. jne., mitkä ei kuulu v*ttujakaan ainakaan mun osalta yhdellekään tässä Suomi24:a, kun en ole ottanut Suomi24:a kontaktia ihmisiin, enkä harrasta kaveeraamista netissä.

Arvaas miespuolinen vatipää: just sun ja kaltaistesi häiriköiden ansiosta nainen kuin nainen ei koskaan hakisi netistä seuraa, koska kun tämäkin Suomi24- netti näemmä on täynnä ainoastaan i*iootteja, jotka ei asiallisesti osaa edes keskustelupalstalla heille tuntematonta anonyymia kohdella, en todellakaan halua tutustua netin miestarjontaan, ja pelkään vain niiden viattomien miestenkin puolesta, joita te kusipäät k*setatte tai yritätte mahdollisesti k*settaa netissä. Kas kun ette pässit ole vielä minunkin kuvaa laittaneet nettiin: sain aikoinaan sen verran kovaa herjausta ja jatkuvaa pelottelua ja pilkkaa eräilläkin tän Suomi24:n palstoilla, että ei lienisi suuri ihme, jos minua vastaan olisi tehty rikos ja valehdeltu julkisesti mun olevan henkilönä tai henkilöksi esittäytyneenä tässä Suomi24:a, mikä ei pidä paikkaansa.

Tollasista kirjoittajista kuin tässä ketjussa, ei ole edes omaa p*settään pesemään. Kiusata osaatte netissä ja nettiä hallitsette, mutta se ei ole mikään taito tai avu ihmiselle, vaan häpeän pitäisi herätä, jos alkaa kuvitella olevansa joku joka muka netissä voi sanoa tai tehdä tai väittää ihmisistä mitä vain.

Onneksi ainakaan kirjoittajiin tutustuminen ei koskaan ole käynyt mielessäkään, mitä tätä Suomi24:a olen lukenut. Mulle riitti jo se, että jokukin mulle tuntematon hullu, kun en suostunut yksityissähköpostin vaihtoon keskustelupalstalla keskustelemiseni perusteella,sekosi siitä täysin ja alkoi amiskavereidensa kanssa pilkata työkseen minua palstalla, mitä en kyllä katso kovin viihdyttäväksi ajanvietteeksi tai velvoitteekseni sietää, että aina kun itse tulee tänne Suomi24- keskustelupalstalle kirjoittamaan tuntemattomien keskustelupalstaviesteihin harmittomia nimettömiä ajanvietekommentteja, on muutama hullu solvaamassa ja haukkumassa ja valehtelemassa persoonastani tai tekemisistäni.

• Pidän rahat itsellän

9.millisellä sivuilta ja takaa. Ei tarvi edes peiliä takaa leikkaessa pikku harjoittelun jälkeen. Lidistä ostetulla 20e vempaimella pärjää hyvin. Ei parturin palvelua enää tässä maassa kiitos,,,,,,,

• haloo jne.

Ei se ole mies eikä mikään joka ei tiedä minkälaiseksi hiuksensa ajattaa.
      Näillä palstoilla on noita asioista päättämättömiä ja uusavuttomia pilvinpimein.
      Että notta "ollakko vaiko ei olla".

• jaah?!

"Notta", "notta", "ollakko" vaiko "ullakko" - typerä konsonantti-ääliö. Kerrros mulle p*skapää sä Suomi24- softaa tunteva internet-pelottelija, että näkyykö samat asiattomat herjaamiskuvat kaikille ton ällöttävän "Luotsi"- tekstin ohessa tän Suomi24:n etusivulla, vaiko olenko ainoa minä sivullinen teidän vihakultuurianne tuntematon viaton, jota systemaattisesti pelotellaan ja herjataan natsien toimesta tässä Suomi24:a, ja jonka mielipiteet vääristellään tässä Suomi24:a?

Ymmärrän sen kyllä hyvin, että rikollisten kanssa tässä keskustelen, mutta se ei ole minun intressini, ja jos vaikkapa piispa Kari Mäkinen tähän Suomi24:n todistetusti julkisuuden perusteella joskus kirjoittaneena, voisi ottaa kantaa, että miksi tämä saastainen Aller julkaisee ja sallii viattoman osallistamisen rikolliseen kirjoitteluun. Kun ei vaadi kuin normaalijärkeä lukijalta tajuta, että mä olen nimetön normaali tavis Suomi24- ajanvietekirjoittaja, jota pelottaa nää Suomi24- palstat, ja etten ole yhteisö-osallinen koskaan ollut Suomi24:a tai minkäänasteisesti olisi.

Minua on kuvottavanut, että itse tulen ihan tavallisesti näin nimettömästi ja ystävällisesti Suomi24- palstoille, ja että tätä pyörittää joku natsihenkinen pelleporukka, jotka edes eivät keskustele mistään, vaan muokkaavat keskustelupalstat sen näköiseksi, mikä ei ole valtavirran mielipide. Sitten edes sitä eivät salli, että hyvä kirjoittaja saisi sanoa oman eriävän mielipiteensä vihairjoitteluun, vaan jos jollakin p*ssillä on join vihakirjoitteluintressi, niin ne jopa ronkkii viattomien mielipiteet jälkikäteen.

• asasasasa
        jaah?! kirjoitti:

"Notta", "notta", "ollakko" vaiko "ullakko" - typerä konsonantti-ääliö. Kerrros mulle p*skapää sä Suomi24- softaa tunteva internet-pelottelija, että näkyykö samat asiattomat herjaamiskuvat kaikille ton ällöttävän "Luotsi"- tekstin ohessa tän Suomi24:n etusivulla, vaiko olenko ainoa minä sivullinen teidän vihakultuurianne tuntematon viaton, jota systemaattisesti pelotellaan ja herjataan natsien toimesta tässä Suomi24:a, ja jonka mielipiteet vääristellään tässä Suomi24:a?

Ymmärrän sen kyllä hyvin, että rikollisten kanssa tässä keskustelen, mutta se ei ole minun intressini, ja jos vaikkapa piispa Kari Mäkinen tähän Suomi24:n todistetusti julkisuuden perusteella joskus kirjoittaneena, voisi ottaa kantaa, että miksi tämä saastainen Aller julkaisee ja sallii viattoman osallistamisen rikolliseen kirjoitteluun. Kun ei vaadi kuin normaalijärkeä lukijalta tajuta, että mä olen nimetön normaali tavis Suomi24- ajanvietekirjoittaja, jota pelottaa nää Suomi24- palstat, ja etten ole yhteisö-osallinen koskaan ollut Suomi24:a tai minkäänasteisesti olisi.

Minua on kuvottavanut, että itse tulen ihan tavallisesti näin nimettömästi ja ystävällisesti Suomi24- palstoille, ja että tätä pyörittää joku natsihenkinen pelleporukka, jotka edes eivät keskustele mistään, vaan muokkaavat keskustelupalstat sen näköiseksi, mikä ei ole valtavirran mielipide. Sitten edes sitä eivät salli, että hyvä kirjoittaja saisi sanoa oman eriävän mielipiteensä vihairjoitteluun, vaan jos jollakin p*ssillä on join vihakirjoitteluintressi, niin ne jopa ronkkii viattomien mielipiteet jälkikäteen.

Lääkkeet

• jaah?!
        asasasasa kirjoitti:

Lääkkeet

Hyvähän se on jankuttaa, jos internetkiusantekijä ja häiriintynyt sellainen on, nimettömänä viattomalle akateemiselle anonyymille tällaiseen julkiseen Suomi24- keskusteluun osaa ottavalle rehdille naiselle nimettömänä nimettömällä keskustelupalstalla "lääkityksen" muka pettämisestä, jos haluaa toivomattani ja röyhkeästi "osallistaa" kaltaistani viatonta Suomi24- palstalle kirjoittavaa julkiseen vihakirjoitteluun, jota en hyväksy... Enpä ole mielenterveydeltäni häiriintynyt, mutta kaikki ne ovat, jotka eivät verbaalisesti tuomitse häiriitynyttä vihakirjoittelua tässä Suomi24:a, missä viattomien ihmisten kuviakin näemmä häiriköt repivät tähän Suomi24:n ja jotka vielä kehtaavat pelotella minua, kun esitän eriävän mielipiteen ja syytellä juuri minua julkisesti häiriköksi.

Teillä on vaan se ongelma, että te ette tiedä millainen ihminen olen ( tietenkään kun ette tunne minua ), ja sikäli minunkaan persoonani mahdollinen feikkaamisenne netissä luotettavasti on sula mahdottomuus, mikäli ihan rikollisella tyylillä häiriköitte? Tässä ketjussa on monta sairaampaa viestiä kirjoittanutta, kuin minä,ja minä en teidän natsiteatteri-showssanne halua olla osallisena, vaikos miltäs kuulostaa ja kuulostaako muka ihan oikeudenmukaiselta, että mä viaton tulen Suomi24- keskustelupalstalle, ja minulle tyystin tuntemattomat a.) henkilöivät minut tähän ja sitten vielä b) alkavat pokalla herjata. En ole tiettäväksi nimeäni tai henkilöäni tehnyt, ja toivon todella, ettei tarvitse mennä tosiaan poliisienkin resursseja vielä kuormittamaan pelottavasta kokemastani häiriköinnistä ja muidenkin monien viattomien kiusaamisesta Suomi24:a, että ne mielenterveyslääkkeensä ottavat ne, joille niitä on sairauksiinsa todella määrätty ja että ihmiset jotka eivät osaa internetissä asiallisesti mielipiteitä esittää, ovat kirjoittamatta mitään.

Jos ainoa kykynne, typerät natsit tai mitä häiriköitä sitten lienettekin, on esittää "mielipiteitänne" käyttämällä siihen viattomien kuvia ts. identiteettejä, niin olkaa kirjoittamatta mitään. Muutenkaan mitään vihakirjoittelua ei netti tarvitse, ja inhoan sakkia, jotka systemaattisesti kirjoittavat vihaa internetissä. Tai jotka härskisti k*settavat minua; minä kun en Suomi24- yhteisöihin ole perehtynyt, mutta todennut vaan moneen otteeseen sen, että ei näillä Suomi24- keskustelupalstoilla mitään pääosin normaaleja ihmisiä keskustelemassa käy, vaan ainoastaan feikki-identiteetti-ääliöitä, jotka pakkomielteisesti halveksuvat sivistynyttä ja kunnioittavaa mielipiteenilmaisua. Itse en ikinä kehtaisi netissä pelleillä mitään, tai täyttää palstoja täyteen vihakirjoituksilla, koska uskon toisaalta siihenkin, että ei edes tän Suomi24:n laillinen ylläpito sitä käytöstä tue, vaan kyse lienee kenties ja kaiketi siitä, että tän foorumin softaa on päästetty tuntemaan ihmisiä, joilla ei mitään valtuuksia olisi ylläpidon asemassa toimia.

Mun ei sitä tartte hävetä, että mä teille henkilöiltä tuntemattomille olen tässä Suomi24:a keskustelupalstoilla kirjoittanut, koska minkäänasteista häiriköintiä, laitonta kirjoittelua tai tunnistettavien ihmisten herjaamista en koskaan itse ole harjoittanut tai koskaan harjoittaisi. Minulla on sen verran hyvä maine, että vaikka olen aika ja joskus turhankin teräväkielinen ja temperamenttinen näillä Suomi24- nimettömillä keskustelupalstoilla tarvittaessa, en ole halukas menettämään hyvää mainettani nettihäiriköimisen merkeissä, enä edes osaisi häiriköidä ketään: en osaa harjoittaa kuvamanipulaatioita, en siirrellä netissä tekstejä minnekään, enkä ikinä ole ensimmäistäkään asiatonta aloitusta Suomi24:a laatinut. En myöskään harjoita sosiaalista mediaa, etta kaikki häiriköt, jotka muka väittävät minun harjoittaneen joitakin ihmiskontakteja netissä, suoraan sanoen valehtelevat!

Jätätte viattomat herjaamiselta rauhaan! Onko selvä?!

• 3233
        jaah?! kirjoitti:

Hyvähän se on jankuttaa, jos internetkiusantekijä ja häiriintynyt sellainen on, nimettömänä viattomalle akateemiselle anonyymille tällaiseen julkiseen Suomi24- keskusteluun osaa ottavalle rehdille naiselle nimettömänä nimettömällä keskustelupalstalla "lääkityksen" muka pettämisestä, jos haluaa toivomattani ja röyhkeästi "osallistaa" kaltaistani viatonta Suomi24- palstalle kirjoittavaa julkiseen vihakirjoitteluun, jota en hyväksy... Enpä ole mielenterveydeltäni häiriintynyt, mutta kaikki ne ovat, jotka eivät verbaalisesti tuomitse häiriitynyttä vihakirjoittelua tässä Suomi24:a, missä viattomien ihmisten kuviakin näemmä häiriköt repivät tähän Suomi24:n ja jotka vielä kehtaavat pelotella minua, kun esitän eriävän mielipiteen ja syytellä juuri minua julkisesti häiriköksi.

Teillä on vaan se ongelma, että te ette tiedä millainen ihminen olen ( tietenkään kun ette tunne minua ), ja sikäli minunkaan persoonani mahdollinen feikkaamisenne netissä luotettavasti on sula mahdottomuus, mikäli ihan rikollisella tyylillä häiriköitte? Tässä ketjussa on monta sairaampaa viestiä kirjoittanutta, kuin minä,ja minä en teidän natsiteatteri-showssanne halua olla osallisena, vaikos miltäs kuulostaa ja kuulostaako muka ihan oikeudenmukaiselta, että mä viaton tulen Suomi24- keskustelupalstalle, ja minulle tyystin tuntemattomat a.) henkilöivät minut tähän ja sitten vielä b) alkavat pokalla herjata. En ole tiettäväksi nimeäni tai henkilöäni tehnyt, ja toivon todella, ettei tarvitse mennä tosiaan poliisienkin resursseja vielä kuormittamaan pelottavasta kokemastani häiriköinnistä ja muidenkin monien viattomien kiusaamisesta Suomi24:a, että ne mielenterveyslääkkeensä ottavat ne, joille niitä on sairauksiinsa todella määrätty ja että ihmiset jotka eivät osaa internetissä asiallisesti mielipiteitä esittää, ovat kirjoittamatta mitään.

Jos ainoa kykynne, typerät natsit tai mitä häiriköitä sitten lienettekin, on esittää "mielipiteitänne" käyttämällä siihen viattomien kuvia ts. identiteettejä, niin olkaa kirjoittamatta mitään. Muutenkaan mitään vihakirjoittelua ei netti tarvitse, ja inhoan sakkia, jotka systemaattisesti kirjoittavat vihaa internetissä. Tai jotka härskisti k*settavat minua; minä kun en Suomi24- yhteisöihin ole perehtynyt, mutta todennut vaan moneen otteeseen sen, että ei näillä Suomi24- keskustelupalstoilla mitään pääosin normaaleja ihmisiä keskustelemassa käy, vaan ainoastaan feikki-identiteetti-ääliöitä, jotka pakkomielteisesti halveksuvat sivistynyttä ja kunnioittavaa mielipiteenilmaisua. Itse en ikinä kehtaisi netissä pelleillä mitään, tai täyttää palstoja täyteen vihakirjoituksilla, koska uskon toisaalta siihenkin, että ei edes tän Suomi24:n laillinen ylläpito sitä käytöstä tue, vaan kyse lienee kenties ja kaiketi siitä, että tän foorumin softaa on päästetty tuntemaan ihmisiä, joilla ei mitään valtuuksia olisi ylläpidon asemassa toimia.

Mun ei sitä tartte hävetä, että mä teille henkilöiltä tuntemattomille olen tässä Suomi24:a keskustelupalstoilla kirjoittanut, koska minkäänasteista häiriköintiä, laitonta kirjoittelua tai tunnistettavien ihmisten herjaamista en koskaan itse ole harjoittanut tai koskaan harjoittaisi. Minulla on sen verran hyvä maine, että vaikka olen aika ja joskus turhankin teräväkielinen ja temperamenttinen näillä Suomi24- nimettömillä keskustelupalstoilla tarvittaessa, en ole halukas menettämään hyvää mainettani nettihäiriköimisen merkeissä, enä edes osaisi häiriköidä ketään: en osaa harjoittaa kuvamanipulaatioita, en siirrellä netissä tekstejä minnekään, enkä ikinä ole ensimmäistäkään asiatonta aloitusta Suomi24:a laatinut. En myöskään harjoita sosiaalista mediaa, etta kaikki häiriköt, jotka muka väittävät minun harjoittaneen joitakin ihmiskontakteja netissä, suoraan sanoen valehtelevat!

Jätätte viattomat herjaamiselta rauhaan! Onko selvä?!

Eihän täällä kaikki ihmiset ole herjaamassa, löytyyhän jokaista trollia kohden muutama asiallinen keskutelijakin. Trolleista ei kannata välittää vaan jättää ne omaan arvoonsa.

• jaah?!
        3233 kirjoitti:

Eihän täällä kaikki ihmiset ole herjaamassa, löytyyhän jokaista trollia kohden muutama asiallinen keskutelijakin. Trolleista ei kannata välittää vaan jättää ne omaan arvoonsa.

"Trolli"-sanalla viitataan mielipiteen ilmaisijaan. Sen verran minäkin internet-slangista tiedän, _mutta_ kun se on iso ero, että onko vihakirjoittelija, vaiko trolli. Tosin itse pidän trollejakin häiriköinä, kosken koskaan ole ymmärtänyt, mistä syystä nettipalstoilla ja kiinnostavan tavallisen keskustelun kustannuksella pitäisi pelleillä, kun voi keskustella kunnioittavasti ja asiallisestikin, tai ainakin yrittää, jokainen joka nettiin kirjoittaa. Vihakirjoittaja on sellainen, joka rääpii netistä oikeiden ihmisten kuvia, joka manipuloi ne nettipalstoille herjaaviksi ja kaikkinaisen sellaisen käytöksen soisin Suomessakin kriminalisoitavan nopeasti. En nimittäin minä ainakaan välittäisi, että kukaan valehtelisi mun olevan henkilönä Suomi24:a (tai missään netissä, missä en ole), tai kenenkään muunkaan viattoman.

Suomen kansan sivistyksen taso on äärimmäisen alhainen esimerkiksi tän Suomi24:n perusteella - kaiken maailman herjaajille jos vapaa mahdollisuus annetaan kätkeä oma identiteettinsä ja ilmaista itseään netissä, niin turha on luulla, että sellaiset älykääpiöt kunnioittaisivat viattomien yksityisyydensuojaa ja kunnian loukkaamattomuutta tai kykenenisivät olemaan pilkkaamatta tyystin viattomia valheilla, nettipalstoilla. Yleensä herjatut ovat monta kertaa älykkäämpiä, kuin ne, joita kiusataan asiattomasti internetissä.

Kyllä minua kiinnostavat "trollit": minua kiinnostaa, että miten etiikaltaan ja moraaliltaan sairaat ihmiset viitsivät ja jaksavat käyttää aikansa netissä kiusaamiseen. Etenkin,kun kyseiset kiusaajat vielä tuntuvat olevan niin ovelia ja kieroja, että tyhmempi nettipalstan lukija pian voisi luulla kiusaajaksi tai kiusaajiksi niitä viattomia, jotka ovat kiusattuja.

En usko, että on rikos kirjoittaa Suomi24:n keskustelupalstalle, mutta rikos voi tai voisi olla vaikkapa se, jos minua viatonta palstakeskusteluita kommentoivaa anonyymia fuulataan, esimerkiksi, kun klikkaan Suomi24:n etusivun aloituksia tai jos mielipiteitäni vääristellään.

• Kuvankäsittelyä

Onhan niitä sellaisia kuvankäsittelyohjelmia ainakin kampaajilla, että otetaan valokuva kasvoista, hiukset peitetään. Sitten siirrellään erimallisia hiusmalleja omaan valokuvaan. Valitaan niistä sopivin malli ja väri. Sitten vain leikataan hiukset ja mahdollisesti värjätään.

• jaah?!

Sanoisitko sille häiriintyneelle rikolliselle ja muillekin Suomi24- tampio- netihäirikkökavereillesi, joka tai jotka "muokkailee kuvia" ja ottaa niitä viattomista laittomasti netistä tähän Suomi24:n, että poliisi on kohta oven takana, jos se herjakäytös ei lopu? Sivullisena kun tympäisee nähdä nettirikollisten toimintaa... Nimittäin viattomien kuvia ei pidä nettiin laittaa ja se on myös laissa kiellettyä. Omanne voitte laittaa, mutta siihenhän teillä ei ole pokkaa, vaikka nettihuomiota olette vailla toisin kuin järjenvaloltaan normaalit, kun saattaisi pian olla, että vaikka minäkin nauraisin, kun näkisin niiden natsien naamat, jotka pilkkaavat esimerkiksi akateemisia ihmisiä ja viattomia tässä Suomi24:a häiriköintimielessä ihan tosissaan havaitusti...

Mä kirjoitan kouluni nettiyhteyskoneelta aivan viattomasti, ja en halua, että ruikitte mun kimpussa näillä Suomi24- palstoilla. Tosin olette ruikkineet eräällä muullakin koneella, mikä osoittaa vainon ja herjaamisintressin juuri minua kohtaan: muistan yhdenkin joulun vuosia sitten, kun tulin tähän Suomi24:n kirjoittamaan aivan ystävällisesti, ja joku aivan sekopää-akka ensimmäisenä oli herjaamassa minua - sitä samaa natsip*skasakkia, joka näemmä ei kunnioita viattomien sananvapautta, kun näemmä netissä luotatte omaan anonymiteettiinne. Itse en suosittaisi yhtäkään netissä sanomaan mitään sellaista, mitä ei voisi sanoa myös vaikka julkisella torilla. Ja vihaan nähdä viattomien herjaamista.

Alan tässä peloissani kelata, että mitähän kuvia minusta netissä on... Noh, parissa julkaisussa olen itsestäni toivomattani ja itse päättämättäni esiiintynyt, eli joku psyko kyllä voisi minusta herjaprofiilin tehdä, jos on rikollinen.

Ensin pitää tehdä vakavasti laissa rangaistavaksi identiteettirikollisuus; myös sellainen, missä sekopäät esiintyy viattomien identiteeteillä, koska se ei ole mitään harmitonta, vaan voi aiheuttaa tavallisille ihmisille aivan uskomattoman määrän haittaa, että jos joku k*sipää saa vaikka päähänsä mennä nettiin, että "Hei ! minä olen xxxxx ja terve!", vaikka tyyppi todellisuudessa ei pätkääkään edes tietäisi kiusaamansa ihmisen mielipiteistä. Uteliaisuus lienee usein motiivi, vakavimmilla rikollisilla taloudellisen hyödyn tavoittelu.

• Kuvankaappaaja
        jaah?! kirjoitti:

Sanoisitko sille häiriintyneelle rikolliselle ja muillekin Suomi24- tampio- netihäirikkökavereillesi, joka tai jotka "muokkailee kuvia" ja ottaa niitä viattomista laittomasti netistä tähän Suomi24:n, että poliisi on kohta oven takana, jos se herjakäytös ei lopu? Sivullisena kun tympäisee nähdä nettirikollisten toimintaa... Nimittäin viattomien kuvia ei pidä nettiin laittaa ja se on myös laissa kiellettyä. Omanne voitte laittaa, mutta siihenhän teillä ei ole pokkaa, vaikka nettihuomiota olette vailla toisin kuin järjenvaloltaan normaalit, kun saattaisi pian olla, että vaikka minäkin nauraisin, kun näkisin niiden natsien naamat, jotka pilkkaavat esimerkiksi akateemisia ihmisiä ja viattomia tässä Suomi24:a häiriköintimielessä ihan tosissaan havaitusti...

Mä kirjoitan kouluni nettiyhteyskoneelta aivan viattomasti, ja en halua, että ruikitte mun kimpussa näillä Suomi24- palstoilla. Tosin olette ruikkineet eräällä muullakin koneella, mikä osoittaa vainon ja herjaamisintressin juuri minua kohtaan: muistan yhdenkin joulun vuosia sitten, kun tulin tähän Suomi24:n kirjoittamaan aivan ystävällisesti, ja joku aivan sekopää-akka ensimmäisenä oli herjaamassa minua - sitä samaa natsip*skasakkia, joka näemmä ei kunnioita viattomien sananvapautta, kun näemmä netissä luotatte omaan anonymiteettiinne. Itse en suosittaisi yhtäkään netissä sanomaan mitään sellaista, mitä ei voisi sanoa myös vaikka julkisella torilla. Ja vihaan nähdä viattomien herjaamista.

Alan tässä peloissani kelata, että mitähän kuvia minusta netissä on... Noh, parissa julkaisussa olen itsestäni toivomattani ja itse päättämättäni esiiintynyt, eli joku psyko kyllä voisi minusta herjaprofiilin tehdä, jos on rikollinen.

Ensin pitää tehdä vakavasti laissa rangaistavaksi identiteettirikollisuus; myös sellainen, missä sekopäät esiintyy viattomien identiteeteillä, koska se ei ole mitään harmitonta, vaan voi aiheuttaa tavallisille ihmisille aivan uskomattoman määrän haittaa, että jos joku k*sipää saa vaikka päähänsä mennä nettiin, että "Hei ! minä olen xxxxx ja terve!", vaikka tyyppi todellisuudessa ei pätkääkään edes tietäisi kiusaamansa ihmisen mielipiteistä. Uteliaisuus lienee usein motiivi, vakavimmilla rikollisilla taloudellisen hyödyn tavoittelu.

Mittee nää riehut?

• jaah?!
        Kuvankaappaaja kirjoitti:

Mittee nää riehut?

En "riehu" yhtään mitään, vaan halveksun tätä Suomi24:a, jonka jäsen itse en ole, koska foorumi tuntuu olevan täynnä henkisesti todella ala-arvoisesti käyttäytyviä kiusantekijöitä ja häiriköitä ja nettipelottelijoita, jotka kuvamanipulaatioilla laittelee tähän Suomi24:n netistä viattomista repimiään valokuvia, ja sellaisen käytöksen en usko olevan Suomen laissa sallittua. Tuntuu myös olevan erikoinen tyyli tässä Suomi24:ssa, että kun tiedätte että minä en tiedä keitä olette, saatte täysin näemmä vapaasti ja valvomattomasti; vaikkei asian niin pitäisi olla, pilkata ja pelotella minua ja muita viattomia tietämättömiä lukijoita tai ihmisiä nämä Suomi24-palstat täyteen näissä julkisissa keskustelupalstakeskusteluissa.

Ja olen yhä vahvasti sitä mieltä, että kyllä tämän Suomi24:n ylläpidossa joku sekopää on operoimassa - jos ja kun kerran kaikki tän Suomi24:n foorumin etusivun keskustelunavaukset ovat jotakin sairasta ja usein jopa rikollisen näköistä vihakirjoittelua yleistyyliltään ja vielä oikein netistä törkeästi revittyjen kuvien kera, ei voi olla kyse siitä, että mikään asiallinen ylläpitäjä niitä aloituksia olisi tän Suomi24:n etusivulle laatimassa, vaikkakin kyseinen häirikkö
        ( sinäkö?) näkyy tuntevan erityisen hyvin tämän Suomi24:n softaa.

Muistutan yhä siitä, että muiden ihmisten kuvien laittaminen nettiin on rikos. Samaten voi olla mahdollisesti rikos, jos vaikkapa minun viattoman väitetään tässä Suomi24:a esiintyvän tai esittäytyneen henkilönä, kun minä en ole mistään muusta kuin ajanvietteestä tässä Suomi24:a näillä palstoilla nimettömästi anonyymisti ja _koskaan rekisteröitymättä jäseneksi_ käynyt kirjoittamassa, ja tasan tarkkaan tietämättä yhdenkään kirjoittajan henkilöä, joiden kanssa näillä keskustelupalstoilla olen kommentteja ehkä vaihtanut.

Sinusta ei liene auttamaan asiattoman kirjoittelun kitkemisessä, kun kerran auot päätä minulle viattomalle, joka ainoastaan arvostelen halveksuttavaa nettikäytöstä. Ja luotsi taitaa mahdollisesti olla se kaho, jos ja kun kerran laittaa etusivulle tammikuun lopussa laaditun aloituksen,vaiko ronkittekö kirjoitusten päivämääriäkin tahallisesti? Kaikkein halveksuttavinta on, jos jotkut harjoittavat vihakirjoitteluaan vielä viattomien ihmisten kuvien kanssa - siitä ei ole pelkoa, että minä ainakaan ikinä niin sekopäinen olisin, että ketään ikinä internetissä sillä tavalla kiusaisin. Muutenkin on todella outoa, että tässä Suomi24:a on aina tossa etusivun ylärivillä viisi vihakirjoitusaloitusta,jotka usein laittomia, ja sitten kun niitä klikkaa palstalle, niin joku naamaton puhuu ihan muusta aiheesta.

Minusta on ylipäätään friikkiä, jos tullaan kyselemään naamattomina ja nimettöminä hiustyyleistä, tai viattomien kuvilla viattomia herjaten. Mitä se kenellekään kuuluu, milloin joku käy parturissa?

Ainakin tän Suomi24:n ylläpito voisi varoittaa mun tyyppisiä viattomia palstalukijoita, että noita etusivun juttuja ei kannata klikata, koska ne ovat aina joitakin häiriityneitä vihakirjoituksia näemmä...

Ja tosiaan: harkitsen rikosilmoituksen tekemistä tästä Suomi24:a. Olen nimittäin nähnyt kuvamanipuloituja otoksia myös omista tuntemistani ihmisistä, tai ainakin heitä suuresti muistuttavia otoksia, ja tässä Suomi24:a tuskinpa kirjoittaa ketään minun tuntemiani. Olen saanut tarpeekseni kokemastani pelottelusta ja herjaamisesta ja sairaalloisesta yliuteliaisuudesta tuntemattomien taholta! se tai ne, jotka tätä Suomi24:a häiriköivät, voisivat lopettaa häiriintyneisyyteen asti näemmä menevän viattomiern ihmisten kiusaamisensa ja häiriköinnin! Tuskin näitä palstoja on sitä varten luotu, että tällaisessa Suomi24:a sitten häiriköt saisivat tai voisivat vapaasti ruippia facebookeista ja mistä lie repimiään kuvia vihakirjoituksiinsa viattomista tai linkitellä häiriköintimielessä muiden tekstejä palstoilta tai sairaimpien tapauksessa jopa foorumeilta toiselle viattomien selän takana!

Nautitko mun pelottelemisesta nettipalstalla?

• vaihtelu ei virkistä

Tuo Hitler-tyyli vaatii ilmeisesti, että hiukset ovat sivuilta selkeästi lyhyet. Justin Bieberin hiustyyli on erilainen, vaikka hiukset ovatkin päällekammatut.

Minulla on ollut päällekammatut hiukset jo 15 vuotta. Hassua, että näistä on yhtäkkiä tullut muoti-ilmiö. Voin myös kertoa, että saman hiustyylin käyttö jatkuu minulla hamaan hautaan saakka. Ei siksi, että olisin juuttunut tähän vuosikymmeneen vaan, koska kyseinen hiustyyli on sopinut minulle aina ja sopii jatkossakin.

• Jaakko Seniili
      • n24.

Tuo on ihana ja naisellinen.Onko tää nyt tän päivän naisten muotia?

• Pipopää

Onneksi olkoon, olet mies vailla ongelmia.

• joopasella

Ja HÖH eiköhän vaiheta jo puhheenaihetta ...........??

• --..--

Kekkonen oli paras!
      Kalju on aina komee ja muotia.

• kaljutonna elelen

Kalju ei todellakaan ole komee, eikä myöskään mikään muoti. Järjetöntä, että kundit joilla olisi hienot hiukset ajelevat päänsä kaljuksi.

• Heteron vaimo

Täytyy olla Trolli, ei kai kukaan aikuinen MIES ole muodinperään ?
      MIES rakentaa TALON, KESÄMÖKIN, ostaa ehkä metsää, veneen.
      Elättää perheensä vie lomille.....
      RAKASTAA VAIMOAAN, PERHETTÄÄN, eikä peilaile itseään, onko tukka tukka hyvin, muotikuteet, voi hyvänen aika !!!!!!!!!!!!!!!!!

• yökkjk

kuka haluu olla miehen kaa joka kasvattaa kaljamahan ja rehuparran!

• Heteron vaimo
        yökkjk kirjoitti:

kuka haluu olla miehen kaa joka kasvattaa kaljamahan ja rehuparran!

Parta on ukollani ja komea, kuin menninkäisellä.
        Mutta ei ole persaukinen imelä liimaletti börje.
        Aika pitkää päivää tekee perheensä eteen, nytkin tuolla tehtaan puolella, kun on porukkaa lomilla.
        Ottasin heti eron jos ukko alkas neidiksi, laittas hajuja ja ostas pukunsa jostain H&M kaupasta.
        Puvut on tähänasti teetetty Thaimaassa ja Engannissa kun on matkalla oltu.
        Tosin pitää niitä vaan pari kertaa vuodessa joten turhia investointeja.

• 876789
        Heteron vaimo kirjoitti:

Parta on ukollani ja komea, kuin menninkäisellä.
        Mutta ei ole persaukinen imelä liimaletti börje.
        Aika pitkää päivää tekee perheensä eteen, nytkin tuolla tehtaan puolella, kun on porukkaa lomilla.
        Ottasin heti eron jos ukko alkas neidiksi, laittas hajuja ja ostas pukunsa jostain H&M kaupasta.
        Puvut on tähänasti teetetty Thaimaassa ja Engannissa kun on matkalla oltu.
        Tosin pitää niitä vaan pari kertaa vuodessa joten turhia investointeja.

Aika heikoilla on liitto jos se kaatuisi siihen, että mies haluaisi käyttää jonkun tietyn vaateketjun vaatteita tai alkaisi käyttämään miesten hajuvesiä/partavesiä. Me olemme kaikki erilaisia ihmisiä niin naisina kuin miehinä ja kaikille löytyy omat "markkinat". Tärkeintä on se, että osaa olla just sellainen kuin on välittämättä muiden mielipiteistä, koska jokaisella meillä on vain yksi elämä eikä sitä pidä elää muiden mielen mukaan. Taidat itse olla trolli.

• Karu letti

Jos et osaa ite päättää, niin sitten täytyy mennä niin kuin muoti sanelee.

• saksia1

poikasten muotia, ei MIESTEN

• public enemy
    • dude3

sonny crockett tyyliä parempaa ei ole olemassakaan

• fdsvcxvcxxcvcxv

Onhan tuo muotia ja joillakin ihan tyylikäs, mutta vaatii kyllä miehekkäät kasvot, että näyttää hyvältä. Siitä huolimatta, että näyttää hyvältä niin on kohtalaisen suuri ryhmä naisia, joiden mielestä on kyseessä hintahtava gigolo -tyyli. Miehistä vielä useampi yhtyy tähän ryhmään.

• lifemocker

pitkät, niinkuin viimekin vuonna

• tukka päässä

Speden tyylinen sivutukka on aina muotia!

• joooooo0

takaa lyhyempi ja edestä pitempi on aika nam

• wasd1

Sonny crockett-letti, sänki ja Ferrari. Nuff said.

• ei sovi

Nuori mies jolla kaljuksi vedetty hiukset, on kuin suuri vauva ja mies ja vauva on ihan eri asioita, eikö?

• dude3

Määrittele nuori

• jmjm1

Daniel Day Lewisillä oli oscar-gaalassa siisti kampaus, toimi ainaki hänellä saakelin hyvin!

• kaljukiiltää

no paras on tietenkin kalju, ei mee turhaa aikaa kutrien oikomiseen ja jää aikaa muuhunkin kuten tumputtamiseen

• kfkfkfllffl

Perus ananas minkä löytää jo pikkupojiltakin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53