Nyt se on päätetty !

Ureakefaliako

39

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aasivoorumi

      aasilla on pitkätkorvat ja itsepäinen luonne. niin pitää olla yrittäjälläkin. kuulostella mistä on maailmalla puute ja itsepäisesti pitkäjännitteisesti pyrkiä tavoitteeseen vaikka vuokratiloissa.

      Sukkanauhatehdas
      kengänpohjan keliolosuhtesiin mukautuva pohjatehdas
      liikuteltava tuulivoimapuisto

    • pelle peloton

      vedenpitävät teepussit, puhallettava ankkuri, kaks-puoleiset pelikortit. Paljon olis ideoita kun vaan uskaltais yrittää!

    • Ontot nakit ilman kuoria, kuiva vesi,

      • arto.lohvansuu

        Mutta tuo aloittajan linkki oli ihan asiaa.


    • jekkupiristää

      joo on asiaa. jopa aasiaa. mutta nuihin jatkona tuli mieleen vettä läpäisemätön kahvinsuodatinpussi.

      • Oisko suodatin kertakäyttöinen vai pestävissä ?
        Tuli mieleen pila, wc- pöntön päälle pakastekelmua.


    • jotoksella

      pisuaarin päälle oli vedetty shellin vessasa vedetty em. kelmu ja seinäsä oli lapulle kirjoitettu että käytössä. Ihmettelin uutta systeemia ja annoin pisun lentää.

      Kysyin systeemistä barin kassalta. hän kävi kiinnittämässä käytössä sanan yläpuolelle lapun jossa luki EI

      • Fysiopaatti

        Kyllähän se kolihepteri nyt kannattas laittaa, vois Lakunalaisia kuletella ees sun taas ilima että tarttes kentästä tapella. Ja jos jouten aikaa jäis nii lannottelis mettiä, raivais linjoja, ettis malmia, kävis kalassa, järjestäs elämys matkoja, laskis hirviä, ampus susia ja ihan mitä vaan mikä mieleen juolahtaa.


      • Herkko
        Fysiopaatti kirjoitti:

        Kyllähän se kolihepteri nyt kannattas laittaa, vois Lakunalaisia kuletella ees sun taas ilima että tarttes kentästä tapella. Ja jos jouten aikaa jäis nii lannottelis mettiä, raivais linjoja, ettis malmia, kävis kalassa, järjestäs elämys matkoja, laskis hirviä, ampus susia ja ihan mitä vaan mikä mieleen juolahtaa.

        Hieno idea, tuohonhan saisi kaikki valtion avustukset ja kaupunginkin mukaan.
        Ja kohtahan niitä rupeleita pääsis nostelemaan.


      • TÄH TÄH.

        Voi mitä pööllööjö on sivulla!


      • Laskeskelia
        TÄH TÄH. kirjoitti:

        Voi mitä pööllööjö on sivulla!

        Ensimmäinen viiva......


    • HIRVIBURGUNDI

      Onko Pyhäjärven kaupoissa salotti sipuleita ?

      • silli5

        Käyppä kahtomassa.


    • kaupan pitäjä

      ei ole. Salottisipuleita kyllä löytyy pilvin pimein!

      • Hirviburgundi

        Onko nuita pieniä niin kuin tuossa kuvassa ?


      • egnar
        Hirviburgundi kirjoitti:

        Onko nuita pieniä niin kuin tuossa kuvassa ?

        Ollakko tarve soppaliha varmasti tuore hirvenliha eika mitaan varjattua porolihaa nut halvalla 40 euro postkuluineen


      • Hirviburgundi
        egnar kirjoitti:

        Ollakko tarve soppaliha varmasti tuore hirvenliha eika mitaan varjattua porolihaa nut halvalla 40 euro postkuluineen

        Kilo hintako 40 euroa ?


      • egnar
        Hirviburgundi kirjoitti:

        Kilo hintako 40 euroa ?

        Ei mahtu kilo hirviliha kirjekuori.


    • 1idea

      Perusta pizzeria, haet pizzat Roomasta vitosella ja myyt 8 egee kappale. Aika hyvän katteen saisit ja entäs ne joka monesko pizza olis sulle ilmane.
      Ei tartteis hirveesti alkupääomaa, vuokraisit vain jonkun tyhjän liiketilan.

    • meiltähäntämäkäy

      Lestin heitto,sutenööri,ryssälääset tupakit,tai sitten oot vain rehellinen ja et ala yrittämään kannattavaa liketoimintaa...

    • Venäinen bisnetti

      Varasta hirveesti viinaa, myy viinat ja ryyppää rahat...

      • hanke

        Varastaminenhan ei ole oikein, mutta perinteiseen pontikan tekoonhan voisi Eu:sta saada hankerahaa.


    • pruritus

      Ihme veivareita ku väittävät että salottisipuleita jokapaikssa, kyllä niitä tosissaan saa ehtiä. Varmaankin samat aasintuntijat jotka eivät tiedä mikä on liikeidea.

    • vientiteollisuus

      Japaniin ei kannata viedä peilejä. Ne on niin samannäköisiä!

      • japaninpiikaa

        Ei vie vain samanlaisia peilejä, pitää olla enempi tarjontaa.


      • 11+1=3

        Eikös salamessa jo juoppokuskipalavelu toimi ?


      • .....
        11+1=3 kirjoitti:

        Eikös salamessa jo juoppokuskipalavelu toimi ?

        en oo kuullu, oisko sille joku numero mihin soittaa......


    • Yritys 2014

      Pontikka / viinitehdas Vaskikellon kupeeseen.Talvi sekä kesäfestarit siihen pellolle.
      Sen verran on perinteitä vaalittava tässäkin pitäjässä.Lisäksi anottaisi kaiken maailman tuet siihen.Pontikkapilkki Vaskilammessa sekä pontikkahiihto lammasmäkeä kiertäen.Ponu talvipuisto lapsille.Jäälinna jossa mahdollisuus yöpymiseen.

      • Aa_ _

        Tuossahan on ideaa !


      • puollukka

        Ja voisha sielä olla puolukan ihepoimintaa ympäri vuuen !


      • nyt välähti !!

        Hieno idea,koemaistajat asuu siinä lähellä rivitalossa.Festareilla voisi valita paikallisen PPP (Paras Pontikka Pyhäjärveltä) kylän.
        Voisi myös valita vuoden yrityksen,,hmmm,,,,jopa kahdenkin.

        Paljonkohan alueen kustannusarvio olisi?


    • kultarahaksi.fi
    • pääläri-erkki

      Joko pääsöö puolukkaan toverit?

      • jokohta

        Ei vielä, Vasta suunnittelevat.


      • pääläri-erkki
        jokohta kirjoitti:

        Ei vielä, Vasta suunnittelevat.

        Joko nyt ?


    • Huoppikkaat

      Onnea yrityksellesi ! En anna ideoita kun ei omatkaan onnistuneet.

      • jotku saa..

        No kun ei saanu Lieder rahaa ja on per´s aukinen.


    • mol.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe