sellasta vaan että oon ottamassa tatuointia mahaan, mutta mietin vaan että sitten joskus kun olen raskaana niin venyykö se? ja palaako se normaaliksi sen jälkeen vai tuleeko siitä ihan erinäköinen ja venähtänyt??
tatuointi mahassa??
4
3359
Vastaukset
- cider
Kyllä venyy, eikä välttämättä palaudu. Riippuu tietenkin siitäkin kuinka paljon maha raskauden aikana kasvaa. luulisin, että lantiom läheisyydessä vois pysyä aika hyvin koossa, mutta navan tienoilla levitä pahastikin. Tatuoinnit olis aina varminta ottaa paikkoihin, jotka ei juurikaan veny (olkapäät, selkä, niska, nilkka, ranteet...), maha ja rinnat on huonoimmat paikat naiselle.
- tatuoijan vaimo
venyyhän se, ja riippuu ihan ihmisestä, että minkälaiseksi se raskauden jälkeen muuttuu.. mutta ainahan siihen voi tehdä peitekuvan päälle :D
Lisäksi mahaan on tosi vaikea tehdä kuvaa, siinä kun on väkisinkin sitä "liikkuvaa nahkaa" aika paljon, vaikka olisi kuinka hyvä sikspäkki =) Eli voit varautua, että kuvan tekeminen saattaa kestää normaalia kauemmin, kun/jos ihoa joutuu venyttämään enemmän.- mari
sattuuko mahaan tatskan ottaminen enemmän kuin muualle?? eli onko siinä kipukynnys korkeammalla?
ja vielä kysäisisin että onko sinulla tatuointi mahassa? haluisin vaan kuulla mitä muillekin on käynyt eli onko rupsahtanut vai pysynyt suht. samanlaisena?
ja vielä ylipäätään onko maha kuitenkin sellanen mesta minne kannattaa ottaa tatska??
kiitos jo etukäteen! - Jeppe
mari kirjoitti:
sattuuko mahaan tatskan ottaminen enemmän kuin muualle?? eli onko siinä kipukynnys korkeammalla?
ja vielä kysäisisin että onko sinulla tatuointi mahassa? haluisin vaan kuulla mitä muillekin on käynyt eli onko rupsahtanut vai pysynyt suht. samanlaisena?
ja vielä ylipäätään onko maha kuitenkin sellanen mesta minne kannattaa ottaa tatska??
kiitos jo etukäteen!Älä ota vatsan alueelle tatuointi, jos ikinä aiot hankkia lapsia. Voi, kun joku olisi tämän kertonut minullekin. Hankin navan lähelle tatuoinnin ja sain lapsen puolitoista vuotta myöhemmin. Näyttää kauhealta.
Minulla ei itse tatuoinnin ottaminen sattunut juuri yhtään ja se vei vain 20 min. Ja se näytti ennen tosi kivalta. Eli hanki ihmeessä, mutta unohda ne lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760