Piti laittaa tää tällekin palstalle..miehet,kertokaas,mitä tää oikeen on:
mies tulee jutteleen mulle ja seisoo ihan intiimietäisyydellä..ois kohta voinu suudella sitä,nii lähellä se oli..tuskin mistään huonosta kuulosta oli kyse..ja kun ei olla vielä oikein edes tuttuja...
kertokaas miehet!
neitokainen
2
708
Vastaukset
- konkari
Eiköhän tuo joskus sullekin selviä ihan konkreettisesti :) Kun asia on selvinnyt, niin osaat myös olla näissä tilanteissa vähän aktiivisempikin.
- neitokainen
Sanos muuta,mutta mistäs mä oisin voinu tietää onko tää kyseinen tyyli ominaista tälle kundille..siis että iholle tulee..ja jos oisin suudellu sitä niin kai mä oisin vähintään vaikuttanu tyrkylle,vai?!Toisaalta taas kun ajattelen muuta,mitä sinä iltana oli niin ehkä sittenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564